Of van die kleren waar levensgroot reclame voor dat merk opstaat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:49 schreef leolinedance het volgende:
Nickelson.
Als ik iemand met Nickelson kleding zie, zeker bij volwassen mensen, krijg ik altijd zo'n "" gevoel.
Inderdaad wtf die schoenen en tasquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:46 schreef squatt3r het volgende:
Ik weet niet zeker of het mode is maar ik vind deze look echt lelijk, niet stijlvol en trashy.
[ afbeelding ]
En gedrag: de 'mode' dat tienermeisjes overal een topic openen met een onzin verhaal en een hoerige foto van zichzelf erbij plakken.
Precies, dat kan toch echt niet. Ik dacht eerst dat het een grap was!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Inderdaad wtf die schoenen en tas![]()
Nee, het is een spiegelbeeld. Die reclame staat echt niet in spiegelbeeld op die tas.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:59 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Precies, dat kan toch echt niet. Ik dacht eerst dat het een grap was!
ahaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:11 schreef unown het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
maar dat zie je niet meer zo vaak gelukkig
Doe dan ook meteen die vlechtjes.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
siliconen tetten
[ afbeelding ]
Bij Bo Derek was het prachtig inderdaad.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow, maar die vond ik zelf eigenlijk best wel grappig, maar het moet je wel staan natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik !quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij Bo Derek was het prachtig inderdaad.
Jij hebt een ''kort pittig kapsel'' zie ik ik in je Fobo !quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij Bo Derek was het prachtig inderdaad.
Tot mijn kin was het daar. Intussen tot over mijn schouders!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij hebt een ''kort pittig kapsel'' zie ik ik in je Fobo !![]()
Maar zo te zien kan je het hebbendus soms gaat iets niet voor iedereen op.
Bij mij ook !quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Tot mijn kin was het daar. Intussen tot over mijn schouders!
Niet weten dat ik in de v&d winterjassen aan het passen was en een foto maakte voor thuisquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:46 schreef squatt3r het volgende:
Ik weet niet zeker of het mode is maar ik vind deze look echt lelijk, niet stijlvol en trashy.
[ afbeelding ]
En gedrag: de 'mode' dat tienermeisjes overal een topic openen met een onzin verhaal en een hoerige foto van zichzelf erbij plakken.
Sukkels die niet al je topics volgen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:00 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Niet weten dat ik in de v&d winterjassen aan het passen was en een foto maakte voor thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |