Dat zeker. Al maak ik me wat zorgen dat er in [NWS] geronseld wordt om maar hierheen te komen.quote:
En zo hoort het ook. Vandaar dat ik geen link plaatste bij mijn vraag of die scheidingsdiscussie niet hier thuishoorde ...quote:
nope!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat zeker. Al maak ik me wat zorgen dat er in [NWS] geronseld wordt om maar hierheen te komen.
ZZ is niet welkom hier.
Nee eigenlijk niet. Even deel 1 teruglezen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:00 schreef Cynix ® het volgende:
Maar, eerlijk is eerlijk, dames: De meesten van jullie gingen in eerste instantie voor team Estelle, weten we het nog?
Ik vind haar hier beter passen dan in NWS met al haar speculaties, eerlijk gezegdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat zeker. Al maak ik me wat zorgen dat er in [NWS] geronseld wordt om maar hierheen te komen.
ZZ is niet welkom hier.
Altijd team Ruud geweest en nog steedsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:00 schreef Cynix ® het volgende:
Maar, eerlijk is eerlijk, dames: De meesten van jullie gingen in eerste instantie voor team Estelle, weten we het nog?
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:30 schreef Flow3r het volgende:
Team Ruud![]()
Ze wist voor hun huwelijk al dat ie vreemd ging, dus om hem dat nu te verwijten slaat nergens op.
Ze wist ook al dat ie veel van huis zou zijn en ze dus veel alleen zou moeten opvangen.
Ze wist van eerdere huwelijken, van kinderen en van vreemdgaan en dan zouden we haar nu zielig moeten vinden?
Mooi niet
Ik vind haar beter buiten FOK! passen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:06 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind haar hier beter passen dan in NWS met al haar speculaties, eerlijk gezegd
Heb ik al even gedaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:06 schreef Ole het volgende:
Nee eigenlijk niet. Even deel 1 teruglezen.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Jep, dat is ook waarom ik team Estelle ben. En team geen alimentatie, zodat die suffe Leco eindelijk boven budget is en het weer een leuke, frisse meid wordt
Ik ben nog steeds team Estelle hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Heb ik al even gedaan.
[..]
[..]
[..]
Hoe kun je nou tegen Ruud zijn?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds team Estelle hoor
Ach, ze hoeven zich in ieder geval niet druk te maken dat ze gepest gaan worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:53 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het wel een beetje zielig voor de kinderen van estelle. die moeten straks weer naar school. lekker dan als je leven zo uitgebreid in de pers komt en iedereen er wel een mening over heeft.
Ik heb het NWS topic uit mijn AT geflikkerdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zo hoort het ook. Vandaar dat ik geen link plaatste bij mijn vraag of die scheidingsdiscussie niet hier thuishoorde ...
Proestquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:25 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ach, ze hoeven zich in ieder geval niet druk te maken dat ze gepest gaan worden.
Huh, wat heeft dat met mij te maken? Ik ronsel niemand hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
ZZ is niet welkom hier.
De tijdlijn is me toch nog iets te vaagquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:35 schreef Ole het volgende:
Lees net in deel 1 dat Estelle Badr in oktober voor het eerst ontmoet heeft.
Even voor de tijdlijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |