Dit dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:05 schreef x-Lily het volgende:
Uggs
[ afbeelding ]
Crocs
[ afbeelding ]
Wenkbrauwpiercing
[ afbeelding ]
Sidecut
[ afbeelding ]
Vuilniszakjas
[ afbeelding ]
Enorme bontkragen
[ afbeelding ]
En van die bontkraagjes aan de mouwen, ik kan geen foto vinden...
Weet niet, toen ik op de middelbare zat droeg iedereen zo'n bomberjack van Lonsdale (of trui whatever) en niet omdat ze racist waren maar omdat het in de mode wasquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:09 schreef x-Lily het volgende:
[..]
HAHAAHHAHA DAT IS TOCH KLEDING VOOR ALS JE RASCIST BENT?
Oh haha zo'n jongen uit groep 8 droeg het omdat hij trots was op dat hij rascist isquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet, toen ik op de middelbare zat droeg iedereen zo'n bomberjack van Lonsdale (of trui whatever) en niet omdat ze racist waren maar omdat het in de mode was.
Zoals sommige meisjes op Uggs lopen.. Maar bij die foto staat dat je zo nep-uggs kunt herkennen. Noujoh dan lopen veel meisjes op neppe Uggsquote:
Dat is toch nog steeds zo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:14 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die tijd het dat super hip was om je broek in je laarzen te stoppen, ik vond dat echt lelijk.
Maar niet in zulke grote hoeveelheden zoals toenquote:
Helemaal eens met deze post! Alhoewel ik het niet onder de noemer 'mode' zou willen scharen, want het zijn toch meestal alleen maar asociale Tokkie-types die het dragen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:05 schreef x-Lily het volgende:
Uggs
[ afbeelding ]
Crocs
[ afbeelding ]
Wenkbrauwpiercing
[ afbeelding ]
Sidecut
[ afbeelding ]
Vuilniszakjas
[ afbeelding ]
Enorme bontkragen
[ afbeelding ]
En van die bontkraagjes aan de mouwen, ik kan geen foto vinden...
En dan nog van die brillen die in de tijd van Buddy Holly al een eeuw uit de gratie waren...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:27 schreef Atta-boy het volgende:
Mensen die geen bril nodig hebben maar er een dragen omdat het hip is. Of nog erger een bril zonder glazen.
swaggaboy outfits met snapbacks.
Of van die kleren waar levensgroot reclame voor dat merk opstaat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:49 schreef leolinedance het volgende:
Nickelson.
Als ik iemand met Nickelson kleding zie, zeker bij volwassen mensen, krijg ik altijd zo'n "" gevoel.
Inderdaad wtf die schoenen en tasquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:46 schreef squatt3r het volgende:
Ik weet niet zeker of het mode is maar ik vind deze look echt lelijk, niet stijlvol en trashy.
[ afbeelding ]
En gedrag: de 'mode' dat tienermeisjes overal een topic openen met een onzin verhaal en een hoerige foto van zichzelf erbij plakken.
Precies, dat kan toch echt niet. Ik dacht eerst dat het een grap was!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Inderdaad wtf die schoenen en tas![]()
Nee, het is een spiegelbeeld. Die reclame staat echt niet in spiegelbeeld op die tas.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:59 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Precies, dat kan toch echt niet. Ik dacht eerst dat het een grap was!
ahaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:11 schreef unown het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
maar dat zie je niet meer zo vaak gelukkig
Doe dan ook meteen die vlechtjes.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
siliconen tetten
[ afbeelding ]
Bij Bo Derek was het prachtig inderdaad.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow, maar die vond ik zelf eigenlijk best wel grappig, maar het moet je wel staan natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik !quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij Bo Derek was het prachtig inderdaad.
Jij hebt een ''kort pittig kapsel'' zie ik ik in je Fobo !quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij Bo Derek was het prachtig inderdaad.
Tot mijn kin was het daar. Intussen tot over mijn schouders!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij hebt een ''kort pittig kapsel'' zie ik ik in je Fobo !![]()
Maar zo te zien kan je het hebbendus soms gaat iets niet voor iedereen op.
Bij mij ook !quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Tot mijn kin was het daar. Intussen tot over mijn schouders!
Niet weten dat ik in de v&d winterjassen aan het passen was en een foto maakte voor thuisquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:46 schreef squatt3r het volgende:
Ik weet niet zeker of het mode is maar ik vind deze look echt lelijk, niet stijlvol en trashy.
[ afbeelding ]
En gedrag: de 'mode' dat tienermeisjes overal een topic openen met een onzin verhaal en een hoerige foto van zichzelf erbij plakken.
Sukkels die niet al je topics volgen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:00 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Niet weten dat ik in de v&d winterjassen aan het passen was en een foto maakte voor thuis
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:04 schreef LovingMe het volgende:
Blond haar had nooit in de mode gemogen
En de "muziek" die bij dit soort figuren hoort mag ook wel ont-uitgevonden worden, eigenlijk...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
afzakbroeken![]()
[ afbeelding ]
Terigherrie noemen ze datquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En de "muziek" die bij dit soort figuren hoort mag ook wel ont-uitgevonden worden, eigenlijk...
"Schreeuwnegermuziek" noemen mijn kinderen dat...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Teringherrie noemen ze dat
kan ook ...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
"Schreeuwnegermuziek" noemen mijn kinderen dat...
De moderne versie ziet er cool uitquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Schoudervullingen was ook goed fout !![]()
[ afbeelding ]
Ow... is er een moderne versie dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:19 schreef LovingMe het volgende:
[..]
De moderne versie ziet er cool uit
Dat vind ik juist weer heel classy bij sommige vrouwen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:22 schreef LovingMe het volgende:
Pony kapsels hadden nooit in de mode gemogen, ze staan echt debiel bij volwassen vrouwen, alsof ze iets misvormds in hun gezicht willen verbergen
Ik walg ervan. Als het nou leuke dames waren geweest, is het tot daar aan toe, maar om nou de hele dag tegen de konten van jongens aan te kijken, dank je.quote:
Ik zie het nu pas.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
was al geweest dooie![]()
afzakbroeken...
Uiteraard scheelt het wel dat ze nog tenminste een onderbroek aanhebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:23 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik walg ervan. Als het nou leuke dames waren geweest, is het tot daar aan toe, maar om nou de hele dag tegen de konten van jongens aan te kijken, dank je.
Dat zeker. Zei laatst tegen een joch bij mijn vakantiebaantje dat zijn boxershort zichtbaar was. Hij antwoordde dat het zo hoort. Ben blij dat deze modegril net aan mij voorbij is gegaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Uiteraard scheelt het wel dat ze nog tenminste een onderbroek aanhebben.
En niet alle vormen van afzakbroeken zijn erg.
Een stratenmaker wiens billen niet de gehele dag in de broek willen blijven zitten als de eigenaar de gehele dag voorover stenen zit te leggen wordt de afzakbroek met liefde vergeven. Zelfs mensen die liever niet naar een bilspleet (met haar enzo) willen kijken, zullen het de stratenmaker vergeven, omdat deze afzakbroek een doel dient.
Even een vraagje. Dit soort broeken zie ik steeds vaker voorbij komen. Wat stellen die zakken eigenlijk voor, dienen ze een doel?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die korte broekjes met die zakken eronderuit; die ''schoenen'' zij trouwens ook
spuuglelijk![]()
[ afbeelding ]
Kun je wat indoen. Sleutel of geld ofzo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:33 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Even een vraagje. Dit soort broeken zie ik steeds vaker voorbij komen. Wat stellen die zakken eigenlijk voor, dienen ze een doel?
Het is de mode van ''nu'' geeeeeeeeeeeeeen idee wat het moet voorstellen, maar het is helemaalquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:33 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Even een vraagje. Dit soort broeken zie ik steeds vaker voorbij komen. Wat stellen die zakken eigenlijk voor, dienen ze een doel?
Ah, toen ik het voor het eerst zag, dacht ik dat het iets van maandverband moest voorstellen. No kidding.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het is de mode van ''nu'' geeeeeeeeeeeeeen idee wat het moet voorstellen, maar het is helemaal
''hot'' en ''hip''
maar dit verkopen ze dus (waarschijnlijk voor veel geld) gewoon in de winkel heh...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Kun je wat indoen. Sleutel of geld ofzo.
Het was dus een normale broek, maar men heeft de onderkant er wat te radicaal afgeknipt.
Ja, de mode van tegenwoordig is niet meer aan mij besteed. Doe mij maar een normale spijkerbroek, shirt en trui.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Kun je wat indoen. Sleutel of geld ofzo.
Het was dus een normale broek, maar men heeft de onderkant er wat te radicaal afgeknipt.
Die zijn zo moeilijk te vinden de laatste tijd. Het is net alsof de broeken steeds lager worden aan de bovenkant. Nee, zo snel ben ik ook weer niet zo dik aan het wordenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:38 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, de mode van tegenwoordig is niet meer aan mij besteed. Doe mij maar een normale spijkerbroek, shirt en trui.
Klopt. Dat is echt minder. Draag zelf meestal een spijkerbroek met een riem. Dan zakken ze bij mij niet meer af. Meestal koop ik ze bij Rode Winkel of Jack Jones. Rode Winkel is wel prijzig, damn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die zijn zo moeilijk te vinden de laatste tijd. Het is net alsof de broeken steeds lager worden aan de bovenkant. Nee, zo snel ben ik ook weer niet zo dik aan het worden
Maar ik wil gewoon een broek die ik gewoon met de riem in de taille kan leggen, terwijl de meeste broeken van tegenwoordig ophouden te bestaan op het dikste deel van je onderrug. En dat zakt dus de hele tijd af, tenzij je met bretels gaat klootviolen.
En de kontzakken zijn dan verplaatst naar je benen, zodat je dus niets meer in je kontzak kan doen of je moet er bovenop gaan zitten...
Dat inderdaad.quote:
Ik zie dat jij in 40+ post, dan zou je moeten weten dat (zelfgemaakte) hotpants helemaal niks nieuws zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het is de mode van ''nu'' geeeeeeeeeeeeeen idee wat het moet voorstellen, maar het is helemaal
''hot'' en ''hip''
Mee eens. Vooral op internet heb je haast geen leuke normale truitjes meer. De leukste zijn gewoon te kortquote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:12 schreef female81 het volgende:
Naast de standaard-dingen als Crocks en vuilniszak-jassen: De terugkeer van het korte truitje (soms naveltruitjes, soms net over de taille); google op 'cropped top'. Of eigenlijk: het feit dat er bijna niets anders meer aan te komen is in de winkels.
Ze staan hartstikke leuk bij mensen met de zogenaamde ideale maten, maar bij de rest (toch het grootste gedeelte van de bevolking) is het al snel geen gezicht.
[ afbeelding ]
Tevens geen liefhebber van half afgeschoren koppen bij vrouwen (Skrillex-kapsel), oortunnels en aanverwante trends.
Ja, nu moet ik héél goed zoeken wil ik een geschikt shirtje vinen. En ik ben al kieskeurig. Dus dat is dubbel stomquote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:31 schreef female81 het volgende:
Ik denk met weemoed terug aan een jaar of vier, vijf geleden, toen een 'normale' bloes met een taillelintje of riempje (bij de gemiddelde mens toch een stuk flatteuzer) juist heel erg in de mode was.
Haha echt verschrikkelijk jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:41 schreef Roolio het volgende:
Van die leggings tot net over de knie onder jurkes, tunieken en rokjes
[ afbeelding ]
Wat heeft dat nu te maken met in 40+ postenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 03:15 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Ik zie dat jij in 40+ post, dan zou je moeten weten dat (zelfgemaakte) hotpants helemaal niks nieuws zijn.
en deze ook !quote:These short denims are designed with high quality material so you would not feel like you have worn something heavy in hot sunny day. The material used of these females jean pants is high
quality denim so you will stay cold even in hot sunny day. In order to get the best results, it is important that you have provided us together with your ideal measurements.
En dat inderdaad.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:41 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof je er een luier onder draagt.
Het ziet er niet uit, maar wel heel gemakkelijk voor de Tena Ladyquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:41 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]
O, ben jij d'r ook weer, met je pony antipathie. Hoeveelste kloon is dit onderhand wel niet?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:58 schreef LovingMe het volgende:
Zulke kapsels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I beg your pardon?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
O, ben jij d'r ook weer, met je pony antipathie. Hoeveelste kloon is dit onderhand wel niet?
Dank voor het posten, scheelt zoekwerk. Ik kan veel verdragen, maar vrouwen met dit soort broeken kan ik echt niet serieus nemen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:41 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]
Het ziet er ook niet uit zo'n pony.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
O, ben jij d'r ook weer, met je pony antipathie. Hoeveelste kloon is dit onderhand wel niet?
Ken ik jou en je pony-obsessie niet?quote:
Oh. Lien heeft het ook al scherp gezien.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:02 schreef Lienekien het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ken ik jou en je pony-obsessie niet?
Ik weet dus bij god niet waar jullie het over hebben, ik vind dat soort kapsels gewoon niet mooiquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh. Lien heeft het ook al scherp gezien.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:09 schreef Copycat het volgende:
Het viel me al in meerdere topics op en ik herken het/je.
Nu dan maar een kopje grapefruitthee?
On topic: Ook mode die ik niks vind, mag er zijn. Ook dat kan immers een lach op mijn gezicht toveren.
Lekkere zoutzak ook dat modelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:21 schreef MutedFaith het volgende:
Jumpsuits.
[ afbeelding ]
En korte, pittige kapsels uiteraard.
Goeie idd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Witte driekwart legging met spijkerrok.
Spijkerrokkie is leuk, maar gewoon een zwarte lange legging met laarzen alsublieft.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag laatst iemand bij de bushalte staan met zulke schoenen maar dan in de kleur beige.quote:
Harembroeken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:41 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]
Harembroekenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Harembroeken.![]()
En wat is dat toch tegenwoordig dat soms hele jonge meisjes veel te korte rokjes dragen? Soms waan ik mij in een winkelstraat in een grote tippelzone. Bij wijze van spreken haal je je duim er onderdoor en dan heb je je duim nat.
En dat is de mode van NU !quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sowieso alle schoenen van Jeffrey Campbell.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In mijn kindertijd droeg ik zo vaak van die minijurkjes en -rokjes. Dikke maillot eronder die je met bukken volledig zag. Dat was doodnormaal. Ik vind het meer tekenend dat sommigen er dat soort 'natte duim'-gedachtes bij krijgen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En de Minirokjes komen gewoon om de zoveel jaar weer in de mode,
vroeger had je mini, midi en maxi
En lakschoentjes ook?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
In mijn kindertijd droeg ik zo vaak van die minijurkjes en -rokjes. Dikke maillot eronder die je met bukken volledig zag. Dat was doodnormaal. Ik vind het meer tekenend dat sommigen er dat soort 'natte duim'-gedachtes bij krijgen.
Ik mag toch hopen dat hij geen natte duim krijgt van kleine meisjes in een minirokjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
In mijn kindertijd droeg ik zo vaak van die minijurkjes en -rokjes. Dikke maillot eronder die je met bukken volledig zag. Dat was doodnormaal. Ik vind het meer tekenend dat sommigen er dat soort 'natte duim'-gedachtes bij krijgen.
Ik had wel lakschoentjes, van die zwarte, maar dat was alleen voor zondagquote:
Alleen op zondag! Maar meestal droeg ik -toen al- jeans en shirts. En met een rattenkopje werd ik dus vaak voor jongen versleten. Dat haatte ik!quote:
Tokkiestijl, danwel kort pittige kapsel stijl.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
In de jaren '70, toen waren de rokjes pas echt kort.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een mailloit of legging is wat anders dan een doorschijnende panty.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het was hypotetisch. Ik zie ook genoeg volwassen vrouwen met een rokje wat net onder billen uitkomt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij geen natte duim krijgt van kleine meisjes in een minirokje
[..]
als een fokking icoonquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Vraag me toch af hoe de gemiddelde persoon in dit topic erbij loopt als ik zie wat allemaal al afgekraakt is
Nou, qua schoenen moet ik me kapot schamen, want ik draag:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Vraag me toch af hoe de gemiddelde persoon in dit topic erbij loopt als ik zie wat allemaal al afgekraakt is
Niet eens, voor mensen met platvoeten zoals ik zijn ze ideaal voor een dagje veel lopen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:03 schreef JohnDDD het volgende:
[ afbeelding ]
All-stars, de meest vieze, alternatieve, domme schoenen die icm geen enkele andere vorm van kleding en bij geen enkele persoon goed staan.
Probleem van de all-star is wat mij betreft vooral dat ook hoger opgeleide mensen ze wel eens dragen; uugs, bontkraagjes en dat soort lelijke dingen kom ik weinig tegen in mijn vriendenkring; all-stars helaas wel.
Mits goed gecombineerd staan all-stars gewoon tof hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:03 schreef JohnDDD het volgende:
[ afbeelding ]
All-stars, de meest vieze, alternatieve, domme schoenen die icm geen enkele andere vorm van kleding en bij geen enkele persoon goed staan.
Probleem van de all-star is wat mij betreft vooral dat ook hoger opgeleide mensen ze wel eens dragen; uugs, bontkraagjes en dat soort lelijke dingen kom ik weinig tegen in mijn vriendenkring; all-stars helaas wel.
All Stars lijken mij alles behalve goed voor platvoeters.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:05 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Niet eens, voor mensen met platvoeten zoals ik zijn ze ideaal voor een dagje veel lopen.
Maar t klopt idd dat hoger opgeleiden ze vaak dragen, ik en vrienden/vriendinnen doen dat ook
Wat een verschrikkelijke heaumeauquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:11 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Mits goed gecombineerd staan all-stars gewoon tof hoor.
[ afbeelding ]
Kwestie van smaak, i guess.
juist wel passen zich aan op de vorm van de voetquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
All Stars lijken mij alles behalve goed voor platvoeters.
Maar 0 demping. Denk dat je beter wat stevigere schoenen kan dragen, met een fatsoenlijke zool...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:14 schreef LovingMe het volgende:
[..]
juist wel passen zich aan op de vorm van de voet
Nee het zit echt heel fijn van die zool veert goed mee.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maar 0 demping. Denk dat je beter wat stevigere schoenen kan dragen, met een fatsoenlijke zool...
Een orthopeed zal het je zeker niet aanraden...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:17 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Nee het zit echt heel fijn van die zool veert goed mee.
Voor mij als platvoeter zijn ze echt fijn
Meisjes op All Stars zijn echt ultiem sexyquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:03 schreef JohnDDD het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het echt niet kunnen maar het klopt dat de jongen in kwestie er voor de rest ook gewoon niet uitzietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:11 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Mits goed gecombineerd staan all-stars gewoon tof hoor.
[ afbeelding ]
Ik loop altijd in mijn Griekse Voetbalshirtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik heb onlangs All Stars gewonnen en ik moet zeggen dat ik er heel erg blij mee benquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Meisjes op All Stars zijn echt ultiem sexy
Ik heb 3 paar gympies voor 15 euro per paar en die lijken er verdomd veel opquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:00 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik heb onlangs All Stars gewonnen en ik moet zeggen dat ik er heel erg blij mee ben
[ afbeelding ]
All Stars Dainty
Same herequote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb 3 paar gympies voor 15 euro per paar en die lijken er verdomd veel op![]()
Er staat alleen geen All Stars op
Ik heb nog nooit échte All Stars gekocht dus ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
Same hereWitte
Lijken gewoon net All Stars maar dan met het logo eraf gepoetst
Ik moet wel eerlijk zeggen dat die niet zo lekker lopen als echt originele All Stars
Ik liep als klein kind écht niet op All Stars hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Wie liep er als klein kind niet op All Stars. Nee, die schoenen blijven tijdloos
Haha, geen idee hoe duur ze indertijd waren, maar als kind hoef je daar gelukkig niet op te lettenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik liep als klein kind écht niet op All Stars hoordie waren veel te duur.
Een paar gympies van de markt kon je krijgenen dan had je nog mazzel
![]()
maar goed ik ben dan ook van vóór de oorlogdat scheelt een stuk...
Die witte Jumpsuit vind ik eigenlijk best wel leukquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:35 schreef Wootism het volgende:
Fucking Jumpsuits......
Echt wtf.
[ afbeelding ]
Daarnaast heb ik deze brillen altijd spuuglelijk gevonden
Maar omdat celebs ze dragen vindt opeens iedereen ze tof....
[ afbeelding ]
Ohja, en bontkragen. Ook iets dat naar mijn mening niet meer van deze tijd is.
[ afbeelding ]
Nou ik dus welquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Haha, geen idee hoe duur ze indertijd waren, maar als kind hoef je daar gelukkig niet op te letten
Die was me niet eens opgevallen!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die witte Jumpsuit vind ik eigenlijk best wel leukvoor een daggie strand ofzo
![]()
Voor de rest helemaal eens met je post
lelijke brillen en spuuglelijke jassen
Ja die zijn wel heeeeel errug lelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:41 schreef Wootism het volgende:
[..]
Die was me niet eens opgevallen!
Maar die is inderdaad best oké
Ik doel dan meer op die dingen met van die moeilijke printjes.
[ afbeelding ]
Die gozer die ze hier heeft geimporteerd schijnt er wel schathemeltjerijkmee geworden te zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
daar zie je dus ook serieus wel eens iemand mee lopen in de stad, gelukkig niet vaak,
maar ze bestaaaaaaaaaaan![]()
[ afbeelding ]
Jumpsuits en grote bontkragen zijn idd spuuglelijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:35 schreef Wootism het volgende:
Fucking Jumpsuits......
Echt wtf.
[ afbeelding ]
Daarnaast heb ik deze brillen altijd spuuglelijk gevonden
Maar omdat celebs ze dragen vindt opeens iedereen ze tof....
[ afbeelding ]
Ohja, en bontkragen. Ook iets dat naar mijn mening niet meer van deze tijd is.
[ afbeelding ]
kijk jou eens lekker hip zijn voordat iedereen het was!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:09 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie de zwarte bril die ik al ruim 2 jaar draagPrecies dezelfde al glimt ie van mij niet. En ik kocht hem nét voor iedereen hem opzette
Die zijn afschuwelijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
daar zie je dus ook serieus wel eens iemand mee lopen in de stad, gelukkig niet vaak,
[ afbeelding ]
Volgens mijn bescheiden mening is zo ongeveer alles aan deze figuur (...man durf ik zoiets niet te noemen...) wel het toonbeeld van wansmaak.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:11 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Mits goed gecombineerd staan all-stars gewoon tof hoor.![]()
Heb nog veel mooiere voor jequote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:51 schreef 4000 het volgende:
Alle kleren/schoenen met een Italiaanse vlag.![]()
[ afbeelding ]
Of van die toffe jongens die hun broek achter de flap van hun walgelijke Adidas-schoenen proppen.
[ afbeelding ]
Zoveel waarheid in 1 post. Held.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:31 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook nog skinny/strakke jeans voor mannen en broeken met rare kleurtjes, diepe v hals t shirts.
Nee, maar wel paarse wenkbrauwenquote:
Oh boy... Gelukkig was ik toen nog te klein om het allemaal te bevatten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:08 schreef Copycat het volgende:
Die droeg ik een poos in de late 80ies. Maar dan niet met een wollen trui, maar met kanten blouses, house coats en pumps. Allemaal het liefst gekocht op rommelmarkten en tweedehandswinkeltjes.
Dat was mijn Prince-look.
Ik heb wel een tijdje een hoedje op gehad als ik uit gingquote:
Absoluut waar, alhoewel ze wel wat ver gaan met trends recyclen momenteel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:12 schreef Lienekien het volgende:
Mode is zelden tijdloos. Het is haast inherent aan mode dat je het achteraf lelijk gaat vinden en niet meer snapt hoe je het ooit mooi vond.
Ik liep op mijn vijftiende in een legertrenchcoat met een herenhoed en een sigaar, maar dat was geen mode toenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb wel een tijdje een hoedje op gehad als ik uit ging(maar ik was 15/16!)
Oh iedereen mag dragen wat ie wil, graag zelfs, heb ik iets om te lachen als ik op het terras zitquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:17 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Wat een bekrompen zooitje mensen hier in dit topic![]()
Laat mensen lekker dragen wat ze willen, ik heb zelf zoiets als je maar even nagedacht heb over de kleding die je sochtends aandoet, en een blik in de spiegel werpt, dan vindt ik het best.
wie zegt er nu dat het niet mag? doe maar wel, ik vermaak mij prima met slecht geklede onnadenkende mensen, heerlijk toch? niemand zegt hier dat ze het niet mogen, maar wij mogen toch wel een mening hebben?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:17 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Wat een bekrompen zooitje mensen hier in dit topic![]()
Laat mensen lekker dragen wat ze willen, ik heb zelf zoiets als je maar even nagedacht heb over de kleding die je sochtends aandoet, en een blik in de spiegel werpt, dan vindt ik het best.
Zou behoorlijk saai worden als we aan de standaard van sommige mensen hier in het topic zouden moeten voldoen.
En dat is dus precies wat je niet wil als je platvoeten hebt. Je hebt juist schoenen met een gevormde zool nodig als je platte poten hebtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:14 schreef LovingMe het volgende:
[..]
juist wel passen zich aan op de vorm van de voet
In All Stars leg ik dan ook altijd een inlegzooltje met wél een goede pasvormquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dat is dus precies wat je niet wil als je platvoeten hebt. Je hebt juist schoenen met een gevormde zool nodig als je platte poten hebt
oh getver. en dan bij voorkeur ook nog met een vage lelijke grote ketting ofzo...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:48 schreef Croissant.fr het volgende:
Mannen met (te) laag gesneden t-shirts met V-hals dat je zo'n enorme bende borsthaar ziet.
Idem bij een overhemd met knoopjes open tot halverwege met zo'n grasmat er onder.
Die ketting is om het borthaar naar beneden te houden. Perzen dragen dat vaak valt mij op, diepe v-hals en dan een enorme ketting met daaronder het borsthaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:20 schreef WRH het volgende:
[..]
oh getver. en dan bij voorkeur ook nog met een vage lelijke grote ketting ofzo...
Bedankt, maar ik weet dat ik veel mensen op de pik heb getrapt hier door wat kledingstukken toe te voegen wat er nu in de zogenaamde ''mode'' is. Mode is niet het afkijken van elkaar, mode maak jezelf.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Zoveel waarheid in 1 post. Held.
jwttoch, lekker shinen in de club met je lichtbruine chino en vans eronderquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:42 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik weet dat ik veel mensen op de pik heb getrapt hier door wat kledingstukken toe te voegen wat er nu in de zogenaamde ''mode'' is. Mode is niet het afkijken van elkaar, mode maak jezelf.
Awww! Ze zijn wel schattig!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Heb nog veel mooiere voor je
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:41 schreef purebliss het volgende:
wat verstaan jullie nou eigenlijk onder een pittig kort kapsel? zie het hier vaak voorbij komen, maar wat is het?:P
my god, zet dat tenminste achter een spoilerquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:49 schreef WRH het volgende:
[..]
my god, zet dat tenminste achter een spoiler
Die ken ik wel, ja, maar die zie je — godzijdank — niet vaak voorbijkomen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Heb nog veel mooiere voor je
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeremy Scott.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zag laatst iemand lopen met deze:
[ afbeelding ]
Lol die outfits die daar tussen staanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:55 schreef 4000 het volgende:
[..]
Die ken ik wel, ja, maar die zie je — godzijdank — niet vaak voorbijkomen.
[..]
Jeremy Scott.
Geen idee, kende 'm van een bepaalde mode-uitspatting van kleine Wayne.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol die outfits die daar tussen staan. Is dat de ontwerper voor de videoclips van LMFAO?
WTF! Ze worden nog serieus gedragen ook! Ik dacht dat het een grapje wasquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:17 schreef 4000 het volgende:
[..]
Geen idee, kende 'm van een bepaalde mode-uitspatting van kleine Wayne.
[ afbeelding ]
Die gozer heeft sowieso wat te veel 'sizzurp' naar binnen gewerkt: kijk hier.
En jij.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:26 schreef PindaXL het volgende:
was een tijd geleden in een loods volgeladen met american apparel. Wat een vormloze pauperzooi. In die hele loods geen enkel mooi kledingstuk gezien. Liepen allemaal kunstmeisjes en tuinkershippies.
Wat is een kunstmeisje?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:26 schreef PindaXL het volgende:
was een tijd geleden in een loods volgeladen met american apparel. Wat een vormloze pauperzooi. In die hele loods geen enkel mooi kledingstuk gezien. Liepen allemaal kunstmeisjes en tuinkershippies.
Oh, daarnaast weet ik niet of het zo bedoeld is (ga ik maar wel van uit), maar deze schoenen doen mij altijd — ken een gozer met deze soort schoenen — denken aan Hermes, uit de Griekse mythologie.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zag laatst iemand lopen met deze:
[ afbeelding ]
Ik zou bang zijn door die vleugels te struikelenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:23 schreef 4000 het volgende:
[..]
Oh, daarnaast weet ik niet of het zo bedoeld is (ga ik maar wel van uit), maar deze schoenen doen mij altijd — ken een gozer met deze soort schoenen — denken aan Hermes, uit de Griekse mythologie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer genoeg zullen de meeste mensen die deze schoenen kopen dit niet doorhebben.
zou nog echt waar kunnen zijn ook, want ze heeft een regelmatig gezicht.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:59 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Volgens mij is zij vroeger wel een geil wijf geweest met veel zuigkracht
Ik dacht een kunstacademiestudente.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:19 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Okee, ik dacht een meisje dat zelf artistiek emplooi heeft cq zoekt, danwel een meisje dat van kunst houdt.
Een regelmatig gezicht?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
zou nog echt waar kunnen zijn ook, want ze heeft een regelmatig gezicht.
Ja. Stel je haar 15 kilo lichter en 20 jaar jonger met lang haar voor. Ze was volgens mij best mooi.quote:
alleen een beetje te veel aan de wijn gerokenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Stel je haar 15 kilo lichter en 20 jaar jonger met lang haar voor. Ze was volgens mij best mooi.
Oh zo! Ja dat bedoelde ik dus eigenlijk ook vandaar die postquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Stel je haar 15 kilo lichter en 20 jaar jonger met lang haar voor. Ze was volgens mij best mooi.
Ah, je vriendin is dus een kunstmeisje danwel tuinkershippie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:18 schreef PindaXL het volgende:
[..]
vriendin vroeg of ik mee naar binnen ging, true story.
Vind ik juist leuk en casualquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:03 schreef Agentperry het volgende:
T-shirt met een jasje er overheen
[ afbeelding ]
Neh, vink niks.quote:
Waterschoenenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:48 schreef Hilzillah het volgende:
[ afbeelding ]
Waterschoenen...
Die blaf dingen prikte vroeger altijd mijn rubberboot lek
Het kán mits het T-shirt geen printje heeft en gewoon basic zwart/blauw/wit is, anders is het inderdaad niks en het jasje moet ook niet pauper zijnquote:
Ook vaak gezien bij vrouwen, de laatste 3/4 jaar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:03 schreef Agentperry het volgende:
T-shirt met een jasje er overheen
[ afbeelding ]
Een jasje hoort niet casual te zijn. Gewoon een hemd eronder en draag anders maar een gewone cardigan ofzo. Dit is zo net niet.quote:
Hmmm nooit echt opgevallen. Maar vrouwen met zakelijke kleding vind ik sowieso niks omdat het hele figuur dan wegvalt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:55 schreef female81 het volgende:
[..]
Ook vaak gezien bij vrouwen, de laatste 3/4 jaar.
Heeft al snel iets zakelijks over zich wat me voor vrije tijd-doeleinden niet bepaald aanspreekt.
kut, ze gedroeg zich idd al verdachtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:01 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ah, je vriendin is dus een kunstmeisje danwel tuinkershippie.
(Wtf is een tuinkershippie eigenlijk?)
Ik zie het verschil niet tussen tuinkershippies en 'gewone' hippies?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:54 schreef PindaXL het volgende:
[..]
kut, ze gedroeg zich idd al verdacht
van die gasten die ontbijten met een allison volkorenbammetje met tuinkers en een koudgeperste zeewiershake
Ah, de "random tribal-achtige strepen" tattoo. Vreselijk inderdaad.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:14 schreef SeLang het volgende:
De mannelijke versie van het kont gewei
[ afbeelding ]
Tunneloren zijn mode (geweest)?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:08 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ah, de "random tribal-achtige strepen" tattoo. Vreselijk inderdaad.
Verder heb ik echt een gigantische afkeer tegen gladgeschoren, zweterige, mollige mannen in een roze blousje en het liefst nog een stoer stekeltjeskapsel... Niks persoonlijks, vind het er gewoon niet uitzien.
En totaal aan de overkant van bovenstaande vind ik tunnel-oren ook helemaal niks. De jongen kan dan nog zo'n leuke kop hebben, als ik die tunnels zie is het gelijk over
Ja en dan met een hele grote tunnel erin. Ik weet niet echt waarom, maar ik vind het gewoon superlelijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Tunneloren zijn mode (geweest)?
Oh, je bedoelt die gestretchte oorlellen.
Ja nouja, ik vind het lelijk, en als iemand me zou vragen waarom heb ik daar geen antwoord opquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:20 schreef Lienekien het volgende:
Je weet niet waarom je dat lelijk vindt?
Huh ik heb dat serieus nog nooit gezien met die zakken er onderuit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die korte broekjes met die zakken eronderuit; die ''schoenen'' zij trouwens ook
spuuglelijk![]()
[ afbeelding ]
ik heb dat ook nog nooit gezien. Dat is toch niet serieus ofzo hequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:50 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Huh ik heb dat serieus nog nooit gezien met die zakken er onderuit.
En maar goed ook, want het is echt afgrijselijk.
Ik heb het regelmatig gezien. Kom maar eens op een festival met zomers weer, als het een lekker wijf is wat dat draagt vind ik dat geen enkel probleemquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik heb dat ook nog nooit gezien. Dat is toch niet serieus ofzo he![]()
Ja , als ze lekker is zou zoiets geen dealbreaker zijn neequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb het regelmatig gezien. Kom maar eens op een festival met zomers weer, als het een lekker wijf is wat dat draagt vind ik dat geen enkel probleem
Die had ik ook gezien op Zalando. En duur dat het isquote:
Hier ben ik het heel erg mee eens. Altijd lelijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:41 schreef Roolio het volgende:
Van die leggings tot net over de knie onder jurkes, tunieken en rokjes
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die had ik ook gezien op Zalando. En duur dat het is
Reacties bij die 'schoenen' zijn ook leuk trouwens. Hoeren die meer klanten vangen etc.
http://www.zalando.nl/min(...)e-m2311z002-401.html
Wow! Dat spul moest eerst meer dan 500 euro kostenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Reacties bij die 'schoenen' zijn ook leuk trouwens. Hoeren die meer klanten vangen etc.
Inderdaad en nog mensen die het kopen ook.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wow! Dat spul moest eerst meer dan 500 euro kosten
quote:Mooie schoenen, te goedkoop vind ik. Ik heb ze zelf gekocht toen ze nog niet in de afprijzijng waren, en ik vind ze nu echt te goedkoop voor woorden. Die prijs is toch veel te weinig voor zo'n mooie degelijke schoen! vind ik niet kunnen. voor de rest is alles perfect aan de schoen.
Had die gozer uit Secret Story die dingen niet uitgevonden? Lelijk ja, gelukkig is die trend redelijk voorbij.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof die dingen serieus verkocht worden, allemaal trollrecensiesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Worden wel verkocht. Anders zouden alle maten nog beschikbaar zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:25 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Alsof die dingen serieus verkocht worden, allemaal trollrecensies
Ontzettend sexy juistquote:
Dat is een pré inderdaad.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:09 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Mits goed gedragen op mooie benen.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:19 schreef Wootism het volgende:
[..]
Dat is een pré inderdaad.
Deze zomer weer genoeg vrouwen gezien die dankzij een legging transformeren in een soort van rollade.
Ik moet zeggen dat ik het ook niet helemaal eens ben met de sneakerhak/pump..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:33 schreef Syb.ren het volgende:
Ik zag pas een hele stelling sneakers met hakken, moeders
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |