Dat ligt eraan hoelang hun verkering in werkelijkheid duurdequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:14 schreef piglet het volgende:
Klopt het nou dat ze elkaar waarschijnlijk een langere tijd niet mogen spreken, dan ze uberhaupt een relatie hebben gehad?
In dat zijonline artikel stond hetvolgende:quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:49 schreef Greys het volgende:
In dat artikel staat dat de 'beperking' blijft opgelegd, maar in een artikel van gister oid stond toch dat hij sinds afgelopen vrijdag weer bepaalde contacten mocht hebben?
Hij mag dus meelezen, maar hij kan zouzou nog niet instrueren wat te postenquote:Sinds vrijdag mag Badr weer verschillende media volgen. Nog altijd mogen er geen inhoudelijke mededelingen worden gedaan over de zaak.
Respecteer mijn haven!quote:
Zelfs als het aan blijft heeft ze weer een vent die nooit thuis isquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:07 schreef WRH het volgende:
altijd weer grappig als mensen direct bij de start naar de media lopen met termen als ; voor altijd, nooit meer zonder elkaar, geweldig, beste ooit'
tja, dan gebeurt er zoiets... niet handig zulke opmerkingen.
voor eeuwig en altijd kon wel eens een stukje korter zijn.
Daarom vroeg ik het me ook af, had de data niet zo goed meer voor ogenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoelang hun verkering in werkelijkheid duurde
Het zou me niets verbazen als het al een behoorlijke tijd aan de gang is, ze ging niet voor niets mee naar de wedstrijd in Madrid.
Daarbij zal hij waarschijnlijk geen 3 maanden in beperking blijven, dus binnenkort mag ze op bezoek.
Vooralsnog is hij behoorlijk onbereikbaar, en bij de Estelles van deze wereld zou dat zijn begeerlijkheid wel eens kunnen vergroten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:14 schreef Ole het volgende:
Ze zal toch inmiddels wel keihard van die roze wolk afgedonderd zijn? Toch? Of maakt dir hun liefde nog warmer en grootser?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs als het aan blijft heeft ze weer een vent die nooit thuis is
Voordeel voor Estelle; ze hoeft het niet te vertelle.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:15 schreef WRH het volgende:
nee inderdaad, voorlopig worden het hele korte bezoekjes.
oh getver, van die afwerkkamertjes, dan daarna meteen door naar de pc... nop, niet chic.
hoe gaat ze dat vertellen aan haar shop vriendinnen?
Die zwangere was zijn vriendin al niet meer, dat was zijn ex al, geloof ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:18 schreef controlaltdelete het volgende:
En over x periode wordt ze ingeruild voor een jonger exemplaar.
Wat ziet ze bovendien in die vent, heel erg aantrekkelijk is ie niet, hij heeft losse handjes en hij zit er niet mee om vreemd te gaan of zijn vriendin zwanger is of niet. Ik heb het idee dat Essie best een domme vrouw is want een vrouw met zelfrespect en intelligentie zou niet met zo'n type in zee gaan.
Wie weet was het niet zijn keuze, maar een instinkertje van een losvaste scharrel. Zo kwam dat verhaal iig meer op mij over.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:26 schreef WRH het volgende:
zelfs als het zijn ex was, dan nog is het best apart dat je blijkbaar ergens in 9 mnd tijd bedenkt dat je van 'verliefd laten we een kindje nemen' overstapt naar 'nah, doe toch maar niet en ach, die andere blonde is ook best geinig'
Nou zijn ex beweerde toch iets anders. Ik vraag me af of ie überhaupt naar zijn dochtertje omkijkt, nu iig nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zwangere was zijn vriendin al niet meer, dat was zijn ex al, geloof ik
En ach, je weet nooit wat iemand in een ander ziet. Ik vind het geen lelijkerd, kan me best voorstellen dat ze hem 'spannend' vond/vindt en dat ze misschien na zoveel jaar aan de witte keukentafel bij Ruud en het uitstofzuigen van zijn golftas nu wel eens tegen de muur gegooid wilde worden door een woeste wilde jonge god (in haar ogen dan).
Was dat al echt bekend dan ook enzo dat ze verliefd waren?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:26 schreef WRH het volgende:
zelfs als het zijn ex was, dan nog is het best apart dat je blijkbaar ergens in 9 mnd tijd bedenkt dat je van 'verliefd laten we een kindje nemen' overstapt naar 'nah, doe toch maar niet en ach, die andere blonde is ook best geinig'
Dat beweerde die one-night-stand scharrel van die Kamphuis ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou zijn ex beweerde toch iets anders. Ik vraag me af of ie überhaupt naar zijn dochtertje omkijkt, nu iig niet
Starend naar de mini witte boksbal cadeau gegeven door Jan des Bouvrie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:29 schreef Eef999 het volgende:
Zit ze weer alleen aan die witte keukentafel![]()
Haar vrienden en familie zullen nu toch wel op haar inpraten dat dit echt niet langer kan lijkt me.
Badr zal vanmorgen wel een flip-momentje hebben gehad toen hij 3 maanden erbij kreeg
volgens mij werd de verse baby geboren terwijl hij al met Estelle op de foto stond.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Was dat al echt bekend dan ook enzo dat ze verliefd waren?Dat heb ik dan gemist.
Het kan toch ook een inluizertje geweest zijn? Een Rob Kamphuisje of hoe heet ie? Of dat ze na een beetje gescharrel direct zwanger was en dat hij dat helemaal niet wilde? Of wastie in lurrrve?
Ja nee dat is volgens mij idd zo, maar omdat er werd gezegd 'hoe kan iemand naar verliefd en we nemen een baby ineens naar een ander gaan binnen zo een korte tijd'. Ik vraag me alleen af hoe verliefd ie op de moeder van die baby was, of dat dat gewoon een scharreltje of one night stand was die per ongeluk (?) zwanger werdquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:35 schreef WRH het volgende:
[..]
volgens mij werd de verse baby geboren terwijl hij al met Estelle op de foto stond.
(maar kan het mishebben, bron enzo, moet dan echt even zoeken)
Ze waren anderhalf jaar samen, dit kan ik niet echt echt een scharrel noemen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat beweerde die one-night-stand scharrel van die Kamphuis ook
Hij is als man in zijn meest viriele periode, dat dan weer wel. En aan testosteron geen gebrek, zoals we gemerkt hebben.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zwangere was zijn vriendin al niet meer, dat was zijn ex al, geloof ik
En ach, je weet nooit wat iemand in een ander ziet. Ik vind het geen lelijkerd, kan me best voorstellen dat ze hem 'spannend' vond/vindt en dat ze misschien na zoveel jaar aan de witte keukentafel bij Ruud en het uitstofzuigen van zijn golftas nu wel eens tegen de muur gegooid wilde worden door een woeste wilde jonge god (in haar ogen dan).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:43 schreef Leandra het volgende:
Badr en Daphne waren 29 oktober nog bij elkaar en ze ging zelfs mee naar het JFK greatest man gala (waar Ruud en Estelle uiteraard ook waren).
Als ze begin mei bevallen is dan was ze toen dus al een tijdje zwanger, en als hij zich er ingeluisd voelde dan neem ik aan dat hij haar niet meer meegenomen had naar een gala.
Duidelijk. Dat had ik gemistquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:37 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ze waren anderhalf jaar samen, dit kan ik niet echt echt een scharrel noemen.
Ik las ook ergens dat BH al eerder in de bak heeft gezeten ook voor mishandeling trouwens.
Je denkt toch niet dat hij zich de kans zou laten ontnemen om eigen kinderen te hebben.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:26 schreef WRH het volgende:
vind het altijd zo knap als mensen dan ofwel voor het zwanger worden niet nadenken ofwel blijkbaar zo snel van gedachten kunnen veranderen tijdens de zwangerschap.
voor beiden overigens hoor, bedoel; je maakt met zijn 2-en een kind.
nouja, heeft hij in ieder geval de niet-stoere baby periode kunnen overslaan en kan gelijk door naar de kids op betere leeftijd van blondje.
Karakterloos? Niet dat alleen. Het is vaak gewoon gelul.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou zijn ex beweerde toch iets anders. Ik vraag me af of ie überhaupt naar zijn dochtertje omkijkt, nu iig niet
.
Tja smaken verschillen. Dat soort koppen zoals van die Badr zie ik vaak zat hier, alleen is hij een stukje langer dan de gemiddelde Marokkaan. Ik snap sowieso die vrouwen niet (en daar is Estelle ook ene van) als ze zo balen van hun vent ze pas weggaan als ze een nieuwe kerel aan de haak hebben geslagen. Best een beetje karakterloos imo.
hah, ja inderdaad. mocht ze er toch nog aan beginnen met hem (jong genoeg) zijn de kids in ieder geval wel makkelijk op het schoolplein te herkennen: zoek de kleine vechtersbaasjes met een gold credit card, kan nooit moeilijk zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat hij zich de kans zou laten ontnemen om eigen kinderen te hebben.
Estelle mag blij zijn dat ze nu nog goed over na kan denken of ze zo ver gaat.
Wanneer heeft ze ook al weer een 'journalistiek gesprekje' gehad met Badr? En wanneer vertrok hij naar Amerika(?). Die tijdlijn is nog onduidelijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:43 schreef Leandra het volgende:
Badr en Daphne waren 29 oktober nog bij elkaar en ze ging zelfs mee naar het JFK greatest man gala (waar Ruud en Estelle uiteraard ook waren).
Als ze begin mei bevallen is dan was ze toen dus al een tijdje zwanger, en als hij zich er ingeluisd voelde dan neem ik aan dat hij haar niet meer meegenomen had naar een gala.
...en een Rolex.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:03 schreef WRH het volgende:
[..]
hah, ja inderdaad. mocht ze er toch nog aan beginnen met hem (jong genoeg) zijn de kids in ieder geval wel makkelijk op het schoolplein te herkennen: zoek de kleine vechtersbaasjes met een gold credit card, kan nooit moeilijk zijn.
Ja, die tijdlijn zat ik net over te denken; in december had Badr dat akkefietje in de Cool Down met "Olivier" de broer van zijn ex.... het zou me niets verbazen als dat de broer van Daphne was die even een gesprek met hem wilde hebben over zijn vertrek naar de VS, en daarmee de zwangere Daphne alleen thuis laten zitten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wanneer heeft ze ook al weer een 'journalistiek gesprekje' gehad met Badr? En wanneer vertrok hij naar Amerika(?). Die tijdlijn is nog onduidelijk.
niet meer hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat is het stil in het NWStopic
Zolang de scheefleester maar daar blijftquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:33 schreef mascara-klodder het volgende:
ik lees alweer mee met het risico op oogkanker
graag jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zolang de scheefleester maar daar blijft.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zolang de scheefleester maar daar blijft.
Dat houdt je scherp johquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:56 schreef Poeke het volgende:
Ik word een beetje schizofreen van 2 topics
quote:Badr Hari als Europees merk gedeponeerd.
De naam Badr Hari is als merk gedeponeerd bij het Europese Merkenregister. De aanvrager van de merkregistratie is Yves Gijrath, initiatiefnemer van de Miljonair Fair en woordvoerder en adviseur van de veelbesproken kickbokser. Dat blijkt uit onderzoek van merkenbureau Chiever.
Badr Hari en Gijrath zien volgens Chiever kennelijk uitgebreide mogelijkheden voor het merk. De bescherming is aangevraagd voor een groot aantal producten en diensten: van zeepjes, cosmetica en haarlotion tot horloges, kleding, computer games en entertainment. De aanvraag is gedaan op 8 maart 2012, ruim voordat de kickbokser negatief in het nieuws kwam.
Maar volgens Chiever heeft Badr Hari de laatste weken veel van zijn „merkpotentie” verloren. „Het is zeer de vraag of er nu nog ondernemers zijn die hun producten willen verbinden aan de in opspraak geraakte bokser. Vermoedelijk bestaat er sinds het Arena-incident nog maar weinig belangstelling voor Badr Hari lotion”, aldus Chiever.
Het is een bekend fenomeen dat populaire personen hun naam als merk registreren. Zo vond Chiever een registratie van het merk Estelle Cruijff uit 2008. En ook Ranomi Kromowidjojo liet onlangs haar naam als merk veiligstellen, op 17 juli 2012, vlak voor het Olympisch goud.
Nee hoor. Dit topic is zowaar veel beschaafder!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:56 schreef Poeke het volgende:
Ik word een beetje schizofreen van 2 topics
Zeepjes nog wel!quote:
quote:onnectie BADR HARI OFFICAL FAN PAGE
Eigenbelang gaat boven dat van de kinderen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:58 schreef LoveProfuzion het volgende:
Wat ik dus niet snap he...Die Estelle die is verliefd op Badr Hari en die brengt haar kinderen met hem in contact. Dat mens gaat pas een paar maanden met hem, heeft net een scheiding achter de rug, haar nieuwe liefde die zo goed in zijn vel zit slaat iedereen total löss in het uitgaansleven en wat doe je als moeder die zo liefdevol over haar kindertjes schrijft in de BeauMonde..weet je wat..je stelt je kinderen bloot aan dit monster.
Ruud misschien wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als Badr voorlopig vastzit zie ik Estelle nog niet zo'n haast maken met de scheiding.
Liefde maakt blind.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:58 schreef LoveProfuzion het volgende:
Wat ik dus niet snap he...Die Estelle die is verliefd op Badr Hari en die brengt haar kinderen met hem in contact. Dat mens gaat pas een paar maanden met hem, heeft net een scheiding achter de rug, haar nieuwe liefde die zo goed in zijn vel zit slaat iedereen total löss in het uitgaansleven en wat doe je als moeder die zo liefdevol over haar kindertjes schrijft in de BeauMonde..weet je wat..je stelt je kinderen bloot aan dit monster.
Lijkt me ook niet iemand die ooit ergens voor geslaagd is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:48 schreef Ole het volgende:
In elk geval heeft Estelle niet geslagen. Toch?
Nee, maar ik heb er wel vraagtekens bij dat je zoiets ziet gebeuren dat dan in principe negeert en gewoon op vakantie gaat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:48 schreef Ole het volgende:
Ja prima stel!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:28 schreef Leandra het volgende:
Misschien begint ze nog een grootse warme liefde met Kluun.... kan hij het voor haar schrijven.
Ja ik weet, Kluun is te intellidinges voor Estelle, maar ik vind het een zak, dus ze zouden elkaar wel verdienen.
jawel, een flaterquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:48 schreef Ole het volgende:
daar was gelukkig niet zo heel veel voor nodig...quote:
Komt een vrouw in de bak..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:28 schreef Leandra het volgende:
Misschien begint ze nog een grootse warme liefde met Kluun.... kan hij het voor haar schrijven.
Ja ik weet, Kluun is te intellidinges voor Estelle, maar ik vind het een zak, dus ze zouden elkaar wel verdienen.
quote:Ruud Gullit wil niets te maken hebben met Badr Hari-zaak
AMSTERDAM - Ruud Gullit wil niets te maken hebben met de situatie rondom Badr Hari en zijn ex Estelle Cruijff.
Foto: ANP Dat meldt de Nieuwe Revu.
Gullit en zijn ex spraken elkaar twee weken geleden in de rechtbank over hun echtscheiding. Gullit wil niet reageren op de andere mogelijke rechtszaak waar zijn ex momenteel bij betrokken is. "Ik heb het idee dat het steeds groter wordt, maar ik wil er liever niets over zeggen."
Een verslaggever van het blad voegt echter wel nog toe een telefoongesprek van Gullit te hebben opgevangen. "Estelle is er helemaal van in de war. Hélemaal."
Familieman
De oud-voetballer werd de afgelopen weken meerdere malen gespot tijdens zijn vakantie met zijn zes kinderen. Echtscheidingsexperts attenderen erop dat de foto's belang kunnen hebben bij een goed vaderimago en bij de voogdij.
Volgens Gullit is dit echter niet zijn motief. "Het heeft er niets mee te maken. Die foto's plaats ik op internet omdat ik samen met een vriend begonnen ben met een eigen socialmedianetwerk speciaal voor ex-topsporters. Ik wil niets met die zaak te maken hebben."
Miljonairsvrouwen
Tijdens zijn vakantie met de kinderen werd de oud-voetballer samen met een blonde brouw gefotografeerd. Gullit zegt hier in het interview niks over. In hetzelfde telefoongesprek dat werd opgevangen zei Gullit echter wel nog iets over zijn liefdesleven.
Gullit zou aan de telefoon zijn nieuwe leven hebben besproken. "Er worden aan de lopende band van die miljonairsvrouwen op me afgestuurd. Dat zijn niet de leukste vrouwen die er zijn", aldus Gullit.
Ik zie een leuk tv-format.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:04 schreef Leandra het volgende:
Arme Ruud toch, worden er altijd van die trophy wives op hem afgestuurd, moeten we een leuke bijstandsmoeder voor hem zoeken?
wel in fhf dan he? daar spelen zich de leukste rellen af op het ogenblik.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Ruud zich nou gewoon even op FOK! registreert dan regelen wij wel een datingreeks in SHO
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wel in fhf dan he? daar spelen zich de leukste rellen af op het ogenblik.
(oke, ik lurk er alleen, maar ik lig avond aan avond in een deuk om dat SC topic)
Een interviewtje per twee maanden of zo? Denk dat dat baantje eerder het gevolg is van haar 'glamourschap' dan andersom.quote:
Niks minder als. Au.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:40 schreef simpelintje het volgende:
Die zijn niet goed genoeg? Alles heeft zijn voor en nadeel he. Kijk naar Estelle carrierevrouw maar eigenlijk maar een gewoon mens. dat zijn bijstandsmoeders of schoonmakers ook hoor niks minder als een rijke vrouw. Het wordt wel steed spanneder deze zaak.
Ruud moet natuurlijk wel de sugar daddy kunnen uithangen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:04 schreef Leandra het volgende:
Arme Ruud toch, worden er altijd van die trophy wives op hem afgestuurd, moeten we een leuke bijstandsmoeder voor hem zoeken?
ik snap je smilie hoor. maar als buitenstaander is het hilarisch wat daar op het moment gebeurt.quote:
Ja dat klopt maar ze heeft dan toch een baan ? dat las ik gister bij dat andere topic over Badra hariquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een interviewtje per twee maanden of zo? Denk dat dat baantje eerder het gevolg is van haar 'glamourschap' dan andersom.
Een baan hebben maakt je niet direct een carrièrevrouw. Zeker wanneer het een bijbaantje betreft dat je vooral hebt gekregen vanwege je naam. (En wat hoogstwaarschijnlijk ook nog eens grotendeels door een ander wordt ingevuld)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:48 schreef simpelintje het volgende:
Ja dat klopt maar ze heeft dan toch een baan ? dat las ik gister bij dat andere topic over Badra hari
Ik vind dat je gelijk hebt hoor zo'n soort opmerking maakte ik gisteren ook. Alleen toen werd er mijn op gewezen dat ze wel een carriere heeft bij een blad ondanks dat ze er niet voor gestudeerd heeft ofzo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een baan hebben maakt je niet direct een carrièrevrouw. Zeker wanneer het een bijbaantje betreft dat je vooral hebt gekregen vanwege je naam. (En wat hoogstwaarschijnlijk ook nog eens grotendeels door een ander wordt ingevuld)
ik ben het met je eens hoor, te triest voor woordenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik snap je smilie hoor. maar als buitenstaander is het hilarisch wat daar op het moment gebeurt.
triest eigenlijk. hoe een subforum door zijn eigen users de nek om wordt gedraaid.
Dat is het leuke van een forum: al die verschillende meningen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:52 schreef simpelintje het volgende:
Ik vind dat je gelijk hebt hoor zo'n soort opmerking maakte ik gisteren ook. Alleen toen werd er mijn op gewezen dat ze wel een carriere heeft bij een blad ondanks dat ze er niet voor gestudeerd heeft ofzo.
Een gewone (hard-)werkende vrouw misschien. Een vrouw die niet beroerd is om haar eigen broek op te houden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:04 schreef Leandra het volgende:
Ja, hoe heet ze. Die van supertrash.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een gewone (hard-)werkende vrouw misschien. Een vrouw die niet beroerd is om haar eigen broek op te houden.
[/quote]quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:17 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, hoe heet ze. Die van supertrash.
Een gewone (hard-)werkende vrouw misschien. Een vrouw die niet beroerd is om haar eigen broek op te houden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:04 schreef Leandra het volgende:
Ruud werd een paar weken geleden toch aan haar gelinkt?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:19 schreef lady-wrb het volgende:
olcay gülsen?
die heeft volgens prive (?) dr hele carriere bij elkaar gelogen.
das meer iets om ver van weg te blijven dan
hij nu net zo lekker bezig met zijn charme-offensief
En dat heeft ze uiteraard zelf ontkendquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:19 schreef lady-wrb het volgende:
olcay gülsen?
die heeft volgens prive (?) dr hele carriere bij elkaar gelogen.
das meer iets om ver van weg te blijven dan
hij nu net zo lekker bezig met zijn charme-offensief
Waar hebben jullie het over ? Praat me eens bij.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik snap je smilie hoor. maar als buitenstaander is het hilarisch wat daar op het moment gebeurt.
triest eigenlijk. hoe een subforum door zijn eigen users de nek om wordt gedraaid.
Dat soort vrouwen tolereert over het algemeen al dat gegolf buiten de deur niet ;-) Ik weet dus niet of dat een oplossing is voor Ruudjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een gewone (hard-)werkende vrouw misschien. Een vrouw die niet beroerd is om haar eigen broek op te houden.
En toch gebeurt het vaak genoeg. Ik ben allang niet meer verbaasd als ik het lees, vooral in het wereldje van de celebs. Maar dan nog, bij de niet celebs komt het ook vaak genoeg voor. Niemand wil het meemaken, maar het gebeurt vaak zat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:53 schreef Michelangela het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen tolereert over het algemeen al dat gegolf buiten de deur niet ;-) Ik weet dus niet of dat een oplossing is voor Ruudje
Speciaal voor ex-topsporters...quote:Volgens Gullit is dit echter niet zijn motief. "Het heeft er niets mee te maken. Die foto's plaats ik op internet omdat ik samen met een vriend begonnen ben met een eigen socialmedianetwerk speciaal voor ex-topsporters.
Doe maar niet hier want dat is off topicquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het over ? Praat me eens bij.
Dat zeker, maar ik denk dat een zelfstandige vrouw sneller haar biezen pakt. Ruud moet zich toch maar eens afvragen of het feit dat voornamelijk het type hoogblonde golddigger een praatje met hem kont maken misschien te maken heeft met zijn eigen gedrag.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En toch gebeurt het vaak genoeg. Ik ben allang niet meer verbaasd als ik het lees, vooral in het wereldje van de celebs. Maar dan nog, bij de niet celebs komt het ook vaak genoeg voor. Niemand wil het meemaken, maar het gebeurt vaak zat.
Estelle Gullit is niet domquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:05 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Weet iemand trouwens wat voor opleiding Estelle heeft gedaan? Ik denk mavo.
quote:Doordat ik meteen na de middelbare school Ruud achterna ben gereisd, heb ik destijds geen beroepsopleiding kunnen volgen.
Dat is in het algemeen gemakkelijker, maar in de meeste gevallen spelen andere zaken een grotere rol.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:06 schreef Michelangela het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ik denk dat een zelfstandige vrouw sneller haar biezen pakt. Ruud moet zich toch maar eens afvragen of het feit dat voornamelijk het type hoogblonde golddigger een praatje met hem kont maken misschien te maken heeft met zijn eigen gedrag.
Dat is toch die site waar ze foto's posten? Doen ze gewoon duizend woorden met een plaatjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Speciaal voor ex-topsporters...
Dat zal stormlopen, de meeste zijn halve analfabeten.
quote:Ruud Gullit @GullitR
Het wordt steeds gekker. Nu "vermeend" telefoon gesprek gehoord van mij over mijn huwelijks perikelen.
En dan staat er me toch een baggerverhaal, als dat zo zou werken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:02 schreef WRH het volgende:
2x per maand op kosten van een roddelblad even op de koffie bij een andere bekende Nederlander die allang al kent uit 'het circuit' (lees: de pc hooftstraat) dat op een memorecorder opnemen en door een secretaresse van het roddelblad laten uittypen,
quote:Vader Estelle voelt zich machteloos van onze redactie
AMSTERDAM - Henny Cruijff voelt zich machteloos. Nu zijn dochter Estelle in de problemen zit, wil hij er dolgraag voor haar zijn. Maar ze reageert nergens op...
"Ik heb contact met Estelle gezocht, maar tevergeefs", vertelt Henny in Story. "Ik heb tot twee keer toe brieven in haar brievenbus gestopt, maar er komt geen enkele reactie. Ja, dan sta ik natuurlijk met mijn rug tegen de muur."
Henny weet niet hoe het nu verder moet met zijn dochter. Binnenkort wordt ze voor de tweede keer verhoord door de politie. Haar kersverse vlam Badr Hari heeft namelijk toegeven betrokken te zijn geweest bij de vechtpartij in de Amsterdamse Arena. Tijdens dancefestijn Sensation liep het in de skybox volledig uit de hand en werd zakenman Koen Everink ernstig mishandeld. Voormalig kickbokskampioen Badr blijft voorlopig achter slot en grendel.
ja hopeloos de verkeerde dus, als Estelle dat nu zou doen; lekker volop weer in de media, maar nee, krijgen we alleen een zeurende pa, schiet nog niet op.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:52 schreef Copycat het volgende:
Die pa blijft zich maar machteloos voelen ... in de media.
Ja. Snap best dat Estelle geen zin heeft in zo' n "zie-je-wel"gesprek. Die man wil alleen maar zijn gelijk halen. Als je je oprecht zorgen maakt, hou je dat toch lekker intern.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:52 schreef Copycat het volgende:
Die pa blijft zich maar machteloos voelen ... in de media.
Ik denk dat ze hem bellen bij gebrek aan beter, omdat de echt relevante personen stil (moeten) zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:56 schreef Leandra het volgende:
Zou die man nou iedere keer zelf de bladen bellen, of bellen ze hem omdat ze weten dat hij toch wel weer een reactie geeft?
Laat die man z'n mond eens houden, als hij überhaupt nog een kans wil op een normale relatie met z'n dochter.
Dat is wat echtscheidingsexperts zeggen hè.... volgens mij is hier ook al eens gepost dat het wel eens voordelig voor zijn positie in de scheidingszaak zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:10 schreef Pisces29 het volgende:
Extra veel op de foto met zijn kinderen om sterker te staan, wat sneu
Tsja, als-ie Ruud al niet zag zitten, zal-ie over Badr ook wel een mening hebben die Estelle niet hoeft te horen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:55 schreef MightyMightyM het volgende:
Ja. Snap best dat Estelle geen zin heeft in zo' n "zie-je-wel"gesprek. Die man wil alleen maar zijn gelijk halen. Als je je oprecht zorgen maakt, hou je dat toch lekker intern.
Ik denk dat ze zich kapot schaamt en baalt dat hij niet blij was met haar keuze voor Badr. Het zal hem spijten dan hij heeft lopen zeiken over Ruud. Die heeft haar niet met jong laten zitten, waar hij zo bang voor was.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tsja, als-ie Ruud al niet zag zitten, zal-ie over Badr ook wel een mening hebben die Estelle niet hoeft te horen.
bronquote:Recherche heeft meer tijd nodig in zaak Hari
door Tjerk de Vries
AMSTERDAM, woensdag
De Amsterdamse rechtbank hecht er veel waarde aan beroepsvechter Badr Hari van de straat te houden. De negentig dagen extra cel die hij gisteren kreeg opgelegd, zijn het maximale aantal waarmee een voorlopige hechtenis kan worden verlengd.
Hari blijft in de gevangenis zitten met de aanvullende maatregel dat hij, behalve met zijn advocaat, geen contact met de buitenwereld mag hebben. Wel mag hij inmiddels weer een krant lezen.
Amsterdamse rechercheurs zijn nog altijd drukdoende met het verzamelen van zoveel mogelijk bewijzen tegen Badr Hari, maar dat proces verloopt moeizaam. Sommige getuigen zijn niet happig om uit de school te klappen of hebben een slecht geheugen. De vechter zou zich schuldig hebben gemaakt aan ernstige delicten in het uitgaansleven. En daar is lang niet altijd iedereen even helder en nuchter.
De kickbokser wordt verdacht van poging tot doodslag in vereniging, dan wel zware mishandeling en openlijke geweldpleging op de 39-jarige zakenman Koen Everink en zware mishandeling van mede-eigenaar Jeroen van den Berg van Club Air. Ook zou een slachtoffer zich bij de politie hebben gemeld die een kopstoot van Hari zegt te hebben gekregen in het Cool Down café.
Over het dancefeest Sensation, waar Everink in elkaar werd geslagen, is algemeen bekend dat de drank en drugs rijkelijk vloeien. Om in dat publiek mensen te vinden die betrouwbaar kunnen verklaren wat er is gebeurd en hoe laat dat dan was, is een lastige klus. Inmiddels hebben politiemensen verschillende mobiele telefoonnummers weten te achterhalen van aanwezigen in skyboxen in de Amsterdam Arena die rondom de ruimte liggen waar Badr Hari was op het moment dat Everink werd mishandeld.
„Ik ben gebeld”, zegt een van de aanwezigen daarover. „Ik was nogal verbaasd dat ze mijn nummer hadden, maar die rechercheur zei dat ik me pas zorgen moest gaan maken als ze dat niet konden achterhalen. Maar ja, ga jij maar eens voor jezelf na hoe laat je iets hebt gezien op zo’n feest.” Dergelijke informatie is van belang, omdat de recherche wil voorkomen dat mensen dingen gaan verzinnen of verklaringen afleggen op basis van wat ze in de krant hebben gelezen.
Overigens zijn de rechercheurs zelf ook wel eens debet aan de stroperige speurtocht naar getuigen. „Ze dachten het nummer van een van mijn medewerksters te hebben”, vertelt een werkgever die met collega’s in een skybox aanwezig was. „Op een gegeven moment belde de politie mij met de vraag waarom ze dat meisje steeds niet te pakken kregen. Toen ik het nummer controleerde, bleek dat ze maar negen cijfers hadden…”
De politie is je bestequote:Op een gegeven moment belde de politie mij met de vraag waarom ze dat meisje steeds niet te pakken kregen. Toen ik het nummer controleerde, bleek dat ze maar negen cijfers hadden…
Zo graag wil hij een eind aan hebben, of, hij is gewoon redelijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:31 schreef Cynix ® het volgende:
Al haar punten zouden ingewilligd zijn. Jammer dat er geen geldbedragen genoemd werden.
Volgens mij welquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:56 schreef Leandra het volgende:
Dit zijn toch alleen de voorlopige voorzieningen?
bronquote:Na rechterlijke uitspraak
EÉN ZORG MINDER VOOR ESTELLE...
Estelle Cruijff (34) kan weer een beetje lachen na de gerechtelijke uitspraak van gisteren, waarin de voorzieningenrechter in Amsterdam een eerste vonnis wees in wat wel de ’scheiding van de eeuw’ wordt genoemd. De rechter bepaalde dat Estelle de zorg krijgt toegewezen voor haar beide kinderen, verder dat Ruud een fikse alimentatie moet betalen en voorts dat Estelle ook mag blijven wonen in de stadsvilla in Amsterdam-Zuid, die tot 6 juni de echtelijke woning van de Gullitjes was.
„Natuurlijk, ik ben opgelucht”, zegt Estelle vanaf haar vakantieadres op Ibiza, waar zij vorige week de kinderen ’overnam’ van ex-man Ruud (49), die daar twee weken met ze had doorgebracht. „De zorg voor de kinderen is voor mij het allerbelangrijkste, dat weet iedereen die me kent. Ik ben vrij jong moeder geworden en nooit eerder was ik twee weken zonder Joelle en Maxim.” Het vonnis, dat haar door haar advocaat door de telefoon werd voorgelezen, zorgde na alle spanningen van de laatste weken voor een grote ontlading. De gebeurtenissen rond Estelles nieuwe liefde Badr Hari (27) zijn haar niet in de koude kleren gaan zitten. „Maar Estelle is sterk en ze mist hem heel erg”, zeggen vrienden. „Ze is erg verliefd.”
Over de toestand met Badr mag zij van haar advocaat niets zeggen. Maar gisteren werd ook bekend dat het Estelle was die er bij Badr op aandrong zich op tijd te melden bij de Amsterdamse politie. Badr verbleef twee weken geleden in Marokko, toen hij een oproep kreeg naar het politiebureau in Amsterdam-Zuidoost te komen. Badr was kort daarvoor vanuit Spanje naar Marokko afgereisd, toen Estelle naar Amsterdam ging voor de scheidingszitting bij de Amsterdamse rechtbank. Justitie moet op dat moment de schrik om het hart zijn geslagen en ook de politie zal eraan hebben getwijfeld of hij wel zou terugkomen.
Werkt alleen niet, want "ze is erg verliefd" en "mist hem heel erg".quote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:28 schreef WRH het volgende:
' Het was Estelle die er bij Badr op aandrong om zich te melden'
Ok, dat klinkt als het eerste media-charme-offensief; even bewijzen dat ze het allemaal echt goed bedoeld, bla bla bla...
Hahaha, funny cause it's (probably) truequote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:35 schreef WRH het volgende:
ohja![]()
nee dat gaat 'm dan niet worden. maar ik denk wel ergens dat het zometeen gaat beginnen; het hele media circus over dat hij heel zielig is, of zij heel zielig, of dat het allemaal helemaal niet zo bedoeld is maar volkomen per ongeluk (en natuurlijk door een ander) zo enorm uit de hand gelopen is en dat Badr door Estelle weer helemaal met zijn voetjes op de grond gezet is en nu weer ' weet waar het in het echte leven om draait' en daarom begrijpt dat hij echt een cursus anger-management moet volgen want anders kost het hem zijn grote liefde.
want voor Estelle heeft hij het natuurlijk over om zichzelf helemaal onder controle te krijgen.
want Estelle zei nog zo; 'als jij niet stopt met rondbeuken, dan ben ik weg hoor' en ja, dat zette hem natuurlijk once & for all aan het denken.
ofzo..
Dat ja. En zowel Stellemans als Ruud moeten maar eens stoppen met die verhalen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:53 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het wel een beetje zielig voor de kinderen van estelle. die moeten straks weer naar school. lekker dan als je leven zo uitgebreid in de pers komt en iedereen er wel een mening over heeft.
Ze hebben maar weinig verhalen hoor, toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ja. En zowel Stellemans als Ruud moeten maar eens stoppen met die verhalen.
Nou, de aankondiging van de scheiding vond ik toch wel eh... dubieusquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben maar weinig verhalen hoor, toch?
Het enige dat Ruud deed op twitter was juist het verhaal ontkrachten dat er helemaal geen telefoongesprek is opgenomen. Dat had ik ook even gemeld als ik hem was![]()
Verder roept ie op alle vragen juist dat ie er niets op wil zeggen, volgens mij.
Ik heb in elk geval niets negatiefs gehoord van hem, over haar? (Behalve in het begin, toen zij in elk blad wel even kwam melden wat Ruud allemaal verkeerd deed, toen reageerde hij ja maar nog steeds niets naars over haar).
Hoezo?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, de aankondiging van de scheiding vond ik toch wel eh... dubieus
Nou, daar speelde hij toch wel de vermoorde onschuld. 'Recente ontwikkelingen', ik zeg niet wat, maar oh oh wat doet het pijn en verdriet. Beetje gaan janken dat het vrouwtje een vriendje heeft en je daarom wil scheiden, terwijl je zelf je golftas in iedere voorbijkomende hal flikkert, zeg maarquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo?Ik heb dat even gemist dan denk ik, misschien door het switchen tussen 2 topics
Wat deed ie daar raar dan? (Serieus, ik weet het niet)
Maar schreven de bladen dat ie dat zei, of zei hij het ook echt zo?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, daar speelde hij toch wel de vermoorde onschuld. 'Recente ontwikkelingen', ik zeg niet wat, maar oh oh wat doet het pijn en verdriet. Beetje gaan janken dat het vrouwtje een vriendje heeft en je daarom wil scheiden, terwijl je zelf je golftas in iedere voorbijkomende hal flikkert, zeg maar
Jawel, hij roept toch ook dat hij zó opgelucht is door de scheiding? Of dat hij niks over Badr wil roepen. Joh zeg gewoon niks, denk ik dan. Dat Estelle al nu met Badr is en al die verhalen veroorzaakt is al genoeg toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben maar weinig verhalen hoor, toch?
Het enige dat Ruud deed op twitter was juist het verhaal ontkrachten dat er helemaal geen telefoongesprek is opgenomen. Dat had ik ook even gemeld als ik hem was![]()
Verder roept ie op alle vragen juist dat ie er niets op wil zeggen, volgens mij.
Ik heb in elk geval niets negatiefs gehoord van hem, over haar? (Behalve in het begin, toen zij in elk blad wel even kwam melden wat Ruud allemaal verkeerd deed, toen reageerde hij ja maar nog steeds niets naars over haar).
Nou ja, het was de scheidingsaankondiging, dus ik neem aan dat 'ie die zelf heeft laten formuleren?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar schreven de bladen dat ie dat zei, of zei hij het ook echt zo?
Ach ik weet het ook niet. Geen idee hoe vaak dat van die golftas gebeurd is. En hoe vaak Stellepel mss zelf al haar spanning buiten de deur zocht, wie weet net zo vaak.
Dat pijn en verdriet geloof ik wel, al is het alleen maar voor zijn kinderen.
En dat zal voor haar net zo gelden.
Dus dat ie pijn en verdriet heeft om de gang van zaken vind ik niet de vermoorde onschuld spelen.
Maar da's persoonlijke interpretatie natuurlijk, ik heb op het moment meer sympathie voor Ruud dan voor Estelle, totaal nergens op gebaseerd eigenlijk, gewoon omdat je vaak een kamp kiest en ik Ruud zijn kamp leuker vind
Datquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:03 schreef miss_dynastie het volgende:
tja, eigenlijk om alles, vooral dat 'ie nu pas voor het eerst met al zijn kids op vakantie is geweest
Aannamequote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jawel, hij roept toch ook dat hij zó opgelucht is door de scheiding? Of dat hij niks over Badr wil roepen. Joh zeg gewoon niks, denk ik dan. Dat Estelle al nu met Badr is en al die verhalen veroorzaakt is al genoeg toch?
En dat die kinderen naar haar gaan, duh! Hij zag al zijn andere kinderen niet eensEn als hij morgen weer een contract tekent bij een club.... logisch.
Jup. Ik heb met beiden geen enkele medelijden, dus ook niet met Ruud.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:10 schreef simpelintje het volgende:
Ja we worden er in meegezogen ook he. Ik heb geen medelijden met ze eigenlijk. Het zijn gewone mensen net als iedereen. Iedereen heeft een beeld van ze wat ze zelf ook neerzetten, maar deze problemen scheiden vreemd gaan overkomt zoveel mensen. Het hoort erbij.
Ja, maar da's nie helemaal eerlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup. Ik heb met beiden geen enkele medelijden, dus ook niet met Ruud.
Mijn sympathiemeter slaat alleen 1 procentje meer door naar hem, geen idee waarom. En maakt ook niet uit, wie heeft er iets aanNiet zo zeer omdat ik hem zo geweldig vind, maar meer omdat ik haar een muts vind gewoon. Goede reden, toch?
Ja hahaha we hebben allemaal onze mening! Ik heb haar nooit iets aan gevonden. Maar ik ken haar niet en haar ex man en vriendje ook niet. Maar door dit zie je wel dat ze gewone mensen zijn niks beter als de gemiddelde nederlander dat vind ik dat wel leukquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup. Ik heb met beiden geen enkele medelijden, dus ook niet met Ruud.
Mijn sympathiemeter slaat alleen 1 procentje meer door naar hem, geen idee waarom. En maakt ook niet uit, wie heeft er iets aanNiet zo zeer omdat ik hem zo geweldig vind, maar meer omdat ik haar een muts vind gewoon. Goede reden, toch?
True... mijn metertje, wat doe jequote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar da's nie helemaal eerlijkZe heeft haar school nooit af kunnen maken i.v.m. zijn carriere he, anders was ze nu vast Professor in de wiskunde. Of zo
Als je rechtsboven je eigen post rommelt met je muis zie je een tekstballonnetje. Meteen links van waar dat quote knopje zit. Als je daarop drukt bij je eigen post kan je die nog aanpassen als je een foutje hebt gemaakt dat je graag wilt verbeterenquote:
hahaha dank je wel xxquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je rechtsboven je eigen post rommelt met je muis zie je een tekstballonnetje. Meteen links van waar dat quote knopje zit. Als je daarop drukt bij je eigen post kan je die nog aanpassen als je een foutje hebt gemaakt dat je graag wilt verbeteren
Mwah, ik herinner al interviews met Ruud, 15 jaar geleden, bij Barend en Van Dorp, dat was altijd al een gedoe over die kinderen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Aanname
Hoezo zag hij ze niet? Het enige dat ie gezegd heeft is dat hij ze nooit alle 6 tegelijk zag...
Of heb ik ook weer een verklaring gemist dat hij ze UBERHAUPT nooit zag?
Er waren toch gewoon foto's van hem met zijn kinderen al die jaren? Alleen nooit alle 6 tegelijk.
True over dat ie ballen had moeten hebbenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah, ik herinner al interviews met Ruud, 15 jaar geleden, bij Barend en Van Dorp, dat was altijd al een gedoe over die kinderen.
En als je zegt dat je nooit je kinderen kon zien dankzij je ex, dan vind ik dat gewoon sneu. Hij is vader van die kinderen, zij niet. Had ie maar ballen moeten hebben. En waarom moet dat richting de pers?
Nou dat zekerquote:Ik vind ze allebei lekker bezig.Ik zou me kapot schamen als 17 jarige dochter, of hoe oud ze ook zijn.
Ik ben team De Rode Stofzuiger Van Ruud.quote:Ik ben Team Niemand, maar eerder Estelle dan die Golftas
Dat zeker. Al maak ik me wat zorgen dat er in [NWS] geronseld wordt om maar hierheen te komen.quote:
En zo hoort het ook. Vandaar dat ik geen link plaatste bij mijn vraag of die scheidingsdiscussie niet hier thuishoorde ...quote:
nope!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat zeker. Al maak ik me wat zorgen dat er in [NWS] geronseld wordt om maar hierheen te komen.
ZZ is niet welkom hier.
Nee eigenlijk niet. Even deel 1 teruglezen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:00 schreef Cynix ® het volgende:
Maar, eerlijk is eerlijk, dames: De meesten van jullie gingen in eerste instantie voor team Estelle, weten we het nog?
Ik vind haar hier beter passen dan in NWS met al haar speculaties, eerlijk gezegdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat zeker. Al maak ik me wat zorgen dat er in [NWS] geronseld wordt om maar hierheen te komen.
ZZ is niet welkom hier.
Altijd team Ruud geweest en nog steedsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:00 schreef Cynix ® het volgende:
Maar, eerlijk is eerlijk, dames: De meesten van jullie gingen in eerste instantie voor team Estelle, weten we het nog?
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:30 schreef Flow3r het volgende:
Team Ruud![]()
Ze wist voor hun huwelijk al dat ie vreemd ging, dus om hem dat nu te verwijten slaat nergens op.
Ze wist ook al dat ie veel van huis zou zijn en ze dus veel alleen zou moeten opvangen.
Ze wist van eerdere huwelijken, van kinderen en van vreemdgaan en dan zouden we haar nu zielig moeten vinden?
Mooi niet
Ik vind haar beter buiten FOK! passen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:06 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind haar hier beter passen dan in NWS met al haar speculaties, eerlijk gezegd
Heb ik al even gedaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:06 schreef Ole het volgende:
Nee eigenlijk niet. Even deel 1 teruglezen.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Jep, dat is ook waarom ik team Estelle ben. En team geen alimentatie, zodat die suffe Leco eindelijk boven budget is en het weer een leuke, frisse meid wordt
Ik ben nog steeds team Estelle hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Heb ik al even gedaan.
[..]
[..]
[..]
Hoe kun je nou tegen Ruud zijn?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds team Estelle hoor
Ach, ze hoeven zich in ieder geval niet druk te maken dat ze gepest gaan worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:53 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het wel een beetje zielig voor de kinderen van estelle. die moeten straks weer naar school. lekker dan als je leven zo uitgebreid in de pers komt en iedereen er wel een mening over heeft.
Ik heb het NWS topic uit mijn AT geflikkerdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zo hoort het ook. Vandaar dat ik geen link plaatste bij mijn vraag of die scheidingsdiscussie niet hier thuishoorde ...
Proestquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:25 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ach, ze hoeven zich in ieder geval niet druk te maken dat ze gepest gaan worden.
Huh, wat heeft dat met mij te maken? Ik ronsel niemand hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
ZZ is niet welkom hier.
De tijdlijn is me toch nog iets te vaagquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:35 schreef Ole het volgende:
Lees net in deel 1 dat Estelle Badr in oktober voor het eerst ontmoet heeft.
Even voor de tijdlijn
Ergens is de ex van Badr ook nog bevallen..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:58 schreef Cynix ® het volgende:
Ok, we gaan verder met het overzicht:
• Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle
• 2 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle (maar wanneer ze dan aan de keukentafel zaten..)
• 2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
• 20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
• 8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
Estelle en Badr waren toen toch met hun toenmalige partners op dat gala in oktober?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:07 schreef Ole het volgende:
oktober: ontmoeting Badr & Estelle : start relatie, ex van Badr is net maand zwanger
12 juni: media melden scheiding Ruud & Estelle (maar wanneer ze dan aan de keukentafel zaten..)
15 juni: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd![]()
20 juni : bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
juli (?) Daphne (ex badr) bevallen
7 juli: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation
8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
25 juli: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie
Ik heb dit ook al zitten te berekenen. Betekent dus dat die rat zijn (zwangere) vriendin gewoon beduvelde. Nou wat een heerschap en dan blijven nog mensen hem als een goed en geslaagd voorbeeld zien. Ben benieuwd wanneer Stel het eens gaat inzien of die is echt zo simpel als een dakpan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:02 schreef Ole het volgende:
Ik lees net in deel 1 (uit juni) dat ze toen al 9 maanden een relatie hadden. Dus dan wordt het:
oktober: ontmoeting Badr & Estelle : start relatie, ex van Badr is net maand zwanger
12 juni: media melden scheiding Ruud & Estelle (maar wanneer ze dan aan de keukentafel zaten..)
15 juni: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd![]()
20 juni : bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
7 juli: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation
25 juli: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie
Estelle is vast nog te dom om te poepen, en door de carrière van Ruud heeft zij geen beroepsopleiding kunnen doen, het arme schaap.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb dit ook al zitten te berekenen. Betekent dus dat die rat zijn (zwangere) vriendin gewoon beduvelde. Nou wat een heerschap en dan blijven nog mensen hem als een goed en geslaagd voorbeeld zien. Ben benieuwd wanneer Stel het eens gaat inzien of die is echt zo simpel als een dakpan.
yup.zijn foto's vanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Estelle en Badr waren toen toch met hun toenmalige partners op dat gala in oktober?
Dat vond ik al zo belachelijk. Een dag later naar de kleding vragenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:19 schreef Greys het volgende:
8 juli: Badr vist zijn nog niet gewassen (uhuh) witte kleding uit de wasmand voor de pliesie
En het dan zelf mogen langs brengenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vond ik al zo belachelijk. Een dag later naar de kleding vragen![]()
Dat doen ze bij CSI toch anders
quote:Estelle reageert niet op brieven van haar vader
Bewaar Bewerkt door: Redactie
8-8-12 - 12:05
Relatie met kickbokser Badr Hari baart Henny Cruijff zorgen
Estelle. © Brunopress.
Henny Cruijff blijft zich maar zorgen maken om zijn dochter Estelle. Nu kickbokser Badr Hari heeft toegegeven betrokken te zijn bij de mishandeling tijdens Sensation is Cruijff ten einde raad. 'Ik sta met mijn rug tegen de muur', aldus de vader van de blondine.
Cruijff leeft al jaren met Estelle in onmin. De twee hebben nauwelijks contact. Maar toch kan hij het niet laten zich te bemoeien met de relatie tussen zijn dochter en de van mishandeling verdachte Hari. 'Ik heb contact met Estelle gezocht, maar tevergeefs. Ik heb twee keer een brief in haar brievenbus gestopt, maar er komt geen reactie', vertelt Henny in een interview met weekblad Story.
De bezorgde vader vraagt zich in het interview af hoe het verder moet met zijn dochter. Onlangs is Estelle als getuige ondervraagd over de mishandeling tijdens Sensation. Ze heeft toen verklaard dat Badr niets met de knokpartij te maken heeft. Maar nu de kickbokser zelf wel een gedeeltelijke bekentenis heeft afgelegd, zal de ex-vrouw van Ruud Gullit opnieuw verhoord worden
Hell no! Ook niet voor team Ruud overigens. Maar ik vond ( en vind haar nog steeds) dom en hypocriet! Zit net in op mijn vakantieadresje in de Weekend een artikel over haar te lezen, mevrouw zit eenzaam en verdrietig op het strand (wel op Ibiza) Ze geeft nu geen interviews over haar en Badr, want al die commotie is niet goed voor haar kids. Daar dacht ze 2 maanden terug toch heel anders over!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:00 schreef Cynix ® het volgende:
hij zag zijn andere kinderen wél.. dat moest alleen wel buiten stellemans en haar kinderen om, die wilde er niks mee te maken hebbenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dat die kinderen naar haar gaan, duh! Hij zag al zijn andere kinderen niet eensEn als hij morgen weer een contract tekent bij een club.... logisch.
Jupquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Estelle en Badr waren toen toch met hun toenmalige partners op dat gala in oktober?
Heb jij aanwijzingen dat zij wellicht niet achterlijk is?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb dit ook al zitten te berekenen. Betekent dus dat die rat zijn (zwangere) vriendin gewoon beduvelde. Nou wat een heerschap en dan blijven nog mensen hem als een goed en geslaagd voorbeeld zien. Ben benieuwd wanneer Stel het eens gaat inzien of die is echt zo simpel als een dakpan.
Over vergroten gesproken..... Wat een tieten heeft die Angelaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:06 schreef Mylene het volgende:
Ik heb wat gescand uit de bladen.
even klikken om uit te vergroten
Het was serieus het eerste dat me opviel aan die hele scansquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Over vergroten gesproken..... Wat een tieten heeft die Angela
Gekocht met de doekoe van Kluivert.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:20 schreef Greys het volgende:
Het was serieus het eerste dat me opviel aan die hele scans
Volgens mij moet het dus meer zoiets zijn:quote:Dat blijkt uit deel twee van dit verhaal: Badr Hari. Je bent verliefd, zei je net.
„Ja. Ik ken hem al een hele tijd, maar niet al negen maanden, zoals op RTL gezegd werd. Alleen van ‘hoi’ en ‘doei’. Kijk, wie niet in Amsterdam woont denkt dat het een hele grote stad is. Maar wie er wel woont, weet dat er een paar hotspots zijn waar iedereen komt. Daardoor kent iedereen ook echt iedereen. En kende ik hem dus ook, maar nogmaals: zonder hem ooit echt gesproken te hebben. Maar je ziet hem niet over het hoofd, hij is twee meter!’ Op een gegeven moment ging ik hem interviewen voor de ‘Beau Monde’.
Was dat een opdracht of je eigen idee… vroeg hij toch maar even.
„Ik kom altijd met eigen ideeën, als je dat bedoelt. Hij was heet nieuws toen, in februari. Hij heeft op zijn sportgebied bijna alles gewonnen wat er te winnen valt. Een fenomeen. En hij zou overstappen naar het gewone boksen in Amerika, waar ze echt op iemand als hij zitten te wachten. Hoe dubbel: Ruud is in de Amsterdam ArenA ook nog wel eens naar een wedstrijd van hem gaan kijken. Een grootheid! Dus ik ging hem interviewen voor dat blad en ontdekte in de sportschool waar hij traint, met op de achtergrond al die klappen tegen die stootkussens, door zijn andere kant. Zijn vriendelijke kant, want het is natuurlijk wel een man met een reputatie! Die hebben we de afgelopen dagen ook weer overal kunnen horen en lezen, trouwens.”
En toen!
„Toen niets, want ik ging hem interviewen omdat hij naar Amerika ging en hij ging dus naar Amerika. Daar hebben we alleen „geskyped’ omdat hij het verhaal mocht lezen voor publicatie en hij wat correcties mocht aanbrengen. En we hebben nog gelachen om de foto’s die waren gemaakt in een boksring, een beetje sparrend. Maar ja, één hand van hem omspant mijn hele middel.”
Dat was dus dit jaar februari, een maand nadat je met Oud en Nieuw weer had gedacht: we gaan er wat van maken in 2012
„Ja, maar er was niks! Hij zat daar! En ik had ook geen intentie om verliefd te worden, dat was het laatste waar ik aan dacht! Maar ineens was hij terug. Hij had een aanbieding van K-1 gekregen, een vechtsportorganisatie die over de hele wereld actief is, en die hem een hele goeie aanbieding deed om naar Europa terug te komen. Na zes weken landde hij weer op Schiphol en diezelfde avond kwam ik hem weer tegen. Ik was bij een Gala van het Emma Kinderziekenhuis en hij was daar ook uitgenodigd. Toen zagen we elkaar terug.”
Helpers weg, tweede ronde.
„Ik besefte niet dat het me kon overkomen. Ik voelde wel wat, maar ik besefte niet wat me overkwam. We spraken ook niet af, toen. We kwamen elkaar weer tegen. The Harbour Club, het Conservatorium Hotel en Momo’s. We gingen afspreken. Ik voelde dat dingen op hun plek vielen. Er ontstond iets."
En je leerde nóg een andere kant van hem kennen?
„Nee! Ruud heeft geen reden zich belazerd te voelen. Vorige week zijn we inderdaad naar Marrakesh geweest. Dat was na het gesprekje met Ruud aan de keukentafel. Ik wilde rust. Onze eerste vakantie was een droom, de bom! Natuurlijk ben ik verliefd, ik heb gevonden wat ik lange tijd heb gemist.”
Maar ook hij is geen onbeschreven blad.
„Nee, maar de verhalen over hem waar ik deze week mee werd geconfronteerd kloppen ook niet allemaal! Drie regeltjes dat hij in de ring heeft nagetrapt, moesten er weer bij. Iemand zegt dat hij vrouwen mishandelt! Je kent me: daar heb ik hem naar gevraagd! Hij is er niet voor veroordeeld, niet van verdacht, hij is er zelfs DOOR NIEMAND VAN BESCHULDIGD!’
En hij heeft een kindje, een baby nog.
„Uit een relatie die voorbij was voordat ik hem beter leerde kennen. Maar dat is zijn verhaal. Ik kijk naar Badr hoe hij is. Misschien geeft hijzelf nog wel eens een interview, dan moet je het hem maar vragen. Het overvalt me allemaal, ik had het zelf nooit verwacht. In Marokko wist ik niet wat ik zag. Met een gewone Transavia-vlucht – Ruud kende mijn plannen, ik had niets te verbergen – vlogen we er heen. Hij is daar een held, mannen en vrouwen vallen in aanbidding aan zijn voeten. Ik ben wel wat gewend natuurlijk, maar toch. Iedereen in de rij voor de douane; wij niet. Badr! Ik vroeg: ’Heb je een diplomatiek paspoort of zo?’ Hij zegt: ’Dat heb ik niet nodig!’ Het was een enorme ervaring, we hebben genoten in elk geval. En meteen heb ik een afspraak gemaakt: je mag er niet meer zonder mij naar toe!”
En toch zullen mensen zeggen; het is wel snel allemaal.
„Ja. En we zien het wel. We hebben de bedoeling heel lang, heel gelukkig te zijn. Maar het is niet zo dat hij me van Ruud heeft afgepakt, zoals de laatste week steeds is gezegd. Badr heeft me niet afgepakt; Ruud heeft me weggegeven.”
Bwahaha. En die eerdere keer dat ie in de bak gezeten heeft dan, veroordeeld en al?quote:Je kent me: daar heb ik hem naar gevraagd! Hij is er niet voor veroordeeld, niet van verdacht, hij is er zelfs DOOR NIEMAND VAN BESCHULDIGD!’
Ik denk dat 'ie dat even vergeten was te vertellenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:29 schreef Greys het volgende:
Uit dat interview:
[..]
Bwahaha. En die eerdere keer dat ie in de bak gezeten heeft dan, veroordeeld en al?
Te diep met haar kop in het zand!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:31 schreef piglet het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie dat even vergeten was te vertellen
Misschien will ze a) nog maar even aanstippen wat een grootheid Badr is, iedereen wilt hem zien!! b) nog maar even aanstippen wat een sukkel Ruud is. Hij heeft notabene gekeken naar de man aan wie hij haar later weggaf.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:33 schreef Greys het volgende:
Valt me op dat ze het niet kan laten Ruud toch tijdens zo'n interview te noemen![]()
"Ja want Ruud is ook wel eens naar een wedstrijd van Badr wezen kijken in de Arena".
Who fuckin' cares? Wat heeft dat er nou mee te maken?
En dat "Ruud heeft me weggegeven" vind ik helemaal om te gillen
Jah dat zal. Maar dat soort dingetjes maakten dus dat ik nooit Team Estelle zal zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:35 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Misschien will ze a) nog maar even aanstippen wat een grootheid Badr is b) nog maar even aantippen wat een sukkel Ruud is. Hij heeft notabene gekeken naar de man aan wie hij mij later weggaf.
Mwah, als ervaringsdeskundige op scheidingsgebied weet ik dat het even duurt voor sommige dingen slijten. Dus ook de gewoonte om het over je (ex)man te hebben moet meestal nog even slijtenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:33 schreef Greys het volgende:
Valt me op dat ze het niet kan laten Ruud toch tijdens zo'n interview te noemen![]()
"Ja want Ruud is ook wel eens naar een wedstrijd van Badr wezen kijken in de Arena".
Who fuckin' cares? Wat heeft dat er nou mee te maken?
En dat "Ruud heeft me weggegeven" vind ik helemaal om te gillen
Ik vind haar juist steeds minder sneu worden. Was enigermate pro-Estelle, maar dat ze nu nog bij hem blijft vind ik bijzonder triest.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Jah dat zal. Maar dat soort dingetjes maakten dus dat ik nooit Team Estelle zal zijn.
Hoe sneu ik het ergens ook allemaal voor haar vind. Ze had mij er iets teveel lol in steeds om Ruud in haar mediamomentjes te betrekken![]()
Ruud riep in den beginne dat hij er altijd zal blijven zijn voor de moeder van zijn kinderen en dat ze hem altijd kan bellen als ze hulp nodig heeft. Zij maakt hem het liefst alleen maar belachelijk.
Nee dat klopt. Maar ze hadden binnen no time kinderen toch? Dat je dan niet zo snel je vent bij het grofvuil zet, snap ik ook (ik ben ook langer getrouwd gebleven dan goed voor me is geweestquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:43 schreef Greys het volgende:
Oh liefde maakt absoluut blind, zeker weten!
Alleen toch niet 16 jaar lang?
Maar wie zegt ons dan dat Estelle nooit in die 16 jaar stiekem heeft lopen slettebakken met een ander?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:44 schreef piglet het volgende:
O, ja voor de duidelijkheid: ik ben team ezeltje
Maar als ik moet kiezen zit ik eerder in het team van Estelle, want ik heb heel weinig met mannen die affaires hebben terwijl ze getrouwd zijn. Als je in ieder stadje een ander schatje wil, dan trouw je maar niet.
Je hebt een punt. Misschien zijn ze wel allebei net zo erg.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wie zegt ons dan dat Estelle nooit in die 16 jaar stiekem heeft lopen slettebakken met een ander?Terwijl Ruud in Rusland of weetikveelwaar zat?
Het zou me niks verbazen..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wie zegt ons dan dat Estelle nooit in die 16 jaar stiekem heeft lopen slettebakken met een ander?Terwijl Ruud in Rusland of weetikveelwaar zat?
Ze wisselde nog eens van tas misschien en hield het niet bij 1 golftasquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:50 schreef piglet het volgende:
[..]
Je hebt een punt. Misschien zijn ze wel allebei net zo erg.
Alleen hij staat er al een tijdje om bekend, zij niet
Dat viel mij ook als eerste op. En dan let ik daar uiteraard niet speciaal op.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Over vergroten gesproken..... Wat een tieten heeft die Angela
Ja, dat is het natuurlijk, weten we meteen waarom ze zo vaak op de PC was. Ze moest regelmatig nieuwe tassen kopenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze wisselde nog eens van tas misschien en hield het niet bij 1 golftas
Ik mis nog een van de hoogtepunten: Wanneer zat Ruud nou in die container?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:25 schreef piglet het volgende:
Bij de tijdslijn vergeten jullie helemaal de informatie te gebruiken uit het interview met Estelle in de Privé!!!
O, ja! Ehm, zou dat eind mei geweest zijn, toen Estelle en Badr naar Madrid schijnen te zijn geweest?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik mis nog een van de hoogtepunten: Wanneer zat Ruud nou in die container?
Dus dan wordt het:quote:Zo ontdekte hij dat zijn vrouw niet een weekend naar Ibiza was met Leco van Zadelhoff, zoals ze had gezegd, maar in Marrakech met Badr Hari. Naar eigen zeggen keek hij vanachter een vuilcontainer toe hoe Estelle aankwam op Schiphol.
Nee, Ruud heeft de landing van de vlucht uit Marakech vanuit de container geobserveerd.quote:27 mei: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee. Bij terugkomst zit Ruud achter een vuilnisbak op Schiphol
begin juni: de witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek Estelle en Badr vertrekken daarna naar Marrakesh
Yup, Ruud dacht natuurlijk; prima meid die Estelle, ze accepteert het dat ik tijdens onze relatie met een ander het bed gedeeld heb en nóg wil ze met me trouwen. Zo'n vrouw heb ik nou altijd al gewild, eentje die niet zeurt als ik eens een scheve schaats rijd. Immers, als ze daar tegen was geweest was ze niet in het huwelijksbootje met me gestapt. Er zijn wel meer huwelijken waar een soort van open relatie is en dat hoeft niet per se voor beide partijen zo te zijn, soms heeft alleen de man er iemand naast. Ruud dacht dat ie op rozen zat met haar en nu ineens kan ze niet meer tegen zijn vreemdgaan en gebruikt ze het tegen hem omdat dat haar nu goed uitkomt,, wat een bedriegster die Estellequote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:50 schreef piglet het volgende:
[..]
Je hebt een punt. Misschien zijn ze wel allebei net zo erg.
Alleen hij staat er al een tijdje om bekend, zij niet
Badr en Estelle hadden toch al 9 maanden een relatie voordat de scheiding definitief werd?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:27 schreef piglet het volgende:
Nog even wat aangepast, we komen er wel!
• Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet
• December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown
• Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
• 3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
• Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
• 27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
• Begin juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek. Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol. Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
• 12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
• 15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd
• 7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
• 8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
• 8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie.
• 25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
• 8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
En Ruud voelde zich ook heel erg gekrenkt omdat zij samen met haar moeder hem zat uit te lachen (telefonisch). Lijkt me ook niet leuk als je dat hoort, dat je als sukkeltje wordt weggezet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar schreven de bladen dat ie dat zei, of zei hij het ook echt zo?
Ach ik weet het ook niet. Geen idee hoe vaak dat van die golftas gebeurd is. En hoe vaak Stellepel mss zelf al haar spanning buiten de deur zocht, wie weet net zo vaak.
Dat pijn en verdriet geloof ik wel, al is het alleen maar voor zijn kinderen.
En dat zal voor haar net zo gelden.
Dus dat ie pijn en verdriet heeft om de gang van zaken vind ik niet de vermoorde onschuld spelen.
Maar da's persoonlijke interpretatie natuurlijk, ik heb op het moment meer sympathie voor Ruud dan voor Estelle, totaal nergens op gebaseerd eigenlijk, gewoon omdat je vaak een kamp kiest en ik Ruud zijn kamp leuker vind
De schoorsteen moet wel branden. Iemand moet voor de harde pegels zorgen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jawel, hij roept toch ook dat hij zó opgelucht is door de scheiding? Of dat hij niks over Badr wil roepen. Joh zeg gewoon niks, denk ik dan. Dat Estelle al nu met Badr is en al die verhalen veroorzaakt is al genoeg toch?
jeetje, als je dan die 9 mnd zwangerschap van ex erbij betrekt...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:07 schreef Cynix ® het volgende:
Oktober 2011 - Begin Augustus 2012 = ca 9 maanden.
echt te bizar voor woorden hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:11 schreef WRH het volgende:
[..]
jeetje, als je dan die 9 mnd zwangerschap van ex erbij betrekt...
relatie gestart in oktober, ex bevallen in mei, gewoon amper zwanger en gelijk gedumpt, dan spoor je toch niet...
Die broer ging zeker verhaal halen .quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:11 schreef WRH het volgende:
[..]
jeetje, als je dan die 9 mnd zwangerschap van ex erbij betrekt...
relatie gestart in oktober, ex bevallen in mei, gewoon amper zwanger en gelijk gedumpt, dan spoor je toch niet...
In juni bleek ze toch al 9 maanden een affaire te hebben?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:07 schreef Cynix ® het volgende:
dat zou zomaar kunnen, dat het daarom ging.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:16 schreef eskil het volgende:
[..]
Die broer ging zeker verhaal halen .
Ja, maar in dat Telegraafinterview is dat dus precies wat Estelle ontkent. Nee, zegt zij, niet 9 maanden, maar pas na het Beau Monde interview van februari zou het zijn begonnen. En ik begin me af te vragen of dat interview er niet juist is gekomen, omdat ze al een warme en grootse relaassie hadden.. Badr werd hierdoor een soort van geïntroduceerd in haar wereldje, en dat interview konden ze, a la Moscowitz en Jinek, mooi 'gebruiken' als de glamourstart van hun relatie. Hoe gek klinkt dit?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:07 schreef Cynix ® het volgende:
helemaal niet gekquote:
Bedoel je bedreigingen richting zijn ex, dat zal toch niet waar zijn?! Of zoiets als: als je broer aangifte doet dan gebeurd er wat. Of misschien gaat het om geld, wat hij voor de baby moet gaan betalen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:19 schreef WRH het volgende:
[..]
dat zou zomaar kunnen, dat het daarom ging.
echt lekkere mentaliteit dan zeg. (Badr dus, niet de broer)
Ik vind het eigenlijk best knap van ex dat we haar niet tot nauwelijks gehoord hebben, want die moet toch hebben staan te stuiteren.
Bedoel; wij maken nu een tijdsverloop maar als je net een baby hebt gehad zal zij ditzelfde tijdsverloop ook allang al in haar hoofd gemaakt hebben, dat moet toch vreselijk zijn?
of zou je haar niet horen omdat onze grote vriend ook hier bedreigingen heeft geuit, nadat haar broer ook al in elkaar geslagen was?
Over de baby hoor je hem (of Estelle) ook niet he.
Ik vind het eerder voor de hand liggen dat dat gebeurd is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:29 schreef eskil het volgende:
[..]
Bedoel je bedreigingen richting zijn ex, dat zal toch niet waar zijn?! Of zoiets als: als je broer aangifte doet dan gebeurd er wat. Of misschien gaat het om geld, wat hij voor de baby moet gaan betalen.
Hoe zit het hiermee?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:27 schreef piglet het volgende:
Nog even wat aangepast, we komen er wel!
• Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet
• December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown
• Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
• 3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
• Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
• 27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
• Begin juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek. Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol. Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
• 12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
• 15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd
• 7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
• 8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie.
• 25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
• 8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
Was toch niet dit jaar? Huh?quote:Jeroen van den Berg, mede-eigenaar van de Amsterdamse club Air, deed eerder aangifte tegen Hari. Van den Berg zegt vorig jaar in zijn eigen horecagelegenheid volledig in elkaar getrapt te zijn door de vechtkampioen. Bovendien heeft Hari volgens ingewijden op 18 mei jongstleden in het Amsterdamse nachtleven een bezoeker van club Jimmy Woo mishandeld, in de Korte Leidsedwarsstraat. Zijn broertje, dat in de club een reputatie als lastpak geniet, zou ruzie hebben gekregen met iemand uit ‘een groepje negers’.
Dat had ik ook al eerder geschreven. Ik vermoedt dat zij hem speciaal gekozen heeft om een interview te hebben voor het blad.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:21 schreef Smallish het volgende:
[..]
Ja, maar in dat Telegraafinterview is dat dus precies wat Estelle ontkent. Nee, zegt zij, niet 9 maanden, maar pas na het Beau Monde interview van februari zou het zijn begonnen. En ik begin me af te vragen of dat interview er niet juist is gekomen, omdat ze al een warme en grootse relaassie hadden.. Badr werd hierdoor een soort van geïntroduceerd in haar wereldje, en dat interview konden ze, a la Moscowitz en Jinek, mooi 'gebruiken' als de glamourstart van hun relatie. Hoe gek klinkt dit?
Zelfs haar vader had gezegd dat zij een Amsterdamse is en bekend is met wat er zich afspeelt. Zoiets was het. Het verbaasde hem dat zij niet kon weten wat Badr 'uitgespookt' zou hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:44 schreef eskil het volgende:
Ook zo idioot is dat Estelle in haar interview met de Telegraaf zegt: Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd . Als je meer dan gewone interesse in iemand hebt, ga je toch op zoek. Badr Hari intikken en je weet precies wat voor vlees je in de kuip hebt! Dus wie wil ze nu voor de gek houden?!
Ik geloof er geen kont van. Wat ik al niet snap, is wanneer ze het Ruud verteld heeft, of wanneer hij erachter gekomen is. Volgens mij was ze toen al met Badr aan de zwier geweest. Ook kenden de kinderen hem al.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:45 schreef Smallish het volgende:
Misschien zit ik nu door te draven, hoor, maar in datzelfde Telegraafinterview wil Estelle ons heel graag laten geloven dat zij afgelopen oud & nieuw nog dacht "volgend jaar wordt het beter met Ruud en mij". Stel: in oktober bloeit er iets moois op tussen Estelle en Badr. De broer van zijn net zwangere ex, Daphne, heeft de pest in en neemt het in de Cooldown voor zijn zus op. Badr geeft hem een pak slaag. Estelle wil middels dat interview het signaal afgeven dat zij en Badr in december nog niets hadden, want zij zat dromend onder de kerstboom te fantaseren over een mooi 2012 voor Ruud en haar....
Hoelang was die afluisterapp. al aanwezig in huis?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik geloof er geen kont van. Wat ik al niet snap, is wanneer ze het Ruud verteld heeft, of wanneer hij erachter gekomen is. Volgens mij was ze toen al met Badr aan de zwier geweest. Ook kenden de kinderen hem al.
Precies!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zelfs haar vader had gezegd dat zij een Amsterdamse is en bekend is met wat er zich afspeelt. Zoiets was het. Het verbaasde hem dat zij niet kon weten wat Badr 'uitgespookt' zou hebben.
Ze denkt vast dat als ze het maar vaak genoeg tegen zichzelf zegt,het vast de waarheid isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:44 schreef eskil het volgende:
Ook zo idioot is dat Estelle in haar interview met de Telegraaf zegt: Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd . Als je meer dan gewone interesse in iemand hebt, ga je toch op zoek. Badr Hari intikken en je weet precies wat voor vlees je in de kuip hebt! Dus wie wil ze nu voor de gek houden?!
Dat weet ik niet meer precies, maar dat zal wel in een van de vorige delen staan, al kan ik me vaag herinneren dat dat toen ook niet duidelijk was, wanneer wat precies gebeurd wasquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:54 schreef eskil het volgende:
[..]
Hoelang was die afluisterapp. al aanwezig in huis?
'Tuurlijk lieve Estelletje. Maar ze vroegen er zelf om.'quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:19 schreef proud_mami het volgende:
En volgens mij had Estelle (je kent haar toch hè) aan Badr gevraagd of ie wel een VROUWEN had mishandelt.
Toen had ze toch gelogen en gezegd dat ze met Leco weg was?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, Ruud heeft de landing van de vlucht uit Marakech vanuit de container geobserveerd.
Ja, ze had gelogen dat ze met Leco naar Ibiza was, en de vlucht uit Marrakech kwam vrijwel tegelijk met die uit Ibiza aan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Toen had ze toch gelogen en gezegd dat ze met Leco weg was?
Het is net Barbara Barends op die onderste fotoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:06 schreef Mylene het volgende:
Ik heb wat gescand uit de bladen.
even klikken om uit te vergroten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schande!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:44 schreef Cynix ® het volgende:
Oeps Piglet, ik heb per ongeluk jouw post aangepast i.p.v. een nieuwe te maken.
Die tip kan je beter aan Badr gevenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:22 schreef Ole het volgende:
Tip voor degenen die aangifte hebben gedaan http://crime-bron.nl/shop/crimebron-artikelen/
quote:hoe duur abi lan hoeduur
Hopelijk maakt ze niet dezelfde fout. Het zal me dan ook niet verbazen als ze (mocht de relatie voortduren) niet al te lang wacht met een mini-Badr.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 07:30 schreef JaneDoe het volgende:
zou ze badr over en tijdje ook gaan verbieden omgang te hebben zn dochter waar zij bij is, zodat hij dat gescheiden moet houden van zn leven met haar?
Ze weten meer en zij zijn doorgaans goed ingelicht!quote:Geef je aanvallers geen kans en overleef een forse kogelregen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |