abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO donderdag 9 augustus 2012 @ 14:07:07 #203
22592 crew  Ole
pi_115334652
oktober: ontmoeting Badr & Estelle : start relatie, ex van Badr is net maand zwanger
12 juni: media melden scheiding Ruud & Estelle (maar wanneer ze dan aan de keukentafel zaten..)
15 juni: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd :Y
20 juni : bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
juni (?) Daphne (ex badr) bevallen
7 juli: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation
8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
25 juli: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_115334692
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:07 schreef Ole het volgende:
oktober: ontmoeting Badr & Estelle : start relatie, ex van Badr is net maand zwanger
12 juni: media melden scheiding Ruud & Estelle (maar wanneer ze dan aan de keukentafel zaten..)
15 juni: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd :Y
juli (?) Daphne (ex badr) bevallen
8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
25 juli: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie
Estelle en Badr waren toen toch met hun toenmalige partners op dat gala in oktober?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:11:24 #205
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_115334791
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:02 schreef Ole het volgende:
Ik lees net in deel 1 (uit juni) dat ze toen al 9 maanden een relatie hadden. Dus dan wordt het:

Ik heb dit ook al zitten te berekenen. Betekent dus dat die rat zijn (zwangere) vriendin gewoon beduvelde. Nou wat een heerschap en dan blijven nog mensen hem als een goed en geslaagd voorbeeld zien. Ben benieuwd wanneer Stel het eens gaat inzien of die is echt zo simpel als een dakpan.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_115334853
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:11 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik heb dit ook al zitten te berekenen. Betekent dus dat die rat zijn (zwangere) vriendin gewoon beduvelde. Nou wat een heerschap en dan blijven nog mensen hem als een goed en geslaagd voorbeeld zien. Ben benieuwd wanneer Stel het eens gaat inzien of die is echt zo simpel als een dakpan.
Estelle is vast nog te dom om te poepen, en door de carrière van Ruud heeft zij geen beroepsopleiding kunnen doen, het arme schaap.
  Moderator / Miss SHO donderdag 9 augustus 2012 @ 14:13:47 #207
22592 crew  Ole
pi_115334891
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:08 schreef roos85 het volgende:

[..]

Estelle en Badr waren toen toch met hun toenmalige partners op dat gala in oktober?
yup.zijn foto's van
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 augustus 2012 @ 14:19:30 #208
163650 Greys
pi_115335091
8 juli: Badr vist zijn nog niet gewassen (uhuh) witte kleding uit de wasmand voor de pliesie
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_115335208
quote:
6s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:19 schreef Greys het volgende:
8 juli: Badr vist zijn nog niet gewassen (uhuh) witte kleding uit de wasmand voor de pliesie
Dat vond ik al zo belachelijk. Een dag later naar de kleding vragen 8)7
Dat doen ze bij CSI toch anders
  Moderator / Miss SHO donderdag 9 augustus 2012 @ 14:26:59 #210
22592 crew  Ole
pi_115335380
Wanneer was de theedoek gevonden
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 augustus 2012 @ 14:29:59 #211
163650 Greys
pi_115335510
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat vond ik al zo belachelijk. Een dag later naar de kleding vragen 8)7
Dat doen ze bij CSI toch anders
En het dan zelf mogen langs brengen :D
Vers gekochtnog niet gewassen, uiteráárd :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO donderdag 9 augustus 2012 @ 15:07:58 #212
22592 crew  Ole
pi_115337159
Ach pa laat ook weer eens van zich horen
quote:
Estelle reageert niet op brieven van haar vader
Bewaar Bewerkt door: Redactie
8-8-12 - 12:05
Relatie met kickbokser Badr Hari baart Henny Cruijff zorgen
Estelle. © Brunopress.
Henny Cruijff blijft zich maar zorgen maken om zijn dochter Estelle. Nu kickbokser Badr Hari heeft toegegeven betrokken te zijn bij de mishandeling tijdens Sensation is Cruijff ten einde raad. 'Ik sta met mijn rug tegen de muur', aldus de vader van de blondine.

Cruijff leeft al jaren met Estelle in onmin. De twee hebben nauwelijks contact. Maar toch kan hij het niet laten zich te bemoeien met de relatie tussen zijn dochter en de van mishandeling verdachte Hari. 'Ik heb contact met Estelle gezocht, maar tevergeefs. Ik heb twee keer een brief in haar brievenbus gestopt, maar er komt geen reactie', vertelt Henny in een interview met weekblad Story.

De bezorgde vader vraagt zich in het interview af hoe het verder moet met zijn dochter. Onlangs is Estelle als getuige ondervraagd over de mishandeling tijdens Sensation. Ze heeft toen verklaard dat Badr niets met de knokpartij te maken heeft. Maar nu de kickbokser zelf wel een gedeeltelijke bekentenis heeft afgelegd, zal de ex-vrouw van Ruud Gullit opnieuw verhoord worden
  donderdag 9 augustus 2012 @ 15:21:29 #213
58921 Day
You can fly!
pi_115337681
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:00 schreef Cynix ® het volgende:
Maar, eerlijk is eerlijk, dames: De meesten van jullie gingen in eerste instantie voor team Estelle, weten we het nog? :P
Hell no! Ook niet voor team Ruud overigens. Maar ik vond ( en vind haar nog steeds) dom en hypocriet! Zit net in op mijn vakantieadresje in de Weekend een artikel over haar te lezen, mevrouw zit eenzaam en verdrietig op het strand (wel op Ibiza) Ze geeft nu geen interviews over haar en Badr, want al die commotie is niet goed voor haar kids. Daar dacht ze 2 maanden terug toch heel anders over!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  Moderator / Miss SHO donderdag 9 augustus 2012 @ 15:28:21 #214
22592 crew  Ole
pi_115338015
half mei(?) Daphne (ex badr) bevallen
15 juni: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd
8 juli: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af. Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand
8 augustus: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand
pi_115338618
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En dat die kinderen naar haar gaan, duh! Hij zag al zijn andere kinderen niet eens :D En als hij morgen weer een contract tekent bij een club.... logisch.
hij zag zijn andere kinderen wél.. dat moest alleen wel buiten stellemans en haar kinderen om, die wilde er niks mee te maken hebben
pi_115338825
En wanneer gebeurde het in elkaar slaan van de broer van ex Badr in Cooldown? Waar past dat in de tijdlijn?

Team Ruud:-)
  Moderator / Miss SHO donderdag 9 augustus 2012 @ 15:51:47 #217
22592 crew  Ole
pi_115338999
december: Badr deelt klappen uit in Cooldown
half mei(?) Daphne (ex badr) bevallen
15 juni: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd
8 juli: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af. Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand
8 augustus: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand
pi_115339015
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:08 schreef roos85 het volgende:

[..]

Jup

http://www.petersmulders.(...)ari%202910116677.JPG

http://www.petersmulders.(...)lit%202910116613.JPG

quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:11 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Heb jij aanwijzingen dat zij wellicht niet achterlijk is?
pi_115339660
Ik heb wat gescand uit de bladen w/ .

-edit: mag niet

[ Bericht 58% gewijzigd door Mylene op 14-08-2012 07:58:09 ]
pi_115339915
Ik heb geloof ik wat gemist. Hoe weten we dat eht al zo lang aan de gang is tussen Stel en Badr?
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:13:59 #221
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115340049
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:06 schreef Mylene het volgende:

even klikken om uit te vergroten
Over vergroten gesproken..... Wat een tieten heeft die Angela :D
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 augustus 2012 @ 16:20:01 #222
163650 Greys
pi_115340340
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:13 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Het was serieus het eerste dat me opviel aan die hele scans :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:20:51 #223
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_115340379
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:20 schreef Greys het volgende:

Het was serieus het eerste dat me opviel aan die hele scans :@
Gekocht met de doekoe van Kluivert. :+
pi_115340464
En Estelle heeft een klein buikje. Maar wellicht is het eten daar heerlijk .
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:22:38 #225
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115340469
Dat onderschrift :')

'Tegen beter weten in ...'
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115340628
Bij de tijdslijn vergeten jullie helemaal de informatie te gebruiken uit het interview met Estelle in de Privé!!!

Over Badr:
quote:
Dat blijkt uit deel twee van dit verhaal: Badr Hari. Je bent verliefd, zei je net.

„Ja. Ik ken hem al een hele tijd, maar niet al negen maanden, zoals op RTL gezegd werd. Alleen van ‘hoi’ en ‘doei’. Kijk, wie niet in Amsterdam woont denkt dat het een hele grote stad is. Maar wie er wel woont, weet dat er een paar hotspots zijn waar iedereen komt. Daardoor kent iedereen ook echt iedereen. En kende ik hem dus ook, maar nogmaals: zonder hem ooit echt gesproken te hebben. Maar je ziet hem niet over het hoofd, hij is twee meter!’ Op een gegeven moment ging ik hem interviewen voor de ‘Beau Monde’.

Was dat een opdracht of je eigen idee… vroeg hij toch maar even.

„Ik kom altijd met eigen ideeën, als je dat bedoelt. Hij was heet nieuws toen, in februari. Hij heeft op zijn sportgebied bijna alles gewonnen wat er te winnen valt. Een fenomeen. En hij zou overstappen naar het gewone boksen in Amerika, waar ze echt op iemand als hij zitten te wachten. Hoe dubbel: Ruud is in de Amsterdam ArenA ook nog wel eens naar een wedstrijd van hem gaan kijken. Een grootheid! Dus ik ging hem interviewen voor dat blad en ontdekte in de sportschool waar hij traint, met op de achtergrond al die klappen tegen die stootkussens, door zijn andere kant. Zijn vriendelijke kant, want het is natuurlijk wel een man met een reputatie! Die hebben we de afgelopen dagen ook weer overal kunnen horen en lezen, trouwens.”

En toen!

„Toen niets, want ik ging hem interviewen omdat hij naar Amerika ging en hij ging dus naar Amerika. Daar hebben we alleen „geskyped’ omdat hij het verhaal mocht lezen voor publicatie en hij wat correcties mocht aanbrengen. En we hebben nog gelachen om de foto’s die waren gemaakt in een boksring, een beetje sparrend. Maar ja, één hand van hem omspant mijn hele middel.”

Dat was dus dit jaar februari, een maand nadat je met Oud en Nieuw weer had gedacht: we gaan er wat van maken in 2012

„Ja, maar er was niks! Hij zat daar! En ik had ook geen intentie om verliefd te worden, dat was het laatste waar ik aan dacht! Maar ineens was hij terug. Hij had een aanbieding van K-1 gekregen, een vechtsportorganisatie die over de hele wereld actief is, en die hem een hele goeie aanbieding deed om naar Europa terug te komen. Na zes weken landde hij weer op Schiphol en diezelfde avond kwam ik hem weer tegen. Ik was bij een Gala van het Emma Kinderziekenhuis en hij was daar ook uitgenodigd. Toen zagen we elkaar terug.”

Helpers weg, tweede ronde.

„Ik besefte niet dat het me kon overkomen. Ik voelde wel wat, maar ik besefte niet wat me overkwam. We spraken ook niet af, toen. We kwamen elkaar weer tegen. The Harbour Club, het Conservatorium Hotel en Momo’s. We gingen afspreken. Ik voelde dat dingen op hun plek vielen. Er ontstond iets."

En je leerde nóg een andere kant van hem kennen?

„Nee! Ruud heeft geen reden zich belazerd te voelen. Vorige week zijn we inderdaad naar Marrakesh geweest. Dat was na het gesprekje met Ruud aan de keukentafel. Ik wilde rust. Onze eerste vakantie was een droom, de bom! Natuurlijk ben ik verliefd, ik heb gevonden wat ik lange tijd heb gemist.”

Maar ook hij is geen onbeschreven blad.

„Nee, maar de verhalen over hem waar ik deze week mee werd geconfronteerd kloppen ook niet allemaal! Drie regeltjes dat hij in de ring heeft nagetrapt, moesten er weer bij. Iemand zegt dat hij vrouwen mishandelt! Je kent me: daar heb ik hem naar gevraagd! Hij is er niet voor veroordeeld, niet van verdacht, hij is er zelfs DOOR NIEMAND VAN BESCHULDIGD!’

En hij heeft een kindje, een baby nog.

„Uit een relatie die voorbij was voordat ik hem beter leerde kennen. Maar dat is zijn verhaal. Ik kijk naar Badr hoe hij is. Misschien geeft hijzelf nog wel eens een interview, dan moet je het hem maar vragen. Het overvalt me allemaal, ik had het zelf nooit verwacht. In Marokko wist ik niet wat ik zag. Met een gewone Transavia-vlucht – Ruud kende mijn plannen, ik had niets te verbergen – vlogen we er heen. Hij is daar een held, mannen en vrouwen vallen in aanbidding aan zijn voeten. Ik ben wel wat gewend natuurlijk, maar toch. Iedereen in de rij voor de douane; wij niet. Badr! Ik vroeg: ’Heb je een diplomatiek paspoort of zo?’ Hij zegt: ’Dat heb ik niet nodig!’ Het was een enorme ervaring, we hebben genoten in elk geval. En meteen heb ik een afspraak gemaakt: je mag er niet meer zonder mij naar toe!”

En toch zullen mensen zeggen; het is wel snel allemaal.

„Ja. En we zien het wel. We hebben de bedoeling heel lang, heel gelukkig te zijn. Maar het is niet zo dat hij me van Ruud heeft afgepakt, zoals de laatste week steeds is gezegd. Badr heeft me niet afgepakt; Ruud heeft me weggegeven.”
Volgens mij moet het dus meer zoiets zijn:

eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
Half mei(?) Daphne (ex badr) bevallen
27 mei: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, geruchten gaan dat Estelle toen al met hem mee ging
begin juni: de witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek ;) Estelle en Badr vertrekken daarna naar Marrakesh
12 juni: media melden scheiding Ruud & Estelle
25 juli: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen
8 augustus: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 augustus 2012 @ 16:29:22 #227
163650 Greys
pi_115340840
Uit dat interview:

quote:
Je kent me: daar heb ik hem naar gevraagd! Hij is er niet voor veroordeeld, niet van verdacht, hij is er zelfs DOOR NIEMAND VAN BESCHULDIGD!’
Bwahaha. En die eerdere keer dat ie in de bak gezeten heeft dan, veroordeeld en al? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_115340990
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:29 schreef Greys het volgende:
Uit dat interview:

[..]

Bwahaha. En die eerdere keer dat ie in de bak gezeten heeft dan, veroordeeld en al? :D
Ik denk dat 'ie dat even vergeten was te vertellen :')
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 augustus 2012 @ 16:33:20 #229
163650 Greys
pi_115341060
Valt me op dat ze het niet kan laten Ruud toch tijdens zo'n interview te noemen :')
"Ja want Ruud is ook wel eens naar een wedstrijd van Badr wezen kijken in de Arena".
Who fuckin' cares? Wat heeft dat er nou mee te maken?

En dat "Ruud heeft me weggegeven" vind ik helemaal om te gillen :D
Heb dan ballen en zeg gewoon dat je verliefd op een ander werd omdat je je eigen vent - om wat voor reden dan ook - niet meer zag zitten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_115341068
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:31 schreef piglet het volgende:

[..]

Ik denk dat 'ie dat even vergeten was te vertellen :')
Te diep met haar kop in het zand!
pi_115341188
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:33 schreef Greys het volgende:
Valt me op dat ze het niet kan laten Ruud toch tijdens zo'n interview te noemen :')
"Ja want Ruud is ook wel eens naar een wedstrijd van Badr wezen kijken in de Arena".

Misschien will ze a) nog maar even aanstippen wat een grootheid Badr is, iedereen wilt hem zien!! b) nog maar even aanstippen wat een sukkel Ruud is. Hij heeft notabene gekeken naar de man aan wie hij haar later weggaf.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 augustus 2012 @ 16:37:01 #232
163650 Greys
pi_115341238
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:35 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Misschien will ze a) nog maar even aanstippen wat een grootheid Badr is b) nog maar even aantippen wat een sukkel Ruud is. Hij heeft notabene gekeken naar de man aan wie hij mij later weggaf.
Jah dat zal. Maar dat soort dingetjes maakten dus dat ik nooit Team Estelle zal zijn.
Hoe sneu ik het ergens ook allemaal voor haar vind. Ze had mij er iets teveel lol in steeds om Ruud in haar mediamomentjes te betrekken :P

Ruud riep in den beginne dat hij er altijd zal blijven zijn voor de moeder van zijn kinderen en dat ze hem altijd kan bellen als ze hulp nodig heeft. Zij maakt hem het liefst alleen maar belachelijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_115341410
Ze is in mijn ogen ook vaak bezig geforceerd een beeld van zichzelf neer te zetten. "Je kent me, ik vraag daarnaar". "Mensen die mij kennen..." "Ik ben echt zo' n moeder die.."

En inderdaad, de leden van vormalig team Estelkle zijn wel stil, evenals de SHO-ers die Badr wel charmant vonden.
pi_115341530
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:33 schreef Greys het volgende:

Mwah, als ervaringsdeskundige op scheidingsgebied weet ik dat het even duurt voor sommige dingen slijten. Dus ook de gewoonte om het over je (ex)man te hebben moet meestal nog even slijten ;)

De opmerking van 'weggegeven zijn' snap ik ergens ook wel. Het is toch ook ontzettend dom van hem om haar jaar in, jaar uit te bedonderen? Dat is niet echt een garantie voor een lang en gelukkig leven samen zeg maar.
Ok, natuurlijk had zij dat vanaf het begin af aan niet moeten pikken en op moeten stappen als hij er echt niet mee op kon houden. Maar hallo, liefde maakt blind in het begin hoor. En ze was echt nog heel jong en onervaren destijds volgens mij.

Het is alleen zo jammer dat haar beoordelingsvermogen qua mannen niet echt beter geworden is de afgelopen jaren :P
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:43:21 #235
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115341568
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Jah dat zal. Maar dat soort dingetjes maakten dus dat ik nooit Team Estelle zal zijn.
Hoe sneu ik het ergens ook allemaal voor haar vind. Ze had mij er iets teveel lol in steeds om Ruud in haar mediamomentjes te betrekken :P

Ruud riep in den beginne dat hij er altijd zal blijven zijn voor de moeder van zijn kinderen en dat ze hem altijd kan bellen als ze hulp nodig heeft. Zij maakt hem het liefst alleen maar belachelijk.
Ik vind haar juist steeds minder sneu worden. Was enigermate pro-Estelle, maar dat ze nu nog bij hem blijft vind ik bijzonder triest.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 augustus 2012 @ 16:43:36 #236
163650 Greys
pi_115341580
Oh liefde maakt absoluut blind, zeker weten! :Y
Alleen toch niet 16 jaar lang? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_115341620
O, ja voor de duidelijkheid: ik ben team ezeltje *O*

Maar als ik moet kiezen zit ik eerder in het team van Estelle, want ik heb heel weinig met mannen die affaires hebben terwijl ze getrouwd zijn. Als je in ieder stadje een ander schatje wil, dan trouw je maar niet.
pi_115341822
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:43 schreef Greys het volgende:
Oh liefde maakt absoluut blind, zeker weten! :Y
Alleen toch niet 16 jaar lang? :@
Nee dat klopt. Maar ze hadden binnen no time kinderen toch? Dat je dan niet zo snel je vent bij het grofvuil zet, snap ik ook (ik ben ook langer getrouwd gebleven dan goed voor me is geweest :@).
En ergens denk ik dat het inkomen van Ruud lang veel goed heeft gemaakt ;)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 augustus 2012 @ 16:49:40 #239
163650 Greys
pi_115341868
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:44 schreef piglet het volgende:
O, ja voor de duidelijkheid: ik ben team ezeltje *O*

Maar als ik moet kiezen zit ik eerder in het team van Estelle, want ik heb heel weinig met mannen die affaires hebben terwijl ze getrouwd zijn. Als je in ieder stadje een ander schatje wil, dan trouw je maar niet.
Maar wie zegt ons dan dat Estelle nooit in die 16 jaar stiekem heeft lopen slettebakken met een ander? :@ Terwijl Ruud in Rusland of weetikveelwaar zat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_115341900
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar wie zegt ons dan dat Estelle nooit in die 16 jaar stiekem heeft lopen slettebakken met een ander? :@ Terwijl Ruud in Rusland of weetikveelwaar zat?
Je hebt een punt. Misschien zijn ze wel allebei net zo erg.
Alleen hij staat er al een tijdje om bekend, zij niet ;)
pi_115342094
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Het zou me niks verbazen..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 augustus 2012 @ 16:54:38 #242
163650 Greys
pi_115342140
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:50 schreef piglet het volgende:

[..]

Ze wisselde nog eens van tas misschien en hield het niet bij 1 golftas _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2012 @ 16:55:04 #243
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115342167
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:13 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat viel mij ook als eerste op. En dan let ik daar uiteraard niet speciaal op. :@
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_115342282
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze wisselde nog eens van tas misschien en hield het niet bij 1 golftas _O-
Ja, dat is het natuurlijk, weten we meteen waarom ze zo vaak op de PC was. Ze moest regelmatig nieuwe tassen kopen *O*
Elke keer als Ruud weer een zendertje in haar tas had geplakt waarschijnlijk :P
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2012 @ 16:57:56 #245
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115342293
quote:
4s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:25 schreef piglet het volgende:
Bij de tijdslijn vergeten jullie helemaal de informatie te gebruiken uit het interview met Estelle in de Privé!!!
Ik mis nog een van de hoogtepunten: Wanneer zat Ruud nou in die container? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_115342523
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:57 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik mis nog een van de hoogtepunten: Wanneer zat Ruud nou in die container? :?
O, ja! Ehm, zou dat eind mei geweest zijn, toen Estelle en Badr naar Madrid schijnen te zijn geweest?

Weet iemand nog waar de container ook alweer in naar voren gekomen, in een tv programma of een interview?
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2012 @ 17:04:39 #247
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115342677
Hier lees ik er voor het eerst iets over: [GOLFTASGATE] Scheiding Estelle-Ruud Gullit #2
pi_115342884
Aha!
quote:
Zo ontdekte hij dat zijn vrouw niet een weekend naar Ibiza was met Leco van Zadelhoff, zoals ze had gezegd, maar in Marrakech met Badr Hari. Naar eigen zeggen keek hij vanachter een vuilcontainer toe hoe Estelle aankwam op Schiphol.
Dus dan wordt het:

eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
Half mei(?) Daphne (ex badr) bevallen
27 mei: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee. Bij terugkomst zit Ruud achter een vuilnisbak op Schiphol
begin juni: de witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek Estelle en Badr vertrekken daarna naar Marrakesh
12 juni: media melden scheiding Ruud & Estelle
25 juli: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen
8 augustus: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
pi_115342950
Is nog een hele puzzel die tijdlijn _O-
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2012 @ 17:15:16 #250
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115343060
quote:
27 mei: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee. Bij terugkomst zit Ruud achter een vuilnisbak op Schiphol
begin juni: de witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek Estelle en Badr vertrekken daarna naar Marrakesh
Nee, Ruud heeft de landing van de vlucht uit Marakech vanuit de container geobserveerd. :Y
pi_115343088
Ruud zat toch op Schiphol na hun reisje Marokko?
pi_115343418
Nog even wat aangepast, we komen er wel! :Y

• Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet
• Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle
• December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown
• Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
• 3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
• Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
• 27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
• 2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
• Begin juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek. Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol. Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
• 12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
• 15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd
• 20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
• 7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
• 8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af. :')
• 8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie. :')
• 25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
• 8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.

[ Bericht 4% gewijzigd door Cynix ® op 09-08-2012 17:44:57 ]
pi_115343860
begin sept: Estelle vindt een nieuw liefje, Badr draait door.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 9 augustus 2012 @ 17:42:02 #254
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_115343921
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:50 schreef piglet het volgende:

[..]

Yup, Ruud dacht natuurlijk; prima meid die Estelle, ze accepteert het dat ik tijdens onze relatie met een ander het bed gedeeld heb en nóg wil ze met me trouwen. Zo'n vrouw heb ik nou altijd al gewild, eentje die niet zeurt als ik eens een scheve schaats rijd. Immers, als ze daar tegen was geweest was ze niet in het huwelijksbootje met me gestapt. Er zijn wel meer huwelijken waar een soort van open relatie is en dat hoeft niet per se voor beide partijen zo te zijn, soms heeft alleen de man er iemand naast. Ruud dacht dat ie op rozen zat met haar en nu ineens kan ze niet meer tegen zijn vreemdgaan en gebruikt ze het tegen hem omdat dat haar nu goed uitkomt,, wat een bedriegster die Estelle :+
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2012 @ 17:44:26 #255
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115343995
Oeps Piglet, ik heb per ongeluk jouw post aangepast i.p.v. een nieuwe te maken. (8>
pi_115344390
Als ik die tijdbalk zie en me ongeveer herinner wat er in al die interview is gezegd, ziet het er ineens zo geregisseerd en gladjes uit. En dan niet de gebeurtenissen in de Vipbox, maar de hele opbouw van de relatie tussen Estelle en Badr. *;
Is dat zo?
pi_115346343
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:27 schreef piglet het volgende:

• Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet
• Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
• 3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
• Begin juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek. Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol. Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
• 15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd
• 8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af. :')
• 8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie. :')
• 25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
• 8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
Badr en Estelle hadden toch al 9 maanden een relatie voordat de scheiding definitief werd?
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2012 @ 19:07:53 #258
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115346442
Oktober 2011 - Begin Augustus 2012 = ca 9 maanden.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 19:08:30 #259
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115346457
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar schreven de bladen dat ie dat zei, of zei hij het ook echt zo? :P
Ach ik weet het ook niet. Geen idee hoe vaak dat van die golftas gebeurd is. En hoe vaak Stellepel mss zelf al haar spanning buiten de deur zocht, wie weet net zo vaak.

Dat pijn en verdriet geloof ik wel, al is het alleen maar voor zijn kinderen.
En dat zal voor haar net zo gelden.

Dus dat ie pijn en verdriet heeft om de gang van zaken vind ik niet de vermoorde onschuld spelen.
Maar da's persoonlijke interpretatie natuurlijk, ik heb op het moment meer sympathie voor Ruud dan voor Estelle, totaal nergens op gebaseerd eigenlijk, gewoon omdat je vaak een kamp kiest en ik Ruud zijn kamp leuker vind :7
En Ruud voelde zich ook heel erg gekrenkt omdat zij samen met haar moeder hem zat uit te lachen (telefonisch). Lijkt me ook niet leuk als je dat hoort, dat je als sukkeltje wordt weggezet.

[ Bericht 0% gewijzigd door ThunderBitch op 09-08-2012 19:38:11 ]
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_115346500
de tijdslijn maakt wel heel veel duidelijk, wat een razend tempo zeg.
ik snap ook gewoon een paar dingen niet (ja wel dat het gebeurt is natuurlijk) maar hoe kan een zichzelf respecterende vrouw (?), gewoon HET gesprek voeren en direct erna op vakantie gaan met nieuwe lover en helemaal happy en in volle adoratie zijn?
dat zijn toch enorme pieken qua gevoel en gemoedstoestand? of juist een totaal ontberen ervan?

overigens, ik hoop toch wel dat de roddelbladen dit zorgvuldig opgezette tijdslijntje even gaan oppakken en voorzien van de nodige pics enzo O-)
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 19:09:53 #261
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115346507
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Jawel, hij roept toch ook dat hij zó opgelucht is door de scheiding? Of dat hij niks over Badr wil roepen. Joh zeg gewoon niks, denk ik dan. Dat Estelle al nu met Badr is en al die verhalen veroorzaakt is al genoeg toch? :)

En dat die kinderen naar haar gaan, duh! Hij zag al zijn andere kinderen niet eens :D En als hij morgen weer een contract tekent bij een club.... logisch.
De schoorsteen moet wel branden. Iemand moet voor de harde pegels zorgen.
pi_115346553
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:07 schreef Cynix ® het volgende:
jeetje, als je dan die 9 mnd zwangerschap van ex erbij betrekt...
relatie gestart in oktober, ex bevallen in mei, gewoon amper zwanger en gelijk gedumpt, dan spoor je toch niet...
pi_115346723
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:11 schreef WRH het volgende:

[..]

relatie gestart in oktober, ex bevallen in mei, gewoon amper zwanger en gelijk gedumpt, dan spoor je toch niet...
echt te bizar voor woorden he
pi_115346740
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:11 schreef WRH het volgende:

[..]

Die broer ging zeker verhaal halen .
pi_115346759
quote:
In juni bleek ze toch al 9 maanden een affaire te hebben?
pi_115346859
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:16 schreef eskil het volgende:

[..]

Die broer ging zeker verhaal halen .
dat zou zomaar kunnen, dat het daarom ging.
echt lekkere mentaliteit dan zeg. (Badr dus, niet de broer)
Ik vind het eigenlijk best knap van ex dat we haar niet tot nauwelijks gehoord hebben, want die moet toch hebben staan te stuiteren.
Bedoel; wij maken nu een tijdsverloop maar als je net een baby hebt gehad zal zij ditzelfde tijdsverloop ook allang al in haar hoofd gemaakt hebben, dat moet toch vreselijk zijn?

of zou je haar niet horen omdat onze grote vriend ook hier bedreigingen heeft geuit, nadat haar broer ook al in elkaar geslagen was?
Over de baby hoor je hem (of Estelle) ook niet he.
pi_115346916
quote:
Ja, maar in dat Telegraafinterview is dat dus precies wat Estelle ontkent. Nee, zegt zij, niet 9 maanden, maar pas na het Beau Monde interview van februari zou het zijn begonnen. En ik begin me af te vragen of dat interview er niet juist is gekomen, omdat ze al een warme en grootse relaassie hadden.. Badr werd hierdoor een soort van geïntroduceerd in haar wereldje, en dat interview konden ze, a la Moscowitz en Jinek, mooi 'gebruiken' als de glamourstart van hun relatie. Hoe gek klinkt dit?
Is dat zo?
pi_115347066
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:21 schreef Smallish het volgende:

[..]
. Hoe gek klinkt dit?
helemaal niet gek
wat een vooropgezet plan dan waarschijnlijk })
pi_115347159
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:19 schreef WRH het volgende:

[..]

dat zou zomaar kunnen, dat het daarom ging.
echt lekkere mentaliteit dan zeg. (Badr dus, niet de broer)
Ik vind het eigenlijk best knap van ex dat we haar niet tot nauwelijks gehoord hebben, want die moet toch hebben staan te stuiteren.
Bedoel; wij maken nu een tijdsverloop maar als je net een baby hebt gehad zal zij ditzelfde tijdsverloop ook allang al in haar hoofd gemaakt hebben, dat moet toch vreselijk zijn?

of zou je haar niet horen omdat onze grote vriend ook hier bedreigingen heeft geuit, nadat haar broer ook al in elkaar geslagen was?
Over de baby hoor je hem (of Estelle) ook niet he.
Bedoel je bedreigingen richting zijn ex, dat zal toch niet waar zijn?! Of zoiets als: als je broer aangifte doet dan gebeurd er wat. Of misschien gaat het om geld, wat hij voor de baby moet gaan betalen.
pi_115347174
En Badr kon zo wegkomen met de zwangerschap 'uit een relatie die al voorbij was toen ik hem beter leerde kennen', aldus Stellie.
Is dat zo?
pi_115347602
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:29 schreef eskil het volgende:

[..]

Bedoel je bedreigingen richting zijn ex, dat zal toch niet waar zijn?! Of zoiets als: als je broer aangifte doet dan gebeurd er wat. Of misschien gaat het om geld, wat hij voor de baby moet gaan betalen.
Ik vind het eerder voor de hand liggen dat dat gebeurd is.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 19:42:59 #272
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115347692
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:27 schreef piglet het volgende:

Hoe zit het hiermee?

quote:
Jeroen van den Berg, mede-eigenaar van de Amsterdamse club Air, deed eerder aangifte tegen Hari. Van den Berg zegt vorig jaar in zijn eigen horecagelegenheid volledig in elkaar getrapt te zijn door de vechtkampioen. Bovendien heeft Hari volgens ingewijden op 18 mei jongstleden in het Amsterdamse nachtleven een bezoeker van club Jimmy Woo mishandeld, in de Korte Leidsedwarsstraat. Zijn broertje, dat in de club een reputatie als lastpak geniet, zou ruzie hebben gekregen met iemand uit ‘een groepje negers’.
Was toch niet dit jaar? Huh?
Bron: http://www.zijonline.nl/2(...)gde-estelle-meineed/
pi_115347757
Ook zo idioot is dat Estelle in haar interview met de Telegraaf zegt: Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd . Als je meer dan gewone interesse in iemand hebt, ga je toch op zoek. Badr Hari intikken en je weet precies wat voor vlees je in de kuip hebt! Dus wie wil ze nu voor de gek houden?!
  donderdag 9 augustus 2012 @ 19:45:13 #274
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115347796
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:21 schreef Smallish het volgende:

[..]

Ja, maar in dat Telegraafinterview is dat dus precies wat Estelle ontkent. Nee, zegt zij, niet 9 maanden, maar pas na het Beau Monde interview van februari zou het zijn begonnen. En ik begin me af te vragen of dat interview er niet juist is gekomen, omdat ze al een warme en grootse relaassie hadden.. Badr werd hierdoor een soort van geïntroduceerd in haar wereldje, en dat interview konden ze, a la Moscowitz en Jinek, mooi 'gebruiken' als de glamourstart van hun relatie. Hoe gek klinkt dit?
Dat had ik ook al eerder geschreven. Ik vermoedt dat zij hem speciaal gekozen heeft om een interview te hebben voor het blad.
En dat er niets was in die tijd, is ook een beetje raar, want ze vertelde/schreef ook dat ze uren zaten te skypen. Vast niet over lettertypes. _O-
pi_115347831
Misschien zit ik nu door te draven, hoor, maar in datzelfde Telegraafinterview wil Estelle ons heel graag laten geloven dat zij afgelopen oud & nieuw nog dacht "volgend jaar wordt het beter met Ruud en mij". Stel: in oktober bloeit er iets moois op tussen Estelle en Badr. De broer van zijn net zwangere ex, Daphne, heeft de pest in en neemt het in de Cooldown voor zijn zus op. Badr geeft hem een pak slaag. Estelle wil middels dat interview het signaal afgeven dat zij en Badr in december nog niets hadden, want zij zat dromend onder de kerstboom te fantaseren over een mooi 2012 voor Ruud en haar....
Is dat zo?
  donderdag 9 augustus 2012 @ 19:47:17 #276
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115347901
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:44 schreef eskil het volgende:
Ook zo idioot is dat Estelle in haar interview met de Telegraaf zegt: Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd . Als je meer dan gewone interesse in iemand hebt, ga je toch op zoek. Badr Hari intikken en je weet precies wat voor vlees je in de kuip hebt! Dus wie wil ze nu voor de gek houden?!
Zelfs haar vader had gezegd dat zij een Amsterdamse is en bekend is met wat er zich afspeelt. Zoiets was het. Het verbaasde hem dat zij niet kon weten wat Badr 'uitgespookt' zou hebben.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 19:49:18 #277
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115347996
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:45 schreef Smallish het volgende:
Misschien zit ik nu door te draven, hoor, maar in datzelfde Telegraafinterview wil Estelle ons heel graag laten geloven dat zij afgelopen oud & nieuw nog dacht "volgend jaar wordt het beter met Ruud en mij". Stel: in oktober bloeit er iets moois op tussen Estelle en Badr. De broer van zijn net zwangere ex, Daphne, heeft de pest in en neemt het in de Cooldown voor zijn zus op. Badr geeft hem een pak slaag. Estelle wil middels dat interview het signaal afgeven dat zij en Badr in december nog niets hadden, want zij zat dromend onder de kerstboom te fantaseren over een mooi 2012 voor Ruud en haar....
Ik geloof er geen kont van. Wat ik al niet snap, is wanneer ze het Ruud verteld heeft, of wanneer hij erachter gekomen is. Volgens mij was ze toen al met Badr aan de zwier geweest. Ook kenden de kinderen hem al.
pi_115348221
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:49 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik geloof er geen kont van. Wat ik al niet snap, is wanneer ze het Ruud verteld heeft, of wanneer hij erachter gekomen is. Volgens mij was ze toen al met Badr aan de zwier geweest. Ook kenden de kinderen hem al.
Hoelang was die afluisterapp. al aanwezig in huis?
pi_115348455
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:47 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Zelfs haar vader had gezegd dat zij een Amsterdamse is en bekend is met wat er zich afspeelt. Zoiets was het. Het verbaasde hem dat zij niet kon weten wat Badr 'uitgespookt' zou hebben.
Precies!
pi_115348614
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:44 schreef eskil het volgende:
Ze denkt vast dat als ze het maar vaak genoeg tegen zichzelf zegt,het vast de waarheid is
pi_115349395
Op dat JFK gala was Badr volgens mij nog met Daphne, sterker nog hij was op dat gala mét Daphne, Google maar eens op afbeeldingen 'Badr Hari Daphne Gala'. Dag tijdlijn!

Daarnaast geloof ik ook niet dat ze hem daarvoor alleen kende van af en toe 'hoi' zeggen. Voor die Daphne had hij een relatie met Chantal en daar is hij volgens mij best wel lang mee geweest. Estelle en Chantal zijn (waren?) vriendinnen dus kent ze hem al vast wel langer. Ook leuk trouwens, iets beginnen met de ex van je vriendin maar dat terzijde.

Die Chantal is weer een bekende van Holleeder (volgens mij zelfs een ex) dus dat is wellicht de connectie tussen Badr en Willem.

En volgens mij had Estelle (je kent haar toch hè) aan Badr gevraagd of ie wel eens VROUWEN had mishandelt. Nee hoor, tuurlijk niet, daar ben ik zelfs nog nooit van beschuldigd! Ik trap wel mannen helemaal in elkaar elkaar maar dat geeft toch niet? Nou, blijkbaar geeft dat idd niet volgens Estelle ;-)

[ Bericht 2% gewijzigd door proud_mami op 09-08-2012 21:34:27 ]
  donderdag 9 augustus 2012 @ 20:28:46 #282
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115349939
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:54 schreef eskil het volgende:

[..]

Hoelang was die afluisterapp. al aanwezig in huis?
Dat weet ik niet meer precies, maar dat zal wel in een van de vorige delen staan, al kan ik me vaag herinneren dat dat toen ook niet duidelijk was, wanneer wat precies gebeurd was
  Trouwste user 2022 donderdag 9 augustus 2012 @ 20:29:38 #283
7889 tong80
Spleenheup
pi_115349995
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:19 schreef proud_mami het volgende:

En volgens mij had Estelle (je kent haar toch hè) aan Badr gevraagd of ie wel een VROUWEN had mishandelt.
'Tuurlijk lieve Estelletje. Maar ze vroegen er zelf om.'

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Miss SHO donderdag 9 augustus 2012 @ 20:42:54 #284
22592 crew  Ole
pi_115350676
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:15 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nee, Ruud heeft de landing van de vlucht uit Marakech vanuit de container geobserveerd. :Y
Toen had ze toch gelogen en gezegd dat ze met Leco weg was?
  donderdag 9 augustus 2012 @ 22:22:39 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115357925
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:42 schreef Ole het volgende:

[..]

Toen had ze toch gelogen en gezegd dat ze met Leco weg was?
Ja, ze had gelogen dat ze met Leco naar Ibiza was, en de vlucht uit Marrakech kwam vrijwel tegelijk met die uit Ibiza aan.
Het vreemdste aan dat verhaal was eigenlijk dat Estelle beweerde dat Ruud toen al op de hoogte was (gebracht door haar), en dat hij ook wist dat ze met Badr naar Marrakech was, terwijl Ruud dus zegt dat hem verteld was dat ze naar Ibiza was met Leco, en hij daarom op Schiphol stond te containergluren.

Het klopt van geen kant, en de verontwaardiging omdat Ruud de scheiding openbaar gemaakt had en zij Maxim nog even op de hoogte moest brengen (Joëlle wist het kennelijk al?) geloof ik ook niet zo, het zou me niets verbazen als ze Badr toen al ontmoet hadden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 9 augustus 2012 @ 22:35:49 #286
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_115358853
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:06 schreef Mylene het volgende:

even klikken om uit te vergroten

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is net Barbara Barends op die onderste foto
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_115363815
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:44 schreef Cynix ® het volgende:
Oeps Piglet, ik heb per ongeluk jouw post aangepast i.p.v. een nieuwe te maken. (8>
Schande! :P

Maar poe, volgens mij zijn we er nog niet.

Persoonlijk geloof ik Estelle wel dat ze nog geen 9 maanden een relatie had toen de scheiding bekend werd gemaakt. Het zal vast niet 100% gegaan zijn zoals ze daar heeft gezegd, maar zo lang een relatie verborgen houden voor Ruud en de incrowd in A'dam lijkt me gewoon niet waarschijnlijk.
En tussendoor is Badr ook nog geëmigreerd naar Amerika hè. Ok, hij was na 6 weken alweer terug :') Maar toch.
pi_115364746
Ik las vandaag (hier op Fok! ergens) dat Estelle Ruud verwijt dat hij foto's verspreidt ...met alle 6 kinders. Mooi weer spelen?

En dan Es. Die nodigt de pers uit om foto's te maken van haar, Bad(r) en haar kinderen.

Toch maar team Ruud.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 00:28:57 #289
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115365100
Volgens mij was ze in dat artikel vooral kwaad dat hij de kinderen tijdens al deze hectiek van de scheiding betrokken had bij de hereniging van zijn kinderen....

Echt, zij dropt een bom van een scheiding, gaat vervolgens met verse verkering en kinders op vakantie, weekendjes Parijs, enz. en dan neemt ze het haar aanstaande ex kwalijk dat hij met al z'n kinderen tegelijk vakantie viert? |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115369683
was al team Ruud maar nu definitief, er zitten gewoon te veel dingen die elkaar tegenspreken in alles wat er uit dat blonde hoofd komt.
onze tijdlijn is gebaseerd op wat ze zelf verteld heeft aan dingen zoals vakantie, moment van het keukentafel gesprek. volgens mij dacht ze dat het allemaal wel klopt zo maar heeft zich even niet gerealiseerd dat de kant van Badr (die ook zo in de bladen en online is op te zoeken) niet helemaal matcht met hoe zij het probeert voor te stellen.

je gaat zo wel twijfelen aan alles wat ze geroepen heeft.

en Ruud met zijn kinders op de foto op vakantie... sjonge, daar kun je al niet tegen?
leuke vakantiefoto's van je bijna ex met alle kinderen en dan dat een media offensief noemen?
paar weken geleden kon je geen blad openslaan of programma zappen of je zag die slecht opgemaakte ogen onder de blonde lokken wel weer ergens iets roepen over die grootse, lange en oneindige liefde!

snap ook echt niet dat de media niet al vol bovenop die Chantal en Daphne gedoken zijn, toch wel DE ex-en in dit verhaal. zoals gezegd, enige logische reden die ik kan bedenken dat ze zich niet laten verlokken tot een kleine reactie of interview kan bijna alleen maar angst zijn. het is nogal een fijne ex om iets vervelends over te zeggen.
pi_115369706
zou ze badr over en tijdje ook gaan verbieden omgang te hebben zn dochter waar zij bij is, zodat hij dat gescheiden moet houden van zn leven met haar?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:22:28 #292
22592 crew  Ole
pi_115377468
Tip voor degenen die aangifte hebben gedaan http://crime-bron.nl/shop/crimebron-artikelen/
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:26:14 #293
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_115377647
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 13:22 schreef Ole het volgende:
Tip voor degenen die aangifte hebben gedaan http://crime-bron.nl/shop/crimebron-artikelen/

Die tip kan je beter aan Badr geven :+

edit; hij is al op de hoogte :D

quote:
hoe duur abi lan hoeduur
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:33:07 #294
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115377912
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 07:30 schreef JaneDoe het volgende:
zou ze badr over en tijdje ook gaan verbieden omgang te hebben zn dochter waar zij bij is, zodat hij dat gescheiden moet houden van zn leven met haar?
Hopelijk maakt ze niet dezelfde fout. Het zal me dan ook niet verbazen als ze (mocht de relatie voortduren) niet al te lang wacht met een mini-Badr.
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:12:58 #295
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115379594
quote:
Geef je aanvallers geen kans en overleef een forse kogelregen !
Ze weten meer en zij zijn doorgaans goed ingelicht! :o
pi_115386999
Toch wel beetje grappig van nu.nl (achterklap):

Bedankt Estelle
Door haar affaire met bokser Badr Hari dreigt Estelle Cruijff haar tv baantje krijt te raken. SBS6 zou een soort RTL-Boulevard gaan maken. Met Estelle als commentator en Leco van Zadelhoff als beauty-adviseur.
Volgens Weekend vraagt men zich achter de schermen af of het publiek ‘Stelli’ nog wel ziet als leuke, grappige vrouw. “Reken er maar op dat het programma niet doorgaat,” weet een bron.
Daarmee vervalt ook de rol van haar ‘best friend’ Leco. Een drama, want Leco zegde zijn samenwerking met RTL4 op voor de nieuwe show. Hij heeft nu alleen nog een piepklein rolletje achter de desk van Shownieuws. Als Estelle ineens met verknipt, verkleurd haar en foute make-up in het openbaar verschijnt, weten we dat Leco wraak heeft genomen.
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:48:34 #297
37843 lady-wrb
kortaf
pi_115387847
wat achterlijk.
ze heeft presentatieskills of ze heeft ze niet (eerlijk gezegd vermoed ik het laatste)
dat hangt niet af van een fout vriendje

kennelijk wilden ze een bekende kop en presentatieskils waren niet belangrijk
dan is het logisch dat ze terugkrabbelen als ze negatief in het nieuws komt
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:22:33 #298
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115391200
Maar Leco is toch ook medeplichtig aan dit drama? :?
Hij verschafte Estelle toch haar alibi als ze met Badr lag te rommelen?

ESDB denk ik dan. :7
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:25:00 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115391296
Nee, Leco was haar alibi/excuus, maar Leco wist daar zelf kennelijk niet van, anders had hij wel meegelogen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:11:00 #300
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115395721
Nou, dan heeft ze hem 2 keer genaaid. Eerst hem als alibi misbruikt en nu een TV-programma door zijn neus geboord.
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:19:00 #301
7889 tong80
Spleenheup
pi_115396132
Dicht ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')