abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115343088
Ruud zat toch op Schiphol na hun reisje Marokko?
pi_115343418
Nog even wat aangepast, we komen er wel! :Y

• Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet
• Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle
• December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown
• Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
• 3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
• Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
• 27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
• 2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
• Begin juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek. Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol. Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
• 12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
• 15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd
• 20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
• 7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
• 8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af. :')
• 8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie. :')
• 25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
• 8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.

[ Bericht 4% gewijzigd door Cynix ® op 09-08-2012 17:44:57 ]
pi_115343860
begin sept: Estelle vindt een nieuw liefje, Badr draait door.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 9 augustus 2012 @ 17:42:02 #254
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_115343921
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:50 schreef piglet het volgende:

[..]

Je hebt een punt. Misschien zijn ze wel allebei net zo erg.
Alleen hij staat er al een tijdje om bekend, zij niet ;)
Yup, Ruud dacht natuurlijk; prima meid die Estelle, ze accepteert het dat ik tijdens onze relatie met een ander het bed gedeeld heb en nóg wil ze met me trouwen. Zo'n vrouw heb ik nou altijd al gewild, eentje die niet zeurt als ik eens een scheve schaats rijd. Immers, als ze daar tegen was geweest was ze niet in het huwelijksbootje met me gestapt. Er zijn wel meer huwelijken waar een soort van open relatie is en dat hoeft niet per se voor beide partijen zo te zijn, soms heeft alleen de man er iemand naast. Ruud dacht dat ie op rozen zat met haar en nu ineens kan ze niet meer tegen zijn vreemdgaan en gebruikt ze het tegen hem omdat dat haar nu goed uitkomt,, wat een bedriegster die Estelle :+
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2012 @ 17:44:26 #255
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115343995
Oeps Piglet, ik heb per ongeluk jouw post aangepast i.p.v. een nieuwe te maken. (8>
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_115344390
Als ik die tijdbalk zie en me ongeveer herinner wat er in al die interview is gezegd, ziet het er ineens zo geregisseerd en gladjes uit. En dan niet de gebeurtenissen in de Vipbox, maar de hele opbouw van de relatie tussen Estelle en Badr. *;
Is dat zo?
pi_115346343
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:27 schreef piglet het volgende:

• Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet
• Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
• 3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
• Begin juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek. Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol. Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
• 15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd
• 8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af. :')
• 8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie. :')
• 25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
• 8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
Badr en Estelle hadden toch al 9 maanden een relatie voordat de scheiding definitief werd?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2012 @ 19:07:53 #258
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115346442
Oktober 2011 - Begin Augustus 2012 = ca 9 maanden.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 19:08:30 #259
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115346457
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar schreven de bladen dat ie dat zei, of zei hij het ook echt zo? :P
Ach ik weet het ook niet. Geen idee hoe vaak dat van die golftas gebeurd is. En hoe vaak Stellepel mss zelf al haar spanning buiten de deur zocht, wie weet net zo vaak.

Dat pijn en verdriet geloof ik wel, al is het alleen maar voor zijn kinderen.
En dat zal voor haar net zo gelden.

Dus dat ie pijn en verdriet heeft om de gang van zaken vind ik niet de vermoorde onschuld spelen.
Maar da's persoonlijke interpretatie natuurlijk, ik heb op het moment meer sympathie voor Ruud dan voor Estelle, totaal nergens op gebaseerd eigenlijk, gewoon omdat je vaak een kamp kiest en ik Ruud zijn kamp leuker vind :7
En Ruud voelde zich ook heel erg gekrenkt omdat zij samen met haar moeder hem zat uit te lachen (telefonisch). Lijkt me ook niet leuk als je dat hoort, dat je als sukkeltje wordt weggezet.

[ Bericht 0% gewijzigd door ThunderBitch op 09-08-2012 19:38:11 ]
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_115346500
de tijdslijn maakt wel heel veel duidelijk, wat een razend tempo zeg.
ik snap ook gewoon een paar dingen niet (ja wel dat het gebeurt is natuurlijk) maar hoe kan een zichzelf respecterende vrouw (?), gewoon HET gesprek voeren en direct erna op vakantie gaan met nieuwe lover en helemaal happy en in volle adoratie zijn?
dat zijn toch enorme pieken qua gevoel en gemoedstoestand? of juist een totaal ontberen ervan?

overigens, ik hoop toch wel dat de roddelbladen dit zorgvuldig opgezette tijdslijntje even gaan oppakken en voorzien van de nodige pics enzo O-)
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 19:09:53 #261
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115346507
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Jawel, hij roept toch ook dat hij zó opgelucht is door de scheiding? Of dat hij niks over Badr wil roepen. Joh zeg gewoon niks, denk ik dan. Dat Estelle al nu met Badr is en al die verhalen veroorzaakt is al genoeg toch? :)

En dat die kinderen naar haar gaan, duh! Hij zag al zijn andere kinderen niet eens :D En als hij morgen weer een contract tekent bij een club.... logisch.
De schoorsteen moet wel branden. Iemand moet voor de harde pegels zorgen.
pi_115346553
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:07 schreef Cynix ® het volgende:
jeetje, als je dan die 9 mnd zwangerschap van ex erbij betrekt...
relatie gestart in oktober, ex bevallen in mei, gewoon amper zwanger en gelijk gedumpt, dan spoor je toch niet...
pi_115346723
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:11 schreef WRH het volgende:

[..]

relatie gestart in oktober, ex bevallen in mei, gewoon amper zwanger en gelijk gedumpt, dan spoor je toch niet...
echt te bizar voor woorden he
pi_115346740
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:11 schreef WRH het volgende:

[..]

Die broer ging zeker verhaal halen .
pi_115346759
quote:
In juni bleek ze toch al 9 maanden een affaire te hebben?
pi_115346859
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:16 schreef eskil het volgende:

[..]

Die broer ging zeker verhaal halen .
dat zou zomaar kunnen, dat het daarom ging.
echt lekkere mentaliteit dan zeg. (Badr dus, niet de broer)
Ik vind het eigenlijk best knap van ex dat we haar niet tot nauwelijks gehoord hebben, want die moet toch hebben staan te stuiteren.
Bedoel; wij maken nu een tijdsverloop maar als je net een baby hebt gehad zal zij ditzelfde tijdsverloop ook allang al in haar hoofd gemaakt hebben, dat moet toch vreselijk zijn?

of zou je haar niet horen omdat onze grote vriend ook hier bedreigingen heeft geuit, nadat haar broer ook al in elkaar geslagen was?
Over de baby hoor je hem (of Estelle) ook niet he.
pi_115346916
quote:
Ja, maar in dat Telegraafinterview is dat dus precies wat Estelle ontkent. Nee, zegt zij, niet 9 maanden, maar pas na het Beau Monde interview van februari zou het zijn begonnen. En ik begin me af te vragen of dat interview er niet juist is gekomen, omdat ze al een warme en grootse relaassie hadden.. Badr werd hierdoor een soort van geïntroduceerd in haar wereldje, en dat interview konden ze, a la Moscowitz en Jinek, mooi 'gebruiken' als de glamourstart van hun relatie. Hoe gek klinkt dit?
Is dat zo?
pi_115347066
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:21 schreef Smallish het volgende:

[..]
. Hoe gek klinkt dit?
helemaal niet gek
wat een vooropgezet plan dan waarschijnlijk })
pi_115347159
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:19 schreef WRH het volgende:

[..]

dat zou zomaar kunnen, dat het daarom ging.
echt lekkere mentaliteit dan zeg. (Badr dus, niet de broer)
Ik vind het eigenlijk best knap van ex dat we haar niet tot nauwelijks gehoord hebben, want die moet toch hebben staan te stuiteren.
Bedoel; wij maken nu een tijdsverloop maar als je net een baby hebt gehad zal zij ditzelfde tijdsverloop ook allang al in haar hoofd gemaakt hebben, dat moet toch vreselijk zijn?

of zou je haar niet horen omdat onze grote vriend ook hier bedreigingen heeft geuit, nadat haar broer ook al in elkaar geslagen was?
Over de baby hoor je hem (of Estelle) ook niet he.
Bedoel je bedreigingen richting zijn ex, dat zal toch niet waar zijn?! Of zoiets als: als je broer aangifte doet dan gebeurd er wat. Of misschien gaat het om geld, wat hij voor de baby moet gaan betalen.
pi_115347174
En Badr kon zo wegkomen met de zwangerschap 'uit een relatie die al voorbij was toen ik hem beter leerde kennen', aldus Stellie.
Is dat zo?
pi_115347602
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:29 schreef eskil het volgende:

[..]

Bedoel je bedreigingen richting zijn ex, dat zal toch niet waar zijn?! Of zoiets als: als je broer aangifte doet dan gebeurd er wat. Of misschien gaat het om geld, wat hij voor de baby moet gaan betalen.
Ik vind het eerder voor de hand liggen dat dat gebeurd is.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 19:42:59 #272
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115347692
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:27 schreef piglet het volgende:

Hoe zit het hiermee?

quote:
Jeroen van den Berg, mede-eigenaar van de Amsterdamse club Air, deed eerder aangifte tegen Hari. Van den Berg zegt vorig jaar in zijn eigen horecagelegenheid volledig in elkaar getrapt te zijn door de vechtkampioen. Bovendien heeft Hari volgens ingewijden op 18 mei jongstleden in het Amsterdamse nachtleven een bezoeker van club Jimmy Woo mishandeld, in de Korte Leidsedwarsstraat. Zijn broertje, dat in de club een reputatie als lastpak geniet, zou ruzie hebben gekregen met iemand uit ‘een groepje negers’.
Was toch niet dit jaar? Huh?
Bron: http://www.zijonline.nl/2(...)gde-estelle-meineed/
pi_115347757
Ook zo idioot is dat Estelle in haar interview met de Telegraaf zegt: Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd . Als je meer dan gewone interesse in iemand hebt, ga je toch op zoek. Badr Hari intikken en je weet precies wat voor vlees je in de kuip hebt! Dus wie wil ze nu voor de gek houden?!
  donderdag 9 augustus 2012 @ 19:45:13 #274
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115347796
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:21 schreef Smallish het volgende:

[..]

Ja, maar in dat Telegraafinterview is dat dus precies wat Estelle ontkent. Nee, zegt zij, niet 9 maanden, maar pas na het Beau Monde interview van februari zou het zijn begonnen. En ik begin me af te vragen of dat interview er niet juist is gekomen, omdat ze al een warme en grootse relaassie hadden.. Badr werd hierdoor een soort van geïntroduceerd in haar wereldje, en dat interview konden ze, a la Moscowitz en Jinek, mooi 'gebruiken' als de glamourstart van hun relatie. Hoe gek klinkt dit?
Dat had ik ook al eerder geschreven. Ik vermoedt dat zij hem speciaal gekozen heeft om een interview te hebben voor het blad.
En dat er niets was in die tijd, is ook een beetje raar, want ze vertelde/schreef ook dat ze uren zaten te skypen. Vast niet over lettertypes. _O-
pi_115347831
Misschien zit ik nu door te draven, hoor, maar in datzelfde Telegraafinterview wil Estelle ons heel graag laten geloven dat zij afgelopen oud & nieuw nog dacht "volgend jaar wordt het beter met Ruud en mij". Stel: in oktober bloeit er iets moois op tussen Estelle en Badr. De broer van zijn net zwangere ex, Daphne, heeft de pest in en neemt het in de Cooldown voor zijn zus op. Badr geeft hem een pak slaag. Estelle wil middels dat interview het signaal afgeven dat zij en Badr in december nog niets hadden, want zij zat dromend onder de kerstboom te fantaseren over een mooi 2012 voor Ruud en haar....
Is dat zo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')