quote:Op maandag 19 december 2011 21:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar debs geen van de 3 heeft, lol
Normaalquote:Op maandag 19 december 2011 21:11 schreef Diconnected het volgende:
Megamandy, weet je of die bikerboots een beetje ruim vallen toevallig?
Volgens mij ligt die in de Beurstraverde ofzoiets? Ben nog nooit zelf in Rotterdam geweest om te winkelenquote:Op maandag 19 december 2011 21:11 schreef Incantrix het volgende:
Mandy, thnx, dan is Rotterdam wel een goeie optie voor mij
Haha, Kippieik heb den winkel ook ff opgezocht:
http://www.shoesinternational.co.uk/
En ja, grote kuiten zuigt, ik heb van die echte fiets/zwemmerskuiten
Ik kan alleen via mijn salaris met korting kopenquote:Op maandag 19 december 2011 21:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mandy, als ik in maastricht kom shoppen krijg ik dan kortin?
quote:Op maandag 19 december 2011 21:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik kan alleen via mijn salaris met korting kopen
Maastricht is echt leuk shoppen!quote:Op maandag 19 december 2011 21:21 schreef Joysa het volgende:
Je moet ook niet in Maastricht gaan shoppen![]()
JAJAJAJA, Mss, kom er maar in !
Jaaaaa, dattusquote:Op maandag 19 december 2011 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]dus eerst schoenen passen en dan jou maat doorgeven en geld overmaken
!!
Oh bij Beurs (koopgoot), da's wel te doen vanaf hierquote:Op maandag 19 december 2011 21:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij ligt die in de Beurstraverde ofzoiets? Ben nog nooit zelf in Rotterdam geweest om te winkelen
quote:Op maandag 19 december 2011 21:26 schreef megamandy het volgende:
Oja en ik zou best wel willen schoenen kopen, maar ik denk dat ze de maat ook in de gaten houden
Serieus? Dat boeit ze toch serieus niet?quote:Op maandag 19 december 2011 21:26 schreef megamandy het volgende:
Oja en ik zou best wel willen schoenen kopen, maar ik denk dat ze de maat ook in de gaten houden
Lexiequote:Op maandag 19 december 2011 21:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kut, ik zit niet op te letten?
Welke flopmoddol is eruit?
Ja maar misschien had je wel opgezwollen voeten of bandages erom waardoor ze groter warenquote:Op maandag 19 december 2011 21:27 schreef megamandy het volgende:
En alleen de manager mag de korting geven en die snapt wel dat mijn voeten niet opeens van maat 36 naar 42 kunnen groeien
Ik weet volgens mij wel waar 'ie zit, ik loop er altijd wel langs als we naar het filmfestival gaan.. Wel hippe shizzle als ze daar alle docs hebben, hoewel ik voorlopig wel weer voorzien ben nu.quote:Op maandag 19 december 2011 21:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
NormaalMaar het zijn wel echt schoenen die ingelopen moeten worden. Zelf heb ik een model dat er op lijkt en na een week zaten die echt veel fijner dan eerst. Niet dat het eerst te strak zat, maar het leer moet gewoon echt soepel worden. Maar een paar collega's hebben ze ook en nog nooit klachten gehoord
[..]
Volgens mij ligt die in de Beurstraverde ofzoiets? Ben nog nooit zelf in Rotterdam geweest om te winkelen
Aahh dat is de Debs lookalike toch?quote:
chocoladetaart! OMNOMNOM!!!!quote:Op maandag 19 december 2011 21:25 schreef megamandy het volgende:
chips met dipsausOoh en die chocoladetaart-eetscène in Mathilda, die taart lust ik ook wel
![]()
Ik ga Dexter gucken, ich glaube de letste letste.
Ik heb 39/40quote:Op maandag 19 december 2011 21:27 schreef megamandy het volgende:
En alleen de manager mag de korting geven en die snapt wel dat mijn voeten niet opeens van maat 36 naar 42 kunnen groeien
Ooh sorry bedoelde niet alle docsquote:Op maandag 19 december 2011 21:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik weet volgens mij wel waar 'ie zit, ik loop er altijd wel langs als we naar het filmfestival gaan.. Wel hippe shizzle als ze daar alle docs hebben, hoewel ik voorlopig wel weer voorzien ben nu.
Kan ik online zien welke ze daar allemaal hebben?quote:Op maandag 19 december 2011 21:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh sorry bedoelde niet alle docsgewoons hele Sacha collectie
Maar meestal hebben we wel een aantal modellen
Ik ook!quote:Op maandag 19 december 2011 21:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb 39/40
Kun je niet zeggen dat t een cadeau is voor een vriendin ofzeaauu:')
Mwehehe
Niet per winkel nee. Laatst was er ook een klant uit Rotterdam, wij hadden de schoen niet in de juiste maat, maar hetzelfde model in een andere kleur paste wel en volgens de computer had Rotterdam de schoen wel nog. Dus wij een nummer opschrijven en zeggen dat anders eventueel de schoen nog besteld kon worden in Rotterdam. Zei dat klant letterlijk dat ze in Rotterdam helemaal niet zo leuk warenquote:Op maandag 19 december 2011 21:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kan ik online zien welke ze daar allemaal hebben?
Ik vind R'dam namelijk kut om te winkelen verder, kom er niet zo graag, zeker niet voor niks dan misschien
Oow, zoquote:Op maandag 19 december 2011 21:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh sorry bedoelde niet alle docsgewoons hele Sacha collectie
Maar meestal hebben we wel een aantal modellen
Sorryquote:Op maandag 19 december 2011 21:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Voor 2 vriendinnenIk ben ECHT bijna jarig.
Whut?quote:Op maandag 19 december 2011 21:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Niet per winkel nee. Laatst was er ook een klant uit Rotterdam, wij hadden de schoen niet in de juiste maat, maar hetzelfde model in een andere kleur paste wel en volgens de computer had Rotterdam de schoen wel nog. Dus wij een nummer opschrijven en zeggen dat anders eventueel de schoen nog besteld kon worden in Rotterdam. Zei dat klant letterlijk dat ze in Rotterdam helemaal niet zo leuk warenDat lag niet aan de winkel maar echt aan het personeel.
Ik vind heel Rotterdam eigenlijk altijd een kutstad om te winkelenquote:Op maandag 19 december 2011 21:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Niet per winkel nee. Laatst was er ook een klant uit Rotterdam, wij hadden de schoen niet in de juiste maat, maar hetzelfde model in een andere kleur paste wel en volgens de computer had Rotterdam de schoen wel nog. Dus wij een nummer opschrijven en zeggen dat anders eventueel de schoen nog besteld kon worden in Rotterdam. Zei dat klant letterlijk dat ze in Rotterdam helemaal niet zo leuk warenDat lag niet aan de winkel maar echt aan het personeel.
quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 21:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]It's not your fault. It's the evil management!
Misschien levert MegaM extra service erbijquote:
Rotterdam, daar praten ze zo grappigquote:Op maandag 19 december 2011 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind heel Rotterdam eigenlijk altijd een kutstad om te winkelen![]()
Al die kansloze tienermeisjes en Antillianen die gaan roepen enzo.
Maar goed, dat doet er niet zo toe, schoenen zijn tha bomb dus dat heb ik er wel voor over
Kontje <---> stationquote:Op maandag 19 december 2011 21:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
65 euro klonk wat leuker dan 100
Dat wel, lekker van dat havenvolkquote:Op maandag 19 december 2011 21:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Rotterdam, daar praten ze zo grappigEn wordt mijn toekomstige thuisstad!
Dit ja, maar desondanks heb ik ze toch in mijn winkelmand gepleurd.quote:Op maandag 19 december 2011 21:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
65 euro klonk wat leuker dan 100
Kloptquote:Op maandag 19 december 2011 21:37 schreef Lindytje het volgende:
Maat 39, is dat is docs maat 6, zag ik dat nou net?
Maaruh, wat zijn je plannen dan? Daarheen met je vent en dan samenwonen ofzo?quote:Op maandag 19 december 2011 21:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Rotterdam, daar praten ze zo grappigEn wordt mijn toekomstige thuisstad!
quote:Op maandag 19 december 2011 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind heel Rotterdam eigenlijk altijd een kutstad om te winkelen![]()
Al die kansloze tienermeisjes en Antillianen die gaan roepen enzo.
Maar goed, dat doet er niet zo toe, schoenen zijn tha bomb dus dat heb ik er wel voor over
quote:Op maandag 19 december 2011 21:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Misschien levert MegaM extra service erbij
Alu hoedje op, schnelllllllllllllllquote:Op maandag 19 december 2011 21:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn wifi flipt van de magnetron
quote:Op maandag 19 december 2011 21:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maaruh, wat zijn je plannen dan? Daarheen met je vent en dan samenwonen ofzo?
quote:Op maandag 19 december 2011 21:39 schreef Mss het volgende:
Ik lees iedere keer 'kutten' ipv 'kuiten' in de TT
Ik ben vet he, dat vinden Antillianen altijd leuk, helaas voor hun vind ik Antillianen iets minder leukquote:Op maandag 19 december 2011 21:38 schreef megamandy het volgende:
[..]Ik ben inderdaad eens bij dat winkelcentrum tegenover het Ahoy geweest om de tijd te doden (ik ging naar een concert) allemaal tienermoeders en Antilliaanse jongens met kleine kinderen
En heb ook een keer naar Rotterdam gebeld om iets te vragen over een schoen en toen hoorde ik die jongen letterlijk zuchten
alu-hoedjesquote:Op maandag 19 december 2011 21:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Alu hoedje op, schnelllllllllllllll
Wat een deceptie voor henquote:Op maandag 19 december 2011 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben vet he, dat vinden Antillianen altijd leuk, helaas voor hun vind ik Antillianen iets minder leuk![]()
Vooral met gouden tand, panty op hun hoofd (seriously, whyyyyy????), onverstaanbaar praten en tsssssss geluiden makend en 6 babies van 12 verschillende moeders (bij wijze van spreken dan he)
Het is een stuk leuker dan Almere jaquote:Op maandag 19 december 2011 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Zijn hele fam woont daar en ik vind Almere een baggerstad. Het hangt nog een beetje van mijn carriere af, ik kan best leuk doorgroeien waar ik nu zit. Maar het liefst toch daar wonen ja.
Uhm moet ik even nadenkenquote:Op maandag 19 december 2011 21:41 schreef Lindytje het volgende:
MM, bij maat 38-39, liever een 5 of een 6 pakken van docs?
De oude stadskern tochquote:Op maandag 19 december 2011 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het is een stuk leuker dan Almere ja
Ik heb gestudeerd in R'dam, op zich best leuk, maar goed, ik hou niet van buitenlanders (Kip is racist, oeeeeeee) en ik hou niet van moderne architectuur, dus tsja...
(ik sprak overigens afgelopen zaterdag een Duitser die vroeg waar in R'dam de oude stadskern was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Dat gebeurt echt heel vaak he. Zijn ze wereldvreemd. Een beetje alsof wij ons gaan afvragen waarom er negers op de Antillen zittenquote:Op maandag 19 december 2011 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb gestudeerd in R'dam, op zich best leuk, maar goed, ik hou niet van buitenlanders (Kip is racist, oeeeeeee) en ik hou niet van moderne architectuur, dus tsja...
(ik sprak overigens afgelopen zaterdag een Duitser die vroeg waar in R'dam de oude stadskern was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Ik snapquote:Op maandag 19 december 2011 21:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Uhm moet ik even nadenkenwant die 5 en 6 zijn met Nederlandse maten dus eigenlijk halve maten, snap je mij? :p Maar als je 38-39 hebt zou dat dus perfect zijn voor jou
Van die autochtone R'dammers met een IQ van boven de 80 vind ik altijd wel schattig, daar kun je echt wel mee lachen ook vaak. Goudeerlijk en heerlijk direct, dat mag ik wel.quote:Op maandag 19 december 2011 21:40 schreef Incantrix het volgende:
Het filmfesitval is er wel altijd heel gezelligMaarja, dan en je er op andere tijdstippen en dan hangt er nogal wat ander volk rond
hoewel filmfestivalpubliek ook niet altijd my cup of tea is, sommigen zijn echt naar.. Maar als je naar de NL-premiere van de nieuwste Romero gaat zijn het wel allemaal leuke mensen
![]()
Bwhehehehhehequote:Op maandag 19 december 2011 21:43 schreef Incantrix het volgende:
Dus toen heb je die Duitser er even flink van langs gegeven en zijn fiets gejat?
Ik keek eerst zoquote:Op maandag 19 december 2011 21:43 schreef Incantrix het volgende:
Dus toen heb je die Duitser er even flink van langs gegeven en zijn fiets gejat?
Alleen wij kunnen elkaar tetten zien, sorry.quote:Op maandag 19 december 2011 21:44 schreef soklos het volgende:
Kwam hier voor grote tetten, konten en kuiten... Blijkt het over iets heel anders te gaan.
quote:Op maandag 19 december 2011 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Ja precies... kans ---->>>> loosquote:Op maandag 19 december 2011 21:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat gebeurt echt heel vaak he. Zijn ze wereldvreemd. Een beetje alsof wij ons gaan afvragen waarom er negers op de Antillen zitten.
Je moet tussen de regels door lezenquote:Op maandag 19 december 2011 21:44 schreef soklos het volgende:
Kwam hier voor grote tetten, konten en kuiten... Blijkt het over iets heel anders te gaan.
Kom naar Slamuisquote:Op maandag 19 december 2011 21:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Naja het hoeft niet echt IN r'dam hoor. Omstreken mag ook, moet ook wel een beetje leuk zijn om kindjes op te voeden enzulks.
Mijn buren zijn 82 dus die houden het vast niet meer zo langquote:
En vies, dat ookquote:Op maandag 19 december 2011 21:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is ET toch eigenlijk een debiel lelijk beest
Geef me een seintje ja, wanneer ze het loodje leggenquote:Op maandag 19 december 2011 21:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mijn buren zijn 82 dus die houden het vast niet meer zo lang
Je moet trouwens even kijken of je UK of US maten bedoeld. http://www.drmartens.com/ rechts staat een size chartquote:
Nou, hoppa, koninginnemarkt-BEZET-lintje ervoor, opgelost, slotjequote:Op maandag 19 december 2011 21:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mijn buren zijn 82 dus die houden het vast niet meer zo lang
Niet de Nederlandse kijken! Dan kun je nooit meer normaal een Plus-reclame kijkenquote:Op maandag 19 december 2011 21:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga Loft kijken, volgens mij is het een ontzettende baggerfilm maar ik wil m toch zien
quote:Op maandag 19 december 2011 21:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Geef me een seintje ja, wanneer ze het loodje leggenDan kan ik je begluren als je met panda-ogen in je ochtendjas rond huppelt.
Thanx!!quote:Op maandag 19 december 2011 21:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je moet trouwens even kijken of je UK of US maten bedoeld. http://www.drmartens.com/ rechts staat een size chart
Valt me alles mee!quote:Op maandag 19 december 2011 21:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ben jij niet ontiegelijk moe?
Zit die vette erin?quote:Op maandag 19 december 2011 21:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Niet de Nederlandse kijken! Dan kun je nooit meer normaal een Plus-reclame kijken
Ik heb al eens een plaatje van de gevreesde scene langs zien komenquote:Op maandag 19 december 2011 21:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Niet de Nederlandse kijken! Dan kun je nooit meer normaal een Plus-reclame kijken
Goeden ideequote:Op maandag 19 december 2011 21:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nou, hoppa, koninginnemarkt-BEZET-lintje ervoor, opgelost, slotje
Ohhhh, daar wil ik met mijn collega heen, leuk!quote:Op maandag 19 december 2011 21:50 schreef Incantrix het volgende:
Wij gaan morgen naar the Immortalsdie moet ik toch wel in de bios zien, als 'ie een beetje op 300 lijkt heb ik mooie momenten voor de boeg
Ik hou normaal niet van die overgespierde mannen, maar tering.. 300 was toch wel
quote:Op maandag 19 december 2011 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zit die vette erin?
Mijn schoonzus had de plot al verklapt dus ik ga ' em niet meer kijken
Zo'n trui en sjaal heb ik al, dus dat wordt misschien iets too muchquote:Op maandag 19 december 2011 21:51 schreef Lindytje het volgende:
Ik vind deze stiekem heel leuk
[ afbeelding ]
Als ik zo kort heb geslapen voel ik het de dag erop pas.quote:Op maandag 19 december 2011 21:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Valt me alles mee!
Heb toch een whooping 3,5 uur geslapen van 10 tot half twee
Ik vind het best een leuk meisje eigenlijkquote:
Jurkje aan, legging en dan die er onderquote:Op maandag 19 december 2011 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo'n trui en sjaal heb ik al, dus dat wordt misschien iets too much
Maar ik vind ze stiekem ook wel leuk
Ik ook!quote:Op maandag 19 december 2011 21:51 schreef Lindytje het volgende:
Ik vind deze stiekem heel leuk
[ afbeelding ]
Lin gaat idd morgen instorten JONGUHHHHquote:Op maandag 19 december 2011 21:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als ik zo kort heb geslapen voel ik het de dag erop pas.En dan ben ik me toch een partijtje brak jonge.
Dus hoop dat jij daar minder last van hebt.
quote:Op maandag 19 december 2011 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ohhhh, daar wil ik met mijn collega heen, leuk!![]()
Gory slash movies![]()
Ik heb er ook niet echt iets tegen, maar het is best irritant dat ik er iedere keer aan moet terugdenken als ik reclame van de Plus ziequote:Op maandag 19 december 2011 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind het best een leuk meisje eigenlijk![]()
Maar goed, ik vind Rubens meisjes dan ook wel mooi
Die wil ik ook nog zien! En dan wel in de bios inddquote:Op maandag 19 december 2011 21:50 schreef Incantrix het volgende:
Wij gaan morgen naar the Immortalsdie moet ik toch wel in de bios zien, als 'ie een beetje op 300 lijkt heb ik mooie momenten voor de boeg
Ik hou normaal niet van die overgespierde mannen, maar tering.. 300 was toch wel
Ik hoop het ook, want morgen moet ik leren voor woensdag....quote:Op maandag 19 december 2011 21:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als ik zo kort heb geslapen voel ik het de dag erop pas.En dan ben ik me toch een partijtje brak jonge.
Dus hoop dat jij daar minder last van hebt.
Oh, goeie, ik moet mijn nieuwe leggings eens gaan passenquote:Op maandag 19 december 2011 21:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jurkje aan, legging en dan die er onder
NIETquote:Op maandag 19 december 2011 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lin gaat idd morgen instorten JONGUHHHH
Koffie, RedBull, Dextro en gaaaaan!quote:Op maandag 19 december 2011 21:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, want morgen moet ik leren voor woensdag....
Heb je Machete ook gezien?quote:Op maandag 19 december 2011 21:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja man, heerlijkblood by the gallon, woo yay!
Pilletjes snuiven en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanquote:
Graag gedaanquote:Op maandag 19 december 2011 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, goeie, ik moet mijn nieuwe leggings eens gaan passen
Ik moet nieuwe leggings kopen. Ik heb nog 1 witte halfhoge met ritsjes aan de zijkant en een zwarte lange met een gat erin. Geprikt met mn nagelsquote:Op maandag 19 december 2011 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, goeie, ik moet mijn nieuwe leggings eens gaan passen
Ja, dat kan ik me dan wel weer voorstellen hehehequote:Op maandag 19 december 2011 21:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet echt iets tegen, maar het is best irritant dat ik er iedere keer aan moet terugdenken als ik reclame van de Plus zie
Ik meen dat je dan wel op moet schieten trouwens (Kip dus ook), in Den Haag stopt 'ie as woensdag op het spui, dus dan draait 'ie alleen nog op Scheveningen.. Meestal is dan het einde wel nabijquote:Op maandag 19 december 2011 21:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog zien! En dan wel in de bios indd
Ik heb nog wel een vracht ritalin liggenquote:Op maandag 19 december 2011 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Pilletjes snuiven en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Waarom heten die dingen leggings eigenlijk? Het zijn toch gewoon een soort maillots of ligt dat aan mij?quote:Op maandag 19 december 2011 21:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik moet nieuwe leggings kopen. Ik heb nog 1 witte halfhoge met ritsjes aan de zijkant en een zwarte lange met een gat erin. Geprikt met mn nagels
Maillot zonder voetenquote:Op maandag 19 december 2011 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Waarom heten die dingen leggings eigenlijk? Het zijn toch gewoon een soort maillots of ligt dat aan mij?
Noesss!quote:Op maandag 19 december 2011 21:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik meen dat je dan wel op moet schieten trouwens (Kip dus ook), in Den Haag stopt 'ie as woensdag op het spui, dus dan draait 'ie alleen nog op Scheveningen.. Meestal is dan het einde wel nabijvandaar dat we ook morgen gaan, ik heb de schijt aan pathe scheveningen.
Oh, nee, die moet ik nog, maar staat hier al klaarquote:
Ik heb altijd na 2 weken alweer gaten in mijn leggings... ik kan er niet mee om gaanquote:Op maandag 19 december 2011 21:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik moet nieuwe leggings kopen. Ik heb nog 1 witte halfhoge met ritsjes aan de zijkant en een zwarte lange met een gat erin. Geprikt met mn nagels
Maar ik heb ook een bloedhekel aan het Spui.... over hangjeugd en tuig gesprokenquote:Op maandag 19 december 2011 21:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik meen dat je dan wel op moet schieten trouwens (Kip dus ook), in Den Haag stopt 'ie as woensdag op het spui, dus dan draait 'ie alleen nog op Scheveningen.. Meestal is dan het einde wel nabijvandaar dat we ook morgen gaan, ik heb de schijt aan pathe scheveningen.
Ik down 'em wel en dan kijken op onze big ass tvquote:Op maandag 19 december 2011 21:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Noesss!Ik wilde vrijdag op mijn verjaardag met
gaan.
Elke week weer, like a bossquote:Op maandag 19 december 2011 21:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
John Beerens zoekt de oplossing
Echt, een heerlijke slash film, heb echt de hele film met een big smile gezetenquote:Op maandag 19 december 2011 21:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, nee, die moet ik nog, maar staat hier al klaaren sinds dinsdag ook weer gewoon energie over en in de avond weer wakker enzo (
) dus zullen we wel snel gaan kijken
quote:Op maandag 19 december 2011 21:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb altijd na 2 weken alweer gaten in mijn leggings... ik kan er niet mee om gaan
Daarom altijd cheap-ass van de action enzo!
Datquote:Op maandag 19 december 2011 21:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ik ook, hoef ik ook niet elke keer bang te zijn voor een gat als ik weer ergens achter blijf hangen.
Altijd de pauperwijven die er werken, duidelijk.... (en ik kijk het niet eens... as we speak zit ET cola te drinken uit de koelkastquote:
Too much sex!quote:
Moah, ik vind het daar wel ok, je kunt alleen beter niet op vrijdag- of zaterdagavond gaan. Wij gaan meestal op dinsdag ofzo, dan is het er helemaal prima! En lekker ruime stoelen ookquote:Op maandag 19 december 2011 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar ik heb ook een bloedhekel aan het Spui.... over hangjeugd en tuig gesprokenVoor de gein eens op die trappen daar kijken
![]()
Buitenhof is zo mooi tegenwoordig, maar daar draaien alleen qualiteidtsfilms helaasch
DIe van de Wibra en de Zeeman schijnen heel goed te zijn. Die van de V&D zijn ruk!quote:Op maandag 19 december 2011 22:00 schreef Diconnected het volgende:
Heeft een van jullie hier misschien een goeden tip voor een goeden panty?
ETquote:Op maandag 19 december 2011 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Altijd de pauperwijven die er werken, duidelijk.... (en ik kijk het niet eens... as we speak zit ET cola te drinken uit de koelkast![]()
![]()
)
Da's fijnquote:Op maandag 19 december 2011 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Echt, een heerlijke slash film, heb echt de hele film met een big smile gezeten![]()
![]()
Er komen alleen maar bazen uit tilliequote:Op maandag 19 december 2011 21:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eckten baas uit tillie yooo
Neequote:Op maandag 19 december 2011 22:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Da's fijnsnel kijken
Ow, en UFT, hoop dat 'ie bij jou nog draait dan!
De riksbiosquote:Op maandag 19 december 2011 22:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Moah, ik vind het daar wel ok, je kunt alleen beter niet op vrijdag- of zaterdagavond gaan. Wij gaan meestal op dinsdag ofzo, dan is het er helemaal prima! En lekker ruime stoelen ook
En BuitenhofIk mis eigenlijk Babylon nog steeds heel erg, maar denk niet dat die nog terug gaat komen..
Ik zelf ookquote:Op maandag 19 december 2011 22:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ETDamn, ik lollerde om je nutteloze post
Maar ik heb bovenbenen die bij elkaar vechten om ruimte en dus altijd gezellig tegen elkaar zitten... Gaten zijn zo gemaaktquote:Op maandag 19 december 2011 22:00 schreef megamandy het volgende:
Bij mij gaan dingen nooit kapotSchoenen kan ik jaren mee doen, en laatst heb ik na bijna 2 jaar pas een ladder in een 15 denier panty getrokken. Like a boss
Ik prik echt altijd overal doorheen met mijn nagelsquote:Op maandag 19 december 2011 22:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar ik heb bovenbenen die bij elkaar vechten om ruimte en dus altijd gezellig tegen elkaar zitten... Gaten zijn zo gemaakt
Oja dat heb ik niet. Was met ballet ook altijd, iedereen had de benen netjes naast elkaar, maar bij mij zijn mijn heupen te breed ofzo?quote:Op maandag 19 december 2011 22:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar ik heb bovenbenen die bij elkaar vechten om ruimte en dus altijd gezellig tegen elkaar zitten... Gaten zijn zo gemaakt
Graag! Vermaakquote:Op maandag 19 december 2011 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Mag ik even een (wederom) kansloze actie van mijn manager hier posten?
Fuckquote:Op maandag 19 december 2011 22:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NeeDe 17e was de laatste keer. Bummer!
Kom maar doorquote:Op maandag 19 december 2011 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2011 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Ja, datte! En ik ben niet eens heel lang, alleen naar maatstaven van kinderarbeiders wel ofzo..quote:Op maandag 19 december 2011 22:04 schreef Mss het volgende:
Bij mijn zijn panty's vaak te kort, en als ik ze dan hoog wil optrekken, trek ik er een ladder in.
Bwhehehehehe, vijl je nagels dan ook niet steeds zoquote:Op maandag 19 december 2011 22:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik prik echt altijd overal doorheen met mijn nagelsEn ze zijn niet eens belachelijk lang of scherp ofzo. Ik ben gewoon lomp.
Meer vreten, dan lukt het vanzelfquote:Op maandag 19 december 2011 22:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja dat heb ik niet. Was met ballet ook altijd, iedereen had de benen netjes naast elkaar, maar bij mij zijn mijn heupen te breed ofzo?Ik weet niet precies maar mijn bovenbenen kunnen elkaar gewoon niet aanraken als ik sta
Aanstaande woensdag grootse kerstlunch aangekondigdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Daar ben ik maar 1x geweest, heeeeel lang geleden.. Toen draaide de heksen van Roald Dahlquote:Op maandag 19 december 2011 22:05 schreef Mss het volgende:
En qua bioscopen kan er niks op tegen de grote zaal van Tuschinksi, zeker als er een horrormarathon draait. Tegenstellingen ftw!
Oooooh zou dat het zijn??quote:Op maandag 19 december 2011 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehehe, vijl je nagels dan ook niet steeds zo
[ afbeelding ]
Neuhquote:Op maandag 19 december 2011 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Meer vreten, dan lukt het vanzelf
quote:Op maandag 19 december 2011 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Aanstaande woensdag grootse kerstlunch aangekondigd
Gezelligheid, lekker eten, leuke menschen
Tijd om iedereen eens even echt te spreken, in plaats van langs elkaar heen rennen, het is vaak gewoon echt te chaotisch. Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nu dan?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ik vind hem echt heel gaaf, Het hele theater eigenlijk wel!quote:Op maandag 19 december 2011 22:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Daar ben ik maar 1x geweest, heeeeel lang geleden.. Toen draaide de heksen van Roald Dahl
[..]
Tijd om iedereen eens even echt te spreken, in plaats van langs elkaar heen rennen, het is vaak gewoon echt te chaotisch. Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]
Tijd om iedereen eens even echt te spreken, in plaats van langs elkaar heen rennen, het is vaak gewoon echt te chaotisch. Leuk!Wat ene goeden actie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3!
[..]
Geweldig!
吴 曼 迪
Ja, ik denk het...quote:
Nu gaat het niet door, want je kunt moeilijk tig patiënten afbellen en boardmeetings en spreekuren gaan omgooien enzoquote:
Jah, wat ik me ervan herinner was het heel mooiquote:Op maandag 19 december 2011 22:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind hem echt heel gaaf, Het hele theater eigenlijk wel!
[..]
![]()
Wat een ontzettende mongol!!!
Don't come closer, I might hurt you
Goeden planquote:Op maandag 19 december 2011 22:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nu gaat het niet door, want je kunt moeilijk tig patiënten afbellen en boardmeetings en spreekuren gaan omgooien enzo
1 van zijn ongeveer 10 kansloze acties van vandaag alleen al....quote:
Mijn nagels groeien altijd rechtquote:Op maandag 19 december 2011 22:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik denk het...
Ga eens voor de meer ronde of vierkante nagel
Goeden omschrijving!quote:Op maandag 19 december 2011 22:09 schreef Diconnected het volgende:
Wat een aap van een baas heb jij Kip
quote:Op maandag 19 december 2011 22:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nu gaat het niet door, want je kunt moeilijk tig patiënten afbellen en boardmeetings en spreekuren gaan omgooien enzo
Ze slijten van in je neus pulken jonguh!quote:Op maandag 19 december 2011 22:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn nagels groeien altijd rechtAlleen die van mijn wijsvingers niet
Het houdt je van de straat hequote:Op maandag 19 december 2011 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
1 van zijn ongeveer 10 kansloze acties van vandaag alleen al....![]()
Maar ja.....
Boven en beneden aan de trap cupcakes neerzettenquote:Op maandag 19 december 2011 22:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jamaar het helpt niet echt dat ik op het werk voor iedere schoen de trap op moet lopen
Zekers!quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze slijten van in je neus pulken jonguh!
quote:Op maandag 19 december 2011 22:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Boven en beneden aan de trap cupcakes neerzettenDie ren je er echt niet zomaar af
Alleen niet misselijk worden dan.
Aan de ene kant cupcakes, anders kant een bucket van KFCquote:Op maandag 19 december 2011 22:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Boven en beneden aan de trap cupcakes neerzettenDie ren je er echt niet zomaar af
Alleen niet misselijk worden dan.
Dat! Nemen de vorm van je neusgat aanquote:Op maandag 19 december 2011 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze slijten van in je neus pulken jonguh!
Bwhehe joaah! Maar dan wordt je wel sneller misselijk denk ikquote:Op maandag 19 december 2011 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Aan de ene kant cupcakes, anders kant een bucket van KFC![]()
Voor de hartige trek
Boehoequote:
quote:Op maandag 19 december 2011 22:11 schreef Incantrix het volgende:
Fräck, ik heb trek![]()
Lijnen sucks..
Oh, had ik trouwens al verteld dat wij een nieuw tatoeageplan hebben, zomaar spontaan?Nooit gedacht, maar ik ga zoies zetten met mijn lief samen, dat het bij elkaar hoort zeg maar.
Had je al tattoos dan?quote:Op maandag 19 december 2011 22:11 schreef Incantrix het volgende:
Fräck, ik heb trek![]()
Lijnen sucks..
Oh, had ik trouwens al verteld dat wij een nieuw tatoeageplan hebben, zomaar spontaan?Nooit gedacht, maar ik ga zoies zetten met mijn lief samen, dat het bij elkaar hoort zeg maar.
Geniet er maar van dan!quote:Op maandag 19 december 2011 22:12 schreef megamandy het volgende:
En nu ga ik echt Dexter kijkenEn Misfits.
Van beide de laatste aflevering van dit seizoen
Iemand die zúlke acties heeft zal denk ik zelf niet eens snappen hoe stom dat isquote:Op maandag 19 december 2011 22:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Boehoe
Je zal 's avonds als manager thuis komen en weer moeten vertellen hoe erg je dag weer gefaald is
Nee joh, afwisselen is goed tegen de misselijkheidquote:Op maandag 19 december 2011 22:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe joaah! Maar dan wordt je wel sneller misselijk denk ik
Wie zegt dat hij dat zelf inziet?quote:Op maandag 19 december 2011 22:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Boehoe
Je zal 's avonds als manager thuis komen en weer moeten vertellen hoe erg je dag weer gefaald is
Dat is nog treurigerquote:Op maandag 19 december 2011 22:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Iemand die zúlke acties heeft zal denk ik zelf niet eens snappen hoe stom dat is
Kipnegersquote:
3 nu, dat wordt de vierde.. Ik hou ervan, in ernstige matequote:Op maandag 19 december 2011 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Had je al tattoos dan?
Wat ga je doen?
(even weer in mijn zeikmodus vertellen dat ik tattoos stom vindZonde van ej mooie lijf man)
Het is de hoogste tijd om hem eens goed te bitchslappenquote:Op maandag 19 december 2011 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij dat zelf inziet?![]()
Ik ontdekte het per toeval voordat ik naar huis ging en vertelde het tegen een collega, die heeft hem toen pissig opgebeld om te vertellen en hem verrot te schelden![]()
Als ik bel ben ik weer zo'n zeikwijf (ben ik ook hoor, maar ja... ik zie steeds dat en waar en hoe vaak hij faalt.... begint wat irritant te worden)
Wij waren laatst met het team een weekendje weg en onze neger-collega heeft het hele weekend lopen zeuren om een emmer kipquote:Op maandag 19 december 2011 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kipnegers
(neh, Cartman die alleen het vel opeet met de gravy en de rest terig gooit)
quote:Op maandag 19 december 2011 22:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
3 nu, dat wordt de vierde.. Ik hou ervan, in ernstige mateik had eigenlijk al een sleeve in de planning, maar die moet dus staan voor mijn kinderen, dus eigenlijk kan ik die nog niet beginnen want ik weet nog niet of een tweede levende kindje ons nog gegund gaat zijn, bot gezegd
Maar we willen nu graag vleugels, ieder één, die dan op elkaar aansluiten.. Voor onze engel![]()
Ohhhh, da's wel heel mooi!quote:Op maandag 19 december 2011 22:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
3 nu, dat wordt de vierde.. Ik hou ervan, in ernstige mateik had eigenlijk al een sleeve in de planning, maar die moet dus staan voor mijn kinderen, dus eigenlijk kan ik die nog niet beginnen want ik weet nog niet of een tweede levende kindje ons nog gegund gaat zijn, bot gezegd
Maar we willen nu graag vleugels, ieder één, die dan op elkaar aansluiten.. Voor onze engel![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 22:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Wij waren laatst met het team een weekendje weg en onze neger-collega heeft het hele weekend lopen zeuren om een emmer kip.
Duidelijk, het voorbeeld dat we nu hebben is echt zó gaaf, ik weet nog niet precies hoe we dat gaan bewerken..quote:Op maandag 19 december 2011 22:16 schreef megamandy het volgende:
[..]Mooi
En sleeves vind ik ook vet
Zie je wel... altijd ook....quote:Op maandag 19 december 2011 22:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Wij waren laatst met het team een weekendje weg en onze neger-collega heeft het hele weekend lopen zeuren om een emmer kip.
Ik vind sleeves bij sommige vrouwen heel erg mooi. Jij hebt ook wel een beetje een rock 'n roll uitstraling dus ik denk dat jij het heel goed kan hebben!quote:Op maandag 19 december 2011 22:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mooi!quote:Op maandag 19 december 2011 22:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, denk het niet, te groot en dik bord voor d'n kopquote:Op maandag 19 december 2011 22:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het is de hoogste tijd om hem eens goed te bitchslappen![]()
Misschien komt er dan iets door bij m
Ja he? Je kunt zelfs laten tatoeëren met een beetje as erin, maar ik geloof niet dat ik daar echt van ben.quote:Op maandag 19 december 2011 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ohhhh, da's wel heel mooi!![]()
Sleeve even mee wachten, je weet nooit
WATERMELOENquote:Op maandag 19 december 2011 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zie je wel... altijd ook....![]()
En ook lopen zeuren om watermeloen?
Nee he, da's meer negers in de VS enzo
Zoek maar eens op nigger + watermelon enzo
Ja echt hoor. Hij zegt ook dat hij ontzettend lui is. Wat ook waar isquote:Op maandag 19 december 2011 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zie je wel... altijd ook....![]()
En ook lopen zeuren om watermeloen?
Nee he, da's meer negers in de VS enzo
Zoek maar eens op nigger + watermelon enzo
quote:Op maandag 19 december 2011 22:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind sleeves bij sommige vrouwen heel erg mooi. Jij hebt ook wel een beetje een rock 'n roll uitstraling dus ik denk dat jij het heel goed kan hebben!
quote:Op maandag 19 december 2011 22:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja he? Je kunt zelfs laten tatoeëren met een beetje as erin, maar ik geloof niet dat ik daar echt van ben.
Dat met as vind ik maar eng en onhygiënischquote:Op maandag 19 december 2011 22:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja he? Je kunt zelfs laten tatoeëren met een beetje as erin, maar ik geloof niet dat ik daar echt van ben.
Zal je net weer zien dat je allergisch ervoor bent ofzoquote:Op maandag 19 december 2011 22:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Pompoensoep? http://www.voedingscentrum.nl/recepten/recept/pompoensoep.aspxquote:Op maandag 19 december 2011 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
vrouw in nood zoekt soeprecept. Voorwaarden:
geen courgette
geen bonen
geen vis
geen blik
wie helpt mij?
DUDE!!!!!quote:Op maandag 19 december 2011 22:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Net als de kids van Andre Hazes.
Uiensoep gegratineerd met brood en kaasquote:Op maandag 19 december 2011 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
geen courgette
geen bonen
geen vis
geen blik
wie helpt mij?
Die dochter zat bij mij op school ja! En die was wereldberoemd, en zo gedroeg ze zich ookquote:
Champignonnensoep?quote:Op maandag 19 december 2011 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
geen courgette
geen bonen
geen vis
geen blik
wie helpt mij?
Zat jij op speciaal onderwijs dan????quote:Op maandag 19 december 2011 22:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die dochter zat bij mij op school ja! En die was wereldberoemd, en zo gedroeg ze zich ook
Bwhehehehehhe!!!quote:Op maandag 19 december 2011 22:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die dochter zat bij mij op school ja! En die was wereldberoemd, en zo gedroeg ze zich ook
uiensoepquote:Op maandag 19 december 2011 22:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uiensoep gegratineerd met brood en kaas
Verse tomatensoep met verse basilicum
Ook met kaas! Tenminste toen ik hem voorgeschoteld kreeg.quote:Op maandag 19 december 2011 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Pompoensoep? http://www.voedingscentrum.nl/recepten/recept/pompoensoep.aspx
quote:Op maandag 19 december 2011 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zat jij op speciaal onderwijs dan????
Haaievinnensoep?quote:Op maandag 19 december 2011 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik zoek iets specialers
tomatensoep, uiensoep en pompoensoep zijn een beetje mijn last resort als ik niks anders vind
Mwehehhehquote:Op maandag 19 december 2011 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zat jij op speciaal onderwijs dan????
Preicreme soep?quote:Op maandag 19 december 2011 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik zoek iets specialers
tomatensoep, uiensoep en pompoensoep zijn een beetje mijn last resort als ik niks anders vind
Tomaten!quote:Op maandag 19 december 2011 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
geen courgette
geen bonen
geen vis
geen blik
wie helpt mij?
Ik heb een keer iemand in behandeling gehad (Surinamer) die een huis in Suriname ging laten bouwen. Hij moest er wel vaak heen om in de gaten te houden, "want Surinamers zijn niet zoals Nederlanders, ze zijn lui en werken alleen als je naar ze kijkt en zijn niet te vertrouwen met je geld"quote:Op maandag 19 december 2011 22:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Hij zegt ook dat hij ontzettend lui is. Wat ook waar is.
Ik vind het ook raar hoor, net als van die sieraden met as erin.. Hoewel ik nu heb gelezen van trollbeads die met een beetje as in het glas gemaakt worden en dát vind ik op de één of andere manier wel weer zo mooi dat ik denk dat ik dat ga doenquote:Op maandag 19 december 2011 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zal je net weer zien dat je allergisch ervoor bent ofzo![]()
(of zou alleen mij dat soort dingen overkomen?![]()
)
Hoe groot wordt de vleugel? Ik vind het mooi!![]()
Nutteloze post:
ET vliegt nu langs de maan![]()
Wat ziet dat er tocj idioot uit eigenlijk
quote:Op maandag 19 december 2011 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb een keer iemand in behandeling gehad (Surinamer) die een huis in Suriname ging laten bouwen. Hij moest er wel vaak heen om in de gaten te houden, "want Surinamers zijn niet zoals Nederlanders, ze zijn lui en werken alleen als je naar ze kijkt en zijn niet te vertrouwen met je geld"![]()
![]()
Ja, euj, dat stond niet bij je eisenlijst... heb ik helemaal meer dan 6 woorden voor niks opgeschrevenquote:Op maandag 19 december 2011 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik zoek iets specialers
Hahahhahahquote:Op maandag 19 december 2011 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb een keer iemand in behandeling gehad (Surinamer) die een huis in Suriname ging laten bouwen. Hij moest er wel vaak heen om in de gaten te houden, "want Surinamers zijn niet zoals Nederlanders, ze zijn lui en werken alleen als je naar ze kijkt en zijn niet te vertrouwen met je geld"![]()
![]()
Ik en heul receptquote:Op maandag 19 december 2011 22:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, euj, dat stond niet bij je eisenlijst... heb ik helemaal meer dan 6 woorden voor niks opgeschreven![]()
Als ik een mooie vind PM ik wel even!quote:Op maandag 19 december 2011 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
beeeh dit gaat te snel, ik vraag het morgen overdag nog wel een keer
Ik kan alleen kippensoep zondr groente erin, want dat lust ik niet..quote:Op maandag 19 december 2011 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
beeeh dit gaat te snel, ik vraag het morgen overdag nog wel een keer
quote:Op maandag 19 december 2011 22:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Door je sadness, ik voel je.
Mooi!quote:Op maandag 19 december 2011 22:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar hoor, net als van die sieraden met as erin.. Hoewel ik nu heb gelezen van trollbeads die met een beetje as in het glas gemaakt worden en dát vind ik op de één of andere manier wel weer zo mooi dat ik denk dat ik dat ga doenstom om daar zo tegenstrijdig in te zijn..
Ennuhm, nou, dit is ons voorbeeld:
[ afbeelding ]
En deze grootte vind ik ook wel mooi, kleiner zal het zeker niet worden ivm details. Ik weet nog niet of het echt dit wordt (wel lekker nerd weer, past wel bij ons, iets uit een scifi-serie) want ik vind het eienlijk te mechanisch, maar echt van vleugels met veren vind ik ook weer zo.. Niet onze stijl..
quote:Op maandag 19 december 2011 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mooi!
Al moest ik bij trollbeads denken aan een kraal met een trollface erop![]()
Ook niet die heeeeerlijke honingmosterd? In zo'n sjiek potje? Weet ff niet meer hoe die heet. Is ook niet zo geel van kleur. Ohhh die is echt lekker. Ook niet zo scherp.quote:
Ik ben een zeiksnor, ik vind mosterd heerlijk, maar morsterdsoep vaak te scherp of te lafjes, bijna nooit echt precies lekkerquote:
Ik vind de naam ook werkelijk zó onaantrekkelijk..quote:Op maandag 19 december 2011 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mooi!
Al moest ik bij trollbeads denken aan een kraal met een trollface erop![]()
Honingdille mosterdquote:Op maandag 19 december 2011 22:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ook niet die heeeeerlijke honingmosterd? In zo'n sjiek potje? Weet ff niet meer hoe die heet. Is ook niet zo geel van kleur. Ohhh die is echt lekker. Ook niet zo scherp.
Diiiiit!quote:Op maandag 19 december 2011 22:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Honingdille mosterdmet oude kaas
en een goed glas wijn
Oh ja, hier wilde ik nog op reageren dat ik je ook een geil wijf vindquote:Op maandag 19 december 2011 22:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Dat is een cool compliment, dankjewel
Denk wel goed. Anders weet ik iig dat je alles letterlijk moet leren voor de herkansingquote:Op maandag 19 december 2011 22:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoe ging cio? Die had je toch vandaag?
quote:Op maandag 19 december 2011 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja, hier wilde ik nog op reageren dat ik je ook een geil wijf vind
Ga er nog maar eens over nadenken hoe die heet dan, ben ik wel benieuwd naar!quote:Op maandag 19 december 2011 22:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ook niet die heeeeerlijke honingmosterd? In zo'n sjiek potje? Weet ff niet meer hoe die heet. Is ook niet zo geel van kleur. Ohhh die is echt lekker. Ook niet zo scherp.
Goedzo!quote:Op maandag 19 december 2011 22:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Denk wel goed. Anders weet ik iig dat je alles letterlijk moet leren voor de herkansing
Ben alleen nog steeds benieuwd hoe je in het echt heet (gezien je feestboek naamquote:Op maandag 19 december 2011 22:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Trouwen?![]()
En die kraal (die ik al heb uitgezocht) ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Vink mooi wel..
Die is wel gaaf jaquote:Op maandag 19 december 2011 22:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Trouwen?![]()
En die kraal (die ik al heb uitgezocht) ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Vink mooi wel..
Boeie, ik kom daar toch nooitquote:Op maandag 19 december 2011 22:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik mis in tentamenweken echt al het nieuws. Was er een overstroming in de filipijnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Deez is het:quote:Op maandag 19 december 2011 22:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ga er nog maar eens over nadenken hoe die heet dan, ben ik wel benieuwd naar!
Ondertussen wel?quote:Op maandag 19 december 2011 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ben alleen nog steeds benieuwd hoe je in het echt heet (gezien je feestboek naam)
Ik kan de foto niet zien
Zie mijn post ernaquote:Op maandag 19 december 2011 22:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ondertussen wel?
Jah, ik heb ooit een stalker-achtig typetje gehad en wil ook niet op naam vindbaar zijn in google (dan komen ze te snel uit op mijn blog en daar staat nogal veel shizzle op zeg maar), dus hence de nicknamemaar ik wil je best PM'en hoor, als dat oplucht
Daar ga ik eens naar kijken, thanx!!!quote:Op maandag 19 december 2011 22:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Deez is het:
[ afbeelding ]
Heet gewoon honingmosterd blijkbaar
Als er nog eens een meet komt en ik kan komen dan neem ik deze mee
Dat dacht ik ook. Toen mijn neef en nicht zo'n hanger an hun moedrs as wilden dacht ik 'quote:Op maandag 19 december 2011 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou zoiets dus echt niet moeten he
Ook niet een urn in huis ofzo
Of mensen die thuis opgebaard zijn. Ik zou knettergek worden
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |