Nee, maar wel paarse wenkbrauwenquote:
Oh boy... Gelukkig was ik toen nog te klein om het allemaal te bevatten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:08 schreef Copycat het volgende:
Die droeg ik een poos in de late 80ies. Maar dan niet met een wollen trui, maar met kanten blouses, house coats en pumps. Allemaal het liefst gekocht op rommelmarkten en tweedehandswinkeltjes.
Dat was mijn Prince-look.
Ik heb wel een tijdje een hoedje op gehad als ik uit gingquote:
Absoluut waar, alhoewel ze wel wat ver gaan met trends recyclen momenteel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:12 schreef Lienekien het volgende:
Mode is zelden tijdloos. Het is haast inherent aan mode dat je het achteraf lelijk gaat vinden en niet meer snapt hoe je het ooit mooi vond.
Ik liep op mijn vijftiende in een legertrenchcoat met een herenhoed en een sigaar, maar dat was geen mode toenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb wel een tijdje een hoedje op gehad als ik uit ging(maar ik was 15/16!)
Oh iedereen mag dragen wat ie wil, graag zelfs, heb ik iets om te lachen als ik op het terras zitquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:17 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Wat een bekrompen zooitje mensen hier in dit topic![]()
Laat mensen lekker dragen wat ze willen, ik heb zelf zoiets als je maar even nagedacht heb over de kleding die je sochtends aandoet, en een blik in de spiegel werpt, dan vindt ik het best.
wie zegt er nu dat het niet mag? doe maar wel, ik vermaak mij prima met slecht geklede onnadenkende mensen, heerlijk toch? niemand zegt hier dat ze het niet mogen, maar wij mogen toch wel een mening hebben?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:17 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Wat een bekrompen zooitje mensen hier in dit topic![]()
Laat mensen lekker dragen wat ze willen, ik heb zelf zoiets als je maar even nagedacht heb over de kleding die je sochtends aandoet, en een blik in de spiegel werpt, dan vindt ik het best.
Zou behoorlijk saai worden als we aan de standaard van sommige mensen hier in het topic zouden moeten voldoen.
En dat is dus precies wat je niet wil als je platvoeten hebt. Je hebt juist schoenen met een gevormde zool nodig als je platte poten hebtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:14 schreef LovingMe het volgende:
[..]
juist wel passen zich aan op de vorm van de voet
In All Stars leg ik dan ook altijd een inlegzooltje met wél een goede pasvormquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dat is dus precies wat je niet wil als je platvoeten hebt. Je hebt juist schoenen met een gevormde zool nodig als je platte poten hebt
oh getver. en dan bij voorkeur ook nog met een vage lelijke grote ketting ofzo...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:48 schreef Croissant.fr het volgende:
Mannen met (te) laag gesneden t-shirts met V-hals dat je zo'n enorme bende borsthaar ziet.
Idem bij een overhemd met knoopjes open tot halverwege met zo'n grasmat er onder.
Die ketting is om het borthaar naar beneden te houden. Perzen dragen dat vaak valt mij op, diepe v-hals en dan een enorme ketting met daaronder het borsthaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:20 schreef WRH het volgende:
[..]
oh getver. en dan bij voorkeur ook nog met een vage lelijke grote ketting ofzo...
Bedankt, maar ik weet dat ik veel mensen op de pik heb getrapt hier door wat kledingstukken toe te voegen wat er nu in de zogenaamde ''mode'' is. Mode is niet het afkijken van elkaar, mode maak jezelf.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Zoveel waarheid in 1 post. Held.
jwttoch, lekker shinen in de club met je lichtbruine chino en vans eronderquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:42 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik weet dat ik veel mensen op de pik heb getrapt hier door wat kledingstukken toe te voegen wat er nu in de zogenaamde ''mode'' is. Mode is niet het afkijken van elkaar, mode maak jezelf.
Awww! Ze zijn wel schattig!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Heb nog veel mooiere voor je
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:41 schreef purebliss het volgende:
wat verstaan jullie nou eigenlijk onder een pittig kort kapsel? zie het hier vaak voorbij komen, maar wat is het?:P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |