Je punt is? Hij ging net zo snel weer open.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:12 schreef tong80 het volgende:
Dan te bedenken dat ie eerst op slot ging.
Ik snap nooit zo dat mensen duizenden euro's uitgeven aan hun uiterlijk en wel met zulke uitgroei op de foto gaanquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:36 schreef Leandra het volgende:
Die foto ook... Wat heeft de fotograaf gezegd?
Estelle, kijk eens alsof af je creditcards geblokkeerd zijn...
quote:'Ik wens haar al het geluk toe'
RUUD GULLIT BLIJFT ZWIJGEN OVER DE SCHEIDING
Oud-voetballer Ruud Gullit blijft zwijgen over zijn op handen zijnde scheiding van vrouw Estelle Gullit. De voetballer zet naar eigen zeggen alles op alles om het geluk van zijn kinderen te waarborgen.
Tegen RTL Boulevard liet de voetballer zaterdag weten niet van plan te zijn om een boekje open te doen over de reden van hun op handen zijnde breuk.
Zijn aanstaande ex Estelle deed dat zaterdag nadrukkelijk wel: in De Telegraaf beklaagde ze zich over haar eenzaamheid omdat Ruud vaak van huis zou zijn, en legde ze uit hoe haar nieuwe relatie met kickbokser Badr Hadi ontstond. Ook beschuldigt ze Ruud ervan affaires te hebben gehad.
Ruud laat zich echter niet verleiden om zijn kant van het verhaal wereldkundig te maken. Het enige dat hij aan RTL Boulevard kwijt wilde, was: "Ik wil wel zeggen dat ik hoop dat ze gelukkig in de liefde wordt. Het is toch de moeder van mijn kinderen, dus ik wens haar al het geluk toe."
D'r creditcard was al geblokkeerd toen ze naar de kapper wildequote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo dat mensen duizenden euro's uitgeven aan hun uiterlijk en wel met zulke uitgroei op de foto gaan
Sowieso altijd team kinderen, wie het ook zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:33 schreef Deisyy het volgende:
Maar Ruud heeft wel besloten om hun scheiding op eigen houtje naar buiten te brengen, voordat ze het aan de kinderen hadden verteld![]()
En Extelle heeft haar oude voetbalschoen pas weg gegooid nadat ze een kickbokxschoen had![]()
Team Maxim en Joëlle!
Dat zegt zij. Alsof zij nog recht van spreken heeft. Slimme zet van Ruud, als zij eerder gedaan had, is het maar afwachten wat ervan komt.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:33 schreef Deisyy het volgende:
Maar Ruud heeft wel besloten om hun scheiding op eigen houtje naar buiten te brengen, voordat ze het aan de kinderen hadden verteld![]()
En Extelle heeft haar oude voetbalschoen pas weg gegooid nadat ze een kickbokxschoen had![]()
Team Maxim en Joëlle!
Oh jee, ze moest tussen het gewone volk zittenquote:Met een gewone Transavia-vlucht
Ja, dat....quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
Hoe beter je het interview leest, hoe lachwekkender het wordt, dit ook:
[..]
Oh jee, ze moest tussen het gewone volk zitten
Tsja, een soort protocol van de jet-set.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:04 schreef utrecht1970 het volgende:
Uberhaupt waarom stellen denken dat de pers ingelicht moeten worden als ze gaan scheiden.......
We hebben een gat van een week, de week tussen het keukekentafelgesprek en de openbaring in de media. Ik vraag me af wanneer ze over de verkering heeft veel. Was dat tijdens het eerste gesprek of tijdens het tweede gesprek, de nacht voor het wereldnieuws naar buiten kwam?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat....
Maar ik snap het sowieso niet zo; ze heeft op 6 juni het keukentafelgesprek met Ruud gehad, in haar mooie witte keuken (WTF? wat moeten we met die keukeninfo?) en de dag daarna was die gewone Transaviavlucht met Badr, waar Ruud kennelijk van wist... hoezo heeft hij dan direct de volgende dag zonder overleg besloten het in de media te brengen?
Het kwam afgelopen dinsdag toch in de media? Of heeft ze maandagavond voor de tweede keer in haar witte keuken gezeten om hem te vertellen dat ze niet alleen van hem ging scheiden (wist hij al 6 dagen) maar ook al een verse verkering had?
Ja, en helemaal als je de speculaas bijna voor ze klaarlegt door met een gewone Transaviavlucht met je vreemdganger op stap te gaanquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tsja, een soort protocol van de jet-set.![]()
Als ze het niet laten weten, dan krijg je allemaal 'speculaasjes' enzo.
Plaatsvervangende schaamte.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en helemaal als je de speculaas bijna voor ze klaarlegt door met een gewone Transaviavlucht met je vreemdganger op stap te gaan![]()
Valt eigenlijk nog mee dat het afgelopen week nog niet in de bladen stond.
Ik denk het tweede, want Ruud is sinds maandag boos.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hebben een gat van een week, de week tussen het keukekentafelgesprek en de openbaring in de media. Ik vraag me af wanneer ze over de verkering heeft veel. Was dat tijdens het eerste gesprek of tijdens het tweede gesprek, de nacht voor het wereldnieuws naar buiten kwam?
Echt hè en dan haar hoogdravende verhaal over hoe wereldberoemd Badr wel niet is in Marokko.quote:
Maar ze zegt wel dat Ruud van hun gewone vlucht wist.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk het tweede, want Ruud is sinds maandag boos.
Ja, toen was ze natuurlijk alleen nog maar gewoon vrienden met Badr....quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ze zegt wel dat Ruud van hun gewone vlucht wist.
Die golftas is een heet hangijzer.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, toen was ze natuurlijk alleen nog maar gewoon vrienden met Badr....
Hoe zit dat met die golftas van Ruud trouwens, is die golftas synoniem voor vreemdgaan, deed Ruud het op de golfbaan, of is Extelle gewoon jaloers dat hij die golftas wel altijd meeneemt?
Ja, dat zegt ze letterlijk, en dan daarna dit nog een keer:quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:46 schreef Marrije het volgende:
En die golftas, ruud zei dat ie ging golfen, en op den duur keek ze niet eens meer of die tas wel iit de auto was gehaald of dat hij ergens anders was geweest.
Zoiets?
Ik snap het niet, wat is dat toch met die golftas? Bewaarde hij daar z'n condooms in?quote:Maar dat zijn juist zijn eigen recente ontwikkelingen, en niet de mijne! De reden dat ik niet meer naar zijn golftas omkeek, zeg maar. Ik ga geen namen noemen.
Ja, dat laatste, ik heb het een paar keer gelezen om het te begrijpen, maar zou graag weten wat ze daar precies mee bedoelde.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat zegt ze letterlijk, en dan daarna dit nog een keer:
[..]
Ik snap het niet, wat is dat toch met die golftas? Bewaarde hij daar z'n condooms in?
Misschien zei hij vaak dat hij ging golven maar dat zij aannam dat hij een scharrel bezochtquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat laatste, ik heb het een paar keer gelezen om het te begrijpen, maar zou graag weten wat ze daar precies mee bedoelde.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:16 schreef Mylene het volgende:
Er is niet één moment geweest waarop ik gedacht heb: Ruud Gullit, nú is het genoeg.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misschien zei hij vaak dat hij ging golven maar dat zij aannam dat hij een scharrel bezocht
Estelle zei tegen Evert van Privé dat ze nooit naar de PC Hooftstraat gaat: want daar heb ik niks te zoeken. LIEG ZEquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:50 schreef Leandra het volgende:
D'r creditcard was al geblokkeerd toen ze naar de kapper wilde
Helemaal eens.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
Sowieso altijd team kinderen, wie het ook zijn.
Hoewel het natuurlijk veel spannender is als blijkt dat hij met z'n golftas naar Rafael gingquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:26 schreef Eef999 het volgende:
Maar Estelle zegt ook; ik ga geen namen noemen. Een bekend iemand dus.....
Komen we zo misschien bij de van der Vaartjes uit![]()
Ruud met z'n golftas naar Sylvie
Dan krijgen we de grootste gate ooit hierquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoewel het natuurlijk veel spannender is als blijkt dat hij met z'n golftas naar Rafael ging
Ik kan me niet voorstellen dat die niet in de business class hebben gezetenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
Hoe beter je het interview leest, hoe lachwekkender het wordt, dit ook:
[..]
Oh jee, ze moest tussen het gewone volk zitten
Heeft Transavia dat wel?quote:Op zondag 17 juni 2012 00:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat die niet in de business class hebben gezeten
Wel naar Ronan Keating die heel toevallig laatst ook is gescheidenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoewel het natuurlijk veel spannender is als blijkt dat hij met z'n golftas naar Rafael ging
Beetje naief komt ze wel over.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hè en dan haar hoogdravende verhaal over hoe wereldberoemd Badr wel niet is in Marokko.
" En meteen heb ik een afspraak gemaakt: je mag er niet meer zonder mij naar toe!”
is dat echt haar auto?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:59 schreef Vivi het volgende:
Gelukkig kan ze in Oud Zuid op veel steun rekenen
(via via op Facebook..)
http://twitpic.com/9x4srn
maar, maar, maar....misschien ging hij gewoon heel vaak golfen. Omdat dat een goede bezigheid is voor zich vervelende mannen met een slecht huwelijkquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, of misschien noemde zij hem eerst liefkozend Tiger Woods, en later niet liefkozend meer...quote:Op zondag 17 juni 2012 07:37 schreef computergirl het volgende:
[..]
maar, maar, maar....misschien ging hij gewoon heel vaak golfen. Omdat dat een goede bezigheid is voor zich vervelende mannen met een slecht huwelijk
Dat dacht ik dus ook altijd, tot ik 2 jaar geleden haar moeder zag, die heeft ook dat neusje, alsof ze net iets inhaleertquote:Op zondag 17 juni 2012 09:06 schreef controlaltdelete het volgende:
en haar verbouwde Wacko Jacko-neusje.
2 voor de prijs van 1?quote:Op zondag 17 juni 2012 09:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook altijd, tot ik 2 jaar geleden haar moeder zag, die heeft ook dat neusje, alsof ze net iets inhaleert
Of is hij echt bewerkt inmiddels?
Volgens mij wel. Heb ff haar moeder gegoogled, de neus van haar moeder is een stukje groffer. Bovendien zijn er foto's van Estelle waar haar neus ook een stukje groter is. Die neus van haar nu doet me denken aan Jacko. Ze doet me ook denken aan een barbiepop maar dan ene die over de datum isquote:Op zondag 17 juni 2012 09:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook altijd, tot ik 2 jaar geleden haar moeder zag, die heeft ook dat neusje, alsof ze net iets inhaleert
Of is hij echt bewerkt inmiddels?
Ik denk dat Ruud in sommige aspecten wel van zijn eerdere huwelijken heeft geleerd...quote:Op zondag 17 juni 2012 09:16 schreef erik666 het volgende:
Zouden ze in gemeenschap van goederen zijn getrouwd ? Zou wel dom zijn.
Geeft toch ook niks?quote:Op zondag 17 juni 2012 09:10 schreef Marrije het volgende:
Ik denk dat ze wel weet dat dit kortstondig is
Badr doet wel meer scheve dingen, ik zou daar niet op rekenenquote:Op zondag 17 juni 2012 09:25 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik neem aan dat die Badr moslim is? Als er toekomst in die relatie zit dan moet ze ook nog moslim worden, tenminste als Badr een moslim is met hart en ziel.
Ik zit me af te vragen waar dat nou aan ligt, zonnebankt ze teveel ofzo?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:36 schreef JaneDoe het volgende:
ik word eind dit jaar 33, tis niet te hopen dat ik daar zo'n oude kop bij cadeau krijg..
De tijdloze Lecolook is gewoon niet zo tijdloos maar meer permanent 43.quote:Op zondag 17 juni 2012 09:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen waar dat nou aan ligt, zonnebankt ze teveel ofzo?
Afgezien van dat ze zo snel ouder lijkt te worden vind ik haar echt wel een mooie vrouw
Tijd voor een make-overquote:Op zondag 17 juni 2012 09:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
De tijdloze Lecolook is gewoon niet zo tijdloos maar meer permanent 43.
Hoho dat weten we niet hè? Hij geeft geen interviews en praat niet met de pers. Zij kan alles wel roepen. Zelfs z'n tweets gaan alleen over voetbal, dat siert hem wel vind ik persoonlijk.quote:Op zondag 17 juni 2012 09:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat iedereen hier zo pro-Ruud is
Die lul hangt het nieuws aan de grote klok (leuk voor de kinderen) en vreemdgaan had hij ook geen moeite mee. Ik zie weinig reden tot sympathie.
Maar waarom knalt hij de scheiding in het nieuws voordat de kinderen het weten?quote:Op zondag 17 juni 2012 09:33 schreef Livra het volgende:
[..]
Hoho dat weten we niet hè? Hij geeft geen interviews en praat niet met de pers. Zij kan alles wel roepen. Zelfs z'n tweets gaan alleen over voetbal, dat siert hem wel vind ik persoonlijk.
Ze deed dus een ''paaytje'' la paay en curry hadden toch ook zo'n dergelijk keukentafelgesprek toen er uit kwam dat hij al samen was met Micky en wilde gaan scheidenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat....
Maar ik snap het sowieso niet zo; ze heeft op 6 juni het keukentafelgesprek met Ruud gehad, in haar mooie witte keuken (WTF? wat moeten we met die keukeninfo?) en de dag daarna was die gewone Transaviavlucht met Badr, waar Ruud kennelijk van wist... hoezo heeft hij dan direct de volgende dag zonder overleg besloten het in de media te brengen?
Het kwam afgelopen dinsdag toch in de media? Of heeft ze maandagavond voor de tweede keer in haar witte keuken gezeten om hem te vertellen dat ze niet alleen van hem ging scheiden (wist hij al 6 dagen) maar ook al een verse verkering had?
Jawel, ik moet juist erg lachen om claims dat ze een lelijk gedrocht zou zijn.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Aan jouw PI smiley te zien meen je er niets van Cctje
hier heeft ook niemand gezegd dat het een lelijk gedrocht is, maar ze zien er gewoon niet gelukkig uit en ze ziet er gewoon geleefd en oud uit voor haar leeftijdquote:Op zondag 17 juni 2012 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel, ik moet juist erg lachen om claims dat ze een lelijk gedrocht zou zijn.
Dat is een goed punt! En ze was zo jong toen ze met Ruudje ging, en als je niet bedenkt hoe jong ze toen was en nu 16 jaar optelt, dan snap je niet dat ze pas 33 is.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:21 schreef conleche het volgende:
Maar zoveel ouder dan 33 ziet ze er nu ook weer niet uit denk ik? Ze is gewoon al sinds mensenheugenis in the picture, dus je verwacht gewoon dat ze ouder is.
Dat maakt haar ouder ja dat ze toch innerlijk verdrietig was dat Ruud vreemd ging. Maar ze is niet lelijk .quote:Op zondag 17 juni 2012 12:21 schreef Eef999 het volgende:
Mevr. Gullit 2 was ook niet zo naïef, dat was een pittige tante, volgens de verhalen![]()
Die ging met 1 van de dochters van Ruud (uit zijn eerste huwelijk) naar de kapper en liet het mooie lange haar van het kind helemaal afknippen. Yvonne was furieus![]()
En Estelle is een hele mooie vrouw, alleen ziet ze er idd niet uit als 33, maar dat heeft dat verdrietige huwelijk natuurlijk met haar gedaan
De daily mail brengt het leuk:quote:
Dat moet een pijnlijke bevalling zijn geweest, zeker voor een 19-jarigequote:She gave birth to their two-year-old daughter, Joelle, when she was 19 and the family lived in a flat on the outskirts of Amsterdam.
Ja doh... Ze is 33quote:Op zondag 17 juni 2012 09:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tijd voor een make-over
Maar dan nog is ze vrouwelijker dan de gemiddelde huismoeke van 43.
Vreselijke plastice vrouw door de operaties en zonnenbanken.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:21 schreef Eef999 het volgende:
En Estelle is een hele mooie vrouw, alleen ziet ze er idd niet uit als 33, maar dat heeft dat verdrietige huwelijk natuurlijk met haar gedaan
Het onschuldige imago van de golftas is inmiddels wel volledig naar de maan.quote:Op zondag 17 juni 2012 07:49 schreef Tinkepink het volgende:
Een golftas is ook een mooie tas om een schone onderbroek en een tandenborstel in te bewaren natuurlijk.
bronquote:Ruud Gullit is nog altijd verwikkeld in een hevig geldgevecht met ex Christina Pensa. ‘We hebben al bij Gullit aan de deur gestaan.’ Ruud Gullit morgen voor zoveelste keer voor rechter ‘Ik zou zeer verbaasd zijn als hij wint’
Het lukt Ruud Gullit maar niet zich los te weken van zijn liefdes-cv. Morgen staat de ex-voetbalprof voor de zoveelste keer voor de rechter inzake het alimentatiegebed zonder einde tussen hem en zijn tweede ex-vrouw, de Italiaanse Christina Pensa. Voor haar ruilde Gullit zijn eerste vrouw en jeugdliefde Yvonne de Vries in, bij wie hij net als bij Pensa en zijn huidige vrouw Estelle Cruijff twee kinderen heeft. In het pingpongspel van dagen en gedaagd worden – dat qua tijdspanne niet echt meer in verhouding staat tot een huwelijk dat anderhalf jaar duurde – is het nu weer Gullit die een kort geding aanspant tegen zijn ex-vrouw.
Pensa, door Gullit in het verleden een ‘geldwolf’ genoemd, probeert Gullit er al jaren van te overtuigen dat hij zich moet houden aan een uitspraak van het Milanese gerechtshof in 1997, het jaar dat het echtpaar van tafel en bed scheidde. Gullit moest tijdens vakantieperiodes zijn kinderen voor een bepaald aantal dagen bij zich nemen, of anders in de buidel tasten.
Pensa’s Italiaanse advocaat Roberto de Falco – werkzaam bij Nederlands-Italiaans advocatenkantoor De Falco Janssen Avvocati - Advocaten, en orerend met warm-Italiaanse tongval – begrijpt die ‘familia-gedachte’ volkomen. ‘Gullit is vader. De redenering van de rechter was dat je als padre de verplichting hebt om omgang met je kinderen te hebben. Zeer logisch. Hij wil zijn kinderen niet bij zich hebben tijdens de vakanties, dus moet hij geld betalen. In al die jaren heeft hij dat één keer gedaan.’
Gullit weigert te betalen omdat Pensa in 2000, vlak voor zijn huwelijk met Estelle, de echtscheidingspapieren heeft getekend. Iets waar hij volgens insiders miljoenen voor zou hebben neergelegd. Begin 2006 besloot het hof in Amsterdam ook dat Gullit toch gewoon moest betalen. Het verweer dat Gullit hier tegen indiende, werd eind mei 2007 door het hetzelfde hof van de hand gewezen.
‘Zeer onlogisch’, noemt De Falco, die voor de eerste keer aantreedt in de schier oneindige rechtszaak-reeks, het dat Gullit het morgen nogmaals probeert. ‘Ik zou zeer verbaasd zijn als hij wint.’ De advocaat van Gullit, I. Reinders Folmer, houdt haar lippen stijf op elkaar.
Gullit, die wel braaf een maandelijkse alimentatie van 5.030,82 euro overmaakt naar Pensa voor zijn twee kinderen, voerde de afgelopen jaren als verdediging aan dat hij sinds zijn scheiding rekeningen opgestuurd heeft gekregen - o.a. van hotels, limousinediensten en luxewinkels- die in de honderdduizenden euro’s lopen. Of hij die betaald heeft, blijft in het ongewisse.
Uiteindelijk heeft Pensa, ook geen flauwerd, gerechtsdeurwaarder Van Twuijver ingeschakeld om op een andere manier aan het geld te komen. Op dit moment hoeven Ruud en Estelle echter niet bang te zijn dat hun huis wordt leeggehaald. Vincent van Twuijver: ‘De hele zaak is erg ingewikkeld, laat ik het zo maar zeggen haha! We hebben één keer bij meneer Gullit aan de deur gestaan, begin 2006. Maar omdat dit nu speelt, doen we even niks.’ Het is even wachten op morgen. Opgewekt: ‘Als mevrouw Pensa gelijk krijgt, gaan we gewoon weer verder.’
quote:Op zondag 17 juni 2012 16:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Het onschuldige imago van de golftas is inmiddels wel volledig naar de maan.
*Team golftas
[ afbeelding ]
Jammer inderdaad dat een dergelijk attribuut nu altijd met argwaan zal worden bekeken.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Het onschuldige imago van de golftas is inmiddels wel volledig naar de maan.
*Team golftas
[ afbeelding ]
Ja, zijn verhaal is meen ik dat het door de scheiding komt, dat ze moest kiezen van zijn ex, maar het Gullit-verhaal lijkt me logischer en ik heb de indruk dat Gullit dat hier zelf tussen de regels door ook toegeeft. Ik vind het wel zo'n kleine meisjes-opmerking eigenlijk, 'pappie je had gelijk'quote:Op maandag 18 juni 2012 09:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ah op die manier, ik wist de reden niet meer, het komt wel eens in de zoveel tijd in haar interviews naar voren.
Ze hebben het toch flink wat jaren volgehouden
Da's een van de weinige huwelijksfoto's waar ze op lacht, man man, wat een ongelukkig ogend bruidje was datquote:Op zondag 17 juni 2012 22:40 schreef SEMTEX het volgende:
Daily mail heeft ook een stukje:
http://www.dailymail.co.u(...)g-sick-cheating.html
[ afbeelding ]
voor de nosejob:
[ afbeelding ]
Hoezo dan? Na 16 jaar huwelijk, en terwijl hij steeds zijn klep open deed bij de roddelbladen?quote:Op maandag 18 juni 2012 09:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het wel zo'n kleine meisjes-opmerking eigenlijk, 'pappie je had gelijk'![]()
Nou, alsof ze weer in genade wil komen bij papa met een 'je had toch gelijk'. Ik kan me overigens wel voorstellen dat je als vader wanhopig wordt van zo'n situatie, al had je natuurlijk je klep moeten houden tegen de roddelbladen.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo dan? Na 16 jaar huwelijk, en terwijl hij steeds zijn klep open deed bij de roddelbladen?
Hij is toch een lieve vader, dus dat zou een beetje apart zijn, imo. Maar dat moet Stellemans zelf weten natuurlijk. Je kunt ook gewoon proberen te verzoenen.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, alsof ze weer in genade wil komen bij papa met een 'je had toch gelijk'. Ik kan me overigens wel voorstellen dat je als vader wanhopig wordt van zo'n situatie, al had je natuurlijk je klep moeten houden tegen de roddelbladen.
Ik heb even gekeken en het is een geverifieerde account waar die tweet op staatquote:Op maandag 18 juni 2012 09:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is toch een lieve vader, dus dat zou een beetje apart zijn, imo. Maar dat moet Stellemans zelf weten natuurlijk. Je kunt ook gewoon proberen te verzoenen.
Maar dat Ruud dit dus voorstelt, het artikel is niet waar?Of heeft Livra geen echt ruud-account op Twitter bekeken?
Weirdquote:Op maandag 18 juni 2012 09:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken en het is een geverifieerde account waar die tweet op staat
of Ruud heeft tegen iemand aangepraat waarvan hij niet wist dat het richting Telegraaf werd doorgespeeld? (-> Friso)quote:Op maandag 18 juni 2012 10:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie de Telegraaf gebeld heeft en deed alsof hij Ruud was
Dat zou wat zijn... Als hij tegen Friso aangepraat heeft en Friso de Telegraaf gebeld heeftquote:Op maandag 18 juni 2012 10:11 schreef computergirl het volgende:
[..]
of Ruud heeft tegen iemand aangepraat waarvan hij niet wist dat het richting Telegraaf werd doorgespeeld? (-> Friso)
quote:Op maandag 18 juni 2012 10:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn... Als hij tegen Friso aangepraat heeft en Friso de Telegraaf gebeld heeft
Kennen elkaar van het golfen neem ik aan....
Edwin Eversquote:Op maandag 18 juni 2012 10:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie de Telegraaf gebeld heeft en deed alsof hij Ruud was
Ja, maar intelligentie slaat een generatie over volgens Stellepel, dus met dat meiske zit het vast wel goedquote:Op maandag 18 juni 2012 09:53 schreef Leandra het volgende:
Maar even over de inhoud van het interview dat Ruud niet gegeven heeft; Badr al met de kinderen naar een concert geweest en met Joëlle naar Parijs?
WTF?!
Over 2 jaar is Joëlle net zo oud als Estelle toen ze wat met Ruud kreeg, en Badr jonger dan Ruud toen was...
Nou, de ouders van Estelle lijken me niet echt intellectuele lichten en van een gelukkig huwelijk is bij beide grootouderparen al helemaal geen sprake.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar intelligentie slaat een generatie over volgens Stellepel, dus met dat meiske zit het vast wel goed
Een generatie of twee, danquote:Op maandag 18 juni 2012 10:26 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Nou, de ouders van Estelle lijken me niet echt intellectuele lichten en van een gelukkig huwelijk is bij beide grootouderparen al helemaal geen sprake.
Net zoals in UK of USA heeft een 'bron die dichtbij het stel staat' vast uit de school geklapt.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:11 schreef computergirl het volgende:
[..]
of Ruud heeft tegen iemand aangepraat waarvan hij niet wist dat het richting Telegraaf werd doorgespeeld? (-> Friso)
Dat lijkt me makkelijk te bewijzen door de Telegraaf toch? Of ze ECHT met hem hebben gesproken of niet? Ik weet niet precies hoe dat werkt bij krantenquote:
Ach, zou ze zelf ooit veroordeeld zijn voor het hebben van enig talent? Of verdacht? Of beschuldigd?quote:Over de verhalen dat de kickbokser zijn werk regelmatig mee naar huis neemt, maakt ze zich geen zorgen.
"Iemand zegt dat hij vrouwen mishandelt! Je kent me: daar heb ik hem naar gevraagd!", zegt Estelle. "Hij is er niet voor veroordeeld, niet van verdacht, hij is er zelfs door niemand van beschuldigd!"
Wat zou betekenen dat de de kinderen ook bij Badr komen te wonen.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ruud Gullit is meubels kopen, lees ik net op zijn twitter. Ik zal wel raar zijn, maar als ik hem was had ik haar mooi bij d'r nieuwe liefje in laten trekken hoor
Ik heb nog wel een mooie klippan die hij voor weinig (of veel als hij wil) mag overnemenquote:Op maandag 18 juni 2012 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ruud Gullit is meubels kopen, lees ik net op zijn twitter. Ik zal wel raar zijn, maar als ik hem was had ik haar mooi bij d'r nieuwe liefje in laten trekken hoor
Net als in dat scheidingsprogramma op 4, en dan staat moeder met kinderen buiten... nahquote:Op maandag 18 juni 2012 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2012 12:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een mooie klippan die hij voor weinig (of veel als hij wil) mag overnemen
Al het waar is kan Ruud geen claim indienen dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 12:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat lijkt me makkelijk te bewijzen door de Telegraaf toch? Of ze ECHT met hem hebben gesproken of niet? Ik weet niet precies hoe dat werkt bij kranten
Ja maar ik zeg toch nergens dat ze de kinderen mee moet nemen of wel?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Net als in dat scheidingsprogramma op 4, en dan staat moeder met kinderen buiten... nahDie 2 kinderen wonen nog thuis toch?
Ze noemt Ruud Gullit (ja ze noemt hem MET achternaam) een lieve vader, niet haar eigen.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is toch een lieve vader, dus dat zou een beetje apart zijn, imo. Maar dat moet Stellemans zelf weten natuurlijk. Je kunt ook gewoon proberen te verzoenen.
Maar dat Ruud dit dus voorstelt, het artikel is niet waar?Of heeft Livra geen echt ruud-account op Twitter bekeken?
Nee, maar waarom moet ze het dan bijleggen met haar vader, die beweerde dat Ruud snel weg zou zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 13:53 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ze noemt Ruud Gullit (ja ze noemt hem MET achternaam) een lieve vader, niet haar eigen.
Nou, pa heeft natuurlijk wél gelijk gekregen. En om te voorkomen dat hij haar dat nog jaren inwrijft, geeft ze hem maar alvast gelijk. Benieuwd of hij haar dan ook weer (terecht) gaat waarschuwen voor die vechtjas.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:58 schreef Pisces29 het volgende:
Nee, maar waarom moet ze het dan bijleggen met haar vader, die beweerde dat Ruud snel weg zou zijnHij IS een lieve vader, ze hebben een lang huwelijk gehad, dus wat die vader bedoelde is niet uitgekomen toch?
![]()
Gewoon 'gewoon' bijleggen.
oh ja De Huwelijksproblemen van Raf en Sylquote:Op maandag 18 juni 2012 13:57 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, genoeg gelachen!
Het EK is voorbij, Rafaël kom er maar in!
Nou, Raf zag er op zijn vriendelijkst gezegd diepongelukkig uit dit EK, alsof hij zich de bakjes ben&jerry's goed heeft laten smaken, dus inderdaad, kom maar opquote:Op maandag 18 juni 2012 13:57 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, genoeg gelachen!
Het EK is voorbij, Rafaël kom er maar in!
Die is er natuurlijk ook net pas achter gekomen dat hij niet de enige is voor Estelle...quote:Op maandag 18 juni 2012 15:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, Raf zag er op zijn vriendelijkst gezegd diepongelukkig uit dit EK, alsof hij zich de bakjes ben&jerry's goed heeft laten smaken, dus inderdaad, kom maar op
Volgens mij...zag ik hem zijn trouwring kussen nadat hij gescoord had gisteravond.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, Raf zag er op zijn vriendelijkst gezegd diepongelukkig uit dit EK, alsof hij zich de bakjes ben&jerry's goed heeft laten smaken, dus inderdaad, kom maar op
quote:Op maandag 18 juni 2012 15:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die is er natuurlijk ook net pas achter gekomen dat hij niet de enige is voor Estelle...
Dat was de "vriendschapsring" die hij van Estelle had gekregenquote:Op maandag 18 juni 2012 15:42 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Volgens mij...zag ik hem zijn trouwring kussen nadat hij gescoord had gisteravond.
Dan zou het wel heul knap geacteerd zijn allemaal.
Ja hehe broer van Johan en schoonvader van Ruudquote:Op maandag 18 juni 2012 18:43 schreef Copycat het volgende:
De broer van Johan Cruijff schijnt zo ook bij Blvd te komen!!!!!
Eeh, kuch.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja hehe broer van Johan en schoonvader van Ruud
En de zwager van Johan's vrouw komt zelfs aan het woord!quote:Op maandag 18 juni 2012 18:43 schreef Copycat het volgende:
De broer van Johan Cruijff schijnt zo ook bij Blvd te komen!!!!!
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:22 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vond Sneijder gisteren wel geirriteerd overkomen, zou dat komen door de wedstrijd of de op handen zijnde scheiding?
vader/broer/schoonvader/opa zei alleen dat hij liever ongelijk had gehad wb de staat van hun huwelijk en ze samen 100 jaar waren geworden...dat hij stellemans vanaf t begin heeft gewezen op de verschillen in karakter en het leeftijdsverschil met ruud...dat hij liever had gezien dat ze langer had gewacht met het naar buiten brengen van haar nieuwe relaasie ("zou chiquer geweest zijn") en dat hij zijn nieuwe schoonzoon niet kent maar wel de verhalen over hemquote:Op maandag 18 juni 2012 19:30 schreef mascara-klodder het volgende:
Die laatste posts
Vertel waar is er niks over gezegd?
oh iddquote:Op maandag 18 juni 2012 20:23 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
vader/broer/schoonvader/opa zei alleen dat hij liever ongelijk had gehad wb de staat van hun huwelijk en ze samen 100 jaar waren geworden...dat hij stellemans vanaf t begin heeft gewezen op de verschillen in karakter en het leeftijdsverschil met ruud...dat hij liever had gezien dat ze langer had gewacht met het naar buiten brengen van haar nieuwe relaasie ("zou chiquer geweest zijn") en dat hij zijn nieuwe schoonzoon niet kent maar wel de verhalen over hem
![]()
![]()
Dat jaquote:
en estelle blijkt toch zo oud te zijn als ze eruit ziet:quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:09 schreef Karina het volgende:
Hoeveel clichés kun je in 1 artikel proppen? Vrouwen die vallen op stoere mannen en beschermd willen worden, beha's die toch wel uitgaan...
ja doei, als ik een unlimited creditcard + geen baan had, zou ik ook aan 'spontane' acties doenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:06 schreef Mylene het volgende:
Estelle: "Ik ben spontaan en denk dat dát me romantisch maakt. Het komt voor dat ik opsta en bedenk dat ik met een vriendin naar Parijs ga"
En naar NY gaan!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ja doei, als ik een unlimited creditcard + geen baan had, zou ik ook aan 'spontane' acties doen
Ik denk dat dat steekje juist daardoor los is komen te zitten...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hier een van de laatste interviews van Badr Hari voor diegene die het nieuwe lief van Estelle echt (?) willen leren kennen.
En ow ja, alhoewel er een steekje bij deze man los zit, was hij wel een hele goede en begaafde thaibokser
dat was een uitspraak van badr, niet van estellequote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ja doei, als ik een unlimited creditcard + geen baan had, zou ik ook aan 'spontane' acties doen
Gevatte opmerking, maar hij deelde juist meer uit dan hij moest incasseren (helaas deed ie dat kennelijk soms ook buiten de ringquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik denk dat dat steekje juist daardoor los is komen te zitten...
Estelle: "Schatje, je bent vergeten het dopje terug op de tandpasta te dr..." BAM!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:28 schreef Mylene het volgende:
"Ik kan nog steeds ontploffen ieder moment, er zit een bepaalde agressie in m'n lijf waarvan ik niet weet wat ik er mee aan moet."
Klinkt al meteen gezellig.
http://www.telegraaf.nl/p(...)van_scheiding__.htmlquote:Op maandag 18 juni 2012 20:23 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
vader/broer/schoonvader/opa zei alleen dat hij liever ongelijk had gehad wb de staat van hun huwelijk en ze samen 100 jaar waren geworden...dat hij stellemans vanaf t begin heeft gewezen op de verschillen in karakter en het leeftijdsverschil met ruud...dat hij liever had gezien dat ze langer had gewacht met het naar buiten brengen van haar nieuwe relaasie ("zou chiquer geweest zijn") en dat hij zijn nieuwe schoonzoon niet kent maar wel de verhalen over hem
![]()
![]()
Volgens mij maakt Stellepel dezelfde fout als met Ruud. Eigenlijk een klassieke valkuil voor veel vrouwen; denken dat je een man kunt veranderen. En dat hij bij jou ECHT geen streken meer uit zal halen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:28 schreef Mylene het volgende:
"Ik kan nog steeds ontploffen ieder moment, er zit een bepaalde agressie in m'n lijf waarvan ik niet weet wat ik er mee aan moet."
Eens. En volgens mij is het ook allemaal ontzettend snel gegaan. Toen het naar buiten kwam, waren de kinderen niet ingelicht en inmiddels hebben er al uitjes met stiefpaps (bijna een generatiegenoot) plaatsgevonden. Het interview met Stellie met de Telegraaf geeft ook niet per se veel blijk van liefde voor haar koost. Ze mag dan wel een moeder van de oude stempel zijn (je kinderen blij met een broodtrommeltje naar school is kennelijk heel ouderwets), het lijkt er toch op alsof ze niet heel veel rekening met hun gevoelens houdt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat je je als jonge meid eens door zo'n achterlijke sportieve crimineel keihard laat nemen soit, maar om als iets oudere mama met zo iemand een relatie te beginnen en dan ook meteen met je kids begint te zeulen
Dat is toch volledig kansloos?
Wie er ook 'schuld' heeft, ik zou als ex (Gullit in dit geval) echt de kriebels krijgen van zo'n vent in de buurt van je kinderen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:28 schreef Mylene het volgende:
Wat is het toch ook een kwartjes-tokkie.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:06 schreef Mylene het volgende:
Estelle reageert in het verhaal: Ah joh. Die beha is toch overbodig. Met een beetje mazzel gaat die binnen twee tellen uit.
Bronquote:di 19 jun 2012, 19:46
Ex Badr Hari de dupe van liefde Badr en Estelle
van onze redactie
AMSTERDAM - Daphne, de ex van Badr Hari, dacht tot een week geleden dat het nog goed zat tussen haar en de kickbokser.
De klap was dan ook groot toen Daphne te horen kreeg dat Badr en Estelle verliefd zijn op elkaar.
"Daphne en Badr kregen vijf weken geleden een dochter. Tijdens de bevalling waren ze samen en er leek geen vuiltje aan de lucht. Daphne is de dupe van Badrs nieuwe relatie, maar dat hoor je nergens. Tot vorige week was ze serieus met Badr. Ze waren bezig met een toekomst", zo vertelt een anonieme bron aan RTL Boulevard.
"Daphne vraagt zich af of Estelle wist van haar bestaan. Ze begrijpt niet dat een moeder een andere moeder dit kan aandoen. Estelle heeft toch zelf ook kinderen?"
Badr laat via zijn woordvoerder weten dat hij begrijpt dat Daphne verdrietig is en dat hij haar zal bijstaan in de opvoeding van hun dochter.
quote:BADR HARI DUMPTE VRIENDIN DAPHNE VOOR ESTELLE
Showbizzend Nederland schrok vorige week van het nieuws dat Estelle haar Ruud verlaat voor bokser Badr Hari. Maar bij het ex-liefje van Badr komt de klap pas echt hard aan...
Badr en Daphne hebben namelijk amper vijf weken geleden samen een dochtertje gekregen hebben. Tijdens de zwangerschap en bevalling zouden de twee nog gewoon samen zijn geweest, maar had Badr dus óók een relatie met Estelle.
Voor Daphne was er dan ook geen vuiltje aan de lucht, zo vertelde een anonieme bron vanavond in RTL Boulevard: "Ze wist ook niet dat hij vorige week een weekendje met Estelle weg was. Pas daarna vertelde Badr aan Daphne hoe het tussen hem en Estelle zit." Maar toen Estelle de handdoek met Ruud in de ring gooide, sprong de hele vaderlandse pers er bovenop en kwam dus ook Badr's overspel aan het licht.
“Er gaan nu gewoon heel veel verhalen rond, maar Daphne is de dupe van alles, dat hoor je nergens. Ook het openhartige interview met Estelle in de Telegraaf vindt ze erg verwarrend. Tot vorige week was ze gewoon nog heel serieus met Badr, ze waren bezig met hun toekomst.” Oftewel: zonder pardon heeft Estelle de relatie van Daphne knock-out geslagen, en de kersverse moeder zit nu vól vragen…
Reactie Badr
Badr zelf vindt dat de situatie toch echt anders in elkaar steekt: "De band met Daphne is gewoon oke. Ik begrijp dat er sprake is van verdriet, Daphne begrijpt dat zoiets kan gebeuren."
Hij vervolgt: "Dit is zoals de dingen gaan in het leven, maar er mag geen twijfel over zijn dat Daphne niet alleen hoeft te zorgen voor het kindje.
Becker's nevusquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:33 schreef erik666 het volgende:
Wat heeft tie trouwens voor een vlek op zijn linker schouderblad.
En beide keren is zij degene met wie vreemdgegaan wordt.... en maar verontwaardigd zijn over het feit dat hij vreemdgaat.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:04 schreef vencodark het volgende:
En Estelle verlaat een vreemdganger voor een andere vreemdganger. Dat wordt vast een succes.Naïeve trut.
Ach ja, de pot verwijt de ketelquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
En beide keren is zij degene met wie vreemdgegaan wordt.... en maar verontwaardigd zijn over het feit dat hij vreemdgaat.
Eigenlijk waar Estelle d'r vader bang voor was toen ze net van haar eerste kind bevallen was, en dan is zij de oorzaak daarvan in een andere relatie.quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:09 schreef DarkElf het volgende:
Ja logisch, Daphne begrijpt het natuurlijk!
Net bevallen, denkend dat alles goed zit, hiermee geconfronteerd worden en dan zegt ze: Oh Badr schatje, natuurlijk snap ik dit! Ja kan idd gebeuren. Nou veel plezier met Estelle hoor, ik doe hier alles wel alleen hoor, geen probleem! '
Right, heel likely ja
Ik denk dat Daf ook wel wist wie en wat ze date. En ik denk dat Daf denkt, fun while it lasted, ik heb er een mooie levensverzekering aan overgehouden, kom maar door met die alimentatie...quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:09 schreef DarkElf het volgende:
Net bevallen, denkend dat alles goed zit, hiermee geconfronteerd worden en dan zegt ze: Oh Badr schatje, natuurlijk snap ik dit! Ja kan idd gebeuren. Nou veel plezier met Estelle hoor, ik doe hier alles wel alleen hoor, geen probleem! '
Right, heel likely ja
Dus die nanny wilde het verhaal eigenlijk niet naar buiten brengen? Da's ook lekker danquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:48 schreef Copycat het volgende:
Ik kan bijna niet wachten op het verhaal van de nanny, via een anonieme bron verteld aan de Party.
Het lijkt me sterk dat Daf een nanny heeft, zoveel doekoes heeft Badr nou ook weer niet.... al weet Estelle dat nu nog niet...quote:
even kijken of ik tijd heb om naar de kapper te gaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:46 schreef Livra het volgende:
Oeh... Het verhaal van Gullit vandaag in de Story.
Haha!quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
even kijken of ik tijd heb om naar de kapper te gaan
bronquote:Gullit over affaire Estelle: Vernederd in mijn eigen huis
Na de bekendmaking van de scheiding tussen oud-voetballer Ruud Gullit en Estelle, laten beiden hun kant van het verhaal optekenen door diverse media. Zo beweerde Estelle dat Ruud haar heeft weggegeven. En Ruud onthult nu hoe hij ontdekte dat hij werd bedrogen en hoe hij werd vernederd in zijn eigen huis.
In eerste instantie noemde Gullit 'recente onthullingen' de reden voor de breuk. Als snel werd duidelijk dat dit over de nieuwe liefde van Estelle ging, bokser Badr Hari. Estelle zei hierover: Badr heeft mij niet afgepakt, Ruud heeft mij weggegeven... Zij stelde ook dat het vreemdgaan van haar man haar teveel werd.
Nooit meer trouwen
In Story vertelt Gullit nu zijn kant van het verhaal. Zo onthult hij hoe hij ontdekte dat Estelle hem bedroog, hoe hij werd vernederd in zijn eigen huis én waarom hij uiteindelijk intimiteit zocht bij andere vrouwen. 'Ons huwelijk bestond feitelijk slechts op papier.' Over zijn toekomst zegt hij: Ik hoop weer gelukkig te worden, maar zal nóóit meer trouwen!
Badr Hari dumpt vriendin
Daphne, de ex-vriendin van Badr Hari, dacht een week geleden nog dat er geen vuiltje aan de lucht was in hun relatie, zo werd gisteren bekend. Vijf weken geleden beviel het fotomodel nog van een kindje van de kickbokser. Pas nadat de media bovenop de affaire met Estelle Gullit sprongen, kwam ze achter zijn overspel.
Daphne werd pardoes gedumpt voor de ex van Ruud Gullit, vertelde een anonieme bron aan RTL Boulevard: Ze wist ook niet dat hij vorige week een weekendje met Estelle weg was. 'Pas daarna vertelde Badr aan Daphne hoe het tussen hem en Estelle zit.' Volgens de bron is Daphne uiteindelijk de dupe van alles.
Daphne zou erg 'in verwarring zijn' nu de toekomst tussen haar en Badr Hari plotseling in duigen is gevallen. Ze had een toekomst tussen haar en de Nederlands-Marokkaanse bokser voorzien. De kersverse moeder zou zich afvragen of Estelle wel wist van haar bestaan. 'Estelle heeft toch zelf ook kinderen?'
'Zoals het gaat'
Volgens Badr is Daphne er echter rustig onder. Hij reageert: De band met Daphne is gewoon oké. 'Ik begrijp dat er sprake is van verdriet, Daphne begrijpt dat zoiets kan gebeuren.' Hij benadrukt dat 'dit is zoals de dingen gaan in het leven'. Wel wil hij er voor zorgen dat Daphne niet alleen voor de opvoeding van hun dochter staat.
bronquote:Estelle Gullit zwanger?
AMSTERDAM - In Amsterdam-Zuid gaat het gerucht dat Estelle Gullit zwanger is van haar kersverse vlam Badr Hari.
Dit meldt het zakenblad Quote. Het bericht is nog nergens bevestigd.
Badr is vijf weken geleden vader geworden van een dochtertje. Daphne, de moeder van zijn kindje, heeft hij verlaten voor Estelle. De kickbokskampioen laat via zijn woordvoerder weten dat hij begrijpt dat zijn ex verdrietig is en dat hij haar zal bijstaan in de opvoeding van hun dochter.
Estelle is twaalf jaar getrouwd geweest met Ruud. Samen hebben ze twee kinderen.
Mijn vrouw begrijpt me niet. Boehoehoe.quote:De oud-voetballer geeft toe dat hij ook misstappen heeft begaan tijdens de zestien jaar durende relatie, maar dat dat mede komt doordat hij eenzaam was in zijn huwelijk
Echt hè?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn vrouw begrijpt me niet. Boehoehoe.
Dus dat!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:31 schreef Leandra het volgende:
Je man gaat vreemd, en dat verwijt je hem grondig, om vervolgens zelf de 3de persoon in een relatie te zijn, charming...
Uiteindelijk my ass.quote:Zo onthult hij hoe hij ontdekte dat Estelle hem bedroog, hoe hij werd vernederd in zijn eigen huis én waarom hij uiteindelijk intimiteit zocht bij andere vrouwen.
Het zal toch niet? Het zal me niks verbazen als het zo is. Ik begrijp niet dat iemand zo met zijn zaad rondspuit en niet aan voorbehoedsmiddelen doet. Nou die 2 passen goed bijelkaar dumb & dumberquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:01 schreef Livra het volgende:
Hoho diezelfde reden voerde zij ook op hè? Eenzaam in het huwelijk, Ruud had haar 'weggegeven'. Is er een foto van de moeder van Estelle? Klinkt ook als een lekker type..
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:48 schreef Copycat het volgende:
Ik kan bijna niet wachten op het verhaal van de nanny, via een anonieme bron verteld aan de Party.
Echt hè.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:03 schreef Felixa het volgende:
Uiteindelijk my ass.![]()
Als die golftas toch eens kon praten...
Als het zo is dan kunnen we meteen checken of Estelle de waarheid heeft gesproken tijdens het interview aan de telegraaf. Ze zegt zelf namelijk 2 weken terug pas voor het eerst met hem naar bed zou zijn geweest.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het zal toch niet? Het zal me niks verbazen als het zo is. Ik begrijp niet dat iemand zo met zijn zaad rondspuit en niet aan voorbehoedsmiddelen doet. Nou die 2 passen goed bijelkaar dumb & dumber
Hij schijnt ook erg sterk zaad te hebbenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:25 schreef Poeke het volgende:
[..]
Als het zo is dan kunnen we meteen checken of Estelle de waarheid heeft gesproken tijdens het interview aan de telegraaf. Ze zegt zelf namelijk 2 weken terug pas voor het eerst met hem naar bed zou zijn geweest.
Ze weten het wel te verkopen bij de Telegraafquote:
Inmiddels komt ze ook al bij Leco aan haar (tijdloze) kapsel te zien. Wat een vies mens met die cokeneus, kunstnageltjes en gebleekte tanden. net zo'n hittepettit als estelle.quote:
Tuurlijk! Niemand die Gullit herkent op Schiphol!quote:Naar eigen zeggen keek hij vanachter een vuilcontainer toe hoe Estelle aankwam op Schiphol.
Sukkel
En dat nog voor het huwelijk he. Wat verschrikkelijk sneu en verdrietig, mijn medelijden met hem is héél grootquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:54 schreef Livra het volgende:
De oud-voetballer geeft toe dat hij ook misstappen heeft begaan tijdens de zestien jaar durende relatie, maar dat dat mede komt doordat hij eenzaam was in zijn huwelijk.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Tuurlijk! Niemand die Gullit herkent op Schiphol!![]()
![]()
Die staat achter Estelle ja .quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:56 schreef Livra het volgende:
Ohhh die Leco heeft natuurlijk meegespeeld dat hij met Stellemans op Ibiza zat... Da's ook een gluiperd hoor!
Uit de eerste hand? He bah.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:58 schreef Copycat het volgende:
Het is ruim tien jaar geleden dat ik uit eerste hand het verhaal vernam van een vreemdgaande Gullit die panisch de volgespoten condooms verzamelde. Hij voelde zich al snel onbegrepen.
Mata Hari? Badderen met Haar-i bedoel je? Of 'badjas harrie'?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:37 schreef sherezade het volgende:
Ach Estelle is flieft,en zo dom......
Zodra Mata Hari genoeg van haar heeft ruilt hij haar in voor een jonger exemplaar, en zoals ze er nu uit ziet zal dat niet lang meer duren.
Uit eerste hand als in 'van een vrouw die met hem het bed deelde'.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
Uit de eerste hand? He bah.
Dus jij hebt zelf ook nog met Ruud 'contact' gehad? En? Heeft dat nog iets opgeleverd?
Tuurlijk. Je mag er best een beetje trots op zijn hoor, dat je zelf ook nog een rol hebt gespeeld in dit verhaal, okay indirect, maar tochquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uit eerste hand als in 'van een vrouw die met hem het bed deelde'.
... en dat met al die hormonenquote:Op woensdag 20 juni 2012 07:09 schreef DarkElf het volgende:
Right, heel likely ja
Een rol? Je dicht me iets te veel 'eer' toe.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
Tuurlijk. Je mag er best een beetje trots op zijn hoor, dat je zelf ook nog een rol hebt gespeeld in dit verhaal, okay indirect, maar toch
oeh een twee-eiige tweeling, eentje die op Badr lijkt en eentje die op Raf lijkt!quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:58 schreef Ole het volgende:
Ook nog zwanger zou de gate helemaal compleet maken
Is dat dan weer de voormalige nanny van Anouk waar haar man zijn kunstje regelmatig op mocht doen?quote:
Neen het is niet wat jij denktquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
Liever achter Estelle dan... he wat flauw weer
Wie is dat?quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:14 schreef Mylene het volgende:
Volgens weekblad Party wordt er in de kusstreek van Noord Holland al maandenlang gefluisterd dat Ruud gevallen zou zijn voor de charmes van Debby Nuyens.
Dat is dan wel erg effectief dan, dat fluisterenquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:14 schreef Mylene het volgende:
Volgens weekblad Party wordt er in de kusstreek van Noord Holland al maandenlang gefluisterd dat Ruud gevallen zou zijn voor de charmes van Debby Nuyens.
Die foto op Facebook is niet zo speciaal, had een jonger model verwacht van Ruud.... Die gaat zich gewoon weer voortplantenquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:14 schreef Mylene het volgende:
Ruud heeft vast nog wel een voorraadje voor hem in zijn golftassiequote:Op woensdag 20 juni 2012 11:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het zal toch niet? Het zal me niks verbazen als het zo is. Ik begrijp niet dat iemand zo met zijn zaad rondspuit en niet aan voorbehoedsmiddelen doet. Nou die 2 passen goed bijelkaar dumb & dumber
maar dat deelt hij vast niet met badrquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:35 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ruud heeft vast nog wel een voorraadje voor hem in zijn golftassie
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik laat net gewoon de bus aan me voorbij rijden omdat ik te verdiept in dit topic was
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik laat net gewoon de bus aan me voorbij rijden omdat ik te verdiept in dit topic was
Lijkt me echt zo' n loedermoeder die haar Stellie nog even extra aanmoedigt om mannen uit te kleden (Ruud financieel en Badr letterlijk)quote:
Ohhh dat heb ik gewoon gemist. Heeft ze dat echt letterlijk gezegd?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:25 schreef Poeke het volgende:
[..]
Als het zo is dan kunnen we meteen checken of Estelle de waarheid heeft gesproken tijdens het interview aan de telegraaf. Ze zegt zelf namelijk 2 weken terug pas voor het eerst met hem naar bed zou zijn geweest.
Horecabazin die zelf ook in de scheiding ligt. Haar vent heeft zijn intrek genomen in een villa van Herman Heinsbroek.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Wie is dat?
en wat een zooi maken al die mensen van hun leven zeg![]()
En dan t ook zo lekker openbaar doen allemaal.. yeah voor ons, maar wel zielig voor die kinderen.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Inmiddels komt ze ook al bij Leco aan haar (tijdloze) kapsel te zien. Wat een vies mens met die cokeneus, kunstnageltjes en gebleekte tanden. net zo'n hittepettit als estelle.
oeh een oudje dus, das niets voor onze Ruud toch?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Horecabazin die zelf ook in de scheiding ligt. Haar vent heeft zijn intrek genomen in een villa van Herman Heinsbroek.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:14 schreef Mylene het volgende:
Dat is slim nog een keertje extra alimentatie. Daar valt meer te halen dan bij Badrquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is het kind juridisch voorlopig iig het kind van Ruud Gullit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |