Het is de mode van ''nu'' geeeeeeeeeeeeeen idee wat het moet voorstellen, maar het is helemaalquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:33 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Even een vraagje. Dit soort broeken zie ik steeds vaker voorbij komen. Wat stellen die zakken eigenlijk voor, dienen ze een doel?
Ah, toen ik het voor het eerst zag, dacht ik dat het iets van maandverband moest voorstellen. No kidding.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het is de mode van ''nu'' geeeeeeeeeeeeeen idee wat het moet voorstellen, maar het is helemaal
''hot'' en ''hip''
maar dit verkopen ze dus (waarschijnlijk voor veel geld) gewoon in de winkel heh...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Kun je wat indoen. Sleutel of geld ofzo.
Het was dus een normale broek, maar men heeft de onderkant er wat te radicaal afgeknipt.
Ja, de mode van tegenwoordig is niet meer aan mij besteed. Doe mij maar een normale spijkerbroek, shirt en trui.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Kun je wat indoen. Sleutel of geld ofzo.
Het was dus een normale broek, maar men heeft de onderkant er wat te radicaal afgeknipt.
Die zijn zo moeilijk te vinden de laatste tijd. Het is net alsof de broeken steeds lager worden aan de bovenkant. Nee, zo snel ben ik ook weer niet zo dik aan het wordenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:38 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, de mode van tegenwoordig is niet meer aan mij besteed. Doe mij maar een normale spijkerbroek, shirt en trui.
Klopt. Dat is echt minder. Draag zelf meestal een spijkerbroek met een riem. Dan zakken ze bij mij niet meer af. Meestal koop ik ze bij Rode Winkel of Jack Jones. Rode Winkel is wel prijzig, damn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die zijn zo moeilijk te vinden de laatste tijd. Het is net alsof de broeken steeds lager worden aan de bovenkant. Nee, zo snel ben ik ook weer niet zo dik aan het worden
Maar ik wil gewoon een broek die ik gewoon met de riem in de taille kan leggen, terwijl de meeste broeken van tegenwoordig ophouden te bestaan op het dikste deel van je onderrug. En dat zakt dus de hele tijd af, tenzij je met bretels gaat klootviolen.
En de kontzakken zijn dan verplaatst naar je benen, zodat je dus niets meer in je kontzak kan doen of je moet er bovenop gaan zitten...
Dat inderdaad.quote:
Ik zie dat jij in 40+ post, dan zou je moeten weten dat (zelfgemaakte) hotpants helemaal niks nieuws zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het is de mode van ''nu'' geeeeeeeeeeeeeen idee wat het moet voorstellen, maar het is helemaal
''hot'' en ''hip''
Mee eens. Vooral op internet heb je haast geen leuke normale truitjes meer. De leukste zijn gewoon te kortquote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:12 schreef female81 het volgende:
Naast de standaard-dingen als Crocks en vuilniszak-jassen: De terugkeer van het korte truitje (soms naveltruitjes, soms net over de taille); google op 'cropped top'. Of eigenlijk: het feit dat er bijna niets anders meer aan te komen is in de winkels.
Ze staan hartstikke leuk bij mensen met de zogenaamde ideale maten, maar bij de rest (toch het grootste gedeelte van de bevolking) is het al snel geen gezicht.
[ afbeelding ]
Tevens geen liefhebber van half afgeschoren koppen bij vrouwen (Skrillex-kapsel), oortunnels en aanverwante trends.
Ja, nu moet ik héél goed zoeken wil ik een geschikt shirtje vinen. En ik ben al kieskeurig. Dus dat is dubbel stomquote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:31 schreef female81 het volgende:
Ik denk met weemoed terug aan een jaar of vier, vijf geleden, toen een 'normale' bloes met een taillelintje of riempje (bij de gemiddelde mens toch een stuk flatteuzer) juist heel erg in de mode was.
Haha echt verschrikkelijk jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:41 schreef Roolio het volgende:
Van die leggings tot net over de knie onder jurkes, tunieken en rokjes
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |