YESquote:
you know itquote:
Jij ook in foreveralone!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je moet nog even onder je naam aanpassen
Quote voor het nageslacht, daar ik gok dat je een typo hebt gemachtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
BUT YOU KNOW YOU CAN EVER MAKE ME FOREVER ALONE
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kippie! Was ze gisteren vergeten te uploadensorry voor de crappy foto's
En let niet op hoe ik gelakt hebt
En booooooo mijn wijsvingernagel was gescheurd met haren wassen
Mooi wijffie! Denk zeker met je koppie erbij dat het helemaal cool staat, dit lakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
het is never make me love you morequote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Quote voor het nageslacht, daar ik gok dat je een typo hebt gemacht
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mooi wijffie! Denk zeker met je koppie erbij dat het helemaal cool staat, dit lakje
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Das raar hoop dat ze wat voor je kunnen doen danIk lees met mijn Haagse harses ook steeds aardbeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En het doet me denken aan Ome Henk![]()
Te beluisteren op deze site:
http://www.glandigomusic.com/ringtone.php?bundle_id=43096#
Ik kan 'm niet vinden op YouTube
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
YOU'RE AS COLD AS ICE
WILLING TO SACRIFICE OUR LOVE
[ afbeelding ]
quote:I can see it in your eyes..... that you are
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Gouda Gouda?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:41 schreef megamandy het volgende:
Ok, ik wil sowieso Vampsterdam en Gouda Gouda Two Shoes van de Holland collectie maar nu zit ik ook te twijfelen over Wooden Shoe Like To Know
En dan pak ik er ook nog Russion Navy en Lincoln Park After Dark bij en van China Glaze Velvet Bow. Dus ik denk dat ik die Wooden Shoe Like To Know niet meer pak omdat ik samen met een collega samen bestel
Ik ben 12 wat is dit?quote:
its so hotttquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jep Gouda Gouda Two Shoes
[ afbeelding ]
![]()
Met dat lakje wil ik best wel verleid wordenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jep Gouda Gouda Two Shoes
[ afbeelding ]
![]()
Hoi, ik ben Poit. Ik ben hier alleen omdat ik wil weten wat de dino is.quote:
Eerst je tieten posten, dan praten we verderquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Poit. Ik ben hier alleen omdat ik wil weten wat de dino is.
En ik ben 14 en doe woody woodpecker ( Hehe, he said pecker) na
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Nick is douchen zonder mij en hij kwam vanavond ook al niet lang voor sex ... i haz a sad
Arme jij!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Nick is douchen zonder mij en hij kwam vanavond ook al niet lang voor sex ... i haz a sad
Ohja, dat is waar ja, thnxquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:44 schreef megamandy het volgende:
Oja en Inca? Ik weet niet of je er nog bent
Maar dat flauwvallen zal zeker met het vloeien te maken hebbenMensen met een lage bloeddruk mogen bijvoorbeeld ook geen bloed geven bij de bloedbank
nog een uur tot tietentijdquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Eerst je tieten posten, dan praten we verder
Waar had hij dan helemaal de verkeerde trein naartoe genomen jonguh???quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:02 schreef BGTes het volgende:
Na zo'n 6.5 uur reizen isdan over drie kwartier eindelijk hier.. o.0
Ik vind het echt zo zielig voor hemquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:02 schreef BGTes het volgende:
Na zo'n 6.5 uur reizen isdan over drie kwartier eindelijk hier.. o.0
* BBQ-kip voelt in t-shirt.quote:
Volgens mij had hij al 4u vertragingquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Waar had hij dan helemaal de verkeerde trein naartoe genomen jonguh???
Hij heeft de tijd wel goed kunnen benutten om over het leven na te denken, te bidden of te mediterenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo zielig voor hemEn zooo zonde van zijn tijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
*voelt ook*quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
* BBQ-kip voelt in t-shirt.
Nee hoor, ik heb ze nu ook al
Ja dat weet ik, maar dan nog eens 2,5 uur extra onderweg zijn, is vast niet alleen de gewone reistijd met 1 stationnetje heen en terug voor het verkeerd rijden... toch? Hoop ik???quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij had hij al 4u vertraging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |