Mijnquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:46 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb nog steeds niks gegeten....schiet niet op....
![]()
HONGER!!!!!!!!
Pffffrt dat is best lang rijden nog!quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijnstapt net in de auto!
in zeist
Dat gaat nog wel even duren dan...quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in zeist
Ik had hem gisteren niet gezien trouwensquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in zeist
Goeien vergelijking !quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.temptalia.com/(...)-comparison-swatches
Jawel, want ik at vandaag om kwart voor 12 2 boterhammen en dat was hetquote:
hij was het vergeten, met z'n hoofdquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik had hem gisteren niet gezien trouwens
is dat alles wat je gegeten hebt vandaag?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jawel, want ik at vandaag om kwart voor 12 2 boterhammen en dat was het
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij was het vergeten, met z'n hoofd
Ja.... ik had ineens allemaal college en mijn planning was niet zo goed geloof ikquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat alles wat je gegeten hebt vandaag?
Zoya heeft een ORLYtje gedaanquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
WAT
zoya fleck 12 euro per flesje?!
Ja ik hoef ze ook nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zoya heeft een ORLYtje gedaan
Tip: golden rose flakies
Niet mijn idee hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik hoef ze ook nietIk verwonderde mij erover
Ik zat al dafuq, bubs de afzetterquote:
Fixed.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
![]()
Contact in Engeland heeft Fantasy Fire voor me gevonden.Vandaag is een goede dag!
Nou nog wachten tot ze er nog meer kan vinden voor mensjes hier
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zat al dafuq, bubs de afzetter![]()
WIJ ZIJN SINTERSIK NIET
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moest jij nog geld hebben als voorschot?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:01 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga alle Fantasy Fires opkopen in Croydon, Surrey en London
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:01 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga alle Fantasy Fires opkopen in Croydon, Surrey en London
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]OMG IK GA ZOOJA MEELENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wil ik er eigenlijk MOAR omdat geld verdienen op ebayquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
die krengen staan al voor 20 euro op ebay
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jonge, bubs moet toch alle gratisch nagellakrekken die ze mij ter revieuw stuurt terugverdienen *insert talk to the hand smiley*
Ik heb nog Black Magic Mountain staan, en Mad as a Hatter, en die rooie Essie..quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu wil ik er eigenlijk MOAR omdat geld verdienen op ebay
Nieuw?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb nog Black Magic Mountain staan, en Mad as a Hatter, en die rooie Essie...
Ik ga vrijdag al shoppen, dus zal wel kijken bij een Superdrug of Boots of ze er uberhaubt zijn, als ik dat weet, dan stuur ik dezelfde dag nog even een berichtje hier op forum en 's avonds een bericht met rekeninggevens enzoquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Moest jij nog geld hebben als voorschot?
Ik dacht meer ooit voor een swap. Ik maak toch nooit een potje op. Ik ben niet The Swatchaholic die van elke flesje friggin' 10 back-ups heeft en huilt als ze geen 11e kan vindenquote:
Gelukkig, ik werd al bang. Wat een hoarder is dat zegquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik dacht meer ooit voor een swap. Ik maak toch nooit een potje op. Ik ben niet The Swatchaholic die van elke flesje friggin' 10 back-ups heeft en huilt als ze geen 11e kan vinden.
Ja dat is wel een klein beetje kansloos ja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gelukkig, ik werd al bang. Wat een hoarder is dat zeg
Yepquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jonge, bubs moet toch alle gratisch nagellakrekken die ze mij ter revieuw stuurt terugverdienen *insert talk to the hand smiley*
Pics pleasequote:Op woensdag 1 februari 2012 19:09 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb vanmiddag echt de perfecte lipstick gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |