abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 augustus 2012 @ 19:47:17 #276
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115347901
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:44 schreef eskil het volgende:
Ook zo idioot is dat Estelle in haar interview met de Telegraaf zegt: Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd . Als je meer dan gewone interesse in iemand hebt, ga je toch op zoek. Badr Hari intikken en je weet precies wat voor vlees je in de kuip hebt! Dus wie wil ze nu voor de gek houden?!
Zelfs haar vader had gezegd dat zij een Amsterdamse is en bekend is met wat er zich afspeelt. Zoiets was het. Het verbaasde hem dat zij niet kon weten wat Badr 'uitgespookt' zou hebben.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 9 augustus 2012 @ 19:49:18 #277
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115347996
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:45 schreef Smallish het volgende:
Misschien zit ik nu door te draven, hoor, maar in datzelfde Telegraafinterview wil Estelle ons heel graag laten geloven dat zij afgelopen oud & nieuw nog dacht "volgend jaar wordt het beter met Ruud en mij". Stel: in oktober bloeit er iets moois op tussen Estelle en Badr. De broer van zijn net zwangere ex, Daphne, heeft de pest in en neemt het in de Cooldown voor zijn zus op. Badr geeft hem een pak slaag. Estelle wil middels dat interview het signaal afgeven dat zij en Badr in december nog niets hadden, want zij zat dromend onder de kerstboom te fantaseren over een mooi 2012 voor Ruud en haar....
Ik geloof er geen kont van. Wat ik al niet snap, is wanneer ze het Ruud verteld heeft, of wanneer hij erachter gekomen is. Volgens mij was ze toen al met Badr aan de zwier geweest. Ook kenden de kinderen hem al.
pi_115348221
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:49 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik geloof er geen kont van. Wat ik al niet snap, is wanneer ze het Ruud verteld heeft, of wanneer hij erachter gekomen is. Volgens mij was ze toen al met Badr aan de zwier geweest. Ook kenden de kinderen hem al.
Hoelang was die afluisterapp. al aanwezig in huis?
pi_115348455
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:47 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Zelfs haar vader had gezegd dat zij een Amsterdamse is en bekend is met wat er zich afspeelt. Zoiets was het. Het verbaasde hem dat zij niet kon weten wat Badr 'uitgespookt' zou hebben.
Precies!
pi_115348614
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:44 schreef eskil het volgende:
Ook zo idioot is dat Estelle in haar interview met de Telegraaf zegt: Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd . Als je meer dan gewone interesse in iemand hebt, ga je toch op zoek. Badr Hari intikken en je weet precies wat voor vlees je in de kuip hebt! Dus wie wil ze nu voor de gek houden?!
Ze denkt vast dat als ze het maar vaak genoeg tegen zichzelf zegt,het vast de waarheid is
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_115349395
Op dat JFK gala was Badr volgens mij nog met Daphne, sterker nog hij was op dat gala mét Daphne, Google maar eens op afbeeldingen 'Badr Hari Daphne Gala'. Dag tijdlijn!

Daarnaast geloof ik ook niet dat ze hem daarvoor alleen kende van af en toe 'hoi' zeggen. Voor die Daphne had hij een relatie met Chantal en daar is hij volgens mij best wel lang mee geweest. Estelle en Chantal zijn (waren?) vriendinnen dus kent ze hem al vast wel langer. Ook leuk trouwens, iets beginnen met de ex van je vriendin maar dat terzijde.

Die Chantal is weer een bekende van Holleeder (volgens mij zelfs een ex) dus dat is wellicht de connectie tussen Badr en Willem.

En volgens mij had Estelle (je kent haar toch hè) aan Badr gevraagd of ie wel eens VROUWEN had mishandelt. Nee hoor, tuurlijk niet, daar ben ik zelfs nog nooit van beschuldigd! Ik trap wel mannen helemaal in elkaar elkaar maar dat geeft toch niet? Nou, blijkbaar geeft dat idd niet volgens Estelle ;-)

[ Bericht 2% gewijzigd door proud_mami op 09-08-2012 21:34:27 ]
  donderdag 9 augustus 2012 @ 20:28:46 #282
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115349939
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:54 schreef eskil het volgende:

[..]

Hoelang was die afluisterapp. al aanwezig in huis?
Dat weet ik niet meer precies, maar dat zal wel in een van de vorige delen staan, al kan ik me vaag herinneren dat dat toen ook niet duidelijk was, wanneer wat precies gebeurd was
  Trouwste user 2022 donderdag 9 augustus 2012 @ 20:29:38 #283
7889 tong80
Spleenheup
pi_115349995
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:19 schreef proud_mami het volgende:

En volgens mij had Estelle (je kent haar toch hè) aan Badr gevraagd of ie wel een VROUWEN had mishandelt.
'Tuurlijk lieve Estelletje. Maar ze vroegen er zelf om.'

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Miss SHO donderdag 9 augustus 2012 @ 20:42:54 #284
22592 crew  Ole
pi_115350676
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:15 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nee, Ruud heeft de landing van de vlucht uit Marakech vanuit de container geobserveerd. :Y
Toen had ze toch gelogen en gezegd dat ze met Leco weg was?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 9 augustus 2012 @ 22:22:39 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115357925
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:42 schreef Ole het volgende:

[..]

Toen had ze toch gelogen en gezegd dat ze met Leco weg was?
Ja, ze had gelogen dat ze met Leco naar Ibiza was, en de vlucht uit Marrakech kwam vrijwel tegelijk met die uit Ibiza aan.
Het vreemdste aan dat verhaal was eigenlijk dat Estelle beweerde dat Ruud toen al op de hoogte was (gebracht door haar), en dat hij ook wist dat ze met Badr naar Marrakech was, terwijl Ruud dus zegt dat hem verteld was dat ze naar Ibiza was met Leco, en hij daarom op Schiphol stond te containergluren.

Het klopt van geen kant, en de verontwaardiging omdat Ruud de scheiding openbaar gemaakt had en zij Maxim nog even op de hoogte moest brengen (Joëlle wist het kennelijk al?) geloof ik ook niet zo, het zou me niets verbazen als ze Badr toen al ontmoet hadden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 9 augustus 2012 @ 22:35:49 #286
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_115358853
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:06 schreef Mylene het volgende:
Ik heb wat gescand uit de bladen w/ .

even klikken om uit te vergroten

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is net Barbara Barends op die onderste foto
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_115363815
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:44 schreef Cynix ® het volgende:
Oeps Piglet, ik heb per ongeluk jouw post aangepast i.p.v. een nieuwe te maken. (8>
Schande! :P

Maar poe, volgens mij zijn we er nog niet.

Persoonlijk geloof ik Estelle wel dat ze nog geen 9 maanden een relatie had toen de scheiding bekend werd gemaakt. Het zal vast niet 100% gegaan zijn zoals ze daar heeft gezegd, maar zo lang een relatie verborgen houden voor Ruud en de incrowd in A'dam lijkt me gewoon niet waarschijnlijk.
En tussendoor is Badr ook nog geëmigreerd naar Amerika hè. Ok, hij was na 6 weken alweer terug :') Maar toch.
pi_115364746
Ik las vandaag (hier op Fok! ergens) dat Estelle Ruud verwijt dat hij foto's verspreidt ...met alle 6 kinders. Mooi weer spelen?

En dan Es. Die nodigt de pers uit om foto's te maken van haar, Bad(r) en haar kinderen.

Toch maar team Ruud.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 00:28:57 #289
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115365100
Volgens mij was ze in dat artikel vooral kwaad dat hij de kinderen tijdens al deze hectiek van de scheiding betrokken had bij de hereniging van zijn kinderen....

Echt, zij dropt een bom van een scheiding, gaat vervolgens met verse verkering en kinders op vakantie, weekendjes Parijs, enz. en dan neemt ze het haar aanstaande ex kwalijk dat hij met al z'n kinderen tegelijk vakantie viert? |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115369683
was al team Ruud maar nu definitief, er zitten gewoon te veel dingen die elkaar tegenspreken in alles wat er uit dat blonde hoofd komt.
onze tijdlijn is gebaseerd op wat ze zelf verteld heeft aan dingen zoals vakantie, moment van het keukentafel gesprek. volgens mij dacht ze dat het allemaal wel klopt zo maar heeft zich even niet gerealiseerd dat de kant van Badr (die ook zo in de bladen en online is op te zoeken) niet helemaal matcht met hoe zij het probeert voor te stellen.

je gaat zo wel twijfelen aan alles wat ze geroepen heeft.

en Ruud met zijn kinders op de foto op vakantie... sjonge, daar kun je al niet tegen?
leuke vakantiefoto's van je bijna ex met alle kinderen en dan dat een media offensief noemen?
paar weken geleden kon je geen blad openslaan of programma zappen of je zag die slecht opgemaakte ogen onder de blonde lokken wel weer ergens iets roepen over die grootse, lange en oneindige liefde!

snap ook echt niet dat de media niet al vol bovenop die Chantal en Daphne gedoken zijn, toch wel DE ex-en in dit verhaal. zoals gezegd, enige logische reden die ik kan bedenken dat ze zich niet laten verlokken tot een kleine reactie of interview kan bijna alleen maar angst zijn. het is nogal een fijne ex om iets vervelends over te zeggen.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_115369706
zou ze badr over en tijdje ook gaan verbieden omgang te hebben zn dochter waar zij bij is, zodat hij dat gescheiden moet houden van zn leven met haar?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:22:28 #292
22592 crew  Ole
pi_115377468
Tip voor degenen die aangifte hebben gedaan http://crime-bron.nl/shop/crimebron-artikelen/
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:26:14 #293
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_115377647
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 13:22 schreef Ole het volgende:
Tip voor degenen die aangifte hebben gedaan http://crime-bron.nl/shop/crimebron-artikelen/

Die tip kan je beter aan Badr geven :+

edit; hij is al op de hoogte :D

quote:
hoe duur abi lan hoeduur
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:33:07 #294
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115377912
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 07:30 schreef JaneDoe het volgende:
zou ze badr over en tijdje ook gaan verbieden omgang te hebben zn dochter waar zij bij is, zodat hij dat gescheiden moet houden van zn leven met haar?
Hopelijk maakt ze niet dezelfde fout. Het zal me dan ook niet verbazen als ze (mocht de relatie voortduren) niet al te lang wacht met een mini-Badr.
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:12:58 #295
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115379594
quote:
Geef je aanvallers geen kans en overleef een forse kogelregen !
Ze weten meer en zij zijn doorgaans goed ingelicht! :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_115386999
Toch wel beetje grappig van nu.nl (achterklap):

Bedankt Estelle
Door haar affaire met bokser Badr Hari dreigt Estelle Cruijff haar tv baantje krijt te raken. SBS6 zou een soort RTL-Boulevard gaan maken. Met Estelle als commentator en Leco van Zadelhoff als beauty-adviseur.
Volgens Weekend vraagt men zich achter de schermen af of het publiek ‘Stelli’ nog wel ziet als leuke, grappige vrouw. “Reken er maar op dat het programma niet doorgaat,” weet een bron.
Daarmee vervalt ook de rol van haar ‘best friend’ Leco. Een drama, want Leco zegde zijn samenwerking met RTL4 op voor de nieuwe show. Hij heeft nu alleen nog een piepklein rolletje achter de desk van Shownieuws. Als Estelle ineens met verknipt, verkleurd haar en foute make-up in het openbaar verschijnt, weten we dat Leco wraak heeft genomen.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:48:34 #297
37843 lady-wrb
kortaf
pi_115387847
wat achterlijk.
ze heeft presentatieskills of ze heeft ze niet (eerlijk gezegd vermoed ik het laatste)
dat hangt niet af van een fout vriendje

kennelijk wilden ze een bekende kop en presentatieskils waren niet belangrijk
dan is het logisch dat ze terugkrabbelen als ze negatief in het nieuws komt
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:22:33 #298
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115391200
Maar Leco is toch ook medeplichtig aan dit drama? :?
Hij verschafte Estelle toch haar alibi als ze met Badr lag te rommelen?

ESDB denk ik dan. :7
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:25:00 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115391296
Nee, Leco was haar alibi/excuus, maar Leco wist daar zelf kennelijk niet van, anders had hij wel meegelogen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:11:00 #300
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115395721
Nou, dan heeft ze hem 2 keer genaaid. Eerst hem als alibi misbruikt en nu een TV-programma door zijn neus geboord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')