Ja , als ze lekker is zou zoiets geen dealbreaker zijn neequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb het regelmatig gezien. Kom maar eens op een festival met zomers weer, als het een lekker wijf is wat dat draagt vind ik dat geen enkel probleem
Die had ik ook gezien op Zalando. En duur dat het isquote:
Hier ben ik het heel erg mee eens. Altijd lelijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:41 schreef Roolio het volgende:
Van die leggings tot net over de knie onder jurkes, tunieken en rokjes
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die had ik ook gezien op Zalando. En duur dat het is
Reacties bij die 'schoenen' zijn ook leuk trouwens. Hoeren die meer klanten vangen etc.
http://www.zalando.nl/min(...)e-m2311z002-401.html
Wow! Dat spul moest eerst meer dan 500 euro kostenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Reacties bij die 'schoenen' zijn ook leuk trouwens. Hoeren die meer klanten vangen etc.
Inderdaad en nog mensen die het kopen ook.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wow! Dat spul moest eerst meer dan 500 euro kosten
quote:Mooie schoenen, te goedkoop vind ik. Ik heb ze zelf gekocht toen ze nog niet in de afprijzijng waren, en ik vind ze nu echt te goedkoop voor woorden. Die prijs is toch veel te weinig voor zo'n mooie degelijke schoen! vind ik niet kunnen. voor de rest is alles perfect aan de schoen.
Had die gozer uit Secret Story die dingen niet uitgevonden? Lelijk ja, gelukkig is die trend redelijk voorbij.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
daar zie je dus ook serieus wel eens iemand mee lopen in de stad, gelukkig niet vaak,
maar ze bestaaaaaaaaaaan![]()
[ afbeelding ]
Alsof die dingen serieus verkocht worden, allemaal trollrecensiesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Worden wel verkocht. Anders zouden alle maten nog beschikbaar zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:25 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Alsof die dingen serieus verkocht worden, allemaal trollrecensies
Ontzettend sexy juistquote:
Dat is een pré inderdaad.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:09 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Mits goed gedragen op mooie benen.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:19 schreef Wootism het volgende:
[..]
Dat is een pré inderdaad.
Deze zomer weer genoeg vrouwen gezien die dankzij een legging transformeren in een soort van rollade.
Ik moet zeggen dat ik het ook niet helemaal eens ben met de sneakerhak/pump..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:33 schreef Syb.ren het volgende:
Ik zag pas een hele stelling sneakers met hakken, moeders
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |