quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:49 schreef WRH het volgende:
[..]
my god, zet dat tenminste achter een spoiler
Die ken ik wel, ja, maar die zie je — godzijdank — niet vaak voorbijkomen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Heb nog veel mooiere voor je
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeremy Scott.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zag laatst iemand lopen met deze:
[ afbeelding ]
Lol die outfits die daar tussen staanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:55 schreef 4000 het volgende:
[..]
Die ken ik wel, ja, maar die zie je — godzijdank — niet vaak voorbijkomen.
[..]
Jeremy Scott.
Geen idee, kende 'm van een bepaalde mode-uitspatting van kleine Wayne.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol die outfits die daar tussen staan. Is dat de ontwerper voor de videoclips van LMFAO?
WTF! Ze worden nog serieus gedragen ook! Ik dacht dat het een grapje wasquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:17 schreef 4000 het volgende:
[..]
Geen idee, kende 'm van een bepaalde mode-uitspatting van kleine Wayne.
[ afbeelding ]
Die gozer heeft sowieso wat te veel 'sizzurp' naar binnen gewerkt: kijk hier.
En jij.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:26 schreef PindaXL het volgende:
was een tijd geleden in een loods volgeladen met american apparel. Wat een vormloze pauperzooi. In die hele loods geen enkel mooi kledingstuk gezien. Liepen allemaal kunstmeisjes en tuinkershippies.
Wat is een kunstmeisje?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:26 schreef PindaXL het volgende:
was een tijd geleden in een loods volgeladen met american apparel. Wat een vormloze pauperzooi. In die hele loods geen enkel mooi kledingstuk gezien. Liepen allemaal kunstmeisjes en tuinkershippies.
Oh, daarnaast weet ik niet of het zo bedoeld is (ga ik maar wel van uit), maar deze schoenen doen mij altijd — ken een gozer met deze soort schoenen — denken aan Hermes, uit de Griekse mythologie.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zag laatst iemand lopen met deze:
[ afbeelding ]
Ik zou bang zijn door die vleugels te struikelenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:23 schreef 4000 het volgende:
[..]
Oh, daarnaast weet ik niet of het zo bedoeld is (ga ik maar wel van uit), maar deze schoenen doen mij altijd — ken een gozer met deze soort schoenen — denken aan Hermes, uit de Griekse mythologie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer genoeg zullen de meeste mensen die deze schoenen kopen dit niet doorhebben.
zou nog echt waar kunnen zijn ook, want ze heeft een regelmatig gezicht.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:59 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Volgens mij is zij vroeger wel een geil wijf geweest met veel zuigkracht
Ik dacht een kunstacademiestudente.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:19 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Okee, ik dacht een meisje dat zelf artistiek emplooi heeft cq zoekt, danwel een meisje dat van kunst houdt.
Een regelmatig gezicht?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
zou nog echt waar kunnen zijn ook, want ze heeft een regelmatig gezicht.
Ja. Stel je haar 15 kilo lichter en 20 jaar jonger met lang haar voor. Ze was volgens mij best mooi.quote:
alleen een beetje te veel aan de wijn gerokenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Stel je haar 15 kilo lichter en 20 jaar jonger met lang haar voor. Ze was volgens mij best mooi.
Oh zo! Ja dat bedoelde ik dus eigenlijk ook vandaar die postquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Stel je haar 15 kilo lichter en 20 jaar jonger met lang haar voor. Ze was volgens mij best mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |