abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 16 juni 2012 @ 17:12:41 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_112972554
Eerste topic 15000 views.

Dan te bedenken dat ie eerst op slot ging.

Heb kickbokser veranderd in bokser. Anders pastte # 2 niet in de TT.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_112972690

ESTELLE ZELF OVER DE SCHEIDING WAAR NEDERLAND OVER PRAAT
’Badr heeft mij niet afgepakt, Ruud heeft mij weggegeven...”

HET IS DE SCHEIDING VAN DE EEUW, die het EK VOETBAL zelfs even overschaduwde. RUUD GULLIT en ESTELLE CRUIJFF; na zestien jaar samen gaan ze uit elkaar. Tot nu toe zwegen beide partijen. Estelle doet vandaag éénmalig haar verhaal, aan PRIVÉ’s EVERT SANTEGOEDS: „Ruud is geen slechte man, hij heeft een slechte eigenschap.” En hoe zit het met kickbokskampioen BADR HARI?

Zestien jaar waren ze samen. Waarvan twaalf jaar getrouwd. Slechts weinig bruiloftsgasten zullen hebben voorspeld dat ze op een haar na hun koperen huwelijk zouden halen. Toch waren ze, al die tijd, een van dé glamourparen van Nederland. Hij de wereldvermaarde Zwarte Tulp, uit dagen dat Nederland nog wel eens een EK won, en zij de prachtige moeder van zijn kinderen die met haar wonderlijke combinatie van achternamen wel vijftig jaar voetbalhistorie met zich meedraagt.

Tot deze krant deze week onthulde dat het over en voorbij is. De scheiding van de eeuw! Nederland sprak ineens niet meer alleen over Oranje, maar ook over de Gullitjes en de derde naam die ineens werd genoemd; die van kickbokskampioen Badr Hari. Op hem zou Ruud Gullit hebben gedoeld, toen hij in een persverklaring meldde dat zijn huwelijk door „recente ontwikkelingen’ niet meer te redden was.

Estelle doet één keer haar verhaal. Op deze pagina’s, aan PRIVÉ. Op een adres in Amsterdam, waar zij verblijft om de voor de deur bivakkerende paparazzi te omzeilen, deelt zij haar gevoelens met iedereen in Nederland die wil weten wat er nu precies heeft afgespeeld in die fraaie stadsvilla in Amsterdam-Zuid, waar zij toch zo lang gelukkig léék met haar Ruud. En hij, net zo, met zijn ‘Stellemans’…

Hoe is het met je?

„Pfft. Opgelucht is het eerste woord wat me te binnen schiet. Maar dat is het natuurlijk niet. Niet alleen. Er is een heleboel gebeurd. En het is een optelsom van een heleboel dingen, maar dat zal je nog duidelijk worden. Mijn relatie met Ruud, mijn huwelijk met, is een heel groot en belangrijk deel van mijn leven. Bijna de helft. Onze kinderen; wat we samen hadden, dat gooi je niet zomaar weg. Daar gaat wel wat aan vooraf. En ik kon niet anders. Ik kón niet anders.”

En hoe is het met Ruud?

„Ik weet het niet. Hij is in elk geval boos. En verward. Er komt ook ongeloof bij kijken. Maar boos was hij in elk geval toen ik hem, maandagnacht, voor het laatst sprak. En wat Ruud me niet vertelde is dat hij het nieuws de volgende dag wereldkundig zou maken. Dat overviel me ’s ochtends dus nogal toen mijn telefoon maar bleef gaan – vriendinnen, radioprogramma’s, er kwam geen eind aan – en toen het in alle haast ook maar even aan ons zoontje werd verteld. Max, die nog van niets wist. Dat had ik zo graag anders gewild en anders gedaan. Zo graag had ik het samen met Ruud aan de kinderen verteld, samen willen uitleggen en samen naar de media willen gaan. Dat we heus vrienden blijven en op een dag als trotse ouders samen naar hun diploma-uitreiking zullen komen. Maar die kans kreeg ik niet. Daarom zeg ik: hij is nogal boos.”

Hoe gaan jullie nu met elkaar om dan? Wie woont er nog thuis?

„We komen allebei nog wel thuis, maar dan wordt er niet gesproken. Ik hoor wat verwijten en ik zie dat ongeloof. Hij heeft het, denk ik, dan ook niet echt zien aankomen. Dat is als je te druk bent met je eigen ding, en dingen. Dan zie je het meer niet aankomen.”

Wanneer is het volgens jou misgegaan?

„Dat kan ik niet zeggen. Er is niet één moment geweest waarop ik gedacht heb: Ruud Gullit, nú is het genoeg. Elk jaar met Oud en Nieuw dacht ik: volgend jaar wordt het beter. In het nieuwe jaar gaan we leuke dingen doen, weer met elkaar om zoals een man en vrouw dat horen te doen. Maar elk jaar kwam daar ook weer niets van. Lukte het weer niet. Ik had mijn voldoening als moeder, dat zeker. Ik ben wel jong, maar ik ben van de oude stempel als het om hun opvoeding gaat. Op tijd naar school, ik wil dat ze blij naar school gaan, trommeltje mee. Ik haal ze op, sporten. Regelmaat, een heerlijke onbezorgde jeugd. Ik ben zelf kind van gescheiden ouders; ik weet hoe belangrijk dat is. En dat lukte ook. Ik heb heerlijke, leuke, lieve kinderen, mét humor. Die flexibel zijn, ook. Ik heb mijn boeltje gepakt en ben met de kinderen naar Amerika gegaan toen Ruud daar trainer werd. Een compleet ander leven voor ze, natuurlijk. Maar dat deden ze geweldig. Ruud wilde die uitdaging in Amerika graag aan en ik gunde hem die. Natuurlijk! Het is zijn werk en het is zijn leven. Hij houdt ervan met die jongens in dat veld te staan. Het maakt hem intens gelukkig, wat ik later ook zag toen hij naar Grozny ging.

Wat zijn motieven zijn om daarheen te gaan, dat is zijn zaak. Maar als het hem gelukkig maakt: ga! Alleen daar konden de kinderen en ik niet mee naar toe. Veel te onveilig. En als daar al scholen zijn, dan waren vast de ramen kapot geschoten. Maar ik heb Ruud in Moskou opgezocht toen hij daar speelde, en dat was ook prima. Ik zorgde dat hier alles doorliep. Joelle doet op de internationale school het VWO, en dat gaat hartstikke goed! Wat? Ja, intelligentie slaat wel eens een paar generaties over heb ik me laten vertellen.”

En ineens was Ruud ook weer terug uit Tsjetsjenië.

„En ging het oude leven weer gewoon door waar het voor zijn vertrek was geëindigd. Ik deed mijn werk voor de Beau Monde, ging naar feestjes en gala’s met vriendinnen of vriendjes die maar meewilden. Hij deed zijn ding, televisie in Engeland, golfen. En zo lopen, voordat je het in de gaten hebt, twee levens behoorlijk langs elkaar heen. De wil was er. Op oudejaarsavond had ik wéér gedacht: we gaan er wat van maken. Maar dan zijn er weer die minder leuke dingen die de overhand krijgen, en die maken dat de moed en de lust ontbreekt om samen een uitweg te zoeken. De wil is er vanwege de kinderen alleen al, maar de nare dingen weet je geen plek meer te geven en je ziet geen andere uitweg.”

Nou daar komt het dan. Het hoge woord.

„Nou ja, Ruud had natuurlijk affaires. Altijd al. En natuurlijk wist ik daarvan. En natuurlijk werd het door hem ontkend. Maar mijn vertrouwen slonk en slonk, en daarvan was uiteindelijk niets meer over. En dan komt het moment waarop je jezelf de vraag stelt: waarop baseer je je huwelijk? Ik heb met vrienden mijn verdriet steeds weggelachen. Aan mijn witte keukentafel met vrienden, in restaurants. Als vrouw voel je veel, hè? Je weet dat het geen incident is, maar lust. De eerste keer dat ik hem ermee confronteerde waren we nog niet eens getrouwd!”

Je trouwde dan ook geen onbeschreven blad…

„Dat zeggen meer mensen. Mijn vader voorop, haha. Maar ik dacht, als negentienjarige, naïef: Ruud heeft twee huwelijken achter de rug. Vier kinderen. Die is wel een beetje uitgespeeld, uitgeraasd. Nieuw leven, nieuwe start. Ik was verliefd op hem, zo verliefd. Ik ken hem bijna mijn hele leven hè? Hij voetbalde met Johan, hij kwam in de sportzaak van mijn ouders. Acht zal ik geweest zijn. Hij ging naar Italië. En jaren later zag ik hem weer eens in de stad. Estelle? Ben jíj Estelle?”

Wat ben je groot geworden!

„Ja, zoiets! Haha. Toen was ik zeventien, achttien. En geen idee natuurlijk dat ik de tweede helft van mijn leven zo ongeveer met hem zou doorbrengen. Hij was lief, en leuk. En we gingen een keer uit. Ik stond te popelen echt met leven te beginnen, een leuk leven met hem. En dat hebben we ook gehad hoor. Vergis je niet, anders hadden we het nooit zolang samen volgehouden. We hebben geweldige jaren gehad. De kinderen kwamen. Hij steunde me waar hij kon bij hun bevalling. Hij stond ’s nachts op om ze een schone luier te geven, of de fles. Hij is een lieve, geweldige, betrokken vader. Ik kan niet anders zeggen. En als vrouw kun je ook daar erg gelukkig van worden. Maar op den duur blijkt het niet genoeg, weet ik nu.”

Die andere kant.

„Ja, en die andere kant kan ik niet blijven opkijken. Een man die vreemdgaat. Het vreet aan je. Je staat ermee op en je gaat ermee naar bed. En met amper nachtrust – want waar is hij? – probeer je het een plekje te geven en weg te stoppen. Me steeds afgevraagd: wat doe ik fout? Het wordt wel anders, heb ik steeds gedacht. En ik heb wat dat betreft een engelengeduld gehad. Een engelengeduld, want natúúrlijk werd het niet anders. En het zal nooit veranderen. Die eeuwige golftas in de auto. Op den duur kéék ik niet eens meer of dat ding wel de auto uit was gehaald, of dat hij weer ergens anders was geweest. Ik heb voor de buitenwereld geleerd te lachen als je van binnen huilt. Echt, dat kan ik. Maar nu is de kogel door de kerk. En die credit krijgt mijn vader; heeft hij na al die jaren toch nog gelijk gekregen. Zo, dan is dat er maar uit.”

Zijn beroemde broer Johan zei ooit: elk nadeel heeft zijn voordeel. Welk voordeel zie jij vandaag?

„Dat ik weer verliefd ben. Dat had ik met mijn verstand niet kunnen denken, want ik wist niet dat ik ervoor open stond. Maar mijn hart was kennelijk al wel zover. Maar het maakt natuurlijk wel dat Ruud nu zo boos is, en dat er niets terecht is gekomen van mijn intentie om het allemaal samen aan de kinderen te vertellen en het nieuws samen naar buiten te brengen. Dat heeft hij gedaan. En hij heeft met het noemen van „recente ontwikkelingen’ de indruk gewekt dat Badr de reden voor onze scheiding is. Maar dat zijn juist zijn eigen recente ontwikkelingen, en niet de mijne! De reden dat ik niet meer naar zijn golftas omkeek, zeg maar. Ik ga geen namen noemen. Niemand de schuld geven. Ik wil niet natrappen. Maar Ruud weet dat ik alles weet. Dat ik genoeg heb gezien, gehoord en gelezen. En vorige week woensdag, 6 juni, heb ik hem gezegd dat het genoeg was. Dat ik wilde scheiden.”

Op D-Day. Hoe ging dat?

„Aan de keukentafel waar ik zolang alleen gezeten heb. Ik dacht: ik ga het hem nu zeggen en uitleggen. Er netjes over praten en afspreken hoe we dat gaan doen, met kinderen en advocaten. Ik dacht dat ik daar na zestien jaar recht op zou hebben, maar van een gesprek kwam weinig. Hij reageerde koel, maar liet een gesprek niet toe. Ik kreeg niet eens de tijd om aan zijn gezicht te zien hoe hij reageerde. Weg was ie. Dat had ik me toch anders voorgesteld, want het belangrijkste in dit verhaal is toch dat je dingen goed regelt. We hebben het altijd goed met elkaar voorgehad, al heeft hij me altijd verdriet gedaan en ik weet niet of hij dat altijd heeft beseft. Ik hoop dat hij dat ooit zal inzien.”

Zoals prinses Diana zei; het was „a little bit crowded’ in je huwelijk.

„Zei ze dat? Precies! En nu zitten we in de fase dat, als we elkaar zien, de verwijten komen. Jij dit, jij dat. Maar dat is nu. Ik hoop, ook voor de kinderen, echt dat we daar uitkomen en straks, als de boosheid weg is, samen door een deur kunnen. Dit had met gemak nog een, twee of misschien wel vijf jaar door kunnen gaan. Maar ik wilde nu af van de pijn en weer gelukkig worden. En dat moet hij ook, misschien wel met iemand die hem happy kan maken. Want ik kan dat niet, is wel gebleken… in elk geval níet in mijn eentje.”

Dat klinkt wel heel wrang.

„Maar het is de waarheid. En nogmaals: Ruud weet dat ik alles weet. Hij is absoluut geen slechte man, maar hij heeft een slechte eigenschap!”

Toch kwam het zelfs voor intimi als donderslag bij heldere hemel.

„Die zullen wel eens hebben gevoeld dat het niet lekker liep. Die zullen wel eens hebben beseft dat het niet zo’n sprookjeshuwelijk was als het voor de buitenwereld mag hebben geleken. Die Estelle, die heeft het maar makkelijk met haar creditcard in de P.C. Dat was toch ook allemaal lucht? Ik ben er jaren niet geweest, nog wel eens een foto gezien dan? Ik kom er niet, en ik mis het niet.”

Toch is het dood- en doodzonde. Iedereen die jullie kende was het erover eens: „Wat een team!’

„Ja, maar dat is de buitenkant, het masker wat ik opzette. En als vrouw wil je op een gegeven moment meer dan dat.”

Dat blijkt uit deel twee van dit verhaal: Badr Hari. Je bent verliefd, zei je net.

„Ja. Ik ken hem al een hele tijd, maar niet al negen maanden, zoals op RTL gezegd werd. Alleen van ‘hoi’ en ‘doei’. Kijk, wie niet in Amsterdam woont denkt dat het een hele grote stad is. Maar wie er wel woont, weet dat er een paar hotspots zijn waar iedereen komt. Daardoor kent iedereen ook echt iedereen. En kende ik hem dus ook, maar nogmaals: zonder hem ooit echt gesproken te hebben. Maar je ziet hem niet over het hoofd, hij is twee meter!’ Op een gegeven moment ging ik hem interviewen voor de ‘Beau Monde’.

Was dat een opdracht of je eigen idee… vroeg hij toch maar even.

„Ik kom altijd met eigen ideeën, als je dat bedoelt. Hij was heet nieuws toen, in februari. Hij heeft op zijn sportgebied bijna alles gewonnen wat er te winnen valt. Een fenomeen. En hij zou overstappen naar het gewone boksen in Amerika, waar ze echt op iemand als hij zitten te wachten. Hoe dubbel: Ruud is in de Amsterdam ArenA ook nog wel eens naar een wedstrijd van hem gaan kijken. Een grootheid! Dus ik ging hem interviewen voor dat blad en ontdekte in de sportschool waar hij traint, met op de achtergrond al die klappen tegen die stootkussens, door zijn andere kant. Zijn vriendelijke kant, want het is natuurlijk wel een man met een reputatie! Die hebben we de afgelopen dagen ook weer overal kunnen horen en lezen, trouwens.”

En toen!

„Toen niets, want ik ging hem interviewen omdat hij naar Amerika ging en hij ging dus naar Amerika. Daar hebben we alleen „geskyped’ omdat hij het verhaal mocht lezen voor publicatie en hij wat correcties mocht aanbrengen. En we hebben nog gelachen om de foto’s die waren gemaakt in een boksring, een beetje sparrend. Maar ja, één hand van hem omspant mijn hele middel.”

Dat was dus dit jaar februari, een maand nadat je met Oud en Nieuw weer had gedacht: we gaan er wat van maken in 2012

„Ja, maar er was niks! Hij zat daar! En ik had ook geen intentie om verliefd te worden, dat was het laatste waar ik aan dacht! Maar ineens was hij terug. Hij had een aanbieding van K-1 gekregen, een vechtsportorganisatie die over de hele wereld actief is, en die hem een hele goeie aanbieding deed om naar Europa terug te komen. Na zes weken landde hij weer op Schiphol en diezelfde avond kwam ik hem weer tegen. Ik was bij een Gala van het Emma Kinderziekenhuis en hij was daar ook uitgenodigd. Toen zagen we elkaar terug.”

Helpers weg, tweede ronde.

„Ik besefte niet dat het me kon overkomen. Ik voelde wel wat, maar ik besefte niet wat me overkwam. We spraken ook niet af, toen. We kwamen elkaar weer tegen. The Harbour Club, het Conservatorium Hotel en Momo’s. We gingen afspreken. Ik voelde dat dingen op hun plek vielen. Er ontstond iets."

En je leerde nóg een andere kant van hem kennen?

„Nee! Ruud heeft geen reden zich belazerd te voelen. Vorige week zijn we inderdaad naar Marrakesh geweest. Dat was na het gesprekje met Ruud aan de keukentafel. Ik wilde rust. Onze eerste vakantie was een droom, de bom! Natuurlijk ben ik verliefd, ik heb gevonden wat ik lange tijd heb gemist.”

Maar ook hij is geen onbeschreven blad.

„Nee, maar de verhalen over hem waar ik deze week mee werd geconfronteerd kloppen ook niet allemaal! Drie regeltjes dat hij in de ring heeft nagetrapt, moesten er weer bij. Iemand zegt dat hij vrouwen mishandelt! Je kent me: daar heb ik hem naar gevraagd! Hij is er niet voor veroordeeld, niet van verdacht, hij is er zelfs DOOR NIEMAND VAN BESCHULDIGD!’

En hij heeft een kindje, een baby nog.

„Uit een relatie die voorbij was voordat ik hem beter leerde kennen. Maar dat is zijn verhaal. Ik kijk naar Badr hoe hij is. Misschien geeft hijzelf nog wel eens een interview, dan moet je het hem maar vragen. Het overvalt me allemaal, ik had het zelf nooit verwacht. In Marokko wist ik niet wat ik zag. Met een gewone Transavia-vlucht – Ruud kende mijn plannen, ik had niets te verbergen – vlogen we er heen. Hij is daar een held, mannen en vrouwen vallen in aanbidding aan zijn voeten. Ik ben wel wat gewend natuurlijk, maar toch. Iedereen in de rij voor de douane; wij niet. Badr! Ik vroeg: ’Heb je een diplomatiek paspoort of zo?’ Hij zegt: ’Dat heb ik niet nodig!’ Het was een enorme ervaring, we hebben genoten in elk geval. En meteen heb ik een afspraak gemaakt: je mag er niet meer zonder mij naar toe!”

En toch zullen mensen zeggen; het is wel snel allemaal.

„Ja. En we zien het wel. We hebben de bedoeling heel lang, heel gelukkig te zijn. Maar het is niet zo dat hij me van Ruud heeft afgepakt, zoals de laatste week steeds is gezegd. Badr heeft me niet afgepakt; Ruud heeft me weggegeven.”

bron
  zaterdag 16 juni 2012 @ 17:33:43 #3
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_112973261
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 17:12 schreef tong80 het volgende:

Dan te bedenken dat ie eerst op slot ging.

Je punt is? Hij ging net zo snel weer open.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_112973333
ik word eind dit jaar 33, tis niet te hopen dat ik daar zo'n oude kop bij cadeau krijg..
pi_112973354
Buiten echtelijke relaties - lange afstanden - ontkenningsfases & In 16 jaar tijd zijn al je hersencellen minimaal 3 keer vernieuwd, dus dat je na elke 5 jaar een compleet ander mens bent in wezen. Niet zo vreemd als het lijkt dus.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 18:00:48 #6
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_112974137
Team badr.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 18:36:50 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112975139
Die foto ook... Wat heeft de fotograaf gezegd?
Estelle, kijk eens alsof af je creditcards geblokkeerd zijn...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † zaterdag 16 juni 2012 @ 18:48:33 #8
43556 miss_dynastie
pi_112975458
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 18:36 schreef Leandra het volgende:
Die foto ook... Wat heeft de fotograaf gezegd?
Estelle, kijk eens alsof af je creditcards geblokkeerd zijn...
Ik snap nooit zo dat mensen duizenden euro's uitgeven aan hun uiterlijk en wel met zulke uitgroei op de foto gaan :P
  Moderator / Miss SHO zaterdag 16 juni 2012 @ 18:48:40 #9
22592 crew  Ole
pi_112975463
Reeks!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 16 juni 2012 @ 18:48:55 #10
22592 crew  Ole
pi_112975466
quote:
'Ik wens haar al het geluk toe'
RUUD GULLIT BLIJFT ZWIJGEN OVER DE SCHEIDING

Oud-voetballer Ruud Gullit blijft zwijgen over zijn op handen zijnde scheiding van vrouw Estelle Gullit. De voetballer zet naar eigen zeggen alles op alles om het geluk van zijn kinderen te waarborgen.

Tegen RTL Boulevard liet de voetballer zaterdag weten niet van plan te zijn om een boekje open te doen over de reden van hun op handen zijnde breuk.

Zijn aanstaande ex Estelle deed dat zaterdag nadrukkelijk wel: in De Telegraaf beklaagde ze zich over haar eenzaamheid omdat Ruud vaak van huis zou zijn, en legde ze uit hoe haar nieuwe relatie met kickbokser Badr Hadi ontstond. Ook beschuldigt ze Ruud ervan affaires te hebben gehad.

Ruud laat zich echter niet verleiden om zijn kant van het verhaal wereldkundig te maken. Het enige dat hij aan RTL Boulevard kwijt wilde, was: "Ik wil wel zeggen dat ik hoop dat ze gelukkig in de liefde wordt. Het is toch de moeder van mijn kinderen, dus ik wens haar al het geluk toe."
  zaterdag 16 juni 2012 @ 18:50:40 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112975518
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 18:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik snap nooit zo dat mensen duizenden euro's uitgeven aan hun uiterlijk en wel met zulke uitgroei op de foto gaan :P
D'r creditcard was al geblokkeerd toen ze naar de kapper wilde :+
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 16 juni 2012 @ 18:59:40 #12
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_112975763
Gelukkig kan ze in Oud Zuid op veel steun rekenen _O-

(via via op Facebook..)

http://twitpic.com/9x4srn
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 20:17:15 #13
331081 Livra
Dat zeg ik.
pi_112978450
Team Ruud. Die eeuwige middenscheiding in dat hang-haar. Dat hele hoofd staat me tegen. En daarbij heeft Ruud sowieso all-time credits vanwege EK'88. En hij praat niet met de pers. Wat uit sho-oogpunt een beetje jammer is maar wel chique tegenover de kinderen.
pi_112978915
Nephaar.
  Moderator zaterdag 16 juni 2012 @ 21:24:53 #15
9859 crew  Karina
Woman
pi_112981230
Mooi dat Ruud zijn mond houdt, dat vuile was buitenhangen heb ik nooit begrepen, alleen maar aandachttrekkerij (en ze zal er wel een aardig bedrag voor hebben gekregen gok ik).

En dat interview met Estelle :') Ruud was boos, goh wat raar zeg. De eerste keer dat hij vreemdging (volgens haar dan) was nog voordat ze waren getrouwd, waarom trouwde ze dan met hem?

En dit ook HET IS DE SCHEIDING VAN DE EEUW _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 16 juni 2012 @ 21:33:14 #16
184769 crew  Deisyy
pi_112981639
Maar Ruud heeft wel besloten om hun scheiding op eigen houtje naar buiten te brengen, voordat ze het aan de kinderen hadden verteld :r

En Extelle heeft haar oude voetbalschoen pas weg gegooid nadat ze een kickbokxschoen had :r

Team Maxim en Joëlle! :{
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator zaterdag 16 juni 2012 @ 21:39:40 #17
9859 crew  Karina
Woman
pi_112982016
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 21:33 schreef Deisyy het volgende:
Maar Ruud heeft wel besloten om hun scheiding op eigen houtje naar buiten te brengen, voordat ze het aan de kinderen hadden verteld :r

En Extelle heeft haar oude voetbalschoen pas weg gegooid nadat ze een kickbokxschoen had :r

Sowieso altijd team kinderen, wie het ook zijn.
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 16 juni 2012 @ 21:41:51 #18
184769 crew  Deisyy
pi_112982138
En de droeftoeterschjmoel van Extelle in het artikel helpt helemaal averechts.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 21:41:58 #19
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_112982144
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 21:33 schreef Deisyy het volgende:

Dat zegt zij. Alsof zij nog recht van spreken heeft. Slimme zet van Ruud, als zij eerder gedaan had, is het maar afwachten wat ervan komt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  Moderator zaterdag 16 juni 2012 @ 21:44:44 #20
9859 crew  Karina
Woman
pi_112982274
Hoe beter je het interview leest, hoe lachwekkender het wordt, dit ook:
quote:
Met een gewone Transavia-vlucht
Oh jee, ze moest tussen het gewone volk zitten :D
niet zo tof doen
  zaterdag 16 juni 2012 @ 21:46:40 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112982370
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 21:41 schreef Deisyy het volgende:
En de droeftoeterschjmoel van Extelle in het artikel helpt helemaal averechts.
:D _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 16 juni 2012 @ 21:49:55 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112982501
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 21:44 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja, dat....

Maar ik snap het sowieso niet zo; ze heeft op 6 juni het keukentafelgesprek met Ruud gehad, in haar mooie witte keuken (WTF? wat moeten we met die keukeninfo?) en de dag daarna was die gewone Transaviavlucht met Badr, waar Ruud kennelijk van wist... hoezo heeft hij dan direct de volgende dag zonder overleg besloten het in de media te brengen?
Het kwam afgelopen dinsdag toch in de media? Of heeft ze maandagavond voor de tweede keer in haar witte keuken gezeten om hem te vertellen dat ze niet alleen van hem ging scheiden (wist hij al 6 dagen) maar ook al een verse verkering had?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_112983223
Uberhaupt waarom stellen denken dat de pers ingelicht moeten worden als ze gaan scheiden.......
  zaterdag 16 juni 2012 @ 22:09:30 #24
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_112983458
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 22:04 schreef utrecht1970 het volgende:
Uberhaupt waarom stellen denken dat de pers ingelicht moeten worden als ze gaan scheiden.......
Tsja, een soort protocol van de jet-set. _O-
Als ze het niet laten weten, dan krijg je allemaal 'speculaasjes' enzo.
  Moderator zaterdag 16 juni 2012 @ 22:14:51 #25
184769 crew  Deisyy
pi_112983752
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 21:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, dat....

Maar ik snap het sowieso niet zo; ze heeft op 6 juni het keukentafelgesprek met Ruud gehad, in haar mooie witte keuken (WTF? wat moeten we met die keukeninfo?) en de dag daarna was die gewone Transaviavlucht met Badr, waar Ruud kennelijk van wist... hoezo heeft hij dan direct de volgende dag zonder overleg besloten het in de media te brengen?
Het kwam afgelopen dinsdag toch in de media? Of heeft ze maandagavond voor de tweede keer in haar witte keuken gezeten om hem te vertellen dat ze niet alleen van hem ging scheiden (wist hij al 6 dagen) maar ook al een verse verkering had?
We hebben een gat van een week, de week tussen het keukekentafelgesprek en de openbaring in de media. Ik vraag me af wanneer ze over de verkering heeft veel. Was dat tijdens het eerste gesprek of tijdens het tweede gesprek, de nacht voor het wereldnieuws naar buiten kwam?
  zaterdag 16 juni 2012 @ 22:15:31 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112983787
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 22:09 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Tsja, een soort protocol van de jet-set. _O-
Als ze het niet laten weten, dan krijg je allemaal 'speculaasjes' enzo.
Ja, en helemaal als je de speculaas bijna voor ze klaarlegt door met een gewone Transaviavlucht met je vreemdganger op stap te gaan :+
Valt eigenlijk nog mee dat het afgelopen week nog niet in de bladen stond.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 16 juni 2012 @ 22:16:47 #27
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_112983868
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 22:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, en helemaal als je de speculaas bijna voor ze klaarlegt door met een gewone Transaviavlucht met je vreemdganger op stap te gaan :+
Valt eigenlijk nog mee dat het afgelopen week nog niet in de bladen stond.
Plaatsvervangende schaamte. :@
  zaterdag 16 juni 2012 @ 22:18:04 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112983949
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 22:14 schreef Deisyy het volgende:

[..]

We hebben een gat van een week, de week tussen het keukekentafelgesprek en de openbaring in de media. Ik vraag me af wanneer ze over de verkering heeft veel. Was dat tijdens het eerste gesprek of tijdens het tweede gesprek, de nacht voor het wereldnieuws naar buiten kwam?
Ik denk het tweede, want Ruud is sinds maandag boos.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zaterdag 16 juni 2012 @ 22:22:47 #29
184769 crew  Deisyy
pi_112984176
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 22:16 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Plaatsvervangende schaamte. :@
Echt hè en dan haar hoogdravende verhaal over hoe wereldberoemd Badr wel niet is in Marokko.

" En meteen heb ik een afspraak gemaakt: je mag er niet meer zonder mij naar toe!” :r
  Moderator zaterdag 16 juni 2012 @ 22:24:31 #30
184769 crew  Deisyy
pi_112984259
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 22:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk het tweede, want Ruud is sinds maandag boos.
Maar ze zegt wel dat Ruud van hun gewone vlucht wist.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 22:35:59 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112984876
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 22:24 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Maar ze zegt wel dat Ruud van hun gewone vlucht wist.
Ja, toen was ze natuurlijk alleen nog maar gewoon vrienden met Badr....

Hoe zit dat met die golftas van Ruud trouwens, is die golftas synoniem voor vreemdgaan, deed Ruud het op de golfbaan, of is Extelle gewoon jaloers dat hij die golftas wel altijd meeneemt?
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zaterdag 16 juni 2012 @ 22:38:53 #32
184769 crew  Deisyy
pi_112985048
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 22:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, toen was ze natuurlijk alleen nog maar gewoon vrienden met Badr....

Hoe zit dat met die golftas van Ruud trouwens, is die golftas synoniem voor vreemdgaan, deed Ruud het op de golfbaan, of is Extelle gewoon jaloers dat hij die golftas wel altijd meeneemt?
Die golftas is een heet hangijzer.

Misschien vraagt Extelle zich af of daar de ballen van Ruud inzitten.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 22:41:22 #33
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_112985212
Ik vind die keuken info wel een mooi vleugje dramatiek :D
  zaterdag 16 juni 2012 @ 22:46:12 #34
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_112985454
En die golftas, ruud zei dat ie ging golfen, en op den duur keek ze niet eens meer of die tas wel iit de auto was gehaald of dat hij ergens anders was geweest.
Zoiets?
  zaterdag 16 juni 2012 @ 22:46:35 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112985468
Wel humor trouwens; 6 juni heeft ze verteld dat ze wilde scheiden, waarop Santegoeds dus gelijk de link met D-Day maakt, volgens mij weet ze zelf nog steeds niet dat het niet alleen haar D-Day was :')
Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen, als ze die uitspraak van Diana niet kende.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 16 juni 2012 @ 22:48:53 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112985593
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 22:46 schreef Marrije het volgende:
En die golftas, ruud zei dat ie ging golfen, en op den duur keek ze niet eens meer of die tas wel iit de auto was gehaald of dat hij ergens anders was geweest.
Zoiets?
Ja, dat zegt ze letterlijk, en dan daarna dit nog een keer:
quote:
Maar dat zijn juist zijn eigen recente ontwikkelingen, en niet de mijne! De reden dat ik niet meer naar zijn golftas omkeek, zeg maar. Ik ga geen namen noemen.
Ik snap het niet, wat is dat toch met die golftas? Bewaarde hij daar z'n condooms in?
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zaterdag 16 juni 2012 @ 22:51:26 #37
184769 crew  Deisyy
pi_112985712
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 22:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, dat zegt ze letterlijk, en dan daarna dit nog een keer:

[..]

Ik snap het niet, wat is dat toch met die golftas? Bewaarde hij daar z'n condooms in?
Ja, dat laatste, ik heb het een paar keer gelezen om het te begrijpen, maar zou graag weten wat ze daar precies mee bedoelde.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 23:04:41 #38
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_112986333
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 22:51 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ja, dat laatste, ik heb het een paar keer gelezen om het te begrijpen, maar zou graag weten wat ze daar precies mee bedoelde.
Misschien zei hij vaak dat hij ging golven maar dat zij aannam dat hij een scharrel bezocht :?
pi_112986438
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 17:16 schreef Mylene het volgende:

Er is niet één moment geweest waarop ik gedacht heb: Ruud Gullit, nú is het genoeg.

_O- Niet Ruud, maar Ruud Gullit _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_112986468
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 23:04 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Misschien zei hij vaak dat hij ging golven maar dat zij aannam dat hij een scharrel bezocht :?
:Y
pi_112987251
:D
Ура для россии
pi_112987393
Maar Estelle zegt ook; ik ga geen namen noemen. Een bekend iemand dus.....
Komen we zo misschien bij de van der Vaartjes uit })
Ruud met z'n golftas naar Sylvie ^O^
  zaterdag 16 juni 2012 @ 23:27:09 #43
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_112987401
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 18:50 schreef Leandra het volgende:

D'r creditcard was al geblokkeerd toen ze naar de kapper wilde :+
Estelle zei tegen Evert van Privé dat ze nooit naar de PC Hooftstraat gaat: want daar heb ik niks te zoeken. LIEG ZE |:(
  zaterdag 16 juni 2012 @ 23:28:52 #44
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_112987465
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 21:39 schreef Karina het volgende:

Sowieso altijd team kinderen, wie het ook zijn.
Helemaal eens.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 23:45:02 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112988081
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 23:26 schreef Eef999 het volgende:
Maar Estelle zegt ook; ik ga geen namen noemen. Een bekend iemand dus.....
Komen we zo misschien bij de van der Vaartjes uit })
Ruud met z'n golftas naar Sylvie ^O^
Hoewel het natuurlijk veel spannender is als blijkt dat hij met z'n golftas naar Rafael ging :+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_112988885
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 23:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoewel het natuurlijk veel spannender is als blijkt dat hij met z'n golftas naar Rafael ging :+
Dan krijgen we de grootste gate ooit hier *O*

Mag ook wel nu Con ons zo in de steek gelaten heeft :{
  † In Memoriam † zondag 17 juni 2012 @ 00:03:56 #48
43556 miss_dynastie
pi_112988937
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 21:44 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat die niet in de business class hebben gezeten :P
  Moderator / Miss SHO zondag 17 juni 2012 @ 00:04:56 #49
22592 crew  Ole
pi_112988982
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:03 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat die niet in de business class hebben gezeten :P
Heeft Transavia dat wel?
  zondag 17 juni 2012 @ 00:08:00 #50
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_112989113
Betere tijden voor de Gullits.
pi_112989138
quote:

[..]

Wel naar Ronan Keating die heel toevallig laatst ook is gescheiden ;)
http://beta.cloozup.com/ambassador/ruudgullit/lifestyle/413
pi_112989144
Team Ruud dus _O_
  zondag 17 juni 2012 @ 00:09:15 #53
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_112989153
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 22:22 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Echt hè en dan haar hoogdravende verhaal over hoe wereldberoemd Badr wel niet is in Marokko.

" En meteen heb ik een afspraak gemaakt: je mag er niet meer zonder mij naar toe!” :r
Beetje naief komt ze wel over.
pi_112989213
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 18:59 schreef Vivi het volgende:
Gelukkig kan ze in Oud Zuid op veel steun rekenen _O-

(via via op Facebook..)

http://twitpic.com/9x4srn
is dat echt haar auto?
  † In Memoriam † zondag 17 juni 2012 @ 00:21:56 #55
43556 miss_dynastie
pi_112989694
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:04 schreef Ole het volgende:

[..]

Heeft Transavia dat wel?
Niet? Serieus? Dan is het wel héél knap van haar ja O+ :D
  zondag 17 juni 2012 @ 01:09:09 #56
331081 Livra
Dat zeg ik.
pi_112991279
Ik vind het wel heel fijn dat Estelle al die nare geruchten uit de wereld helpt: "Iemand zegt dat hij vrouwen mishandelt! Je kent me: daar heb ik hem naar gevraagd! Hij is er niet voor veroordeeld, niet van verdacht, hij is er zelfs DOOR NIEMAND VAN BESCHULDIGD!’"

Volgens het AD was het idd een man: "Hari kwam in aanraking met justitie toen hij de buurman van zijn ex-vriendin mishandelde. Het kostte hem een taakstraf van 240 uur, die hij invulde voor een klas met moeilijk opvoedbare kinderen."

Ja als we al die verhalen gaan verzinnen krijgt die arme schat wel een reputaasie ja..
  zondag 17 juni 2012 @ 01:30:12 #57
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_112991950
Ze hebben 'm zelfs moeten zoeken, want hij was spoorloos.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zondag 17 juni 2012 @ 03:25:29 #58
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112994604
Maar stel nou hè, dat het andersom was geweest.

19-jarige jongen trouwt een oudere voetbalser. Zij heeft er al twee huwelijken op zitten en vier kinderen van twee mannen.
Maar Ruud gaat ervoor. Ja hij ziet wel dat ze waarschijnlijk vreemdgaat. Ze is een ongeleid projectiel dat aan vele verleidingen blootstaat. Ruud heeft hoop. Hij is jong en naief en krijgt de jaren erna kinderen met Extelle. Maar er broeit iets in hem. Ze is nachtenlang weg.. Ze zat zogenaamd op golf, maar die tas had na een vermeend toernooi nog geen grasproetje tussen de ritssluiting hangen.
En natuurlijk, hij wist het ergens wel, maar je hebt je mannelijke trots. Dus zeg je het niet. En je denkt om de kinderen. Die zijn het belangrijkste.

:P :D

OOtmorn
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_112995383
quote:

[..]

maar, maar, maar....misschien ging hij gewoon heel vaak golfen. Omdat dat een goede bezigheid is voor zich vervelende mannen met een slecht huwelijk
  zondag 17 juni 2012 @ 07:49:00 #60
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112995408
Een golftas is ook een mooie tas om een schone onderbroek en een tandenborstel in te bewaren natuurlijk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 17 juni 2012 @ 08:11:58 #62
331081 Livra
Dat zeg ik.
pi_112995487
Dit interview blijft me fascineren: "Op den duur kéék ik niet eens meer of dat ding wel de auto uit was gehaald, of dat hij weer ergens anders was geweest."

/missmarple-modus het had dus zomaar gekund dat als ze wel gekeken had dat ze gewoon graspollen en lege flesjes AA-drink in de kofferbak had aangetroffen... Hm.
  zondag 17 juni 2012 @ 08:55:06 #63
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112995670
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 07:37 schreef computergirl het volgende:

[..]

maar, maar, maar....misschien ging hij gewoon heel vaak golfen. Omdat dat een goede bezigheid is voor zich vervelende mannen met een slecht huwelijk
Ja, of misschien noemde zij hem eerst liefkozend Tiger Woods, en later niet liefkozend meer...
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 17 juni 2012 @ 09:06:02 #64
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_112995743
Ik ben weer bijgelezen. Wat een raar interview met vreemde opmerkingen. Lelijke foto ook trouwens van die doos met dat hangende lipje treurig in de camera kijkend met 4 cm uitgroei in die scheiding en haar verbouwde Wacko Jacko-neusje. Ik ben voor Ruud. Het zal mij benieuwen hoe lang het stand houdt met haar bokser, ik zie er geen lang leven in beschoren. Maar ze zal wel weer naïef zijn en denken dat het wel goed komt net zoals met Ruud toen. Wat een dom wicht zeg.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_112995752
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 09:06 schreef controlaltdelete het volgende:

en haar verbouwde Wacko Jacko-neusje.
Dat dacht ik dus ook altijd, tot ik 2 jaar geleden haar moeder zag, die heeft ook dat neusje, alsof ze net iets inhaleert :D
Of is hij echt bewerkt inmiddels?
pi_112995762
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 09:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook altijd, tot ik 2 jaar geleden haar moeder zag, die heeft ook dat neusje, alsof ze net iets inhaleert :D
2 voor de prijs van 1?
  zondag 17 juni 2012 @ 09:10:02 #67
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_112995769
Ik denk dat ze wel weet dat dit kortstondig is, maar of ze denkt dat ze Ruud ermee terugkrijgt en dat die haar dan wel trouw blijft (ja echt, is een optie :') ) of ze vindt het prima zo om niet in de eenzaamheid terecht te komen, alleen aan de witte keukentafel heeft ze nou wel lang genoeg gezeten. Dus ff gezellie en dan is de klap van de scheiding van minder hard en dan kan ze er daarna weer tegenaan, desnoods weer alleen aan de witte keukentafel.
  zondag 17 juni 2012 @ 09:15:43 #68
189978 controlaltdelete
pi_112995823
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 09:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Volgens mij wel. Heb ff haar moeder gegoogled, de neus van haar moeder is een stukje groffer. Bovendien zijn er foto's van Estelle waar haar neus ook een stukje groter is. Die neus van haar nu doet me denken aan Jacko. Ze doet me ook denken aan een barbiepop maar dan ene die over de datum is ;)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_112995826
Zouden ze in gemeenschap van goederen zijn getrouwd ? Zou wel dom zijn.
pi_112995850
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 09:16 schreef erik666 het volgende:
Zouden ze in gemeenschap van goederen zijn getrouwd ? Zou wel dom zijn.
Ik denk dat Ruud in sommige aspecten wel van zijn eerdere huwelijken heeft geleerd...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_112995903
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 09:10 schreef Marrije het volgende:
Ik denk dat ze wel weet dat dit kortstondig is
Geeft toch ook niks? :) Na 16 jaar kan ze er niet wakker van liggen denk ik.

Ik vind het wel grappig dat iedereen hier zo pro-Ruud is :D
Die lul hangt het nieuws aan de grote klok (leuk voor de kinderen) en vreemdgaan had hij ook geen moeite mee. Ik zie weinig reden tot sympathie. En of zij dan uitgroei en een verbouwde neus heeft, en mekkert over haar witte keuken, dat boeit me niet zo :P

Ik ben team Niemand :Y)
  zondag 17 juni 2012 @ 09:25:58 #72
189978 controlaltdelete
pi_112995912
Ik neem aan dat die Badr moslim is? Als er toekomst in die relatie zit dan moet ze ook nog moslim worden, tenminste als Badr een moslim is met hart en ziel.
pi_112995920
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 09:25 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik neem aan dat die Badr moslim is? Als er toekomst in die relatie zit dan moet ze ook nog moslim worden, tenminste als Badr een moslim is met hart en ziel.
Badr doet wel meer scheve dingen, ik zou daar niet op rekenen :D
pi_112995937
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 17:36 schreef JaneDoe het volgende:
ik word eind dit jaar 33, tis niet te hopen dat ik daar zo'n oude kop bij cadeau krijg..
Ik zit me af te vragen waar dat nou aan ligt, zonnebankt ze teveel ofzo?
Afgezien van dat ze zo snel ouder lijkt te worden vind ik haar echt wel een mooie vrouw :)
pi_112995950
[♥] Het is ook een goeie pr stunt van Badr, iedereen kent hem nu, voor de mensen die nog niet eerder van hem hadden gehoord.
  zondag 17 juni 2012 @ 09:30:29 #76
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112995952
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 09:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik zit me af te vragen waar dat nou aan ligt, zonnebankt ze teveel ofzo?
Afgezien van dat ze zo snel ouder lijkt te worden vind ik haar echt wel een mooie vrouw :)
De tijdloze Lecolook is gewoon niet zo tijdloos maar meer permanent 43.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_112995967
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 09:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

De tijdloze Lecolook is gewoon niet zo tijdloos maar meer permanent 43.
Tijd voor een make-over :Y)
Maar dan nog is ze vrouwelijker dan de gemiddelde huismoeke van 43.
  zondag 17 juni 2012 @ 09:33:09 #78
331081 Livra
Dat zeg ik.
pi_112995974
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 09:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vind het wel grappig dat iedereen hier zo pro-Ruud is :D
Die lul hangt het nieuws aan de grote klok (leuk voor de kinderen) en vreemdgaan had hij ook geen moeite mee. Ik zie weinig reden tot sympathie.
Hoho dat weten we niet hè? Hij geeft geen interviews en praat niet met de pers. Zij kan alles wel roepen. Zelfs z'n tweets gaan alleen over voetbal, dat siert hem wel vind ik persoonlijk.
pi_112995993
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 09:33 schreef Livra het volgende:

[..]

Hoho dat weten we niet hè? Hij geeft geen interviews en praat niet met de pers. Zij kan alles wel roepen. Zelfs z'n tweets gaan alleen over voetbal, dat siert hem wel vind ik persoonlijk.
Maar waarom knalt hij de scheiding in het nieuws voordat de kinderen het weten? :? Als dat echt zo is, dan is het een boerenlul :Y
En ik vond zowel Ruud als Estelle altijd wel leuk, dus voor mij is het ergens gewoon een doorsnee scheiding met modder :P
  zondag 17 juni 2012 @ 09:58:14 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112996258
Ze heeft hem verteld dat ze wilde scheiden en ging vervolgens naar Marokko, week later weer een gesprek met Ruud, en ondertussen kennelijk niet de moeite genomen met haar zoon te praten (ik krijg uit het interview het idee dat hun dochter het al wist).

Kan zomaar dat hij zo kwaad was dat hij er niet eens over nagedacht heeft dat z'n zoon het nog niet wist.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 17 juni 2012 @ 10:35:10 #81
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_112996739
Nee hun dochter wist het ook niet. Ze zei duidelijk in het interview dat Ruud niet de moeite deed om eerst aan de kinderen te vertellen samen met haar.
pi_112997964
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 21:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, dat....

Ze deed dus een ''paaytje'' la paay en curry hadden toch ook zo'n dergelijk keukentafelgesprek toen er uit kwam dat hij al samen was met Micky en wilde gaan scheiden :')
pi_112998195
Ben benieuwd of Estelle ook een boek gaat schrijven, net als Mevr. Gullit 1 ;)
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 juni 2012 @ 11:47:29 #84
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_112998441

jeetje zeg, ze gaat dezelde kant op als Mary Borsato
  zondag 17 juni 2012 @ 12:01:59 #87
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  zondag 17 juni 2012 @ 12:02:45 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112998635
Ze is helemaal niet lelijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 17 juni 2012 @ 12:04:16 #89
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_112998676
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:02 schreef Copycat het volgende:
Ze is helemaal niet lelijk.
Aan jouw PI smiley te zien meen je er niets van Cctje :6
pi_112998685
achja het zal wel leuk zijn voor zolang het duurt voor Badr,het is nu nog nieuw en interessant omdat het de vrouw van is....maar Estelle is al ''geleefd'' ze heeft al puberende kinderen en ziet uit als een Connie Breukhoven in spe
Over een tijdje ruilt hij haar toch in voor een mooier/ jonger/strakker exemplaar...de vrouwen liggen aan zijn voeten
  zondag 17 juni 2012 @ 12:05:34 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112998703
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:04 schreef Haaibaaike het volgende:

Aan jouw PI smiley te zien meen je er niets van Cctje :6
Jawel, ik moet juist erg lachen om claims dat ze een lelijk gedrocht zou zijn.
pi_112998866
quote:
14s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jawel, ik moet juist erg lachen om claims dat ze een lelijk gedrocht zou zijn.
hier heeft ook niemand gezegd dat het een lelijk gedrocht is, maar ze zien er gewoon niet gelukkig uit en ze ziet er gewoon geleefd en oud uit voor haar leeftijd ;)

Ik vond trouwens nog een foto van Ruud met zijn 2e ex vrouw, vind toch dat hij hier veel gelukkger uit zag

maar het verhaaltje was snel uit
pi_112999123
Naja, Estelle is niet lelijk. Maar ze heeft wel een beetje een laag voorhoofd. En haar huid is slecht. En ik vind haar soms wat mannelijke trekken hebben. :+ Maar zoveel ouder dan 33 ziet ze er nu ook weer niet uit denk ik? Ze is gewoon al sinds mensenheugenis in the picture, dus je verwacht gewoon dat ze ouder is.

Ik heb gehoord van mensen die haar gesproken hebben (niet nu, maar een aantal jaren terug) dat ze geestig en adrem is. En heel Amsterdams. Ik zou dan ook erg team Estelle zijn, ware het niet dat ze nu met die boksflapdrol gaat. Rebounden met een gevaarlijk edoch spannend sujet is prima als je geen kinderen hebt, maar nu zou ik daar toch mee oppassen. En een interview geven aan de Telegraaf vind ik ook niet echt een teken van klasse. Maar ik kan me wel voorstellen dat ze witheet was na de insinuaties van Ruudlief, die dan nu ineens de vermoorde onschuld speelt door te doen alsof hij het beste voorheeft met zijn kroost. Had dan helemaal je bek gehouden zou ik zeggen.
pi_112999151
Mevr. Gullit 2 was ook niet zo naïef, dat was een pittige tante, volgens de verhalen ;)
Die ging met 1 van de dochters van Ruud (uit zijn eerste huwelijk) naar de kapper en liet het mooie lange haar van het kind helemaal afknippen. Yvonne was furieus :Y

En Estelle is een hele mooie vrouw, alleen ziet ze er idd niet uit als 33, maar dat heeft dat verdrietige huwelijk natuurlijk met haar gedaan :)
pi_112999420
quote:
6s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:21 schreef conleche het volgende:

Maar zoveel ouder dan 33 ziet ze er nu ook weer niet uit denk ik? Ze is gewoon al sinds mensenheugenis in the picture, dus je verwacht gewoon dat ze ouder is.

Dat is een goed punt! En ze was zo jong toen ze met Ruudje ging, en als je niet bedenkt hoe jong ze toen was en nu 16 jaar optelt, dan snap je niet dat ze pas 33 is.

En gewoon wat frisse make-up graag. Op die foto hier boven ziet ze er prima uit, mooie vrouw :)
  zondag 17 juni 2012 @ 12:35:00 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112999484
Soenar Chamid wil niet gelinkt worden.
  zondag 17 juni 2012 @ 13:21:40 #97
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_113000705
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:21 schreef Eef999 het volgende:
Mevr. Gullit 2 was ook niet zo naïef, dat was een pittige tante, volgens de verhalen ;)
Die ging met 1 van de dochters van Ruud (uit zijn eerste huwelijk) naar de kapper en liet het mooie lange haar van het kind helemaal afknippen. Yvonne was furieus :Y

En Estelle is een hele mooie vrouw, alleen ziet ze er idd niet uit als 33, maar dat heeft dat verdrietige huwelijk natuurlijk met haar gedaan :)
Dat maakt haar ouder ja dat ze toch innerlijk verdrietig was dat Ruud vreemd ging. Maar ze is niet lelijk .
  zondag 17 juni 2012 @ 13:25:53 #98
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_113000837
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:12 schreef sherezade het volgende:

Die Christina Pensa was een grote baas. :r :X
  zondag 17 juni 2012 @ 13:32:12 #99
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113001046
quote:
De daily mail brengt het leuk:
quote:
She gave birth to their two-year-old daughter, Joelle, when she was 19 and the family lived in a flat on the outskirts of Amsterdam.
Dat moet een pijnlijke bevalling zijn geweest, zeker voor een 19-jarige :X
Wullie bin KOEL © Soneal
  Licht Ontvlambaar zondag 17 juni 2012 @ 14:03:20 #100
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_113002432
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 09:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Tijd voor een make-over :Y)
Maar dan nog is ze vrouwelijker dan de gemiddelde huismoeke van 43.
Ja doh... Ze is 33 :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Trouwste user 2022 zondag 17 juni 2012 @ 16:10:26 #101
7889 tong80
Spleenheup
pi_113007504
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:21 schreef Eef999 het volgende:

Vreselijke plastice vrouw door de operaties en zonnenbanken.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 17 juni 2012 @ 16:19:38 #102
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_113007847
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 07:49 schreef Tinkepink het volgende:
Een golftas is ook een mooie tas om een schone onderbroek en een tandenborstel in te bewaren natuurlijk.
Het onschuldige imago van de golftas is inmiddels wel volledig naar de maan.

*Team golftas

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 17 juni 2012 @ 16:42:01 #103
16715 Mylene
*schatje*
pi_113008618
Over die andere ex van Ruud Gullit en zijn kinderen van haar, heb ik dit stuk gevonden.

quote:
Ruud Gullit is nog altijd verwikkeld in een hevig geldgevecht met ex Christina Pensa. ‘We hebben al bij Gullit aan de deur gestaan.’ Ruud Gullit morgen voor zoveelste keer voor rechter ‘Ik zou zeer verbaasd zijn als hij wint’

Het lukt Ruud Gullit maar niet zich los te weken van zijn liefdes-cv. Morgen staat de ex-voetbalprof voor de zoveelste keer voor de rechter inzake het alimentatiegebed zonder einde tussen hem en zijn tweede ex-vrouw, de Italiaanse Christina Pensa. Voor haar ruilde Gullit zijn eerste vrouw en jeugdliefde Yvonne de Vries in, bij wie hij net als bij Pensa en zijn huidige vrouw Estelle Cruijff twee kinderen heeft. In het pingpongspel van dagen en gedaagd worden – dat qua tijdspanne niet echt meer in verhouding staat tot een huwelijk dat anderhalf jaar duurde – is het nu weer Gullit die een kort geding aanspant tegen zijn ex-vrouw.

Pensa, door Gullit in het verleden een ‘geldwolf’ genoemd, probeert Gullit er al jaren van te overtuigen dat hij zich moet houden aan een uitspraak van het Milanese gerechtshof in 1997, het jaar dat het echtpaar van tafel en bed scheidde. Gullit moest tijdens vakantieperiodes zijn kinderen voor een bepaald aantal dagen bij zich nemen, of anders in de buidel tasten.

Pensa’s Italiaanse advocaat Roberto de Falco – werkzaam bij Nederlands-Italiaans advocatenkantoor De Falco Janssen Avvocati - Advocaten, en orerend met warm-Italiaanse tongval – begrijpt die ‘familia-gedachte’ volkomen. ‘Gullit is vader. De redenering van de rechter was dat je als padre de verplichting hebt om omgang met je kinderen te hebben. Zeer logisch. Hij wil zijn kinderen niet bij zich hebben tijdens de vakanties, dus moet hij geld betalen. In al die jaren heeft hij dat één keer gedaan.’

Gullit weigert te betalen omdat Pensa in 2000, vlak voor zijn huwelijk met Estelle, de echtscheidingspapieren heeft getekend. Iets waar hij volgens insiders miljoenen voor zou hebben neergelegd. Begin 2006 besloot het hof in Amsterdam ook dat Gullit toch gewoon moest betalen. Het verweer dat Gullit hier tegen indiende, werd eind mei 2007 door het hetzelfde hof van de hand gewezen.

‘Zeer onlogisch’, noemt De Falco, die voor de eerste keer aantreedt in de schier oneindige rechtszaak-reeks, het dat Gullit het morgen nogmaals probeert. ‘Ik zou zeer verbaasd zijn als hij wint.’ De advocaat van Gullit, I. Reinders Folmer, houdt haar lippen stijf op elkaar.

Gullit, die wel braaf een maandelijkse alimentatie van 5.030,82 euro overmaakt naar Pensa voor zijn twee kinderen, voerde de afgelopen jaren als verdediging aan dat hij sinds zijn scheiding rekeningen opgestuurd heeft gekregen - o.a. van hotels, limousinediensten en luxewinkels- die in de honderdduizenden euro’s lopen. Of hij die betaald heeft, blijft in het ongewisse.

Uiteindelijk heeft Pensa, ook geen flauwerd, gerechtsdeurwaarder Van Twuijver ingeschakeld om op een andere manier aan het geld te komen. Op dit moment hoeven Ruud en Estelle echter niet bang te zijn dat hun huis wordt leeggehaald. Vincent van Twuijver: ‘De hele zaak is erg ingewikkeld, laat ik het zo maar zeggen haha! We hebben één keer bij meneer Gullit aan de deur gestaan, begin 2006. Maar omdat dit nu speelt, doen we even niks.’ Het is even wachten op morgen. Opgewekt: ‘Als mevrouw Pensa gelijk krijgt, gaan we gewoon weer verder.’
bron

Die zoon is geloof ik later opgepakt voor wiet ofzo.
pi_113010131
quote:
8s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:19 schreef Jane het volgende:

[..]

*Team golftas

[ afbeelding ]
:D_! _O-
  zondag 17 juni 2012 @ 22:40:07 #105
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_113027585
Daily mail heeft ook een stukje:
http://www.dailymail.co.u(...)g-sick-cheating.html

voor de nosejob:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 18 juni 2012 @ 08:21:48 #106
16715 Mylene
*schatje*
pi_113039108
RUUD GULLIT
„Estelle en ik praten weer”

NA ZIJN PERS-BERICHT van bijna een week geleden heeft Ruud Gullit (49) in het openbaar vrijwel niets meer gezegd over de aangekondigde scheiding van zijn derde echtgenote, Estelle Cruijff (33). „Mijn kinderen, vooral de jongste, heeft er veel last van. Ik hou zo veel mogelijk mijn mond.”

Afgelopen zaterdag, nadat Estelle in deze krant op twee pagina’s haar verhaal deed, is er wel weer voor het eerst contact tussen de twee geweest. De laatste week was dat contact beperkt gebleven tot een nachtelijk telefoongesprek met verwijten over en weer. Ruud: „Maar we zijn weer ’on speaking terms’ en daar ben ik heel erg blij mee.” Aan deze krant wilde hij nu ook wel een reactie kwijt.

„Deze week is er een evenement op de school van een van de kids en we hebben zelfs afgesproken dat we daar samen naartoe gaan. Dat is natuurlijk een prachtig signaal naar die twee toe; papa en mama kunnen best vrienden blijven.”

„Ik hoop dat het op de lange duur gaat lukken om gewoon goed contact te houden”, vervolgt Ruud. „Het is niet alleen zestien jaar van haar leven geweest, ook van het mijne. Estelle is in alle opzichten een prachtige vrouw, van wie ik veel heb gehouden. Maar het werkte niet meer tussen ons. Ik ga daar niet in detail op in, ik wil ook niet echt reageren op het interview van zaterdag. Ik hoop oprecht dat het haar goed zal gaan. Ik vind het zelfs fijn dat ze nieuw geluk heeft gevonden. Echt.”

Ruud: „Ik ken Badr Hari. Heb hem recentelijk ook weer een paar keer gezien. De kinderen kennen hem al, die zijn vrijdag met hem naar een concert in Arnhem geweest, mijn dochter zelfs al naar Parijs. Dat loopt allemaal wel. Ik heb Estelle alleen gevraagd of ze Badr deze week niet meeneemt naar die school, daar wil ik het liefst alleen met haar naartoe.”

En hij zegt: „Ik hoop ook dat ze weer een beter contact met haar vader gaat krijgen. Dat was lange tijd erg moeizaam.”

Ruud heeft de echtelijke villa in Amsterdam-Zuid inmiddels verlaten en verruild voor een appartement in de buurt van het Olympisch Stadion, daar niet ver vandaan. Estelle keert terug naar het huis waar zij met Ruud jarenlang lief, en leed, deelde. Zijn flat wordt momenteel ingericht. „Het is wel lekker voor de kinderen dat ik in de buurt blijf. Ze kunnen gewoon van hun moeder naar hun vader wanneer ze willen.., en omgekeerd.”

De legendarische Oranjespeler, Europees kampioen in 1988, wordt in september 50. Plannen om dat groots te gaan vieren zijn even in de ijskast gezet.

In het interview van afgelopen zaterdag was Estelle ook lovend over Ruuds vaderschap: „Hij is een lieve, geweldige, betrokken vader. Ik kan niet anders zeggen. Toen de kinderen kwamen, steunde hij mij waar hij kon. Hij stond midden in de nacht op om een luier te verschonen of een flesje te geven. Als vrouw kun je daar heel gelukkig van worden. Maar op den duur blijkt het niet genoeg, weet ik nu.”

Estelle gaf aan dat door de verschillende affaires die Ruud had, haar vertrouwen was geslonken.

„Ik wist alles. Uiteindelijk was er van het vertrouwen niets meer over. En dan komt het moment waarop je jezelf de vraag stelt: waarop baseer ik dit huwelijk? Heel lang heb ik mijn verdriet weggelachen. Je weet dat het geen incident was, maar lust.”

Estelle vertelde exclusief in deze krant in kickbokser Badr Hari te hebben gevonden wat ze al die tijd in haar zogenaamde sprookjeshuwelijk met Ruud heeft gemist. Vorige week werd bekend dat de twee na twaalf jaar huwelijk hebben besloten uit elkaar te gaan. Samen hebben ze een dochter, Joelle, en een zoon, Maxim.

Het is voor Ruud het derde huwelijk dat hij ziet stranden. Eerder was hij getrouwd met Yvonne de Vries en Christina Pensa. Bij iedere (ex-)vrouw heeft Ruud Gullit twee kinderen.

bron
pi_113039300
Gaat hij nog even zeggen dat hij hoopt dat ze beter contact met haar vader krijgt, apart wel zo tijdens een gesprek over je scheiding.
  maandag 18 juni 2012 @ 08:41:28 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113039380
Haar vader is volgens mij nooit heel positief geweest over hun relatie, en het zou me zelfs niet verbazen als dat de reden voor de breuk met haar vader was.
Ik zag vd week een artikel van voor hun trouwen, maar na de geboorte van hun dochter, waarin Estelle d'r vader zegt dat hij Gullit niet vertrouwt, en hij bang is dat ze alleen zal achterblijven met haar kind.

En gezien Gullit nog getrouwd was met een ander zal hij zijn dochter destijds niet eens hebben kunnen erkennen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_113039687
Ah op die manier, ik wist de reden niet meer, het komt wel eens in de zoveel tijd in haar interviews naar voren.

Ze hebben het toch flink wat jaren volgehouden :D
  maandag 18 juni 2012 @ 09:01:08 #110
16715 Mylene
*schatje*
pi_113039692
Ja, haar vader praatte met de roddelbladen, de vuile was buiten hangen. Lijkt mij ook dat dat de reden van de breuk is. Meestal verscheen er dan in ander roddelblad een verhaal van hoe gelukkig Ruud en Estelle wel niet waren en dat de geruchten en verhalen onzin waren.

[ Bericht 5% gewijzigd door Mylene op 18-06-2012 09:31:36 ]
pi_113040206
quote:
8s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:19 schreef Jane het volgende:

[..]

*Team golftas

[ afbeelding ]
Jammer inderdaad dat een dergelijk attribuut nu altijd met argwaan zal worden bekeken.
Deze golftasgate maakt dat menig vrouw vertwijfelde momenten aan de keukentafel zal beleven; gaat manlief wel echt golfen of probeert hij elders zijn golden balls in te zetten voor andersoortig vertier?
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2012 @ 09:31:16 #112
43556 miss_dynastie
pi_113040267
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 09:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ah op die manier, ik wist de reden niet meer, het komt wel eens in de zoveel tijd in haar interviews naar voren.

Ze hebben het toch flink wat jaren volgehouden :D
Ja, zijn verhaal is meen ik dat het door de scheiding komt, dat ze moest kiezen van zijn ex, maar het Gullit-verhaal lijkt me logischer en ik heb de indruk dat Gullit dat hier zelf tussen de regels door ook toegeeft. Ik vind het wel zo'n kleine meisjes-opmerking eigenlijk, 'pappie je had gelijk' :') :P

quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 22:40 schreef SEMTEX het volgende:
Daily mail heeft ook een stukje:
http://www.dailymail.co.u(...)g-sick-cheating.html
[ afbeelding ]

voor de nosejob:
[ afbeelding ]
Da's een van de weinige huwelijksfoto's waar ze op lacht, man man, wat een ongelukkig ogend bruidje was dat ;(
pi_113040286
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 09:31 schreef miss_dynastie het volgende:

Ik vind het wel zo'n kleine meisjes-opmerking eigenlijk, 'pappie je had gelijk' :') :P

Hoezo dan? Na 16 jaar huwelijk, en terwijl hij steeds zijn klep open deed bij de roddelbladen?
  maandag 18 juni 2012 @ 09:34:03 #114
331081 Livra
Dat zeg ik.
pi_113040315
Hm... Gullit op twitter: @GullitR: Ongelooflijk. Het schijnt dat er een exclusief interview van mij in de telegraaf staat ??????
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2012 @ 09:43:51 #115
43556 miss_dynastie
pi_113040506
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 09:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hoezo dan? Na 16 jaar huwelijk, en terwijl hij steeds zijn klep open deed bij de roddelbladen?
Nou, alsof ze weer in genade wil komen bij papa met een 'je had toch gelijk'. Ik kan me overigens wel voorstellen dat je als vader wanhopig wordt van zo'n situatie, al had je natuurlijk je klep moeten houden tegen de roddelbladen.
pi_113040532
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 09:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, alsof ze weer in genade wil komen bij papa met een 'je had toch gelijk'. Ik kan me overigens wel voorstellen dat je als vader wanhopig wordt van zo'n situatie, al had je natuurlijk je klep moeten houden tegen de roddelbladen.
Hij is toch een lieve vader, dus dat zou een beetje apart zijn, imo. Maar dat moet Stellemans zelf weten natuurlijk. Je kunt ook gewoon proberen te verzoenen.

Maar dat Ruud dit dus voorstelt, het artikel is niet waar? :? Of heeft Livra geen echt ruud-account op Twitter bekeken?
pi_113040559
Ja hallo, laten ze nou niet on speaking terms zijn!
Dan kunnen we dit topic ook wel sluiten :(
  maandag 18 juni 2012 @ 09:53:22 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113040680
Maar even over de inhoud van het interview dat Ruud niet gegeven heeft; Badr al met de kinderen naar een concert geweest en met Joëlle naar Parijs?
WTF?!

Over 2 jaar is Joëlle net zo oud als Estelle toen ze wat met Ruud kreeg, en Badr jonger dan Ruud toen was...
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 18 juni 2012 @ 09:54:28 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113040697
De innuendo viert weer hoogtij.
  maandag 18 juni 2012 @ 09:55:05 #120
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_113040708
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 09:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hij is toch een lieve vader, dus dat zou een beetje apart zijn, imo. Maar dat moet Stellemans zelf weten natuurlijk. Je kunt ook gewoon proberen te verzoenen.

Maar dat Ruud dit dus voorstelt, het artikel is niet waar? :? Of heeft Livra geen echt ruud-account op Twitter bekeken?
Ik heb even gekeken en het is een geverifieerde account waar die tweet op staat :Y
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_113040794
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 09:55 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik heb even gekeken en het is een geverifieerde account waar die tweet op staat :Y
Weird _O-
  maandag 18 juni 2012 @ 10:06:16 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113040963
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 09:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Weird _O-
Ik ben benieuwd wie de Telegraaf gebeld heeft en deed alsof hij Ruud was :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_113041068
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 10:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

of Ruud heeft tegen iemand aangepraat waarvan hij niet wist dat het richting Telegraaf werd doorgespeeld? (-> Friso)
  maandag 18 juni 2012 @ 10:15:28 #124
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  maandag 18 juni 2012 @ 10:17:35 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113041248
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 10:11 schreef computergirl het volgende:

[..]

of Ruud heeft tegen iemand aangepraat waarvan hij niet wist dat het richting Telegraaf werd doorgespeeld? (-> Friso)
Dat zou wat zijn... Als hij tegen Friso aangepraat heeft en Friso de Telegraaf gebeld heeft :+

Kennen elkaar van het golfen neem ik aan....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_113041310
quote:
12s.gif Op maandag 18 juni 2012 10:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zou wat zijn... Als hij tegen Friso aangepraat heeft en Friso de Telegraaf gebeld heeft :+

Kennen elkaar van het golfen neem ik aan....
8)7
ik bedoel dus: zoals bij de vrouw van de neuroloog bij friso
pi_113041316
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 10:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Edwin Evers
  maandag 18 juni 2012 @ 10:22:43 #128
331081 Livra
Dat zeg ik.
pi_113041387
Nou ja, ik ben geen telegraaf eej. Uitsluitend dubbelgecheckte en geverifieerde bronnen hier bij Team Ruud HQ. ;-)
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2012 @ 10:24:52 #129
43556 miss_dynastie
pi_113041430
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 09:53 schreef Leandra het volgende:
Maar even over de inhoud van het interview dat Ruud niet gegeven heeft; Badr al met de kinderen naar een concert geweest en met Joëlle naar Parijs?
WTF?!

Over 2 jaar is Joëlle net zo oud als Estelle toen ze wat met Ruud kreeg, en Badr jonger dan Ruud toen was...
Ja, maar intelligentie slaat een generatie over volgens Stellepel, dus met dat meiske zit het vast wel goed :Y
pi_113041469
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 10:24 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, maar intelligentie slaat een generatie over volgens Stellepel, dus met dat meiske zit het vast wel goed :Y
Nou, de ouders van Estelle lijken me niet echt intellectuele lichten en van een gelukkig huwelijk is bij beide grootouderparen al helemaal geen sprake.
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2012 @ 10:29:55 #131
43556 miss_dynastie
pi_113041537
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 10:26 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Nou, de ouders van Estelle lijken me niet echt intellectuele lichten en van een gelukkig huwelijk is bij beide grootouderparen al helemaal geen sprake.
Een generatie of twee, dan :P
  maandag 18 juni 2012 @ 10:53:20 #132
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_113042263
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 10:11 schreef computergirl het volgende:

[..]

Net zoals in UK of USA heeft een 'bron die dichtbij het stel staat' vast uit de school geklapt.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  maandag 18 juni 2012 @ 11:01:11 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113042551
Of hij speelt de vermoorde onschuld.
pi_113043709
toe maar, de kinderen al op stap met hun nieuwe stiefvader...vraag me af wanneer joelle dan naar parijs is geweest met badr, nog voordat ruud van de relaasie wist?!

concert vrijdag in arnhem was trouwens jay-z en kanye west
  Moderator / Miss SHO maandag 18 juni 2012 @ 12:17:53 #135
22592 crew  Ole
pi_113045212
TS is geband dus kan niet om TT verandering vragen O-)
  Moderator maandag 18 juni 2012 @ 12:20:24 #136
9859 crew  Karina
Woman
pi_113045278
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:01 schreef Copycat het volgende:
Dat lijkt me makkelijk te bewijzen door de Telegraaf toch? Of ze ECHT met hem hebben gesproken of niet? Ik weet niet precies hoe dat werkt bij kranten :@
niet zo tof doen
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2012 @ 12:20:50 #137
43556 miss_dynastie
pi_113045290
Ruud Gullit is meubels kopen, lees ik net op zijn twitter. Ik zal wel raar zijn, maar als ik hem was had ik haar mooi bij d'r nieuwe liefje in laten trekken hoor :o
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2012 @ 12:45:56 #138
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_113046115
quote:
Over de verhalen dat de kickbokser zijn werk regelmatig mee naar huis neemt, maakt ze zich geen zorgen.
"Iemand zegt dat hij vrouwen mishandelt! Je kent me: daar heb ik hem naar gevraagd!", zegt Estelle. "Hij is er niet voor veroordeeld, niet van verdacht, hij is er zelfs door niemand van beschuldigd!"
Ach, zou ze zelf ooit veroordeeld zijn voor het hebben van enig talent? Of verdacht? Of beschuldigd? :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator maandag 18 juni 2012 @ 12:47:49 #139
184769 crew  Deisyy
pi_113046169
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ruud Gullit is meubels kopen, lees ik net op zijn twitter. Ik zal wel raar zijn, maar als ik hem was had ik haar mooi bij d'r nieuwe liefje in laten trekken hoor :o
Wat zou betekenen dat de de kinderen ook bij Badr komen te wonen.
  maandag 18 juni 2012 @ 12:48:51 #140
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_113046195
quote:
Ik heb nog wel een mooie klippan die hij voor weinig (of veel als hij wil) mag overnemen :D
pi_113046204
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:01 schreef Copycat het volgende:
ja zoiets denk ik ook :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_113046608
quote:
Net als in dat scheidingsprogramma op 4, en dan staat moeder met kinderen buiten... nah :N Die 2 kinderen wonen nog thuis toch?
pi_113046624
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:48 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een mooie klippan die hij voor weinig (of veel als hij wil) mag overnemen :D
_O-
pi_113046652
quote:
99s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:20 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat lijkt me makkelijk te bewijzen door de Telegraaf toch? Of ze ECHT met hem hebben gesproken of niet? Ik weet niet precies hoe dat werkt bij kranten :@
Al het waar is kan Ruud geen claim indienen dan?
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2012 @ 13:33:42 #145
43556 miss_dynastie
pi_113047920
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Net als in dat scheidingsprogramma op 4, en dan staat moeder met kinderen buiten... nah :N Die 2 kinderen wonen nog thuis toch?
Ja maar ik zeg toch nergens dat ze de kinderen mee moet nemen of wel? :o ;)
pi_113048697
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 09:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ze noemt Ruud Gullit (ja ze noemt hem MET achternaam) een lieve vader, niet haar eigen.
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2012 @ 13:57:57 #147
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_113048871
Afijn, genoeg gelachen!

Het EK is voorbij, Rafaël kom er maar in! :9
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_113048890
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:53 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Ze noemt Ruud Gullit (ja ze noemt hem MET achternaam) een lieve vader, niet haar eigen.
Nee, maar waarom moet ze het dan bijleggen met haar vader, die beweerde dat Ruud snel weg zou zijn ;) Hij IS een lieve vader, ze hebben een lang huwelijk gehad, dus wat die vader bedoelde is niet uitgekomen toch? :)
Gewoon 'gewoon' bijleggen.
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2012 @ 14:01:22 #149
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_113049039
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:58 schreef Pisces29 het volgende:
Nee, maar waarom moet ze het dan bijleggen met haar vader, die beweerde dat Ruud snel weg zou zijn ;) Hij IS een lieve vader, ze hebben een lang huwelijk gehad, dus wat die vader bedoelde is niet uitgekomen toch? :)
Gewoon 'gewoon' bijleggen.
Nou, pa heeft natuurlijk wél gelijk gekregen. En om te voorkomen dat hij haar dat nog jaren inwrijft, geeft ze hem maar alvast gelijk. Benieuwd of hij haar dan ook weer (terecht) gaat waarschuwen voor die vechtjas.
  Moderator / Miss SHO maandag 18 juni 2012 @ 14:07:02 #150
22592 crew  Ole
pi_113049349
quote:
99s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:57 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, genoeg gelachen!

oh ja De Huwelijksproblemen van Raf en Syl *O*
  maandag 18 juni 2012 @ 14:30:00 #151
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_113050459
Interview Ruud Gullit verzonnen?

18 juni 2012, Maandag

Stond er maandagmorgen een uitgebreid interview in De Telegraaf met Ruud Gullit, zelf weet hij hier niets vanaf... "Ongelooflijk. Het schijnt dat er een exclusief interview van mij in de Telegraaf staat???", zo maakte de oud-voetballer bekend via zijn Twitter.

De krant pakte uit met een reactie van Ruud over de breuk met zijn vrouw Estelle. Maar uit een echt interview hebben ze deze informatie dus klaarblijkelijk niet gehaald. De oud-voetballer is niet 'boos' op de Nederlandse krant, maar wel behoorlijk 'verbaasd',

Het huwelijk van Ruud en Estelle is na twaalf jaar gestrand.

Bron
  maandag 18 juni 2012 @ 15:38:45 #152
207727 Smallish
Kleintje!
pi_113053462
Volgens mij is hier meer aan de hand. Estelle die ook zo overduidelijk duidelijk wilde maken dat zij Alles wist en dat Ruud wist dat zij Alles wist. En ze noemt geen namen. Die ze dus wel heeft. En nu deze vage Telegraafactie waar Ruud niets van zou weten? Een-tweetje Estelle en Santegoeds?
Is dat zo?
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2012 @ 15:40:33 #153
43556 miss_dynastie
pi_113053522
quote:
99s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:57 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, genoeg gelachen!

Nou, Raf zag er op zijn vriendelijkst gezegd diepongelukkig uit dit EK, alsof hij zich de bakjes ben&jerry's goed heeft laten smaken, dus inderdaad, kom maar op :Y)
  Licht Ontvlambaar maandag 18 juni 2012 @ 15:41:22 #154
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_113053560
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:40 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, Raf zag er op zijn vriendelijkst gezegd diepongelukkig uit dit EK, alsof hij zich de bakjes ben&jerry's goed heeft laten smaken, dus inderdaad, kom maar op :Y)
Die is er natuurlijk ook net pas achter gekomen dat hij niet de enige is voor Estelle...
pi_113053615
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:40 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Volgens mij...zag ik hem zijn trouwring kussen nadat hij gescoord had gisteravond.
Dan zou het wel heul knap geacteerd zijn allemaal.
Don't you love her madly?
pi_113058002
quote:
11s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:41 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Die is er natuurlijk ook net pas achter gekomen dat hij niet de enige is voor Estelle...
pi_113058135
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:42 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Volgens mij...zag ik hem zijn trouwring kussen nadat hij gescoord had gisteravond.
Dan zou het wel heul knap geacteerd zijn allemaal.
Dat was de "vriendschapsring" die hij van Estelle had gekregen
  maandag 18 juni 2012 @ 17:05:48 #158
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113058140
http://www.telegraaf.nl/p(...)deren_Gullits__.html

Evert Santegoeds over zijn 'interview' met Gullit. Maar Gullit is toch niet zó dom dat hij niet snapt dat een reactie van drie zinnen genoeg is voor een interview-claim?
pi_113058735
Raf zou zijn scheiding bekendmaken na het EK. Robben zegt dat er dingen speelden in de groep. Misschien wel Engelse toestanden!! (Terry!)
Naar welke (andere) spelersvrouw zou Raf zijn gofltas meenemen?
pi_113058901
Er wordt wel meer geacteerd. Lees het nu al legendarische Telegraaf-interview van Estelle maar eens na over het masker dat zij opzette. En nee dit was niet een Leco-masker.
pi_113058978
Ik vond Sneijder gisteren wel geirriteerd overkomen, zou dat komen door de wedstrijd of de op handen zijnde scheiding?
pi_113061077
Vader van Estelle straks in boelevaar ;)
  maandag 18 juni 2012 @ 18:39:41 #163
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_113061893
Henny Cruijff zo meteen bij boulevard over zijn dochter Estelle.
  maandag 18 juni 2012 @ 18:41:18 #164
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113061963
De schoonvader van Ruud zo bij Blvd!
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2012 @ 18:41:57 #165
37843 lady-wrb
kortaf
  maandag 18 juni 2012 @ 18:43:33 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113062056
De broer van Johan Cruijff schijnt zo ook bij Blvd te komen!!!!!
  maandag 18 juni 2012 @ 18:45:22 #167
207727 Smallish
Kleintje!
pi_113062129
Wordt druk daar.
Is dat zo?
  maandag 18 juni 2012 @ 18:47:00 #168
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_113062194
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 18:43 schreef Copycat het volgende:
Ja hehe broer van Johan en schoonvader van Ruud *)
pi_113062367
de opa van maxim en joelle komt ook aan t woord!
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2012 @ 19:12:47 #170
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_113063255
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 18:47 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja hehe broer van Johan en schoonvader van Ruud *)
Eeh, kuch. :')
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2012 @ 19:13:30 #171
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_113063285
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 18:43 schreef Copycat het volgende:
En de zwager van Johan's vrouw komt zelfs aan het woord! :o
pi_113063770
Pfffff, much a do about nothing....
pi_113064177
Die laatste posts _O-

Vertel waar is er niks over gezegd?
  maandag 18 juni 2012 @ 19:36:59 #174
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_113064517
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:22 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vond Sneijder gisteren wel geirriteerd overkomen, zou dat komen door de wedstrijd of de op handen zijnde scheiding?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_113067147
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 19:30 schreef mascara-klodder het volgende:
Die laatste posts _O-

Vertel waar is er niks over gezegd?
vader/broer/schoonvader/opa zei alleen dat hij liever ongelijk had gehad wb de staat van hun huwelijk en ze samen 100 jaar waren geworden...dat hij stellemans vanaf t begin heeft gewezen op de verschillen in karakter en het leeftijdsverschil met ruud...dat hij liever had gezien dat ze langer had gewacht met het naar buiten brengen van haar nieuwe relaasie ("zou chiquer geweest zijn") en dat hij zijn nieuwe schoonzoon niet kent maar wel de verhalen over hem

:O :Z
  maandag 18 juni 2012 @ 20:34:19 #176
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_113082855
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:23 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

vader/broer/schoonvader/opa zei alleen dat hij liever ongelijk had gehad wb de staat van hun huwelijk en ze samen 100 jaar waren geworden...dat hij stellemans vanaf t begin heeft gewezen op de verschillen in karakter en het leeftijdsverschil met ruud...dat hij liever had gezien dat ze langer had gewacht met het naar buiten brengen van haar nieuwe relaasie ("zou chiquer geweest zijn") en dat hij zijn nieuwe schoonzoon niet kent maar wel de verhalen over hem

oh idd :Z

Maar tnx voor de samenvatting :*
pi_113082972
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 19:30 schreef mascara-klodder het volgende:
Die laatste posts _O-

Dat ja _O-
  Moderator dinsdag 19 juni 2012 @ 08:05:56 #179
9859 crew  Karina
Woman
pi_113086032
Iedereen wil er straks iets over zeggen, lekker met je kop op tv, praten over de scheiding van je dochter/zus/nichtje/buurvrouw :') Wat een trieste vertoning eigenlijk.
niet zo tof doen
  dinsdag 19 juni 2012 @ 08:06:09 #180
16715 Mylene
*schatje*
pi_113086035
BADR HARI openhartig tegen Estelle
HIER SPRONG DE VONK OVER!

De vonk tussen Estelle Cruijff en Badr Hari sprong definitief over toen zij hem voor Beau Monde interviewde. Uitgebreid ondervroeg de bijna ex-vrouw van Ruud Gullit de kickbokskampioen over zijn gevoelens. En wat blijkt? Het tripje naar Parijs dat de tortelduifjes in bijzijn van Estelles dochter Joelle maakten, kwam niet helemaal als een verrassing! „Ik ben spontaan en denk dat dát me romantisch maakt. Het komt voor dat ik opsta en bedenk dat ik met een vriendin naar Parijs ga”, onthulde hij vorige maand in het tijdschrift in een interview dat weken eerder had plaatsgevonden. „Dan pak ik haar koffer en haal haar daarna op. Misschien ben ik een beha vergeten, maar dat mag de pret niet drukken.” Estelle reageert in het verhaal: „Ah joh. Die beha is toch overbodig. Met een beetje mazzel gaat die binnen twee tellen uit. Ik zal je vertellen, de laatste keer dat míjn koffer voor me werd gepakt, was nog voor de watersnoodramp.”

En intussen, zo vertelde Ruud Gullit gisteren in deze krant, zijn Estelle, Badr en dochter Joelle dus inderdaad naar de lichtstad geweest. Wie het interview in de Beau Monde naleest, ziet dat Estelle meer dingen vraagt die haarzelf interesseren. Ze wil bijvoorbeeld van hem weten of er veel vrouwen voor hem komen kijken naar wedstrijden. Daarop zegt Badr: „Ik moet toegeven dat vrouwen soms speciaal voor mij komen. De sport heeft blijkbaar toch een bepaalde aantrekkingskracht en misschien vinden ze me gewoon een leuke man.” En op de vraag wat vrouwen sexy aan het kickboksen vinden: „Moet ik jou dat uitleggen, Estelle? Ik denk het Spartaanse, ruige element. Een halfnaakte, gespierde man in de ring. Een man die echt wat voor ze kan betekenen. Vrouwen krijgen het gevoel dat ik ze kan beschermen.” „Ik val op klassieke vrouwen. En ze mag zich nooit aan me aanbieden, iets wat me nog wel eens gebeurt”, vertelt de topsporter. „De perfecte vrouw bestaat niet, de perfecte relatie wel. Want een vrouw kan nog zo mooi zijn, als ze geen humor heeft, komt ze er bij mij niet in. Samen lachen vormt de basis van elke goede relatie. Ik heb veel vrouwelijke kennissen met wie ik uit eten ga en kan lachen. De ultieme wens is dat allemaal in een partner te kunnen vinden.”

Laten we hopen dat Badr en Estelle samen het geluk gaan vinden.

bron

Ruud Gullit is op een terras gespot met echtscheidingsadvocaat Mark Teurlings (zittend) en liep daar toevallig ook nog strafpleiter Bram Moszkowicz (op rug) tegen het lijf. De aanstaande echtscheiding wordt ondanks de aanwezigheid van het grote aantal raadsheren toch vermoedelijk geen vechtscheiding. Ruud: Estelle en ik zijn on speaking terms. We hebben elkaar gebeld en uitgebreid gesproken. Ik hoop dat ze gelukkig wordt. Tussen ons was het gewoon uitgewerkt, daar zijn we dus allebei achtergekomen. Weekblad Privé is vandaag al verschenen met nog meer verhalen over de echtscheiding van het jaar.

bron
  Moderator dinsdag 19 juni 2012 @ 08:09:07 #181
9859 crew  Karina
Woman
pi_113086069
Hoeveel clichés kun je in 1 artikel proppen? Vrouwen die vallen op stoere mannen en beschermd willen worden, beha's die toch wel uitgaan... :')
niet zo tof doen
pi_113086369
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 08:09 schreef Karina het volgende:
Hoeveel clichés kun je in 1 artikel proppen? Vrouwen die vallen op stoere mannen en beschermd willen worden, beha's die toch wel uitgaan... :')
en estelle blijkt toch zo oud te zijn als ze eruit ziet:

"Ik zal je vertellen, de laatste keer dat míjn koffer voor me werd gepakt, was nog voor de watersnoodramp.”
  dinsdag 19 juni 2012 @ 10:01:18 #183
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_113087862
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 08:06 schreef Mylene het volgende:
Estelle: "Ik ben spontaan en denk dat dát me romantisch maakt. Het komt voor dat ik opsta en bedenk dat ik met een vriendin naar Parijs ga"
ja doei, als ik een unlimited creditcard + geen baan had, zou ik ook aan 'spontane' acties doen :P
  dinsdag 19 juni 2012 @ 10:08:24 #184
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_113088038
Hier een van de laatste interviews van Badr Hari voor diegene die het nieuwe lief van Estelle echt (?) willen leren kennen.

En ow ja, alhoewel er een steekje bij deze man los zit, was hij wel een hele goede en begaafde thaibokser :Y
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  Moderator / Miss SHO dinsdag 19 juni 2012 @ 10:13:41 #185
22592 crew  Ole
pi_113088188
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 10:01 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

ja doei, als ik een unlimited creditcard + geen baan had, zou ik ook aan 'spontane' acties doen :P
En naar NY gaan!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 19 juni 2012 @ 10:14:24 #186
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_113088207
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 10:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hier een van de laatste interviews van Badr Hari voor diegene die het nieuwe lief van Estelle echt (?) willen leren kennen.

En ow ja, alhoewel er een steekje bij deze man los zit, was hij wel een hele goede en begaafde thaibokser :Y
Ik denk dat dat steekje juist daardoor los is komen te zitten...
pi_113088348
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 10:01 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

dat was een uitspraak van badr, niet van estelle
  dinsdag 19 juni 2012 @ 10:20:16 #188
124676 RobertoCarlos
pi_113088360
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 10:14 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik denk dat dat steekje juist daardoor los is komen te zitten...
Gevatte opmerking, maar hij deelde juist meer uit dan hij moest incasseren (helaas deed ie dat kennelijk soms ook buiten de ring :P ....) Nee, hij was echt een hele goeie, 'mooie', atletische vechter.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 10:28:32 #189
16715 Mylene
*schatje*
pi_113088627
"Ik kan nog steeds ontploffen ieder moment, er zit een bepaalde agressie in m'n lijf waarvan ik niet weet wat ik er mee aan moet."

Klinkt al meteen gezellig.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 11:12:00 #190
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_113089985
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 10:28 schreef Mylene het volgende:
"Ik kan nog steeds ontploffen ieder moment, er zit een bepaalde agressie in m'n lijf waarvan ik niet weet wat ik er mee aan moet."

Estelle: "Schatje, je bent vergeten het dopje terug op de tandpasta te dr..." BAM!!!
Uit Eindhoven
  dinsdag 19 juni 2012 @ 12:39:36 #191
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_113092917
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:23 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

http://www.telegraaf.nl/p(...)van_scheiding__.html
pi_113096548
quote:

Volgens mij maakt Stellepel dezelfde fout als met Ruud. Eigenlijk een klassieke valkuil voor veel vrouwen; denken dat je een man kunt veranderen. En dat hij bij jou ECHT geen streken meer uit zal halen.
pi_113097790
Dat je je als jonge meid eens door zo'n achterlijke sportieve crimineel keihard laat nemen soit, maar om als iets oudere mama met zo iemand een relatie te beginnen en dan ook meteen met je kids begint te zeulen :')

Dat is toch volledig kansloos?
pi_113099547
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 14:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat je je als jonge meid eens door zo'n achterlijke sportieve crimineel keihard laat nemen soit, maar om als iets oudere mama met zo iemand een relatie te beginnen en dan ook meteen met je kids begint te zeulen :')

Dat is toch volledig kansloos?
Eens. En volgens mij is het ook allemaal ontzettend snel gegaan. Toen het naar buiten kwam, waren de kinderen niet ingelicht en inmiddels hebben er al uitjes met stiefpaps (bijna een generatiegenoot) plaatsgevonden. Het interview met Stellie met de Telegraaf geeft ook niet per se veel blijk van liefde voor haar koost. Ze mag dan wel een moeder van de oude stempel zijn (je kinderen blij met een broodtrommeltje naar school is kennelijk heel ouderwets), het lijkt er toch op alsof ze niet heel veel rekening met hun gevoelens houdt.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:13:31 #195
331081 Livra
Dat zeg ik.
pi_113102039
quote:

Wie er ook 'schuld' heeft, ik zou als ex (Gullit in dit geval) echt de kriebels krijgen van zo'n vent in de buurt van je kinderen.
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2012 @ 17:07:56 #196
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_113104116
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 08:06 schreef Mylene het volgende:
Estelle reageert in het verhaal: Ah joh. Die beha is toch overbodig. Met een beetje mazzel gaat die binnen twee tellen uit.
Wat is het toch ook een kwartjes-tokkie. :{
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2012 @ 17:09:19 #197
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_113104181
Ze kan zo meedoen aan "Oh Oh Casablanca".
pi_113107760
Straks bij boulevard de ex van Badr die pas sinds een week weet dat het uit is? :o
pi_113107815
zo in boelevaar de babymama van badr aan t woord...zij zou maandag van hem gehoord hebben dat t uit is....een maand na de bevalling

edit: wat kloddertje zegt
pi_113107931
Heb ik het gemist? sta nog beneden te wachten op mijn eten hahaha
pi_113108439
waarschijnlijk weer pas om 19.25
pi_113108730
Ja had ik eigenlijk zelf ook kunnen bedenken natuurlijk :')
  dinsdag 19 juni 2012 @ 19:26:04 #203
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_113109690
En?
  dinsdag 19 juni 2012 @ 19:27:36 #204
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_113109746
Estelle is een echte homewrecker.
pi_113110775
Vertel, vertel.....
  dinsdag 19 juni 2012 @ 19:57:16 #206
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_113110971
Ik open alvast telegraag (geen typo) .nl.

Daar staat vast een exclusief interview met de ex van Badir.

Edit: 20:00 nog niet, maar het kan niet lang meer duren :')
Uit Eindhoven
  Moderator dinsdag 19 juni 2012 @ 20:27:48 #207
184769 crew  Deisyy
pi_113112343
quote:
di 19 jun 2012, 19:46
Ex Badr Hari de dupe van liefde Badr en Estelle
van onze redactie
AMSTERDAM - Daphne, de ex van Badr Hari, dacht tot een week geleden dat het nog goed zat tussen haar en de kickbokser.

De klap was dan ook groot toen Daphne te horen kreeg dat Badr en Estelle verliefd zijn op elkaar.

"Daphne en Badr kregen vijf weken geleden een dochter. Tijdens de bevalling waren ze samen en er leek geen vuiltje aan de lucht. Daphne is de dupe van Badrs nieuwe relatie, maar dat hoor je nergens. Tot vorige week was ze serieus met Badr. Ze waren bezig met een toekomst", zo vertelt een anonieme bron aan RTL Boulevard.

"Daphne vraagt zich af of Estelle wist van haar bestaan. Ze begrijpt niet dat een moeder een andere moeder dit kan aandoen. Estelle heeft toch zelf ook kinderen?"

Badr laat via zijn woordvoerder weten dat hij begrijpt dat Daphne verdrietig is en dat hij haar zal bijstaan in de opvoeding van hun dochter.
Bron
  Moderator / Miss SHO dinsdag 19 juni 2012 @ 20:30:59 #208
22592 crew  Ole
pi_113112524
quote:
BADR HARI DUMPTE VRIENDIN DAPHNE VOOR ESTELLE

Showbizzend Nederland schrok vorige week van het nieuws dat Estelle haar Ruud verlaat voor bokser Badr Hari. Maar bij het ex-liefje van Badr komt de klap pas echt hard aan...

Badr en Daphne hebben namelijk amper vijf weken geleden samen een dochtertje gekregen hebben. Tijdens de zwangerschap en bevalling zouden de twee nog gewoon samen zijn geweest, maar had Badr dus óók een relatie met Estelle.
Voor Daphne was er dan ook geen vuiltje aan de lucht, zo vertelde een anonieme bron vanavond in RTL Boulevard: "Ze wist ook niet dat hij vorige week een weekendje met Estelle weg was. Pas daarna vertelde Badr aan Daphne hoe het tussen hem en Estelle zit." Maar toen Estelle de handdoek met Ruud in de ring gooide, sprong de hele vaderlandse pers er bovenop en kwam dus ook Badr's overspel aan het licht.
“Er gaan nu gewoon heel veel verhalen rond, maar Daphne is de dupe van alles, dat hoor je nergens. Ook het openhartige interview met Estelle in de Telegraaf vindt ze erg verwarrend. Tot vorige week was ze gewoon nog heel serieus met Badr, ze waren bezig met hun toekomst.” Oftewel: zonder pardon heeft Estelle de relatie van Daphne knock-out geslagen, en de kersverse moeder zit nu vól vragen…
Reactie Badr
Badr zelf vindt dat de situatie toch echt anders in elkaar steekt: "De band met Daphne is gewoon oke. Ik begrijp dat er sprake is van verdriet, Daphne begrijpt dat zoiets kan gebeuren."
Hij vervolgt: "Dit is zoals de dingen gaan in het leven, maar er mag geen twijfel over zijn dat Daphne niet alleen hoeft te zorgen voor het kindje.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 20:31:51 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113112561
Je man gaat vreemd, en dat verwijt je hem grondig, om vervolgens zelf de 3de persoon in een relatie te zijn, charming...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_113112636
Ik heb die you tube filmpjes bekeken,maar ik zou bang worden van zo'n man.
Stel je voor dat Estelle hem een keer een grote bek geeft, en hij verliest zijn zelfbeheersing.
Wat heeft tie trouwens voor een vlek op zijn linker schouderblad.
pi_113112690
Een gezellige prater lijkt het me ook niet. Maar ja liefde maakt blind.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 20:39:15 #212
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_113112904
Mijn god. Weer een anonieme bron... Het zal wel weer niet kloppen :S
Uit Eindhoven
pi_113116274
"Daphne begrijpt dat zoiets kan gebeuren".
Dat mocht 'ie willen, zo makkelijk ermee wegkomen...
Don't you love her madly?
pi_113116392
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:33 schreef erik666 het volgende:

Wat heeft tie trouwens voor een vlek op zijn linker schouderblad.
Becker's nevus
Feel free to ignore my comments.
pi_113122073
En Estelle verlaat een vreemdganger voor een andere vreemdganger. Dat wordt vast een succes. :') Naïeve trut.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 23:05:59 #216
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113122191
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 23:04 schreef vencodark het volgende:
En Estelle verlaat een vreemdganger voor een andere vreemdganger. Dat wordt vast een succes. :') Naïeve trut.
En beide keren is zij degene met wie vreemdgegaan wordt.... en maar verontwaardigd zijn over het feit dat hij vreemdgaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_113122226
Badr heeft echt iedere week een ander sletje, zo gaat het verhaal dus ik geloof niet dat zijn ex enorm geschrokken is :')

Ander nieuwtje viavia is dat Estelle en Talitha van Zon iniedergeval vroeger met elkaar omgingen :')

En zo kom je van de ene bij de andere Noord-Afrikaanse mepper terecht, de cirkel is rond! :P
pi_113123587
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 23:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

En beide keren is zij degene met wie vreemdgegaan wordt.... en maar verontwaardigd zijn over het feit dat hij vreemdgaat.
Ach ja, de pot verwijt de ketel :r
  dinsdag 19 juni 2012 @ 23:42:17 #219
207727 Smallish
Kleintje!
pi_113124449
Mijn hemel, wat een sneu zooitje.......
Is dat zo?
pi_113129577
Ja logisch, Daphne begrijpt het natuurlijk!

Net bevallen, denkend dat alles goed zit, hiermee geconfronteerd worden en dan zegt ze: Oh Badr schatje, natuurlijk snap ik dit! Ja kan idd gebeuren. Nou veel plezier met Estelle hoor, ik doe hier alles wel alleen hoor, geen probleem! '

Right, heel likely ja :')
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_113129618
stellemans is wel een vieze...groots uitpakken in de telegraaf en een klaagzang over rudi's golftaspraktijken, maar ondertussen wel het vreemdgaan van haar nieuwe liefje mogelijk maken
pi_113130110
Idd dus Team Daphne!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 20 juni 2012 @ 08:20:06 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113130139
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 07:09 schreef DarkElf het volgende:

Net bevallen, denkend dat alles goed zit, hiermee geconfronteerd worden en dan zegt ze: Oh Badr schatje, natuurlijk snap ik dit! Ja kan idd gebeuren. Nou veel plezier met Estelle hoor, ik doe hier alles wel alleen hoor, geen probleem! '

Eigenlijk waar Estelle d'r vader bang voor was toen ze net van haar eerste kind bevallen was, en dan is zij de oorzaak daarvan in een andere relatie.

Kennelijk moet alles zonder pardon wijken voor haar geluk, en dat geluk moet meteen van de bladen afspatten, even beschaafd wat tijd nemen zodat zaken fatsoenlijk afgehandeld kunnen worden is er niet bij.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_113130161
quote:

Ik denk dat Daf ook wel wist wie en wat ze date. En ik denk dat Daf denkt, fun while it lasted, ik heb er een mooie levensverzekering aan overgehouden, kom maar door met die alimentatie...

Ik blijf dus team niemand.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_113130185
dat zal wel maar in de krant lezen dat je lieffie er vandoor is met een ander is wel erg zuur :')

ik ben zelden team iemand trouwens hoor :D Twijfel nu ook nog, heeft Estelle geen hondje ofzo die de dupe van dit alles is en nu in gedumpt is bij oma omdat Badr allergisch is voor de hond zijn windjes?

If so, team hondje.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 20 juni 2012 @ 08:29:55 #226
124676 RobertoCarlos
pi_113130256
Ik ben voor het team kindje, of dat nou door Daphne of door Estelle geproduceerd is :P ...
  woensdag 20 juni 2012 @ 09:46:39 #227
331081 Livra
Dat zeg ik.
pi_113131893
Oeh... Het verhaal van Gullit vandaag in de Story.
  woensdag 20 juni 2012 @ 09:48:47 #228
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113131958
Ik kan bijna niet wachten op het verhaal van de nanny, via een anonieme bron verteld aan de Party.
pi_113132568
Wat een godvergeten bitch is die Estelle toch.
Huil stuk in de telegraaf dat ze is weggeven door Gullit en nu zo gelukkig is met Badr. Terwijl zij er niet bijvertelt dat ze een homewrecker is en er voor zorgt dat een vrouw in haar kraamtijd verlaten wordt door haar man.
Je gaat bijna hopen dat badr zijn werk mee naar huis neemt.......
  woensdag 20 juni 2012 @ 10:27:37 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113133334
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2012 09:48 schreef Copycat het volgende:
Ik kan bijna niet wachten op het verhaal van de nanny, via een anonieme bron verteld aan de Party.
De nanny van Estelle of van Daphne?
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 20 juni 2012 @ 10:29:12 #231
124676 RobertoCarlos
pi_113133385
quote:
Dus die nanny wilde het verhaal eigenlijk niet naar buiten brengen? Da's ook lekker dan :P
  woensdag 20 juni 2012 @ 10:30:03 #232
124676 RobertoCarlos
pi_113133410
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 10:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het lijkt me sterk dat Daf een nanny heeft, zoveel doekoes heeft Badr nou ook weer niet.... al weet Estelle dat nu nog niet... :)
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2012 @ 10:30:07 #233
37843 lady-wrb
kortaf
pi_113133411
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 09:46 schreef Livra het volgende:
Oeh... Het verhaal van Gullit vandaag in de Story.
even kijken of ik tijd heb om naar de kapper te gaan :P
  woensdag 20 juni 2012 @ 10:31:03 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113133450
Maakt mij het uit. Elke nanny. En dan neem ik het direct aan voor waar. Via een anonieme bron.
pi_113133800
Wie weet wist Estelle niet dat Badr ook nog happy was met Daphne :+

Team golftas nog steeds.
  woensdag 20 juni 2012 @ 10:43:07 #236
331081 Livra
Dat zeg ik.
pi_113133851
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 10:30 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

even kijken of ik tijd heb om naar de kapper te gaan :P
Haha!
  woensdag 20 juni 2012 @ 10:53:34 #237
16715 Mylene
*schatje*
pi_113134244
quote:
Gullit over affaire Estelle: Vernederd in mijn eigen huis

Na de bekendmaking van de scheiding tussen oud-voetballer Ruud Gullit en Estelle, laten beiden hun kant van het verhaal optekenen door diverse media. Zo beweerde Estelle dat Ruud haar heeft weggegeven. En Ruud onthult nu hoe hij ontdekte dat hij werd bedrogen en hoe hij werd vernederd in zijn eigen huis.

In eerste instantie noemde Gullit 'recente onthullingen' de reden voor de breuk. Als snel werd duidelijk dat dit over de nieuwe liefde van Estelle ging, bokser Badr Hari. Estelle zei hierover: Badr heeft mij niet afgepakt, Ruud heeft mij weggegeven... Zij stelde ook dat het vreemdgaan van haar man haar teveel werd.

Nooit meer trouwen
In Story vertelt Gullit nu zijn kant van het verhaal. Zo onthult hij hoe hij ontdekte dat Estelle hem bedroog, hoe hij werd vernederd in zijn eigen huis én waarom hij uiteindelijk intimiteit zocht bij andere vrouwen. 'Ons huwelijk bestond feitelijk slechts op papier.' Over zijn toekomst zegt hij: Ik hoop weer gelukkig te worden, maar zal nóóit meer trouwen!

Badr Hari dumpt vriendin
Daphne, de ex-vriendin van Badr Hari, dacht een week geleden nog dat er geen vuiltje aan de lucht was in hun relatie, zo werd gisteren bekend. Vijf weken geleden beviel het fotomodel nog van een kindje van de kickbokser. Pas nadat de media bovenop de affaire met Estelle Gullit sprongen, kwam ze achter zijn overspel.

Daphne werd pardoes gedumpt voor de ex van Ruud Gullit, vertelde een anonieme bron aan RTL Boulevard: Ze wist ook niet dat hij vorige week een weekendje met Estelle weg was. 'Pas daarna vertelde Badr aan Daphne hoe het tussen hem en Estelle zit.' Volgens de bron is Daphne uiteindelijk de dupe van alles.

Daphne zou erg 'in verwarring zijn' nu de toekomst tussen haar en Badr Hari plotseling in duigen is gevallen. Ze had een toekomst tussen haar en de Nederlands-Marokkaanse bokser voorzien. De kersverse moeder zou zich afvragen of Estelle wel wist van haar bestaan. 'Estelle heeft toch zelf ook kinderen?'

'Zoals het gaat'
Volgens Badr is Daphne er echter rustig onder. Hij reageert: De band met Daphne is gewoon oké. 'Ik begrijp dat er sprake is van verdriet, Daphne begrijpt dat zoiets kan gebeuren.' Hij benadrukt dat 'dit is zoals de dingen gaan in het leven'. Wel wil hij er voor zorgen dat Daphne niet alleen voor de opvoeding van hun dochter staat.
bron
  woensdag 20 juni 2012 @ 10:54:57 #238
331081 Livra
Dat zeg ik.
pi_113134306
Ruud Gullit luisterde Estelle af

AMSTERDAM - Ruud Gullit voelde de laatste tijd dat er iets was met zijn vrouw Estelle. Om zeker te weten dat zijn gevoel dat zij een ander had juist was, luisterde hij haar af.
Zo ontdekte hij dat zij vreemdging met kickbokser Badr Hari. Dat vertelt de voormalig voetballer in de Story.
Gullit zegt in het blad dat Estelle stiekem deed met haar mobiele telefoon. Dat vertrouwde hij niet. In het interview vertelt hij dat hij vervolgens 'bepaalde maatregelen' nam, om 'thuis alles te kunnen volgen wat er besproken werd als ik er zelf niet bij was'. Hij wilde er ook achterkomen wie van hun vrienden en familieleden hij wel en niet kon vertrouwen.
Zo ontdekte hij dat zijn vrouw niet een weekend naar Ibiza was met Leco van Zadelhoff, zoals ze had gezegd, maar in Marrakech met Badr Hari. Naar eigen zeggen keek hij vanachter een vuilcontainer toe hoe Estelle aankwam op Schiphol.
Sukkel
De sportman zegt in het tijdschrift dat hij zijn geliefde met zijn bevindingen confronteerde, maar dat ze alles ontkende. Dankzij de eerder genoemde 'maatregelen' hoorde hij later hoe Estelle alle intieme details van het tripje met de bokser besprak met haar moeder.
Volgens Gullit lachten zijn vrouw en schoonmoeder hem achter zijn rug uit en werd hij een sukkel genoemd. Die dingen vond hij, zo geeft hij aan, erger dan het bedrog zelf.
Eenzaam
De oud-voetballer geeft toe dat hij ook misstappen heeft begaan tijdens de zestien jaar durende relatie, maar dat dat mede komt doordat hij eenzaam was in zijn huwelijk. Hij suggereert dat voor zijn aanstaande ex 'niets goed genoeg lijkt'. Toch zegt hij ook dat hij haar en Badr het allerbeste gunt nu hij van Estelle gaat scheiden.
Ooit nog een keer trouwen, wil Gullit niet. Hij wil vooral genieten van alle kinderen uit zijn drie huwelijken.
  woensdag 20 juni 2012 @ 10:55:51 #239
16715 Mylene
*schatje*
pi_113134344
quote:
Estelle Gullit zwanger?

AMSTERDAM - In Amsterdam-Zuid gaat het gerucht dat Estelle Gullit zwanger is van haar kersverse vlam Badr Hari.
Dit meldt het zakenblad Quote. Het bericht is nog nergens bevestigd.
Badr is vijf weken geleden vader geworden van een dochtertje. Daphne, de moeder van zijn kindje, heeft hij verlaten voor Estelle. De kickbokskampioen laat via zijn woordvoerder weten dat hij begrijpt dat zijn ex verdrietig is en dat hij haar zal bijstaan in de opvoeding van hun dochter.
Estelle is twaalf jaar getrouwd geweest met Ruud. Samen hebben ze twee kinderen.
bron
  woensdag 20 juni 2012 @ 10:56:45 #240
331081 Livra
Dat zeg ik.
pi_113134383
Ohhh die Leco heeft natuurlijk meegespeeld dat hij met Stellemans op Ibiza zat... Da's ook een gluiperd hoor!
  woensdag 20 juni 2012 @ 10:57:24 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113134412
quote:
De oud-voetballer geeft toe dat hij ook misstappen heeft begaan tijdens de zestien jaar durende relatie, maar dat dat mede komt doordat hij eenzaam was in zijn huwelijk
Mijn vrouw begrijpt me niet. Boehoehoe.
  woensdag 20 juni 2012 @ 10:57:50 #242
16715 Mylene
*schatje*
pi_113134435
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2012 10:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mijn vrouw begrijpt me niet. Boehoehoe.
Echt hè? :r
  woensdag 20 juni 2012 @ 10:57:51 #243
58921 Day
You can fly!
pi_113134436
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:31 schreef Leandra het volgende:
Je man gaat vreemd, en dat verwijt je hem grondig, om vervolgens zelf de 3de persoon in een relatie te zijn, charming...
Dus dat!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  Moderator / Miss SHO woensdag 20 juni 2012 @ 10:58:12 #244
22592 crew  Ole
pi_113134452
Ook nog zwanger zou de gate helemaal compleet maken :o
  woensdag 20 juni 2012 @ 11:01:20 #245
331081 Livra
Dat zeg ik.
pi_113134576
Hoho diezelfde reden voerde zij ook op hè? Eenzaam in het huwelijk, Ruud had haar 'weggegeven'. Is er een foto van de moeder van Estelle? Klinkt ook als een lekker type..
pi_113134644
quote:
Zo onthult hij hoe hij ontdekte dat Estelle hem bedroog, hoe hij werd vernederd in zijn eigen huis én waarom hij uiteindelijk intimiteit zocht bij andere vrouwen.
Uiteindelijk my ass. _O-

Als die golftas toch eens kon praten... :D
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_113134840
De grote Ruud Gullit die zich verstopt achter vuilnisbakken op Schiphol, zie je het voor je :')
  woensdag 20 juni 2012 @ 11:16:13 #248
189978 controlaltdelete
pi_113135125
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 10:55 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Het zal toch niet? Het zal me niks verbazen als het zo is. Ik begrijp niet dat iemand zo met zijn zaad rondspuit en niet aan voorbehoedsmiddelen doet. Nou die 2 passen goed bijelkaar dumb & dumber :D
pi_113135176
Arm kind , je zal zulke ouders hebben :|W
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2012 @ 11:18:35 #250
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_113135213
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:01 schreef Livra het volgende:
Hoho diezelfde reden voerde zij ook op hè? Eenzaam in het huwelijk, Ruud had haar 'weggegeven'. Is er een foto van de moeder van Estelle? Klinkt ook als een lekker type..
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 20 juni 2012 @ 11:18:48 #251
14505 OProg
A Life in Music
pi_113135225
quote:
:D _O-
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  woensdag 20 juni 2012 @ 11:20:26 #252
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113135295
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:03 schreef Felixa het volgende:

Uiteindelijk my ass. _O-

Als die golftas toch eens kon praten... :D
Echt hè.
pi_113135502
Zo! Dit scheelt me weer een bezoekje aan de kapper :7
  woensdag 20 juni 2012 @ 11:25:36 #254
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_113135503
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het zal toch niet? Het zal me niks verbazen als het zo is. Ik begrijp niet dat iemand zo met zijn zaad rondspuit en niet aan voorbehoedsmiddelen doet. Nou die 2 passen goed bijelkaar dumb & dumber :D
Als het zo is dan kunnen we meteen checken of Estelle de waarheid heeft gesproken tijdens het interview aan de telegraaf. Ze zegt zelf namelijk 2 weken terug pas voor het eerst met hem naar bed zou zijn geweest.
Uit Eindhoven
pi_113135573
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:25 schreef Poeke het volgende:

[..]

Als het zo is dan kunnen we meteen checken of Estelle de waarheid heeft gesproken tijdens het interview aan de telegraaf. Ze zegt zelf namelijk 2 weken terug pas voor het eerst met hem naar bed zou zijn geweest.
Hij schijnt ook erg sterk zaad te hebben
pi_113135617
Nu is het wachten op een interview met de golftas O+
pi_113135653
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 10:55 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Ze weten het wel te verkopen bij de Telegraaf _O- Ik kan het me echt niet voorstellen, zo stom is Estelle toch niet? :D
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2012 @ 11:30:03 #258
37843 lady-wrb
kortaf
pi_113135655
het grote moddergooien is begonnen *O*
  woensdag 20 juni 2012 @ 11:33:52 #259
189978 controlaltdelete
pi_113135812
quote:
6s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:18 schreef Skaai het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Inmiddels komt ze ook al bij Leco aan haar (tijdloze) kapsel te zien. Wat een vies mens met die cokeneus, kunstnageltjes en gebleekte tanden. net zo'n hittepettit als estelle.
  woensdag 20 juni 2012 @ 11:48:18 #260
124676 RobertoCarlos
pi_113136383
quote:
Naar eigen zeggen keek hij vanachter een vuilcontainer toe hoe Estelle aankwam op Schiphol.
Sukkel
Tuurlijk! Niemand die Gullit herkent op Schiphol! _O- _O- 8)7
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2012 @ 11:56:57 #261
43556 miss_dynastie
pi_113136765
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 10:54 schreef Livra het volgende:
De oud-voetballer geeft toe dat hij ook misstappen heeft begaan tijdens de zestien jaar durende relatie, maar dat dat mede komt doordat hij eenzaam was in zijn huwelijk.
En dat nog voor het huwelijk he. Wat verschrikkelijk sneu en verdrietig, mijn medelijden met hem is héél groot ;(
  woensdag 20 juni 2012 @ 11:58:13 #262
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113136817
Het is ruim tien jaar geleden dat ik uit eerste hand het verhaal vernam van een vreemdgaande Gullit die panisch de volgespoten condooms verzamelde. Hij voelde zich al snel onbegrepen.
  Moderator woensdag 20 juni 2012 @ 12:01:29 #263
184769 crew  Deisyy
pi_113136944
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:48 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Tuurlijk! Niemand die Gullit herkent op Schiphol! _O- _O- 8)7
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:33:32 #264
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_113138234
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 10:56 schreef Livra het volgende:
Ohhh die Leco heeft natuurlijk meegespeeld dat hij met Stellemans op Ibiza zat... Da's ook een gluiperd hoor!
Die staat achter Estelle ja .
pi_113138376
Ach Estelle is flieft, :') en zo dom......

Zodra Mata Hari genoeg van haar heeft ruilt hij haar in voor een jonger exemplaar, en zoals ze er nu uit ziet zal dat niet lang meer duren.
Welke man van 27 jaar die succesvol en rijk is gaat zijn tijd lang verdoen aan een vrouw van 34 met een uiterlijk van 45 +.......maarja dat ze er nog maar even lekker van geniet voor zolang dat het duurt...
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:37:32 #266
124676 RobertoCarlos
pi_113138397
quote:
9s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:58 schreef Copycat het volgende:
Het is ruim tien jaar geleden dat ik uit eerste hand het verhaal vernam van een vreemdgaande Gullit die panisch de volgespoten condooms verzamelde. Hij voelde zich al snel onbegrepen.
Uit de eerste hand? He bah.
Dus jij hebt zelf ook nog met Ruud 'contact' gehad? En? Heeft dat nog iets opgeleverd?
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:38:12 #267
124676 RobertoCarlos
pi_113138424
quote:
9s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:33 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Die staat achter Estelle ja .
Liever achter Estelle dan... he wat flauw weer :O
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:39:22 #268
124676 RobertoCarlos
pi_113138478
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:37 schreef sherezade het volgende:
Ach Estelle is flieft, :') en zo dom......

Zodra Mata Hari genoeg van haar heeft ruilt hij haar in voor een jonger exemplaar, en zoals ze er nu uit ziet zal dat niet lang meer duren.
Mata Hari? Badderen met Haar-i bedoel je? Of 'badjas harrie'? :z
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:39:31 #269
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113138485
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
Uit de eerste hand? He bah.
Dus jij hebt zelf ook nog met Ruud 'contact' gehad? En? Heeft dat nog iets opgeleverd?
Uit eerste hand als in 'van een vrouw die met hem het bed deelde'.
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:41:40 #270
124676 RobertoCarlos
pi_113138584
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Uit eerste hand als in 'van een vrouw die met hem het bed deelde'.
Tuurlijk. Je mag er best een beetje trots op zijn hoor, dat je zelf ook nog een rol hebt gespeeld in dit verhaal, okay indirect, maar toch ^O^
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:42:17 #271
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_113138616
quote:

... en dat met al die hormonen _O-
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:43:53 #272
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113138684
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:41 schreef RobertoCarlos het volgende:

Tuurlijk. Je mag er best een beetje trots op zijn hoor, dat je zelf ook nog een rol hebt gespeeld in dit verhaal, okay indirect, maar toch ^O^
Een rol? Je dicht me iets te veel 'eer' toe.
pi_113139099
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 10:58 schreef Ole het volgende:
oeh een twee-eiige tweeling, eentje die op Badr lijkt en eentje die op Raf lijkt!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_113139362
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 10:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Is dat dan weer de voormalige nanny van Anouk waar haar man zijn kunstje regelmatig op mocht doen?
  woensdag 20 juni 2012 @ 13:04:43 #275
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_113139447
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:38 schreef RobertoCarlos het volgende:

Liever achter Estelle dan... he wat flauw weer :O
Neen het is niet wat jij denkt *) FLAUW HOOR _O-
  woensdag 20 juni 2012 @ 13:06:56 #276
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_113139526
"Dit is zoals de dingen gaan in het leven".. Euh...ja, in JOUW leven wel ja :').
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 20 juni 2012 @ 13:14:28 #277
16715 Mylene
*schatje*
pi_113139780
Volgens weekblad Party wordt er in de kusstreek van Noord Holland al maandenlang gefluisterd dat Ruud gevallen zou zijn voor de charmes van Debby Nuyens.
pi_113139857
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 13:14 schreef Mylene het volgende:
Volgens weekblad Party wordt er in de kusstreek van Noord Holland al maandenlang gefluisterd dat Ruud gevallen zou zijn voor de charmes van Debby Nuyens.
Wie is dat?

en wat een zooi maken al die mensen van hun leven zeg :D :') En dan t ook zo lekker openbaar doen allemaal.. yeah voor ons, maar wel zielig voor die kinderen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 20 juni 2012 @ 13:16:54 #279
124676 RobertoCarlos
pi_113139865
quote:
Dat is dan wel erg effectief dan, dat fluisteren :P
Deze Deb?

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertoCarlos op 20-06-2012 13:38:50 ]
pi_113139901
quote:
Die foto op Facebook is niet zo speciaal, had een jonger model verwacht van Ruud.... Die gaat zich gewoon weer voortplanten :Y
  woensdag 20 juni 2012 @ 13:18:56 #281
124676 RobertoCarlos
pi_113139938
Die man naast Deb op de foto is trouwens haar man.... (in 2009 iig :P )

Edit: op 2 juni 2012 ook nog, zie hier:

http://www.noordhollandsd(...)esters-en-appeltaart
pi_113140365
quote:
Naar eigen zeggen keek hij vanachter een vuilcontainer toe hoe Estelle aankwam op Schiphol.
_O- :') _O-
  woensdag 20 juni 2012 @ 13:35:04 #283
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113140591
Wat een soap.
pi_113140615
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ruud heeft vast nog wel een voorraadje voor hem in zijn golftassie
pi_113140782
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2012 13:35 schreef Copycat het volgende:
Wat een soap.
ik laat net gewoon de bus aan me voorbij rijden omdat ik te verdiept in dit topic was :')
pi_113140794
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 13:35 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Ruud heeft vast nog wel een voorraadje voor hem in zijn golftassie
maar dat deelt hij vast niet met badr
pi_113140801

0:49. Badr zijn wens is in ieder geval uitgekomen! En dat 8 maanden na het interview. En lol @ 4:03
pi_113140802
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 13:39 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

ik laat net gewoon de bus aan me voorbij rijden omdat ik te verdiept in dit topic was :')
  woensdag 20 juni 2012 @ 13:45:06 #289
123170 alors
zlata1234
pi_113141019
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 13:39 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

_O-
know'm sayin?
word? word.
pi_113141088
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Lijkt me echt zo' n loedermoeder die haar Stellie nog even extra aanmoedigt om mannen uit te kleden (Ruud financieel en Badr letterlijk)
pi_113141169
De moeder van Estelle was ook gewoon een golddigger :Y
Henny boerde vroeger goed :Y
pi_113141250
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:25 schreef Poeke het volgende:

[..]

Ohhh dat heb ik gewoon gemist. Heeft ze dat echt letterlijk gezegd?
  woensdag 20 juni 2012 @ 14:00:29 #293
16715 Mylene
*schatje*
pi_113141587
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 13:16 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Wie is dat?

en wat een zooi maken al die mensen van hun leven zeg :D :') En dan t ook zo lekker openbaar doen allemaal.. yeah voor ons, maar wel zielig voor die kinderen.
Horecabazin die zelf ook in de scheiding ligt. Haar vent heeft zijn intrek genomen in een villa van Herman Heinsbroek.
  woensdag 20 juni 2012 @ 14:00:44 #294
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_113141593
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Inmiddels komt ze ook al bij Leco aan haar (tijdloze) kapsel te zien. Wat een vies mens met die cokeneus, kunstnageltjes en gebleekte tanden. net zo'n hittepettit als estelle.
:o

Wahaha, echt he, zo waar _O-
  woensdag 20 juni 2012 @ 14:01:39 #295
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_113141622
Ik lees steeds bad hair day :')
pi_113141683
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 14:00 schreef Mylene het volgende:

[..]

Horecabazin die zelf ook in de scheiding ligt. Haar vent heeft zijn intrek genomen in een villa van Herman Heinsbroek.
oeh een oudje dus, das niets voor onze Ruud toch? :+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_113142226
quote:
_O-
Hebben ze daar een speciaal gebied voor ingesteld joh ;)

Debby Nuyens ken ik niet, maar als het waar is wat er gefluisterd wordt, dan zullen we haar vast binnenkort wel beter leren kennen.
  woensdag 20 juni 2012 @ 14:28:09 #298
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113142710
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 10:58 schreef Ole het volgende:
Dan is het kind juridisch voorlopig iig het kind van Ruud Gullit... :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 20 juni 2012 @ 14:29:28 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113142764
quote:

[..]

[ afbeelding ]
WTF? Is Estelle een zusje van Claudia de Breij? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_113143034
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 14:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan is het kind juridisch voorlopig iig het kind van Ruud Gullit... :D
Dat is slim nog een keertje extra alimentatie. Daar valt meer te halen dan bij Badr
pi_113143491
Ik zou toch meteen afknappen op een vent die zo makkelijk vriendin en dochter verlaat.

2 mogelijkheden:
1. Estelle wist van vriendin (en zwangerschap) ---> homewrecker estelle
2. Estelle wist niets van vriendin -------> Estelle domme blonde doos
Bizar dat er nu geruchten over een zwangerschap zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')