abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:57:47 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115231986

De Gate:

Estelle en Ruud gaan na een huwelijk van 12 jaar en 2 kinderen uit elkaar. Ruud is dit inmiddels wel gewend want hij heeft nog 2 andere ex-vrouwen die ieder ook twee kinderen van hem hebben. De reden waarom ze volgens Estelle uit elkaar gaan is omdat Ruud er (via zijn golftas) nogal wat neukertjes op na zou hebben gehouden. Een van zijn laatste veroveringen zou een dame uit de horecawereld zijn.

Volgens Ruud is echter de de bom gebarsten nadat hij afluisterapparatuur in hun huis heeft geplaatst en zo vernam dat Estelle vreemd ging met Badr Hari waar ze verliefd op is, zelfs misschien zwanger van is. Natuurlijk waren de moeder en zus van Estelle waren op de hoogte van de affaire van Estelle.

Estelle en Badr vertrokken stiekem naar Marokko terwijl Estelle tegen Ruud had gezegd dat ze met Leco van Zadelhoff naar Ibiza zou zijn. Om haar te betrappen heeft Ruud zich verscholen achter een vuilcontainer op Schiphol en zag Estelle terugkomen uit Marokko waarbij zijn vermoedens bevestigd zijn dat ze inderdaad vreemd ging.

Badr Hari had zelf voor/tijdens Estelle ook al een relatie met Daphne. Zij is een maand geleden bevallen is van zijn kind en moest via de media moest vernemen dat haar relatie met Badr voorbij is. Volgens Badr begrijpt Daphne echter "dat zoiets kan gebeuren" (ahum)

Even gingen de geruchten dat Estelle vreemd zou zijn gegaan met Rafael van de Vaart wat deze gate zou hebben veroorzaakt maar het blijkt vooralsnog Badr te zijn. Volgens andere berichten is Rafael wel degelijk vreemdgegaan maar met niemand minder dan Nicky Plessen die een kind heeft met Ruben Bontekoe en zou een scheiding van Rafael en Sylvie op handen zijn.

UPDATE 27-7-2012

Inmiddels zijn we een paar weken verder en is er een staakt het vuren tussen Estelle en Ruud en zijn ze in de rechtbank bezig met de scheiding rond te maken.

Estelle is dol verliefd op haar Badjas Harrie en iedereen mag het weten! (roddelbladen, kranten etc) Als liefdesuitje zijn ze bijvoorbeeld als VIP naar Sensation White gegaan waar Badr, al spelend met het haar van Estelle, vermoedelijk een gast uit een andere sky-box permanent invalide heeft geschopt. Gelukkig lazen we de volgende dag in de krant dat hij er niets mee te maken had, hij had alleen maar wat glazen afgedroogd met een theedoek. Voor de zekerheid zijn ze na de vechtpartij toch maar via het balkon vertrokken voordat de beveiliging er was.

Volgens Badr "overwint hun liefde alles" De vraag is of Estelle nog steeds zo blij is met haar 'vechtmachine' aangezien, na een heerlijke -geplande- vakantie naar het buitenland, Badr moest gaan onderhandelen met de Nederlandse justitie over zijn terugkomst naar Nederland. Er waren inmiddels wat aangiftes tegen hem binnengekomen en hij wilde liever zelf naar het politiebureau komen in plaats van een bezoekje van een arrestatieteam af te wachten.

Inmiddels zit Badr al een paar daagjes vast, en volgens de geruchten mag hij zijn bezoek aan de cel met nog 14 dagen verlengen.

Het wachten is op een reactie van Estelle , het is al 2 weken erg stil vanuit haar kant.

Ruud daarintegen heeft het prima naar zijn zin als vrijgezel. Eindelijk mag hij met al zijn kinderen op vakantie en heeft wellicht een nieuwe mysterieuze blonde vrouw aan de haak geslagen.

Update 07-08-2012

Het voorarrest van Badr is met 3 maanden verlengd.

The story continues!

De hoofdrolspelers:

............Gluiperige Ruud Gul lid..................................Extelle...............................................Badjas Harrie...............

De bijrollen:

Koen Everink (slachtoffer skybox)

Jeroen van de Berg (al eerder in elkaar getimmerd in zijn eigen nachtclub maar durfde niet eerder aangifte te doen)

De kinderen van Ruud

De miserieuze nieuwe scharrel van Ruud

De boosdoeners:

De Golftas

De Vuilcontainer

De vermeende afluisterapparatuur van Ruud

De Skybox

De theedoek

--------

Inmiddels zijn er al wat leuke plaatjes verschenen over deze gate:

En via FB

NIEUWNIEUWNIEUWNIEUW!!!! NU IN DE WINKEL!!!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:01:10 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115232089
Lapo in de herhaling:
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:14 schreef piglet het volgende:
Klopt het nou dat ze elkaar waarschijnlijk een langere tijd niet mogen spreken, dan ze uberhaupt een relatie hebben gehad?
Dat ligt eraan hoelang hun verkering in werkelijkheid duurde ;)
Het zou me niets verbazen als het al een behoorlijke tijd aan de gang is, ze ging niet voor niets mee naar de wedstrijd in Madrid.

Daarbij zal hij waarschijnlijk geen 3 maanden in beperking blijven, dus binnenkort mag ze op bezoek.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:49 schreef Greys het volgende:
In dat artikel staat dat de 'beperking' blijft opgelegd, maar in een artikel van gister oid stond toch dat hij sinds afgelopen vrijdag weer bepaalde contacten mocht hebben?
In dat zijonline artikel stond hetvolgende:

quote:
Sinds vrijdag mag Badr weer verschillende media volgen. Nog altijd mogen er geen inhoudelijke mededelingen worden gedaan over de zaak.
Hij mag dus meelezen, maar hij kan zouzou nog niet instrueren wat te posten ;) ^O^
Niet rechtstreeks iig, wel via Benedicte natuurlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:03:25 #3
163650 Greys
pi_115232173
Maar die tekst die Badr op dat slotje krabbelde 'never whitout ( :') ) you', daar moet ie nu toch een pietsie op terugkomen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:07:12 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115232316
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:01 schreef Leandra het volgende:
zouzou

Respecteer mijn haven!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115232351
altijd weer grappig als mensen direct bij de start naar de media lopen met termen als ; voor altijd, nooit meer zonder elkaar, geweldig, beste ooit'
tja, dan gebeurt er zoiets... niet handig zulke opmerkingen.
voor eeuwig en altijd kon wel eens een stukje korter zijn.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:09:10 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115232402
quote:
18s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Respecteer mijn haven!
:@
Oeps, my bad.... sorry :*
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:10:18 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115232442
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:07 schreef WRH het volgende:
altijd weer grappig als mensen direct bij de start naar de media lopen met termen als ; voor altijd, nooit meer zonder elkaar, geweldig, beste ooit'
tja, dan gebeurt er zoiets... niet handig zulke opmerkingen.
voor eeuwig en altijd kon wel eens een stukje korter zijn.
Zelfs als het aan blijft heeft ze weer een vent die nooit thuis is :X
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Miss SHO dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:14:41 #8
22592 crew  Ole
pi_115232619
Ze zal toch inmiddels wel keihard van die roze wolk afgedonderd zijn? Toch? Of maakt dir hun liefde nog warmer en grootser?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_115232634
nee inderdaad, voorlopig worden het hele korte bezoekjes.
oh getver, van die afwerkkamertjes, dan daarna meteen door naar de pc... nop, niet chic.
hoe gaat ze dat vertellen aan haar shop vriendinnen?
pi_115232664
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat ligt eraan hoelang hun verkering in werkelijkheid duurde ;)
Het zou me niets verbazen als het al een behoorlijke tijd aan de gang is, ze ging niet voor niets mee naar de wedstrijd in Madrid.

Daarbij zal hij waarschijnlijk geen 3 maanden in beperking blijven, dus binnenkort mag ze op bezoek.
Daarom vroeg ik het me ook af, had de data niet zo goed meer voor ogen :)
Maar 90 dagen is bijna 3 maanden + de afgelopen 2 weken(?). Dat is hoe dan ook toch best een lange tijd voor je vriendje-sinds-x-maanden om in de bak te zitten ;)
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:15:52 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115232671
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:14 schreef Ole het volgende:
Ze zal toch inmiddels wel keihard van die roze wolk afgedonderd zijn? Toch? Of maakt dir hun liefde nog warmer en grootser?
Vooralsnog is hij behoorlijk onbereikbaar, en bij de Estelles van deze wereld zou dat zijn begeerlijkheid wel eens kunnen vergroten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115232704
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zelfs als het aan blijft heeft ze weer een vent die nooit thuis is :X
_O-

Maar bij deze hoeft ze geen golftas meer in de gaten te houden. Dat is toch wel rustiger lijkt me :P
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:17:33 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115232736
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:15 schreef WRH het volgende:
nee inderdaad, voorlopig worden het hele korte bezoekjes.
oh getver, van die afwerkkamertjes, dan daarna meteen door naar de pc... nop, niet chic.
hoe gaat ze dat vertellen aan haar shop vriendinnen?
Voordeel voor Estelle; ze hoeft het niet te vertelle.
Want iedereen weet allang; Badr zit in het gevang.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:18:12 #14
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_115232765
En over x periode wordt ze ingeruild voor een jonger exemplaar.
Wat ziet ze bovendien in die vent, heel erg aantrekkelijk is ie niet, hij heeft losse handjes en hij zit er niet mee om vreemd te gaan of zijn vriendin zwanger is of niet. Ik heb het idee dat Essie best een domme vrouw is want een vrouw met zelfrespect en intelligentie zou niet met zo'n type in zee gaan.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:22:09 #15
163650 Greys
pi_115232915
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:18 schreef controlaltdelete het volgende:
En over x periode wordt ze ingeruild voor een jonger exemplaar.
Wat ziet ze bovendien in die vent, heel erg aantrekkelijk is ie niet, hij heeft losse handjes en hij zit er niet mee om vreemd te gaan of zijn vriendin zwanger is of niet. Ik heb het idee dat Essie best een domme vrouw is want een vrouw met zelfrespect en intelligentie zou niet met zo'n type in zee gaan.
Die zwangere was zijn vriendin al niet meer, dat was zijn ex al, geloof ik :+
En ach, je weet nooit wat iemand in een ander ziet. Ik vind het geen lelijkerd, kan me best voorstellen dat ze hem 'spannend' vond/vindt en dat ze misschien na zoveel jaar aan de witte keukentafel bij Ruud en het uitstofzuigen van zijn golftas nu wel eens tegen de muur gegooid wilde worden door een woeste wilde jonge god (in haar ogen dan :P ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:23:55 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115232992
Volgens hem was het zijn ex, de ex zelf wist dat kennelijk nog niet...

En ik denk dat het vooral de aandacht was die haar verliefd deed worden, want dat kon ze niet kopen met Ruud z'n cc.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115233098
zelfs als het zijn ex was, dan nog is het best apart dat je blijkbaar ergens in 9 mnd tijd bedenkt dat je van 'verliefd laten we een kindje nemen' overstapt naar 'nah, doe toch maar niet en ach, die andere blonde is ook best geinig'
vind het altijd zo knap als mensen dan ofwel voor het zwanger worden niet nadenken ofwel blijkbaar zo snel van gedachten kunnen veranderen tijdens de zwangerschap.
voor beiden overigens hoor, bedoel; je maakt met zijn 2-en een kind.

nouja, heeft hij in ieder geval de niet-stoere baby periode kunnen overslaan en kan gelijk door naar de kids op betere leeftijd van blondje.
pi_115233201
Zit ze weer alleen aan die witte keukentafel ;(
Haar vrienden en familie zullen nu toch wel op haar inpraten dat dit echt niet langer kan lijkt me.
Badr zal vanmorgen wel een flip-momentje hebben gehad toen hij 3 maanden erbij kreeg :Y
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:31:13 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115233267
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:26 schreef WRH het volgende:
zelfs als het zijn ex was, dan nog is het best apart dat je blijkbaar ergens in 9 mnd tijd bedenkt dat je van 'verliefd laten we een kindje nemen' overstapt naar 'nah, doe toch maar niet en ach, die andere blonde is ook best geinig'

Wie weet was het niet zijn keuze, maar een instinkertje van een losvaste scharrel. Zo kwam dat verhaal iig meer op mij over.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:31:31 #20
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_115233281
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Die zwangere was zijn vriendin al niet meer, dat was zijn ex al, geloof ik :+
En ach, je weet nooit wat iemand in een ander ziet. Ik vind het geen lelijkerd, kan me best voorstellen dat ze hem 'spannend' vond/vindt en dat ze misschien na zoveel jaar aan de witte keukentafel bij Ruud en het uitstofzuigen van zijn golftas nu wel eens tegen de muur gegooid wilde worden door een woeste wilde jonge god (in haar ogen dan :P ).
Nou zijn ex beweerde toch iets anders. Ik vraag me af of ie überhaupt naar zijn dochtertje omkijkt, nu iig niet
.
Tja smaken verschillen. Dat soort koppen zoals van die Badr zie ik vaak zat hier, alleen is hij een stukje langer dan de gemiddelde Marokkaan. Ik snap sowieso die vrouwen niet (en daar is Estelle ook ene van) als ze zo balen van hun vent ze pas weggaan als ze een nieuwe kerel aan de haak hebben geslagen. Best een beetje karakterloos imo.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:32:48 #21
163650 Greys
pi_115233319
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:26 schreef WRH het volgende:
Was dat al echt bekend dan ook enzo dat ze verliefd waren? :@ Dat heb ik dan gemist.
Het kan toch ook een inluizertje geweest zijn? Een Rob Kamphuisje of hoe heet ie? Of dat ze na een beetje gescharrel direct zwanger was en dat hij dat helemaal niet wilde? Of wastie in lurrrve? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:33:37 #22
163650 Greys
pi_115233351
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nou zijn ex beweerde toch iets anders. Ik vraag me af of ie überhaupt naar zijn dochtertje omkijkt, nu iig niet
Dat beweerde die one-night-stand scharrel van die Kamphuis ook ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_115233371
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:29 schreef Eef999 het volgende:
Zit ze weer alleen aan die witte keukentafel ;(
Haar vrienden en familie zullen nu toch wel op haar inpraten dat dit echt niet langer kan lijkt me.
Badr zal vanmorgen wel een flip-momentje hebben gehad toen hij 3 maanden erbij kreeg :Y
Starend naar de mini witte boksbal cadeau gegeven door Jan des Bouvrie.
pi_115233396
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Was dat al echt bekend dan ook enzo dat ze verliefd waren? :@ Dat heb ik dan gemist.
Het kan toch ook een inluizertje geweest zijn? Een Rob Kamphuisje of hoe heet ie? Of dat ze na een beetje gescharrel direct zwanger was en dat hij dat helemaal niet wilde? Of wastie in lurrrve? :D
volgens mij werd de verse baby geboren terwijl hij al met Estelle op de foto stond.
(maar kan het mishebben, bron enzo, moet dan echt even zoeken)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:37:34 #25
163650 Greys
pi_115233476
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:35 schreef WRH het volgende:

[..]

volgens mij werd de verse baby geboren terwijl hij al met Estelle op de foto stond.
(maar kan het mishebben, bron enzo, moet dan echt even zoeken)
Ja nee dat is volgens mij idd zo, maar omdat er werd gezegd 'hoe kan iemand naar verliefd en we nemen een baby ineens naar een ander gaan binnen zo een korte tijd'. Ik vraag me alleen af hoe verliefd ie op de moeder van die baby was, of dat dat gewoon een scharreltje of one night stand was die per ongeluk (?) zwanger werd ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')