Ah, je vriendin is dus een kunstmeisje danwel tuinkershippie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:18 schreef PindaXL het volgende:
[..]
vriendin vroeg of ik mee naar binnen ging, true story.
Vind ik juist leuk en casualquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:03 schreef Agentperry het volgende:
T-shirt met een jasje er overheen
[ afbeelding ]
Neh, vink niks.quote:
Waterschoenenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:48 schreef Hilzillah het volgende:
[ afbeelding ]
Waterschoenen...
Die blaf dingen prikte vroeger altijd mijn rubberboot lek
Het kán mits het T-shirt geen printje heeft en gewoon basic zwart/blauw/wit is, anders is het inderdaad niks en het jasje moet ook niet pauper zijnquote:
Ook vaak gezien bij vrouwen, de laatste 3/4 jaar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:03 schreef Agentperry het volgende:
T-shirt met een jasje er overheen
[ afbeelding ]
Een jasje hoort niet casual te zijn. Gewoon een hemd eronder en draag anders maar een gewone cardigan ofzo. Dit is zo net niet.quote:
Hmmm nooit echt opgevallen. Maar vrouwen met zakelijke kleding vind ik sowieso niks omdat het hele figuur dan wegvalt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:55 schreef female81 het volgende:
[..]
Ook vaak gezien bij vrouwen, de laatste 3/4 jaar.
Heeft al snel iets zakelijks over zich wat me voor vrije tijd-doeleinden niet bepaald aanspreekt.
kut, ze gedroeg zich idd al verdachtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:01 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ah, je vriendin is dus een kunstmeisje danwel tuinkershippie.
(Wtf is een tuinkershippie eigenlijk?)
Ik zie het verschil niet tussen tuinkershippies en 'gewone' hippies?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:54 schreef PindaXL het volgende:
[..]
kut, ze gedroeg zich idd al verdacht
van die gasten die ontbijten met een allison volkorenbammetje met tuinkers en een koudgeperste zeewiershake
Ah, de "random tribal-achtige strepen" tattoo. Vreselijk inderdaad.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:14 schreef SeLang het volgende:
De mannelijke versie van het kont gewei
[ afbeelding ]
Tunneloren zijn mode (geweest)?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:08 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ah, de "random tribal-achtige strepen" tattoo. Vreselijk inderdaad.
Verder heb ik echt een gigantische afkeer tegen gladgeschoren, zweterige, mollige mannen in een roze blousje en het liefst nog een stoer stekeltjeskapsel... Niks persoonlijks, vind het er gewoon niet uitzien.
En totaal aan de overkant van bovenstaande vind ik tunnel-oren ook helemaal niks. De jongen kan dan nog zo'n leuke kop hebben, als ik die tunnels zie is het gelijk over
Ja en dan met een hele grote tunnel erin. Ik weet niet echt waarom, maar ik vind het gewoon superlelijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Tunneloren zijn mode (geweest)?
Oh, je bedoelt die gestretchte oorlellen.
Ja nouja, ik vind het lelijk, en als iemand me zou vragen waarom heb ik daar geen antwoord opquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:20 schreef Lienekien het volgende:
Je weet niet waarom je dat lelijk vindt?
Huh ik heb dat serieus nog nooit gezien met die zakken er onderuit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die korte broekjes met die zakken eronderuit; die ''schoenen'' zij trouwens ook
spuuglelijk![]()
[ afbeelding ]
ik heb dat ook nog nooit gezien. Dat is toch niet serieus ofzo hequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:50 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Huh ik heb dat serieus nog nooit gezien met die zakken er onderuit.
En maar goed ook, want het is echt afgrijselijk.
Ik heb het regelmatig gezien. Kom maar eens op een festival met zomers weer, als het een lekker wijf is wat dat draagt vind ik dat geen enkel probleemquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik heb dat ook nog nooit gezien. Dat is toch niet serieus ofzo he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |