quote:Op maandag 19 december 2011 21:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar debs geen van de 3 heeft, lol
Normaalquote:Op maandag 19 december 2011 21:11 schreef Diconnected het volgende:
Megamandy, weet je of die bikerboots een beetje ruim vallen toevallig?
Volgens mij ligt die in de Beurstraverde ofzoiets? Ben nog nooit zelf in Rotterdam geweest om te winkelenquote:Op maandag 19 december 2011 21:11 schreef Incantrix het volgende:
Mandy, thnx, dan is Rotterdam wel een goeie optie voor mij
Haha, Kippieik heb den winkel ook ff opgezocht:
http://www.shoesinternational.co.uk/
En ja, grote kuiten zuigt, ik heb van die echte fiets/zwemmerskuiten
Ik kan alleen via mijn salaris met korting kopenquote:Op maandag 19 december 2011 21:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mandy, als ik in maastricht kom shoppen krijg ik dan kortin?
quote:Op maandag 19 december 2011 21:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik kan alleen via mijn salaris met korting kopen
Maastricht is echt leuk shoppen!quote:Op maandag 19 december 2011 21:21 schreef Joysa het volgende:
Je moet ook niet in Maastricht gaan shoppen![]()
JAJAJAJA, Mss, kom er maar in !
Jaaaaa, dattusquote:Op maandag 19 december 2011 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]dus eerst schoenen passen en dan jou maat doorgeven en geld overmaken
!!
Oh bij Beurs (koopgoot), da's wel te doen vanaf hierquote:Op maandag 19 december 2011 21:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij ligt die in de Beurstraverde ofzoiets? Ben nog nooit zelf in Rotterdam geweest om te winkelen
quote:Op maandag 19 december 2011 21:26 schreef megamandy het volgende:
Oja en ik zou best wel willen schoenen kopen, maar ik denk dat ze de maat ook in de gaten houden
Serieus? Dat boeit ze toch serieus niet?quote:Op maandag 19 december 2011 21:26 schreef megamandy het volgende:
Oja en ik zou best wel willen schoenen kopen, maar ik denk dat ze de maat ook in de gaten houden
Lexiequote:Op maandag 19 december 2011 21:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kut, ik zit niet op te letten?
Welke flopmoddol is eruit?
Ja maar misschien had je wel opgezwollen voeten of bandages erom waardoor ze groter warenquote:Op maandag 19 december 2011 21:27 schreef megamandy het volgende:
En alleen de manager mag de korting geven en die snapt wel dat mijn voeten niet opeens van maat 36 naar 42 kunnen groeien
Ik weet volgens mij wel waar 'ie zit, ik loop er altijd wel langs als we naar het filmfestival gaan.. Wel hippe shizzle als ze daar alle docs hebben, hoewel ik voorlopig wel weer voorzien ben nu.quote:Op maandag 19 december 2011 21:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
NormaalMaar het zijn wel echt schoenen die ingelopen moeten worden. Zelf heb ik een model dat er op lijkt en na een week zaten die echt veel fijner dan eerst. Niet dat het eerst te strak zat, maar het leer moet gewoon echt soepel worden. Maar een paar collega's hebben ze ook en nog nooit klachten gehoord
[..]
Volgens mij ligt die in de Beurstraverde ofzoiets? Ben nog nooit zelf in Rotterdam geweest om te winkelen
Aahh dat is de Debs lookalike toch?quote:
chocoladetaart! OMNOMNOM!!!!quote:Op maandag 19 december 2011 21:25 schreef megamandy het volgende:
chips met dipsausOoh en die chocoladetaart-eetscène in Mathilda, die taart lust ik ook wel
![]()
Ik ga Dexter gucken, ich glaube de letste letste.
Ik heb 39/40quote:Op maandag 19 december 2011 21:27 schreef megamandy het volgende:
En alleen de manager mag de korting geven en die snapt wel dat mijn voeten niet opeens van maat 36 naar 42 kunnen groeien
Ooh sorry bedoelde niet alle docsquote:Op maandag 19 december 2011 21:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik weet volgens mij wel waar 'ie zit, ik loop er altijd wel langs als we naar het filmfestival gaan.. Wel hippe shizzle als ze daar alle docs hebben, hoewel ik voorlopig wel weer voorzien ben nu.
Kan ik online zien welke ze daar allemaal hebben?quote:Op maandag 19 december 2011 21:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh sorry bedoelde niet alle docsgewoons hele Sacha collectie
Maar meestal hebben we wel een aantal modellen
Ik ook!quote:Op maandag 19 december 2011 21:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb 39/40
Kun je niet zeggen dat t een cadeau is voor een vriendin ofzeaauu:')
Mwehehe
Niet per winkel nee. Laatst was er ook een klant uit Rotterdam, wij hadden de schoen niet in de juiste maat, maar hetzelfde model in een andere kleur paste wel en volgens de computer had Rotterdam de schoen wel nog. Dus wij een nummer opschrijven en zeggen dat anders eventueel de schoen nog besteld kon worden in Rotterdam. Zei dat klant letterlijk dat ze in Rotterdam helemaal niet zo leuk warenquote:Op maandag 19 december 2011 21:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kan ik online zien welke ze daar allemaal hebben?
Ik vind R'dam namelijk kut om te winkelen verder, kom er niet zo graag, zeker niet voor niks dan misschien
Oow, zoquote:Op maandag 19 december 2011 21:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh sorry bedoelde niet alle docsgewoons hele Sacha collectie
Maar meestal hebben we wel een aantal modellen
Sorryquote:Op maandag 19 december 2011 21:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Voor 2 vriendinnenIk ben ECHT bijna jarig.
Whut?quote:Op maandag 19 december 2011 21:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Niet per winkel nee. Laatst was er ook een klant uit Rotterdam, wij hadden de schoen niet in de juiste maat, maar hetzelfde model in een andere kleur paste wel en volgens de computer had Rotterdam de schoen wel nog. Dus wij een nummer opschrijven en zeggen dat anders eventueel de schoen nog besteld kon worden in Rotterdam. Zei dat klant letterlijk dat ze in Rotterdam helemaal niet zo leuk warenDat lag niet aan de winkel maar echt aan het personeel.
Ik vind heel Rotterdam eigenlijk altijd een kutstad om te winkelenquote:Op maandag 19 december 2011 21:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Niet per winkel nee. Laatst was er ook een klant uit Rotterdam, wij hadden de schoen niet in de juiste maat, maar hetzelfde model in een andere kleur paste wel en volgens de computer had Rotterdam de schoen wel nog. Dus wij een nummer opschrijven en zeggen dat anders eventueel de schoen nog besteld kon worden in Rotterdam. Zei dat klant letterlijk dat ze in Rotterdam helemaal niet zo leuk warenDat lag niet aan de winkel maar echt aan het personeel.
quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 21:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]It's not your fault. It's the evil management!
Misschien levert MegaM extra service erbijquote:
Rotterdam, daar praten ze zo grappigquote:Op maandag 19 december 2011 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind heel Rotterdam eigenlijk altijd een kutstad om te winkelen![]()
Al die kansloze tienermeisjes en Antillianen die gaan roepen enzo.
Maar goed, dat doet er niet zo toe, schoenen zijn tha bomb dus dat heb ik er wel voor over
Kontje <---> stationquote:Op maandag 19 december 2011 21:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
65 euro klonk wat leuker dan 100
Dat wel, lekker van dat havenvolkquote:Op maandag 19 december 2011 21:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Rotterdam, daar praten ze zo grappigEn wordt mijn toekomstige thuisstad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |