Die witte Jumpsuit vind ik eigenlijk best wel leukquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:35 schreef Wootism het volgende:
Fucking Jumpsuits......
Echt wtf.
[ afbeelding ]
Daarnaast heb ik deze brillen altijd spuuglelijk gevonden
Maar omdat celebs ze dragen vindt opeens iedereen ze tof....
[ afbeelding ]
Ohja, en bontkragen. Ook iets dat naar mijn mening niet meer van deze tijd is.
[ afbeelding ]
Nou ik dus welquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Haha, geen idee hoe duur ze indertijd waren, maar als kind hoef je daar gelukkig niet op te letten
Die was me niet eens opgevallen!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die witte Jumpsuit vind ik eigenlijk best wel leukvoor een daggie strand ofzo
![]()
Voor de rest helemaal eens met je post
lelijke brillen en spuuglelijke jassen
Ja die zijn wel heeeeel errug lelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:41 schreef Wootism het volgende:
[..]
Die was me niet eens opgevallen!
Maar die is inderdaad best oké
Ik doel dan meer op die dingen met van die moeilijke printjes.
[ afbeelding ]
Die gozer die ze hier heeft geimporteerd schijnt er wel schathemeltjerijkmee geworden te zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
daar zie je dus ook serieus wel eens iemand mee lopen in de stad, gelukkig niet vaak,
maar ze bestaaaaaaaaaaan![]()
[ afbeelding ]
Jumpsuits en grote bontkragen zijn idd spuuglelijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:35 schreef Wootism het volgende:
Fucking Jumpsuits......
Echt wtf.
[ afbeelding ]
Daarnaast heb ik deze brillen altijd spuuglelijk gevonden
Maar omdat celebs ze dragen vindt opeens iedereen ze tof....
[ afbeelding ]
Ohja, en bontkragen. Ook iets dat naar mijn mening niet meer van deze tijd is.
[ afbeelding ]
kijk jou eens lekker hip zijn voordat iedereen het was!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:09 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie de zwarte bril die ik al ruim 2 jaar draagPrecies dezelfde al glimt ie van mij niet. En ik kocht hem nét voor iedereen hem opzette
Die zijn afschuwelijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
daar zie je dus ook serieus wel eens iemand mee lopen in de stad, gelukkig niet vaak,
maar ze bestaaaaaaaaaaan![]()
[ afbeelding ]
Volgens mijn bescheiden mening is zo ongeveer alles aan deze figuur (...man durf ik zoiets niet te noemen...) wel het toonbeeld van wansmaak.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:11 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Mits goed gecombineerd staan all-stars gewoon tof hoor.![]()
Kwestie van smaak, i guess.
Heb nog veel mooiere voor jequote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:51 schreef 4000 het volgende:
Alle kleren/schoenen met een Italiaanse vlag.![]()
[ afbeelding ]
Of van die toffe jongens die hun broek achter de flap van hun walgelijke Adidas-schoenen proppen.
[ afbeelding ]
Zoveel waarheid in 1 post. Held.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:31 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook nog skinny/strakke jeans voor mannen en broeken met rare kleurtjes, diepe v hals t shirts.
Nee, maar wel paarse wenkbrauwenquote:
Oh boy... Gelukkig was ik toen nog te klein om het allemaal te bevatten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:08 schreef Copycat het volgende:
Die droeg ik een poos in de late 80ies. Maar dan niet met een wollen trui, maar met kanten blouses, house coats en pumps. Allemaal het liefst gekocht op rommelmarkten en tweedehandswinkeltjes.
Dat was mijn Prince-look.
Ik heb wel een tijdje een hoedje op gehad als ik uit gingquote:
Absoluut waar, alhoewel ze wel wat ver gaan met trends recyclen momenteel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:12 schreef Lienekien het volgende:
Mode is zelden tijdloos. Het is haast inherent aan mode dat je het achteraf lelijk gaat vinden en niet meer snapt hoe je het ooit mooi vond.
Ik liep op mijn vijftiende in een legertrenchcoat met een herenhoed en een sigaar, maar dat was geen mode toenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb wel een tijdje een hoedje op gehad als ik uit ging(maar ik was 15/16!)
Oh iedereen mag dragen wat ie wil, graag zelfs, heb ik iets om te lachen als ik op het terras zitquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:17 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Wat een bekrompen zooitje mensen hier in dit topic![]()
Laat mensen lekker dragen wat ze willen, ik heb zelf zoiets als je maar even nagedacht heb over de kleding die je sochtends aandoet, en een blik in de spiegel werpt, dan vindt ik het best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |