Ik vind dat je gelijk hebt hoor zo'n soort opmerking maakte ik gisteren ook. Alleen toen werd er mijn op gewezen dat ze wel een carriere heeft bij een blad ondanks dat ze er niet voor gestudeerd heeft ofzo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een baan hebben maakt je niet direct een carrièrevrouw. Zeker wanneer het een bijbaantje betreft dat je vooral hebt gekregen vanwege je naam. (En wat hoogstwaarschijnlijk ook nog eens grotendeels door een ander wordt ingevuld)
ik ben het met je eens hoor, te triest voor woordenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik snap je smilie hoor. maar als buitenstaander is het hilarisch wat daar op het moment gebeurt.
triest eigenlijk. hoe een subforum door zijn eigen users de nek om wordt gedraaid.
Dat is het leuke van een forum: al die verschillende meningen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:52 schreef simpelintje het volgende:
Ik vind dat je gelijk hebt hoor zo'n soort opmerking maakte ik gisteren ook. Alleen toen werd er mijn op gewezen dat ze wel een carriere heeft bij een blad ondanks dat ze er niet voor gestudeerd heeft ofzo.
Een gewone (hard-)werkende vrouw misschien. Een vrouw die niet beroerd is om haar eigen broek op te houden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:04 schreef Leandra het volgende:
Arme Ruud toch, worden er altijd van die trophy wives op hem afgestuurd, moeten we een leuke bijstandsmoeder voor hem zoeken?
Ja, hoe heet ze. Die van supertrash.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een gewone (hard-)werkende vrouw misschien. Een vrouw die niet beroerd is om haar eigen broek op te houden.
[/quote]quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:17 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, hoe heet ze. Die van supertrash.
Een gewone (hard-)werkende vrouw misschien. Een vrouw die niet beroerd is om haar eigen broek op te houden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:04 schreef Leandra het volgende:
Arme Ruud toch, worden er altijd van die trophy wives op hem afgestuurd, moeten we een leuke bijstandsmoeder voor hem zoeken?
Ruud werd een paar weken geleden toch aan haar gelinkt?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:19 schreef lady-wrb het volgende:
olcay gülsen?
die heeft volgens prive (?) dr hele carriere bij elkaar gelogen.
das meer iets om ver van weg te blijven dan
hij nu net zo lekker bezig met zijn charme-offensief
En dat heeft ze uiteraard zelf ontkendquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:19 schreef lady-wrb het volgende:
olcay gülsen?
die heeft volgens prive (?) dr hele carriere bij elkaar gelogen.
das meer iets om ver van weg te blijven dan
hij nu net zo lekker bezig met zijn charme-offensief
Waar hebben jullie het over ? Praat me eens bij.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik snap je smilie hoor. maar als buitenstaander is het hilarisch wat daar op het moment gebeurt.
triest eigenlijk. hoe een subforum door zijn eigen users de nek om wordt gedraaid.
Dat soort vrouwen tolereert over het algemeen al dat gegolf buiten de deur niet ;-) Ik weet dus niet of dat een oplossing is voor Ruudjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een gewone (hard-)werkende vrouw misschien. Een vrouw die niet beroerd is om haar eigen broek op te houden.
En toch gebeurt het vaak genoeg. Ik ben allang niet meer verbaasd als ik het lees, vooral in het wereldje van de celebs. Maar dan nog, bij de niet celebs komt het ook vaak genoeg voor. Niemand wil het meemaken, maar het gebeurt vaak zat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:53 schreef Michelangela het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen tolereert over het algemeen al dat gegolf buiten de deur niet ;-) Ik weet dus niet of dat een oplossing is voor Ruudje
Speciaal voor ex-topsporters...quote:Volgens Gullit is dit echter niet zijn motief. "Het heeft er niets mee te maken. Die foto's plaats ik op internet omdat ik samen met een vriend begonnen ben met een eigen socialmedianetwerk speciaal voor ex-topsporters.
Doe maar niet hier want dat is off topicquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het over ? Praat me eens bij.
Dat zeker, maar ik denk dat een zelfstandige vrouw sneller haar biezen pakt. Ruud moet zich toch maar eens afvragen of het feit dat voornamelijk het type hoogblonde golddigger een praatje met hem kont maken misschien te maken heeft met zijn eigen gedrag.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En toch gebeurt het vaak genoeg. Ik ben allang niet meer verbaasd als ik het lees, vooral in het wereldje van de celebs. Maar dan nog, bij de niet celebs komt het ook vaak genoeg voor. Niemand wil het meemaken, maar het gebeurt vaak zat.
Estelle Gullit is niet domquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:05 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Weet iemand trouwens wat voor opleiding Estelle heeft gedaan? Ik denk mavo.
quote:Doordat ik meteen na de middelbare school Ruud achterna ben gereisd, heb ik destijds geen beroepsopleiding kunnen volgen.
Dat is in het algemeen gemakkelijker, maar in de meeste gevallen spelen andere zaken een grotere rol.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:06 schreef Michelangela het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ik denk dat een zelfstandige vrouw sneller haar biezen pakt. Ruud moet zich toch maar eens afvragen of het feit dat voornamelijk het type hoogblonde golddigger een praatje met hem kont maken misschien te maken heeft met zijn eigen gedrag.
Dat is toch die site waar ze foto's posten? Doen ze gewoon duizend woorden met een plaatjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Speciaal voor ex-topsporters...
Dat zal stormlopen, de meeste zijn halve analfabeten.
quote:Ruud Gullit @GullitR
Het wordt steeds gekker. Nu "vermeend" telefoon gesprek gehoord van mij over mijn huwelijks perikelen.
En dan staat er me toch een baggerverhaal, als dat zo zou werken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:02 schreef WRH het volgende:
2x per maand op kosten van een roddelblad even op de koffie bij een andere bekende Nederlander die allang al kent uit 'het circuit' (lees: de pc hooftstraat) dat op een memorecorder opnemen en door een secretaresse van het roddelblad laten uittypen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |