Ze hebben maar weinig verhalen hoor, toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ja. En zowel Stellemans als Ruud moeten maar eens stoppen met die verhalen.
Nou, de aankondiging van de scheiding vond ik toch wel eh... dubieusquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben maar weinig verhalen hoor, toch?
Het enige dat Ruud deed op twitter was juist het verhaal ontkrachten dat er helemaal geen telefoongesprek is opgenomen. Dat had ik ook even gemeld als ik hem was![]()
Verder roept ie op alle vragen juist dat ie er niets op wil zeggen, volgens mij.
Ik heb in elk geval niets negatiefs gehoord van hem, over haar? (Behalve in het begin, toen zij in elk blad wel even kwam melden wat Ruud allemaal verkeerd deed, toen reageerde hij ja maar nog steeds niets naars over haar).
Hoezo?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, de aankondiging van de scheiding vond ik toch wel eh... dubieus
Nou, daar speelde hij toch wel de vermoorde onschuld. 'Recente ontwikkelingen', ik zeg niet wat, maar oh oh wat doet het pijn en verdriet. Beetje gaan janken dat het vrouwtje een vriendje heeft en je daarom wil scheiden, terwijl je zelf je golftas in iedere voorbijkomende hal flikkert, zeg maarquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo?Ik heb dat even gemist dan denk ik, misschien door het switchen tussen 2 topics
Wat deed ie daar raar dan? (Serieus, ik weet het niet)
Maar schreven de bladen dat ie dat zei, of zei hij het ook echt zo?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, daar speelde hij toch wel de vermoorde onschuld. 'Recente ontwikkelingen', ik zeg niet wat, maar oh oh wat doet het pijn en verdriet. Beetje gaan janken dat het vrouwtje een vriendje heeft en je daarom wil scheiden, terwijl je zelf je golftas in iedere voorbijkomende hal flikkert, zeg maar
Jawel, hij roept toch ook dat hij zó opgelucht is door de scheiding? Of dat hij niks over Badr wil roepen. Joh zeg gewoon niks, denk ik dan. Dat Estelle al nu met Badr is en al die verhalen veroorzaakt is al genoeg toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben maar weinig verhalen hoor, toch?
Het enige dat Ruud deed op twitter was juist het verhaal ontkrachten dat er helemaal geen telefoongesprek is opgenomen. Dat had ik ook even gemeld als ik hem was![]()
Verder roept ie op alle vragen juist dat ie er niets op wil zeggen, volgens mij.
Ik heb in elk geval niets negatiefs gehoord van hem, over haar? (Behalve in het begin, toen zij in elk blad wel even kwam melden wat Ruud allemaal verkeerd deed, toen reageerde hij ja maar nog steeds niets naars over haar).
Nou ja, het was de scheidingsaankondiging, dus ik neem aan dat 'ie die zelf heeft laten formuleren?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar schreven de bladen dat ie dat zei, of zei hij het ook echt zo?
Ach ik weet het ook niet. Geen idee hoe vaak dat van die golftas gebeurd is. En hoe vaak Stellepel mss zelf al haar spanning buiten de deur zocht, wie weet net zo vaak.
Dat pijn en verdriet geloof ik wel, al is het alleen maar voor zijn kinderen.
En dat zal voor haar net zo gelden.
Dus dat ie pijn en verdriet heeft om de gang van zaken vind ik niet de vermoorde onschuld spelen.
Maar da's persoonlijke interpretatie natuurlijk, ik heb op het moment meer sympathie voor Ruud dan voor Estelle, totaal nergens op gebaseerd eigenlijk, gewoon omdat je vaak een kamp kiest en ik Ruud zijn kamp leuker vind
Datquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:03 schreef miss_dynastie het volgende:
tja, eigenlijk om alles, vooral dat 'ie nu pas voor het eerst met al zijn kids op vakantie is geweest
Aannamequote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jawel, hij roept toch ook dat hij zó opgelucht is door de scheiding? Of dat hij niks over Badr wil roepen. Joh zeg gewoon niks, denk ik dan. Dat Estelle al nu met Badr is en al die verhalen veroorzaakt is al genoeg toch?
En dat die kinderen naar haar gaan, duh! Hij zag al zijn andere kinderen niet eensEn als hij morgen weer een contract tekent bij een club.... logisch.
Jup. Ik heb met beiden geen enkele medelijden, dus ook niet met Ruud.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:10 schreef simpelintje het volgende:
Ja we worden er in meegezogen ook he. Ik heb geen medelijden met ze eigenlijk. Het zijn gewone mensen net als iedereen. Iedereen heeft een beeld van ze wat ze zelf ook neerzetten, maar deze problemen scheiden vreemd gaan overkomt zoveel mensen. Het hoort erbij.
Ja, maar da's nie helemaal eerlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup. Ik heb met beiden geen enkele medelijden, dus ook niet met Ruud.
Mijn sympathiemeter slaat alleen 1 procentje meer door naar hem, geen idee waarom. En maakt ook niet uit, wie heeft er iets aanNiet zo zeer omdat ik hem zo geweldig vind, maar meer omdat ik haar een muts vind gewoon. Goede reden, toch?
Ja hahaha we hebben allemaal onze mening! Ik heb haar nooit iets aan gevonden. Maar ik ken haar niet en haar ex man en vriendje ook niet. Maar door dit zie je wel dat ze gewone mensen zijn niks beter als de gemiddelde nederlander dat vind ik dat wel leukquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup. Ik heb met beiden geen enkele medelijden, dus ook niet met Ruud.
Mijn sympathiemeter slaat alleen 1 procentje meer door naar hem, geen idee waarom. En maakt ook niet uit, wie heeft er iets aanNiet zo zeer omdat ik hem zo geweldig vind, maar meer omdat ik haar een muts vind gewoon. Goede reden, toch?
True... mijn metertje, wat doe jequote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar da's nie helemaal eerlijkZe heeft haar school nooit af kunnen maken i.v.m. zijn carriere he, anders was ze nu vast Professor in de wiskunde. Of zo
Als je rechtsboven je eigen post rommelt met je muis zie je een tekstballonnetje. Meteen links van waar dat quote knopje zit. Als je daarop drukt bij je eigen post kan je die nog aanpassen als je een foutje hebt gemaakt dat je graag wilt verbeterenquote:
hahaha dank je wel xxquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je rechtsboven je eigen post rommelt met je muis zie je een tekstballonnetje. Meteen links van waar dat quote knopje zit. Als je daarop drukt bij je eigen post kan je die nog aanpassen als je een foutje hebt gemaakt dat je graag wilt verbeteren
Mwah, ik herinner al interviews met Ruud, 15 jaar geleden, bij Barend en Van Dorp, dat was altijd al een gedoe over die kinderen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Aanname
Hoezo zag hij ze niet? Het enige dat ie gezegd heeft is dat hij ze nooit alle 6 tegelijk zag...
Of heb ik ook weer een verklaring gemist dat hij ze UBERHAUPT nooit zag?
Er waren toch gewoon foto's van hem met zijn kinderen al die jaren? Alleen nooit alle 6 tegelijk.
True over dat ie ballen had moeten hebbenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah, ik herinner al interviews met Ruud, 15 jaar geleden, bij Barend en Van Dorp, dat was altijd al een gedoe over die kinderen.
En als je zegt dat je nooit je kinderen kon zien dankzij je ex, dan vind ik dat gewoon sneu. Hij is vader van die kinderen, zij niet. Had ie maar ballen moeten hebben. En waarom moet dat richting de pers?
Nou dat zekerquote:Ik vind ze allebei lekker bezig.Ik zou me kapot schamen als 17 jarige dochter, of hoe oud ze ook zijn.
Ik ben team De Rode Stofzuiger Van Ruud.quote:Ik ben Team Niemand, maar eerder Estelle dan die Golftas
Dat zeker. Al maak ik me wat zorgen dat er in [NWS] geronseld wordt om maar hierheen te komen.quote:
En zo hoort het ook. Vandaar dat ik geen link plaatste bij mijn vraag of die scheidingsdiscussie niet hier thuishoorde ...quote:
nope!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat zeker. Al maak ik me wat zorgen dat er in [NWS] geronseld wordt om maar hierheen te komen.
ZZ is niet welkom hier.
Nee eigenlijk niet. Even deel 1 teruglezen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:00 schreef Cynix ® het volgende:
Maar, eerlijk is eerlijk, dames: De meesten van jullie gingen in eerste instantie voor team Estelle, weten we het nog?
Ik vind haar hier beter passen dan in NWS met al haar speculaties, eerlijk gezegdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat zeker. Al maak ik me wat zorgen dat er in [NWS] geronseld wordt om maar hierheen te komen.
ZZ is niet welkom hier.
Altijd team Ruud geweest en nog steedsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:00 schreef Cynix ® het volgende:
Maar, eerlijk is eerlijk, dames: De meesten van jullie gingen in eerste instantie voor team Estelle, weten we het nog?
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:30 schreef Flow3r het volgende:
Team Ruud![]()
Ze wist voor hun huwelijk al dat ie vreemd ging, dus om hem dat nu te verwijten slaat nergens op.
Ze wist ook al dat ie veel van huis zou zijn en ze dus veel alleen zou moeten opvangen.
Ze wist van eerdere huwelijken, van kinderen en van vreemdgaan en dan zouden we haar nu zielig moeten vinden?
Mooi niet
Ik vind haar beter buiten FOK! passen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:06 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind haar hier beter passen dan in NWS met al haar speculaties, eerlijk gezegd
Heb ik al even gedaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:06 schreef Ole het volgende:
Nee eigenlijk niet. Even deel 1 teruglezen.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Jep, dat is ook waarom ik team Estelle ben. En team geen alimentatie, zodat die suffe Leco eindelijk boven budget is en het weer een leuke, frisse meid wordt
Ik ben nog steeds team Estelle hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Heb ik al even gedaan.
[..]
[..]
[..]
Hoe kun je nou tegen Ruud zijn?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds team Estelle hoor
Ach, ze hoeven zich in ieder geval niet druk te maken dat ze gepest gaan worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:53 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het wel een beetje zielig voor de kinderen van estelle. die moeten straks weer naar school. lekker dan als je leven zo uitgebreid in de pers komt en iedereen er wel een mening over heeft.
Ik heb het NWS topic uit mijn AT geflikkerdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zo hoort het ook. Vandaar dat ik geen link plaatste bij mijn vraag of die scheidingsdiscussie niet hier thuishoorde ...
Proestquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:25 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ach, ze hoeven zich in ieder geval niet druk te maken dat ze gepest gaan worden.
Huh, wat heeft dat met mij te maken? Ik ronsel niemand hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
ZZ is niet welkom hier.
De tijdlijn is me toch nog iets te vaagquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:35 schreef Ole het volgende:
Lees net in deel 1 dat Estelle Badr in oktober voor het eerst ontmoet heeft.
Even voor de tijdlijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |