zou nog echt waar kunnen zijn ook, want ze heeft een regelmatig gezicht.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:59 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Volgens mij is zij vroeger wel een geil wijf geweest met veel zuigkracht
Ik dacht een kunstacademiestudente.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:19 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Okee, ik dacht een meisje dat zelf artistiek emplooi heeft cq zoekt, danwel een meisje dat van kunst houdt.
Een regelmatig gezicht?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
zou nog echt waar kunnen zijn ook, want ze heeft een regelmatig gezicht.
Ja. Stel je haar 15 kilo lichter en 20 jaar jonger met lang haar voor. Ze was volgens mij best mooi.quote:
alleen een beetje te veel aan de wijn gerokenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Stel je haar 15 kilo lichter en 20 jaar jonger met lang haar voor. Ze was volgens mij best mooi.
Oh zo! Ja dat bedoelde ik dus eigenlijk ook vandaar die postquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Stel je haar 15 kilo lichter en 20 jaar jonger met lang haar voor. Ze was volgens mij best mooi.
Ah, je vriendin is dus een kunstmeisje danwel tuinkershippie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:18 schreef PindaXL het volgende:
[..]
vriendin vroeg of ik mee naar binnen ging, true story.
Vind ik juist leuk en casualquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:03 schreef Agentperry het volgende:
T-shirt met een jasje er overheen
[ afbeelding ]
Neh, vink niks.quote:
Waterschoenenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:48 schreef Hilzillah het volgende:
[ afbeelding ]
Waterschoenen...
Die blaf dingen prikte vroeger altijd mijn rubberboot lek
Het kán mits het T-shirt geen printje heeft en gewoon basic zwart/blauw/wit is, anders is het inderdaad niks en het jasje moet ook niet pauper zijnquote:
Ook vaak gezien bij vrouwen, de laatste 3/4 jaar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:03 schreef Agentperry het volgende:
T-shirt met een jasje er overheen
[ afbeelding ]
Een jasje hoort niet casual te zijn. Gewoon een hemd eronder en draag anders maar een gewone cardigan ofzo. Dit is zo net niet.quote:
Hmmm nooit echt opgevallen. Maar vrouwen met zakelijke kleding vind ik sowieso niks omdat het hele figuur dan wegvalt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:55 schreef female81 het volgende:
[..]
Ook vaak gezien bij vrouwen, de laatste 3/4 jaar.
Heeft al snel iets zakelijks over zich wat me voor vrije tijd-doeleinden niet bepaald aanspreekt.
kut, ze gedroeg zich idd al verdachtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:01 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ah, je vriendin is dus een kunstmeisje danwel tuinkershippie.
(Wtf is een tuinkershippie eigenlijk?)
Ik zie het verschil niet tussen tuinkershippies en 'gewone' hippies?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:54 schreef PindaXL het volgende:
[..]
kut, ze gedroeg zich idd al verdacht
van die gasten die ontbijten met een allison volkorenbammetje met tuinkers en een koudgeperste zeewiershake
Ah, de "random tribal-achtige strepen" tattoo. Vreselijk inderdaad.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:14 schreef SeLang het volgende:
De mannelijke versie van het kont gewei
[ afbeelding ]
Tunneloren zijn mode (geweest)?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:08 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ah, de "random tribal-achtige strepen" tattoo. Vreselijk inderdaad.
Verder heb ik echt een gigantische afkeer tegen gladgeschoren, zweterige, mollige mannen in een roze blousje en het liefst nog een stoer stekeltjeskapsel... Niks persoonlijks, vind het er gewoon niet uitzien.
En totaal aan de overkant van bovenstaande vind ik tunnel-oren ook helemaal niks. De jongen kan dan nog zo'n leuke kop hebben, als ik die tunnels zie is het gelijk over
Ja en dan met een hele grote tunnel erin. Ik weet niet echt waarom, maar ik vind het gewoon superlelijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Tunneloren zijn mode (geweest)?
Oh, je bedoelt die gestretchte oorlellen.
Ja nouja, ik vind het lelijk, en als iemand me zou vragen waarom heb ik daar geen antwoord opquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:20 schreef Lienekien het volgende:
Je weet niet waarom je dat lelijk vindt?
Huh ik heb dat serieus nog nooit gezien met die zakken er onderuit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die korte broekjes met die zakken eronderuit; die ''schoenen'' zij trouwens ook
spuuglelijk![]()
[ afbeelding ]
ik heb dat ook nog nooit gezien. Dat is toch niet serieus ofzo hequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:50 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Huh ik heb dat serieus nog nooit gezien met die zakken er onderuit.
En maar goed ook, want het is echt afgrijselijk.
Ik heb het regelmatig gezien. Kom maar eens op een festival met zomers weer, als het een lekker wijf is wat dat draagt vind ik dat geen enkel probleemquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik heb dat ook nog nooit gezien. Dat is toch niet serieus ofzo he![]()
Ja , als ze lekker is zou zoiets geen dealbreaker zijn neequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb het regelmatig gezien. Kom maar eens op een festival met zomers weer, als het een lekker wijf is wat dat draagt vind ik dat geen enkel probleem
Die had ik ook gezien op Zalando. En duur dat het isquote:
Hier ben ik het heel erg mee eens. Altijd lelijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:41 schreef Roolio het volgende:
Van die leggings tot net over de knie onder jurkes, tunieken en rokjes
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die had ik ook gezien op Zalando. En duur dat het is
Reacties bij die 'schoenen' zijn ook leuk trouwens. Hoeren die meer klanten vangen etc.
http://www.zalando.nl/min(...)e-m2311z002-401.html
Wow! Dat spul moest eerst meer dan 500 euro kostenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Reacties bij die 'schoenen' zijn ook leuk trouwens. Hoeren die meer klanten vangen etc.
Inderdaad en nog mensen die het kopen ook.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wow! Dat spul moest eerst meer dan 500 euro kosten
quote:Mooie schoenen, te goedkoop vind ik. Ik heb ze zelf gekocht toen ze nog niet in de afprijzijng waren, en ik vind ze nu echt te goedkoop voor woorden. Die prijs is toch veel te weinig voor zo'n mooie degelijke schoen! vind ik niet kunnen. voor de rest is alles perfect aan de schoen.
Had die gozer uit Secret Story die dingen niet uitgevonden? Lelijk ja, gelukkig is die trend redelijk voorbij.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
daar zie je dus ook serieus wel eens iemand mee lopen in de stad, gelukkig niet vaak,
maar ze bestaaaaaaaaaaan![]()
[ afbeelding ]
Alsof die dingen serieus verkocht worden, allemaal trollrecensiesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Worden wel verkocht. Anders zouden alle maten nog beschikbaar zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:25 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Alsof die dingen serieus verkocht worden, allemaal trollrecensies
Ontzettend sexy juistquote:
Dat is een pré inderdaad.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:09 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Mits goed gedragen op mooie benen.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:19 schreef Wootism het volgende:
[..]
Dat is een pré inderdaad.
Deze zomer weer genoeg vrouwen gezien die dankzij een legging transformeren in een soort van rollade.
Ik moet zeggen dat ik het ook niet helemaal eens ben met de sneakerhak/pump..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:33 schreef Syb.ren het volgende:
Ik zag pas een hele stelling sneakers met hakken, moeders
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |