Mijnquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:46 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb nog steeds niks gegeten....schiet niet op....
![]()
HONGER!!!!!!!!
Pffffrt dat is best lang rijden nog!quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijnstapt net in de auto!
in zeist
Dat gaat nog wel even duren dan...quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in zeist
Ik had hem gisteren niet gezien trouwensquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in zeist
Goeien vergelijking !quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.temptalia.com/(...)-comparison-swatches
Jawel, want ik at vandaag om kwart voor 12 2 boterhammen en dat was hetquote:
hij was het vergeten, met z'n hoofdquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik had hem gisteren niet gezien trouwens
is dat alles wat je gegeten hebt vandaag?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jawel, want ik at vandaag om kwart voor 12 2 boterhammen en dat was het
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij was het vergeten, met z'n hoofd
Ja.... ik had ineens allemaal college en mijn planning was niet zo goed geloof ikquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat alles wat je gegeten hebt vandaag?
Zoya heeft een ORLYtje gedaanquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
WAT
zoya fleck 12 euro per flesje?!
Ja ik hoef ze ook nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zoya heeft een ORLYtje gedaan
Tip: golden rose flakies
Niet mijn idee hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik hoef ze ook nietIk verwonderde mij erover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |