Dit dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:05 schreef x-Lily het volgende:
Uggs
[ afbeelding ]
Crocs
[ afbeelding ]
Wenkbrauwpiercing
[ afbeelding ]
Sidecut
[ afbeelding ]
Vuilniszakjas
[ afbeelding ]
Enorme bontkragen
[ afbeelding ]
En van die bontkraagjes aan de mouwen, ik kan geen foto vinden...
Weet niet, toen ik op de middelbare zat droeg iedereen zo'n bomberjack van Lonsdale (of trui whatever) en niet omdat ze racist waren maar omdat het in de mode wasquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:09 schreef x-Lily het volgende:
[..]
HAHAAHHAHA DAT IS TOCH KLEDING VOOR ALS JE RASCIST BENT?
Oh haha zo'n jongen uit groep 8 droeg het omdat hij trots was op dat hij rascist isquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet, toen ik op de middelbare zat droeg iedereen zo'n bomberjack van Lonsdale (of trui whatever) en niet omdat ze racist waren maar omdat het in de mode was.
Zoals sommige meisjes op Uggs lopen.. Maar bij die foto staat dat je zo nep-uggs kunt herkennen. Noujoh dan lopen veel meisjes op neppe Uggsquote:
Dat is toch nog steeds zo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:14 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die tijd het dat super hip was om je broek in je laarzen te stoppen, ik vond dat echt lelijk.
Maar niet in zulke grote hoeveelheden zoals toenquote:
Helemaal eens met deze post! Alhoewel ik het niet onder de noemer 'mode' zou willen scharen, want het zijn toch meestal alleen maar asociale Tokkie-types die het dragen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:05 schreef x-Lily het volgende:
Uggs
[ afbeelding ]
Crocs
[ afbeelding ]
Wenkbrauwpiercing
[ afbeelding ]
Sidecut
[ afbeelding ]
Vuilniszakjas
[ afbeelding ]
Enorme bontkragen
[ afbeelding ]
En van die bontkraagjes aan de mouwen, ik kan geen foto vinden...
En dan nog van die brillen die in de tijd van Buddy Holly al een eeuw uit de gratie waren...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:27 schreef Atta-boy het volgende:
Mensen die geen bril nodig hebben maar er een dragen omdat het hip is. Of nog erger een bril zonder glazen.
swaggaboy outfits met snapbacks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |