quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:04 schreef LovingMe het volgende:
Blond haar had nooit in de mode gemogen
En de "muziek" die bij dit soort figuren hoort mag ook wel ont-uitgevonden worden, eigenlijk...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
afzakbroeken![]()
[ afbeelding ]
Terigherrie noemen ze datquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En de "muziek" die bij dit soort figuren hoort mag ook wel ont-uitgevonden worden, eigenlijk...
"Schreeuwnegermuziek" noemen mijn kinderen dat...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Teringherrie noemen ze dat
kan ook ...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
"Schreeuwnegermuziek" noemen mijn kinderen dat...
De moderne versie ziet er cool uitquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Schoudervullingen was ook goed fout !![]()
[ afbeelding ]
Ow... is er een moderne versie dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:19 schreef LovingMe het volgende:
[..]
De moderne versie ziet er cool uit
Dat vind ik juist weer heel classy bij sommige vrouwen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:22 schreef LovingMe het volgende:
Pony kapsels hadden nooit in de mode gemogen, ze staan echt debiel bij volwassen vrouwen, alsof ze iets misvormds in hun gezicht willen verbergen
Ik walg ervan. Als het nou leuke dames waren geweest, is het tot daar aan toe, maar om nou de hele dag tegen de konten van jongens aan te kijken, dank je.quote:
Ik zie het nu pas.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
was al geweest dooie![]()
afzakbroeken...
Uiteraard scheelt het wel dat ze nog tenminste een onderbroek aanhebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:23 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik walg ervan. Als het nou leuke dames waren geweest, is het tot daar aan toe, maar om nou de hele dag tegen de konten van jongens aan te kijken, dank je.
Dat zeker. Zei laatst tegen een joch bij mijn vakantiebaantje dat zijn boxershort zichtbaar was. Hij antwoordde dat het zo hoort. Ben blij dat deze modegril net aan mij voorbij is gegaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Uiteraard scheelt het wel dat ze nog tenminste een onderbroek aanhebben.
En niet alle vormen van afzakbroeken zijn erg.
Een stratenmaker wiens billen niet de gehele dag in de broek willen blijven zitten als de eigenaar de gehele dag voorover stenen zit te leggen wordt de afzakbroek met liefde vergeven. Zelfs mensen die liever niet naar een bilspleet (met haar enzo) willen kijken, zullen het de stratenmaker vergeven, omdat deze afzakbroek een doel dient.
Even een vraagje. Dit soort broeken zie ik steeds vaker voorbij komen. Wat stellen die zakken eigenlijk voor, dienen ze een doel?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die korte broekjes met die zakken eronderuit; die ''schoenen'' zij trouwens ook
spuuglelijk![]()
[ afbeelding ]
Kun je wat indoen. Sleutel of geld ofzo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:33 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Even een vraagje. Dit soort broeken zie ik steeds vaker voorbij komen. Wat stellen die zakken eigenlijk voor, dienen ze een doel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |