zet er .nl achter en you're donequote:
Meestal heb ik visuals, maar nu had ik geluidseffecten in mijn hoofd hahahahquote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:54 schreef Diconnected het volgende:
@lindy0984 Jazeker, en wat heb ik jou als persoon precies aangedaan? Serieuze vraag.veeg me op
En dan reageren met: "Fok"quote:Op donderdag 8 december 2011 22:54 schreef Diconnected het volgende:
@lindy0984 Jazeker, en wat heb ik jou als persoon precies aangedaan? Serieuze vraag.veeg me op
Ik ookquote:Op donderdag 8 december 2011 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Meestal heb ik visuals, maar nu had ik geluidseffecten in mijn hoofd hahahah
Neenj, dan is de discussie gelijk overquote:
Hoi masja.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:54 schreef Joysa het volgende:
Ik wed dat ze nu hier ook mee aan het elzen is
quote:@maschaa Nou, mij persoonlijk niks, maar denk eens al die 13-jarige meiden die je oplicht, en denk dan nog eens aan karma. Oké?
Ja precies, dat wilde ik nog op deze post zeggenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:54 schreef Joysa het volgende:
Ik wed dat ze nu hier ook mee aan het elzen is
Ze zit alles mee te lezen, op zich wel chapeau, gaat behoorlijk hard, en dat naast haar mega drukke professionele bedrijf.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
O ben nog een tweet van Masja vergetentwitter:maschaa twitterde op donderdag 08-12-2011 om 21:47:18HALLO DE WERELD DRAAIT OM MIJ JA? IK BEN PROFI HEUR! EINZ! reageer retweet
Dank u!quote:
Goeden editquote:Op donderdag 8 december 2011 22:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dank u!
Lin, je bent een held!
-edit- en Nagel natuurlijk ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |