quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ken ik jou en je pony-obsessie niet?
Ik weet dus bij god niet waar jullie het over hebben, ik vind dat soort kapsels gewoon niet mooiquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh. Lien heeft het ook al scherp gezien.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:09 schreef Copycat het volgende:
Het viel me al in meerdere topics op en ik herken het/je.
Nu dan maar een kopje grapefruitthee?
On topic: Ook mode die ik niks vind, mag er zijn. Ook dat kan immers een lach op mijn gezicht toveren.
Lekkere zoutzak ook dat modelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:21 schreef MutedFaith het volgende:
Jumpsuits.
[ afbeelding ]
En korte, pittige kapsels uiteraard.
Goeie idd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Witte driekwart legging met spijkerrok.
Spijkerrokkie is leuk, maar gewoon een zwarte lange legging met laarzen alsublieft.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag laatst iemand bij de bushalte staan met zulke schoenen maar dan in de kleur beige.quote:
Harembroeken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:41 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof je er een luier onder draagt.
Harembroekenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Harembroeken.![]()
En wat is dat toch tegenwoordig dat soms hele jonge meisjes veel te korte rokjes dragen? Soms waan ik mij in een winkelstraat in een grote tippelzone. Bij wijze van spreken haal je je duim er onderdoor en dan heb je je duim nat.
En dat is de mode van NU !quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sowieso alle schoenen van Jeffrey Campbell.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In mijn kindertijd droeg ik zo vaak van die minijurkjes en -rokjes. Dikke maillot eronder die je met bukken volledig zag. Dat was doodnormaal. Ik vind het meer tekenend dat sommigen er dat soort 'natte duim'-gedachtes bij krijgen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En de Minirokjes komen gewoon om de zoveel jaar weer in de mode,
vroeger had je mini, midi en maxi
En lakschoentjes ook?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
In mijn kindertijd droeg ik zo vaak van die minijurkjes en -rokjes. Dikke maillot eronder die je met bukken volledig zag. Dat was doodnormaal. Ik vind het meer tekenend dat sommigen er dat soort 'natte duim'-gedachtes bij krijgen.
Ik mag toch hopen dat hij geen natte duim krijgt van kleine meisjes in een minirokjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
In mijn kindertijd droeg ik zo vaak van die minijurkjes en -rokjes. Dikke maillot eronder die je met bukken volledig zag. Dat was doodnormaal. Ik vind het meer tekenend dat sommigen er dat soort 'natte duim'-gedachtes bij krijgen.
Ik had wel lakschoentjes, van die zwarte, maar dat was alleen voor zondagquote:
Alleen op zondag! Maar meestal droeg ik -toen al- jeans en shirts. En met een rattenkopje werd ik dus vaak voor jongen versleten. Dat haatte ik!quote:
Tokkiestijl, danwel kort pittige kapsel stijl.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
In de jaren '70, toen waren de rokjes pas echt kort.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een mailloit of legging is wat anders dan een doorschijnende panty.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het was hypotetisch. Ik zie ook genoeg volwassen vrouwen met een rokje wat net onder billen uitkomt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij geen natte duim krijgt van kleine meisjes in een minirokje
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |