Dat ligt eraan hoelang hun verkering in werkelijkheid duurdequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:14 schreef piglet het volgende:
Klopt het nou dat ze elkaar waarschijnlijk een langere tijd niet mogen spreken, dan ze uberhaupt een relatie hebben gehad?
In dat zijonline artikel stond hetvolgende:quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:49 schreef Greys het volgende:
In dat artikel staat dat de 'beperking' blijft opgelegd, maar in een artikel van gister oid stond toch dat hij sinds afgelopen vrijdag weer bepaalde contacten mocht hebben?
Hij mag dus meelezen, maar hij kan zouzou nog niet instrueren wat te postenquote:Sinds vrijdag mag Badr weer verschillende media volgen. Nog altijd mogen er geen inhoudelijke mededelingen worden gedaan over de zaak.
Respecteer mijn haven!quote:
Zelfs als het aan blijft heeft ze weer een vent die nooit thuis isquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:07 schreef WRH het volgende:
altijd weer grappig als mensen direct bij de start naar de media lopen met termen als ; voor altijd, nooit meer zonder elkaar, geweldig, beste ooit'
tja, dan gebeurt er zoiets... niet handig zulke opmerkingen.
voor eeuwig en altijd kon wel eens een stukje korter zijn.
Daarom vroeg ik het me ook af, had de data niet zo goed meer voor ogenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoelang hun verkering in werkelijkheid duurde
Het zou me niets verbazen als het al een behoorlijke tijd aan de gang is, ze ging niet voor niets mee naar de wedstrijd in Madrid.
Daarbij zal hij waarschijnlijk geen 3 maanden in beperking blijven, dus binnenkort mag ze op bezoek.
Vooralsnog is hij behoorlijk onbereikbaar, en bij de Estelles van deze wereld zou dat zijn begeerlijkheid wel eens kunnen vergroten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:14 schreef Ole het volgende:
Ze zal toch inmiddels wel keihard van die roze wolk afgedonderd zijn? Toch? Of maakt dir hun liefde nog warmer en grootser?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs als het aan blijft heeft ze weer een vent die nooit thuis is
Voordeel voor Estelle; ze hoeft het niet te vertelle.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:15 schreef WRH het volgende:
nee inderdaad, voorlopig worden het hele korte bezoekjes.
oh getver, van die afwerkkamertjes, dan daarna meteen door naar de pc... nop, niet chic.
hoe gaat ze dat vertellen aan haar shop vriendinnen?
Die zwangere was zijn vriendin al niet meer, dat was zijn ex al, geloof ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:18 schreef controlaltdelete het volgende:
En over x periode wordt ze ingeruild voor een jonger exemplaar.
Wat ziet ze bovendien in die vent, heel erg aantrekkelijk is ie niet, hij heeft losse handjes en hij zit er niet mee om vreemd te gaan of zijn vriendin zwanger is of niet. Ik heb het idee dat Essie best een domme vrouw is want een vrouw met zelfrespect en intelligentie zou niet met zo'n type in zee gaan.
Wie weet was het niet zijn keuze, maar een instinkertje van een losvaste scharrel. Zo kwam dat verhaal iig meer op mij over.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:26 schreef WRH het volgende:
zelfs als het zijn ex was, dan nog is het best apart dat je blijkbaar ergens in 9 mnd tijd bedenkt dat je van 'verliefd laten we een kindje nemen' overstapt naar 'nah, doe toch maar niet en ach, die andere blonde is ook best geinig'
Nou zijn ex beweerde toch iets anders. Ik vraag me af of ie überhaupt naar zijn dochtertje omkijkt, nu iig nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zwangere was zijn vriendin al niet meer, dat was zijn ex al, geloof ik
En ach, je weet nooit wat iemand in een ander ziet. Ik vind het geen lelijkerd, kan me best voorstellen dat ze hem 'spannend' vond/vindt en dat ze misschien na zoveel jaar aan de witte keukentafel bij Ruud en het uitstofzuigen van zijn golftas nu wel eens tegen de muur gegooid wilde worden door een woeste wilde jonge god (in haar ogen dan).
Was dat al echt bekend dan ook enzo dat ze verliefd waren?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:26 schreef WRH het volgende:
zelfs als het zijn ex was, dan nog is het best apart dat je blijkbaar ergens in 9 mnd tijd bedenkt dat je van 'verliefd laten we een kindje nemen' overstapt naar 'nah, doe toch maar niet en ach, die andere blonde is ook best geinig'
Dat beweerde die one-night-stand scharrel van die Kamphuis ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou zijn ex beweerde toch iets anders. Ik vraag me af of ie überhaupt naar zijn dochtertje omkijkt, nu iig niet
Starend naar de mini witte boksbal cadeau gegeven door Jan des Bouvrie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:29 schreef Eef999 het volgende:
Zit ze weer alleen aan die witte keukentafel![]()
Haar vrienden en familie zullen nu toch wel op haar inpraten dat dit echt niet langer kan lijkt me.
Badr zal vanmorgen wel een flip-momentje hebben gehad toen hij 3 maanden erbij kreeg
volgens mij werd de verse baby geboren terwijl hij al met Estelle op de foto stond.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Was dat al echt bekend dan ook enzo dat ze verliefd waren?Dat heb ik dan gemist.
Het kan toch ook een inluizertje geweest zijn? Een Rob Kamphuisje of hoe heet ie? Of dat ze na een beetje gescharrel direct zwanger was en dat hij dat helemaal niet wilde? Of wastie in lurrrve?
Ja nee dat is volgens mij idd zo, maar omdat er werd gezegd 'hoe kan iemand naar verliefd en we nemen een baby ineens naar een ander gaan binnen zo een korte tijd'. Ik vraag me alleen af hoe verliefd ie op de moeder van die baby was, of dat dat gewoon een scharreltje of one night stand was die per ongeluk (?) zwanger werdquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:35 schreef WRH het volgende:
[..]
volgens mij werd de verse baby geboren terwijl hij al met Estelle op de foto stond.
(maar kan het mishebben, bron enzo, moet dan echt even zoeken)
Ze waren anderhalf jaar samen, dit kan ik niet echt echt een scharrel noemen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat beweerde die one-night-stand scharrel van die Kamphuis ook
Hij is als man in zijn meest viriele periode, dat dan weer wel. En aan testosteron geen gebrek, zoals we gemerkt hebben.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zwangere was zijn vriendin al niet meer, dat was zijn ex al, geloof ik
En ach, je weet nooit wat iemand in een ander ziet. Ik vind het geen lelijkerd, kan me best voorstellen dat ze hem 'spannend' vond/vindt en dat ze misschien na zoveel jaar aan de witte keukentafel bij Ruud en het uitstofzuigen van zijn golftas nu wel eens tegen de muur gegooid wilde worden door een woeste wilde jonge god (in haar ogen dan).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:43 schreef Leandra het volgende:
Badr en Daphne waren 29 oktober nog bij elkaar en ze ging zelfs mee naar het JFK greatest man gala (waar Ruud en Estelle uiteraard ook waren).
Als ze begin mei bevallen is dan was ze toen dus al een tijdje zwanger, en als hij zich er ingeluisd voelde dan neem ik aan dat hij haar niet meer meegenomen had naar een gala.
Duidelijk. Dat had ik gemistquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:37 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ze waren anderhalf jaar samen, dit kan ik niet echt echt een scharrel noemen.
Ik las ook ergens dat BH al eerder in de bak heeft gezeten ook voor mishandeling trouwens.
Je denkt toch niet dat hij zich de kans zou laten ontnemen om eigen kinderen te hebben.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:26 schreef WRH het volgende:
vind het altijd zo knap als mensen dan ofwel voor het zwanger worden niet nadenken ofwel blijkbaar zo snel van gedachten kunnen veranderen tijdens de zwangerschap.
voor beiden overigens hoor, bedoel; je maakt met zijn 2-en een kind.
nouja, heeft hij in ieder geval de niet-stoere baby periode kunnen overslaan en kan gelijk door naar de kids op betere leeftijd van blondje.
Karakterloos? Niet dat alleen. Het is vaak gewoon gelul.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou zijn ex beweerde toch iets anders. Ik vraag me af of ie überhaupt naar zijn dochtertje omkijkt, nu iig niet
.
Tja smaken verschillen. Dat soort koppen zoals van die Badr zie ik vaak zat hier, alleen is hij een stukje langer dan de gemiddelde Marokkaan. Ik snap sowieso die vrouwen niet (en daar is Estelle ook ene van) als ze zo balen van hun vent ze pas weggaan als ze een nieuwe kerel aan de haak hebben geslagen. Best een beetje karakterloos imo.
hah, ja inderdaad. mocht ze er toch nog aan beginnen met hem (jong genoeg) zijn de kids in ieder geval wel makkelijk op het schoolplein te herkennen: zoek de kleine vechtersbaasjes met een gold credit card, kan nooit moeilijk zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat hij zich de kans zou laten ontnemen om eigen kinderen te hebben.
Estelle mag blij zijn dat ze nu nog goed over na kan denken of ze zo ver gaat.
Wanneer heeft ze ook al weer een 'journalistiek gesprekje' gehad met Badr? En wanneer vertrok hij naar Amerika(?). Die tijdlijn is nog onduidelijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:43 schreef Leandra het volgende:
Badr en Daphne waren 29 oktober nog bij elkaar en ze ging zelfs mee naar het JFK greatest man gala (waar Ruud en Estelle uiteraard ook waren).
Als ze begin mei bevallen is dan was ze toen dus al een tijdje zwanger, en als hij zich er ingeluisd voelde dan neem ik aan dat hij haar niet meer meegenomen had naar een gala.
...en een Rolex.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:03 schreef WRH het volgende:
[..]
hah, ja inderdaad. mocht ze er toch nog aan beginnen met hem (jong genoeg) zijn de kids in ieder geval wel makkelijk op het schoolplein te herkennen: zoek de kleine vechtersbaasjes met een gold credit card, kan nooit moeilijk zijn.
Ja, die tijdlijn zat ik net over te denken; in december had Badr dat akkefietje in de Cool Down met "Olivier" de broer van zijn ex.... het zou me niets verbazen als dat de broer van Daphne was die even een gesprek met hem wilde hebben over zijn vertrek naar de VS, en daarmee de zwangere Daphne alleen thuis laten zitten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wanneer heeft ze ook al weer een 'journalistiek gesprekje' gehad met Badr? En wanneer vertrok hij naar Amerika(?). Die tijdlijn is nog onduidelijk.
niet meer hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat is het stil in het NWStopic
Zolang de scheefleester maar daar blijftquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:33 schreef mascara-klodder het volgende:
ik lees alweer mee met het risico op oogkanker
graag jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zolang de scheefleester maar daar blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |