quote:Op maandag 19 december 2011 21:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar debs geen van de 3 heeft, lol
Normaalquote:Op maandag 19 december 2011 21:11 schreef Diconnected het volgende:
Megamandy, weet je of die bikerboots een beetje ruim vallen toevallig?
Volgens mij ligt die in de Beurstraverde ofzoiets? Ben nog nooit zelf in Rotterdam geweest om te winkelenquote:Op maandag 19 december 2011 21:11 schreef Incantrix het volgende:
Mandy, thnx, dan is Rotterdam wel een goeie optie voor mij
Haha, Kippieik heb den winkel ook ff opgezocht:
http://www.shoesinternational.co.uk/
En ja, grote kuiten zuigt, ik heb van die echte fiets/zwemmerskuiten
Ik kan alleen via mijn salaris met korting kopenquote:Op maandag 19 december 2011 21:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mandy, als ik in maastricht kom shoppen krijg ik dan kortin?
quote:Op maandag 19 december 2011 21:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik kan alleen via mijn salaris met korting kopen
Maastricht is echt leuk shoppen!quote:Op maandag 19 december 2011 21:21 schreef Joysa het volgende:
Je moet ook niet in Maastricht gaan shoppen![]()
JAJAJAJA, Mss, kom er maar in !
Jaaaaa, dattusquote:Op maandag 19 december 2011 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]dus eerst schoenen passen en dan jou maat doorgeven en geld overmaken
!!
Oh bij Beurs (koopgoot), da's wel te doen vanaf hierquote:Op maandag 19 december 2011 21:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij ligt die in de Beurstraverde ofzoiets? Ben nog nooit zelf in Rotterdam geweest om te winkelen
quote:Op maandag 19 december 2011 21:26 schreef megamandy het volgende:
Oja en ik zou best wel willen schoenen kopen, maar ik denk dat ze de maat ook in de gaten houden
Serieus? Dat boeit ze toch serieus niet?quote:Op maandag 19 december 2011 21:26 schreef megamandy het volgende:
Oja en ik zou best wel willen schoenen kopen, maar ik denk dat ze de maat ook in de gaten houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |