Das inderdaad mooi bagger!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:54 schreef -Engel- het volgende: [..] Ik kan nog steeds niet slapen... .. bagger
gelukkig heb ik morgen tot zover ik weet geen vergadering staan dus kan ik mooi rustig verder prutsen aan mijn nieuwe opdrachtquote:
En ik te snelquote:
Nope vooral niet als je tig speed tickets krijgtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En ik te snel![]()
Wacht, das niet altijd een positief punt natuurlijk..
Dat scheelt!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
gelukkig heb ik morgen tot zover ik weet geen vergadering staan dus kan ik mooi rustig verder prutsen aan mijn nieuwe opdracht
Relaxenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat scheelt!![]()
Morgen vrij hier, nog geen idee wat ik ga doen...
Dat was ik van plan, maar niet al te lang. Ik ben geen stilzitterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:51 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Een goedemorgen!Mijn auto is net overleden dus ik kan gewoon niet naar mijn werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Bah stomme auto! Thuis werken dan maar?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn auto is net overleden dus ik kan gewoon niet naar mijn werk
Mjah voor zover dat dat kan moet ik dat maar doen jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:57 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Bah stomme auto! Thuis werken dan maar?
Ohh hmm... Wat voor werk is het? ik verwacht iets met behulp van de computer aangezien je zoveel op het forum bent hier.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah voor zover dat dat kan moet ik dat maar doen ja
Administratief medewerker.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:05 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ohh hmm... Wat voor werk is het? ik verwacht iets met behulp van de computer aangezien je zoveel op het forum bent hier.
ahh hmm ja dat wordt lastig vanuit huis.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Administratief medewerker.
Maar ik moet ook post verwerken en dingen opbergen in het archief enz dat kan ik vanaf huis niet doen
ja zo zou ik het ook zien als mijn auto stuk was en ik naar werk moestquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:03 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Maar zie het positief je weet zeker dat je nu niet in een file komt en op tijd thuis bent.:D
En het is ook zeer positief bij een nieuwe baan natuurlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:03 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
ahh hmm ja dat wordt lastig vanuit huis.
Maar zie het positief je weet zeker dat je nu niet in een file komt en op tijd thuis bent.
Trein? bus? fiets?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn auto is net overleden dus ik kan gewoon niet naar mijn werk
Ahh dode accu hmm kan je de kabels verkeerd hebben? + op +, - op - lijkt me niet zo moeilijk?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe dan ook. Ik zit nu op de monteur te wachten.![]()
Die man gaf me aan de telefoon hoopvol nieuws.
Mn accu is dus dood en de kans is groot dat de mannen die mij vanochtend hielpen gewoon de kabels hadden omgedraaid.
Damnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:03 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
ahh hmm ja dat wordt lastig vanuit huis.
Maar zie het positief je weet zeker dat je nu niet in een file komt en op tijd thuis bent.
Oud.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:33 schreef Cue_ het volgende:
Ook wle leuk voor hier
Verminkt door Groupon-tattoo
Ik probeer de grap te zien. Ik zie 'm niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is misschien ook wel iets voor in OUD..
Ik zie het nut ook niet van de mededeling "Oud."quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik probeer de grap te zien. Ik zie 'm niet.
Om aan te geven dat die link hier al 4 of 5 keer is gepost. En ik zei nergens dat je bericht geen nut heeft, ik zie alleen de grap niet. Of is dat synoniem.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zie het nut ook niet van de mededeling "Oud."
Staan we nu weer quitte
Oww dat bedoelde je ermee. Tja geen idee, niet teruggebladerdquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om aan te geven dat die link hier al 4 of 5 keer is gepost. En ik zei nergens dat je bericht geen nut heeft, ik zie alleen de grap niet. Of is dat synoniem.
of als subforum?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:53 schreef Samzz het volgende:
Oud als in oud bericht, zo lastig is dat toch niet.
PMSamzzquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:53 schreef Samzz het volgende:
Oud als in oud bericht, zo lastig is dat toch niet.
Ik ben in een hele goede buiquote:
Dat hadden die behulpzame mannen vanochtend dus verkeerd gedaan jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:24 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ahh dode accu hmm kan je de kabels verkeerd hebben? + op +, - op - lijkt me niet zo moeilijk?![]()
Naja succes ermee
Hoe laat krijg je t te zien/horen?quote:
quote:
Na 4 uur en dan moet ik ook meteen weer weg ongeveerquote:
Hier ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:19 schreef Barbusse het volgende:
Goedemorgen![]()
IJskoffie, want het is frikkin' hot hier
Morgen sollicitatie, dus wil die goed voorbereidenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Na 4 uur en dan moet ik ook meteen weer weg ongeveer![]()
Al is iedereen die wil helpen met vloer leggen natuurlijk altijd welkom![]()
Succes met je sollicitatiequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Morgen sollicitatie, dus wil die goed voorbereiden![]()
Ik hoor het wel.
Heb je je crib?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Iieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
*gat in de lucht springt*
Yeahhhhhhhhhhhhhhhhh
Succes morgen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Morgen sollicitatie, dus wil die goed voorbereiden![]()
Ik hoor het wel.
quote:
Dus niet in onderhuur?quote:
Ik denk dat die groep vrij klein is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Succes met je sollicitatieMaar als je mooie mannen kent die van vloeren leggen houden moet je het zeggen hoor
Thanksquote:
Gefeliciteerd!quote:
Gefeliciteerdquote:
De 11de in jouw kroegquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Wanneer is de housewarming?
Waarom heb ik het gevoel dat de 12e alleen de fundamenten nog staan van jouw kroeg?quote:
Dan was het iig een goed en leuk feestjequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom heb ik het gevoel dat de 12e alleen de fundamenten nog staan van jouw kroeg?
All is well when it ends in Hell.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan was het iig een goed en leuk feestje
Wel lekker warm!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
All is well when it ends in Hell.
Kom jij ook de 11de?quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:28 schreef -Miauw- het volgende:
Goedemorgen vanuit een koud en regenachtig Amsterdam
Je hebt nog 2,5 uur man.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bewolkt maar droog, geen idee of het koud is.. Al zie ik dat ik wel moet opschieten want om 2 uur bij 't station staan en ben bezig met de afwas, en moet nog douchen en aankleden enenenen...
Ow.. Busted.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt nog 2,5 uur man.
Dan doe je maar een keer niet fappen onder de douche op de foto's van c_a !!
OP MALTA HAHAHA IN YOUR FACE!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:26 schreef Murdera het volgende:
Waar zitten jullie dat het zo warm is? Hier buiten regent het, waait het heel hard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:36 schreef twi het volgende:
[..]
OP MALTA HAHAHA IN YOUR FACE!!!Waar we genieten van verse watermeloenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
En kip?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar we genieten van verse watermeloen
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:36 schreef twi het volgende:
[..]
OP MALTA HAHAHA IN YOUR FACE!!!Het was niet barb die daar over begon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig kan dat ook in druilerig Apeldoorn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:
Ik krijg een oergevoelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neequote:
Ga doen zou ik dan zeggen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gelukkig kan dat ook in druilerig Apeldoorn.
Vorige week keek er een slowaakse jongen niet naar links en toen zat hij onder mijn busquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:39 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, wat zijn mannen soms slechte chauffeurs. Faalhaas hier kijkt niet naar rechts en knalt zo tegen een auto
.
Gij vuige hedonist!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heel toevallig heb ik dat vanochtend gedaan.
Jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:40 schreef STING het volgende:
[..]
Het is al een paar dagen dat make-up-your-mind weer
Zaterdag was idd ergquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja![]()
Zaterdag was erg! Zon, zon, zon, regenregenregenZONreeeeegen![]()
Je hebt gewoon van alles nodig om de dag door te komen, paraplu's, regenlaarzen, zonnebrandcrème
quote:
Dat wel jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:48 schreef STING het volgende:
[..]
Zaterdag was idd erg
Toch vond ik dat stukken beter dan als het de hele dag bewolkt is en motregent.
Ik heb altijd het idee dat ze dat expres doenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Dat wel ja![]()
Dit is echt niets![]()
Oja, dat heb ik ook altijdIk had gisteren een paraplu bij me en uiteindelijk bleef alleen mijn haar droog
wind, regen en een voorbijkomende vrachtwagen
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee weet dat ze dat expres doen
Dat doen ze expres.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat ze dat expres doen
Dat zou ideaal zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:57 schreef Evie het volgende:
Hm hadden ze maar mooie mannen die beneden in de lobby met een paraplu klaarstonden
quote:
quote:
Dit is ongetwijfeld ook de reden dat ik geen vrachtwagen/buschauffeur ben.quote:
Ik wel. Maar alleen bij scooterrijders en wielrenners.quote:
Wielrennersquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Maar alleen bij scooterrijders en wielrenners.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:09 schreef rival het volgende:
[..]
ja echt he, bijna net zo erg als vrouwen achter het stuur
Ik rijd anders meer dan goed.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:09 schreef rival het volgende:
[..]
ja echt he, bijna net zo erg als vrouwen achter het stuur
Ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb me trouwens al 1,5 week niet geschoren geloof ik. Mooie baard. Zal ik het laten staan tot zaterdag?
Hij heeft zich helemaal geschoren gisteren. Is stiekem toch ook wel heel erg lekker.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twitje even jaloers maken met mijn baard.
Je weet ook niet wat je wilt he?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij heeft zich helemaal geschoren gisteren. Is stiekem toch ook wel heel erg lekker.
Als je denkt dat ze in NL erg zijn, moet je proberen in de bergen ze in te halenquote:
Het gaat me niet om het inhalen, het gaat mij er voornamelijk om dat ze altijd alles en iedereen letterlijk van de weg afrijden. Dat kun je geen inhalen meer noemen, eerder byciclarmaggeddon. Die gasten zijn nog erger dan petjes in een Golf GTI met getinte ruiten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je denkt dat ze in NL erg zijn, moet je proberen in de bergen ze in te halen
Het voordeel van in de auto zitten is dat je ze rustig in de vangrail, bergwand of goot kan drukken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gaat me niet om het inhalen, het gaat mij er voornamelijk om dat ze altijd alles en iedereen letterlijk van de weg afrijden. Dat kun je geen inhalen meer noemen, eerder byciclarmaggeddon Die gasten zijn nog erger dan petjes in een Golf GTI met getinte ruiten.![]()
Idd, zelfs in de binnenstad hier raggen ze overal tussen door, en als jij per ongeluk het lef hebt om over te steken krijg je me een scheldkannonadequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gaat me niet om het inhalen, het gaat mij er voornamelijk om dat ze altijd alles en iedereen letterlijk van de weg afrijden. Dat kun je geen inhalen meer noemen, eerder byciclarmaggeddon Die gasten zijn nog erger dan petjes in een Golf GTI met getinte ruiten.![]()
Daarom is me dat ook door anderen verteld. Verder in zeven jaar tijd nog nooit schade gereden, geen ongelukken gehad en in totaal 2 bekeuringen vanwege snelheid en ik rijd bijna dagelijks.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat denken de meeste mensen van zichzelf he
Ben je zelf de lul, dat heb ik echt niet over voor zulke kneuzenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het voordeel van in de auto zitten is dat je ze rustig in de vangrail, bergwand of goot kan drukken.
In de stad is het erg inderdaad, maar ik heb ze ook een keer op de Veluwe een oud echtpaar van de weg zien rijden. En dan nog schelden ook. Wat een klootviool moet je wel niet zijn om te gaan schelden op een bejaarde vrouw die jij net ten val hebt gebracht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, zelfs in de binnenstad hier raggen ze overal tussen door, en als jij per ongeluk het lef hebt om over te steken krijg je me een scheldkannonade.
Jammer dat ie mijn paraplu niet had gezien, tussen zijn spaken.
Jij mag mij altijd rijden hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom is me dat ook door anderen verteld. Verder in zeven jaar tijd nog nooit schade gereden, geen ongelukken gehad en in totaal 2 bekeuringen vanwege snelheid en ik rijd bijna dagelijks.
Ik jarenlang schadevrij gereden, en net nadat ik m'n leaseauto over had gekocht is er in Duitsland iemand tegen m'n auto aan geredenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom is me dat ook door anderen verteld. Verder in zeven jaar tijd nog nooit schade gereden, geen ongelukken gehad en in totaal 2 bekeuringen vanwege snelheid en ik rijd bijna dagelijks.
precies.. ik ben voorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gewoon overal mooie mannen in openbare functies
Het is heel simpel, ik rij in een auto van 2ton (kilo), die ook nog eens breed is en niet bijster snel in optrekken. Toch ben ik sneller dan zo'n idioot in een apenpakje, als je me er dan na een paar minuten nog niet de kans hebt gegeven om er langs te gaan. Dan zorg ik zelf wel dat ik er langs kan, of je het nu leuk vind of niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben je zelf de lul, dat heb ik echt niet over voor zulke kneuzen
[..]
In de stad is het erg inderdaad, maar ik heb ze ook een keer op de Veluwe een oud echtpaar van de weg zien rijden. En dan nog schelden ook. Wat een klootviool moet je wel niet zijn om te gaan schelden op een bejaarde vrouw die jij net ten val hebt gebracht.
Ik reed ook al een jaar of 6 schadevrij.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ik jarenlang schadevrij gereden, en net nadat ik m'n leaseauto over had gekocht is er in Duitsland iemand tegen m'n auto aan gereden
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben je zelf de lul, dat heb ik echt niet over voor zulke kneuzen
[..]
In de stad is het erg inderdaad, maar ik heb ze ook een keer op de Veluwe een oud echtpaar van de weg zien rijden. En dan nog schelden ook. Wat een klootviool moet je wel niet zijn om te gaan schelden op een bejaarde vrouw die jij net ten val hebt gebracht.
Dat heb ik met de gemiddelde fietser in grote steden. Daar heb ik echt schijt aan, onder het motto; "wat wil je doen"quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Wielrenners zijn wmb echt vogelvrij hoor. Alles om die gasten op hun bek te laten gaan.
U heeft een puntquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:43 schreef PeuRac het volgende:
Aantal jaren schade vrij zegt niet zoveel, als je 2km per dag rijdt dan is 10jr schadevrij niet zo bijzonder. Als je 500km per dag rijdt, is 1jr schadevrij veel bijzonderder.
Die rijden geen 60 km/u over een zebrapadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heb ik met de gemiddelde fietser in grote steden. Daar heb ik echt schijt aan, onder het motto; "wat wil je doen"
Ik heb een aantal fietsers onder/tegen mn auto gehad en nog nooit schuldig bevonden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die rijden geen 60 km/u over een zebrapad.
En wel manse praat voor iemand die wat er ook gebeurt verantwoordelijk is. Rij jij lekker een fietser aan, wel de rest van je leven dokken he?
.
Jou aanklagen en je laten bloeden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heb ik met de gemiddelde fietser in grote steden. Daar heb ik echt schijt aan, onder het motto; "wat wil je doen"
Maar fietsers kunnen ook gruwelijk irritant zijn! Ik zag gisteren nog iemand zichzelf voor een tram gooien, het ging gelukkig net goed, maar oeh snel er even voor langs zodat ik ik drie seconden eerder ben daar waar ik moet wezenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die rijden geen 60 km/u over een zebrapad.
En wel manse praat voor iemand die wat er ook gebeurt verantwoordelijk is. Rij jij lekker een fietser aan, wel de rest van je leven dokken he?
.
schadevrij rijden.. dat is net als seks zonder happy endquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:43 schreef PeuRac het volgende:
Aantal jaren schade vrij zegt niet zoveel, als je 2km per dag rijdt dan is 10jr schadevrij niet zo bijzonder. Als je 500km per dag rijdt, is 1jr schadevrij veel bijzonderder.
Valt tegen, fietsers zijn niet zonder meer beschermd, als je verkeersregels overtreed, kan je zelf schuldig worden bevonden en moet je de schade aan de auto betalen. Zoals in dit geval.quote:
Altijd grappig hoe snel je het over die andere groep hebt, als je van vervoersmiddel wisseltquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar fietsers kunnen ook gruwelijk irritant zijn! Ik zag gisteren nog iemand zichzelf voor een tram gooien, het ging gelukkig net goed, maar oeh snel er even voor langs zodat ik ik drie seconden eerder ben daar waar ik moet wezen
Praat niet zo engquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:49 schreef Evie het volgende:
[..]
schadevrij rijden.. dat is net als seks zonder happy end
Helaas mag ik niet oefenen want maatschappelijk gezien niet zo geaccepteerdquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Wielrenners zijn wmb echt vogelvrij hoor. Alles om die gasten op hun bek te laten gaan.
Ik moet zeggen dat ik nog maar 1 keer dronken tegen een auto ben aangevallen fietsend.. en dat het was toen ik 16 wasquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt tegen, fietsers zijn niet zonder meer beschermd, als je verkeersregels overtreed, kan je zelf schuldig worden bevonden en moet je de schade aan de auto betalen. Zoals in dit geval.
Moet je wel aantonen. Maar zoals jij het brengt lijkt het alsof je ongestraft maar fietsers aan kan rijden. Niet dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt tegen, fietsers zijn niet zonder meer beschermd, als je verkeersregels overtreed, kan je zelf schuldig worden bevonden en moet je de schade aan de auto betalen. Zoals in dit geval.
Dat is dan ook wel weer zoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:49 schreef STING het volgende:
[..]
Altijd grappig hoe snel je het over die andere groep hebt, als je van vervoersmiddel wisselt
Op de fiets of als voetganger zijn het soms die klote automobilisten en als automobilist zijn het soms die klote fietsers en voetgangers
Jij snapt emquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:49 schreef Samzz het volgende:
Alles wat niet in een auto zit is irritant als jij zelf in een auto zit. En alles in een auto is vervelend als jij zelf iets anders bestuurt.
Enorme deuk in de auto natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nog maar 1 keer dronken tegen een auto ben aangevallen fietsend.. en dat het was toen ik 16 was
Nou nooooit achter je gezochtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nog maar 1 keer dronken tegen een auto ben aangevallen fietsend.. en dat het was toen ik 16 was
De bewuste auto na Evie's valpartij:quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enorme deuk in de auto natuurlijk.
Gewoon binnen blijven dus!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:49 schreef Samzz het volgende:
Alles wat niet in een auto zit is irritant als jij zelf in een auto zit. En alles in een auto is vervelend als jij zelf iets anders bestuurt.
Dat suggereer ik nergens, een keer reed de politie auto achter mij (dat was toen ik vol over zijn fiets en been reed met een SUV). Die zagen toen gelukkig hoe die malloot uit een steegje vol de weg op fietste waar ik een km of 50 reed. Ik zag em pas nadat ik de klap hoorde.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je wel aantonen. Maar zoals jij het brengt lijkt het alsof je ongestraft maar fietsers aan kan rijden. Niet dus.
Met die 180 kilo van mequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enorme deuk in de auto natuurlijk.
Is er snel aangevlogen dan, die kilo's.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Met die 180 kilo van meNeuh woog toen 40 kilo denk ik ..
Heb toen maar even aangebeld bij het huis waar die auto voor stond, maar gelukkig niks aan de hand
Eensch! Die moeten verboden worden enige vervoermiddel te gebriuken, of het nu fiets, scooter of een auto is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer zo![]()
Eén ding, toeristen zijn altijd irritant, welk vervoersmiddel ze ook gebruiken
Weg blijven de toeristen en daarmee bye bye zwaai zwaai inkomsten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eensch! Die moeten verboden worden enige vervoermiddel te gebriuken, of het nu fiets, scooter of een auto is.
You take picture yes?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer zo![]()
Eén ding, toeristen zijn altijd irritant, welk vervoersmiddel ze ook gebruiken
Malloten ook.. net als die mafkees die door art zn fiets heen rende toen we net 40 km/u aan het fietsen warenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat suggereer ik nergens, een keer reed de politie auto achter mij (dat was toen ik vol over zijn fiets en been reed met een SUV). Die zagen toen gelukkig hoe die malloot uit een steegje vol de weg op fietste waar ik een km of 50 reed. Ik zag em pas nadat ik de klap hoorde.
Details. Het OV verbeteren, hoeven ze zelf niet meer aan het verkeer deel te nemenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weg blijven de toeristen en daarmee bye bye zwaai zwaai inkomsten.
Je kunt ook zeiken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Details. Het OV verbeteren, hoeven ze zelf niet meer aan het verkeer deel te nemen
Jammer voor jou hebben ook zij recht te rijden/fietsen/lopen waar jij dat ook mag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Details. Het OV verbeteren, hoeven ze zelf niet meer aan het verkeer deel te nemen
Inderdaad. Hier in mijn wijk rijden teveel mensen graag 40.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:56 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Maakt me niet uit wie of wat het is maar mijn ergste hekel is als mensen treuzelen
Rijd een maandje op een eiland rond wat een grote rots is, dus alleen bergwegen, nauwelijks inhaalmogelijkheden en dan toeristen die 30-40 rijden waar je 70-80 kan.quote:
Er zijn ook mensen die op laatste momenten de bus/trein in springen en het maar half redden. Is ook engquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar dan weet je dat toch van te voren? Zeker als je er in het hoogseizoen rijdt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:57 schreef PeuRac het volgende:
Rijd een maandje op een eiland rond wat een grote rots is, dus alleen bergwegen, nauwelijks inhaalmogelijkheden en dan toeristen die 30-40 rijden waar je 70-80 kan.
Proest koffie door mn neusquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:58 schreef Samzz het volgende:
Wat is het toch jammer dat de wereld niet zo perfect is als PeuRac is.
Ik verbaas me altijd weer over de hoge frequentie van vloeistoffen die over toetsenborden en door neuzen gaat hierquote:
Dat de wereld te saai is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:00 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Stel je voor dat de wereld perfect is!
Waar moeten we nog over klagen?
Klopt, maar daarom blijft het soms frusterend.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:58 schreef STING het volgende:
[..]
Maar dan weet je dat toch van te voren? Zeker als je er in het hoogseizoen rijdt.
iddquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:00 schreef STING het volgende:
Ik verbaas me altijd weer over de hoge frequentie van vloeistoffen die over toetsenborden en door neuzen gaat hier
Iedereen weet toch dat de wereld perfect is als die gevormd zou zijn naar mijn evenbeelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:58 schreef Samzz het volgende:
Wat is het toch jammer dat de wereld niet zo perfect is als PeuRac is.
Als het perfect is dan is het dus ook niet saai?quote:
niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:00 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Stel je voor dat de wereld perfect is!
Waar moeten we nog over klagen?
dure grap wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:00 schreef STING het volgende:
[..]
Ik verbaas me altijd weer over de hoge frequentie van vloeistoffen die over toetsenborden en door neuzen gaat hier
Omdat Nederlandersquote:
Herkenbaar probleem.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:01 schreef Cue_ het volgende:
Dan klagen we wel over perfectie en dat af en toe imperfectie ook leuk zou zijn.
Dat kan ik me dan weer voorstellen. Ook al weet je van te voren dat je in de file staat, kan het frusterend zijn. Maar ja, je doet er verder niets aanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar daarom blijft het soms frusterend.
't is ook nooit goedquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:01 schreef Cue_ het volgende:
Dan klagen we wel over perfectie en dat af en toe imperfectie ook leuk zou zijn.
Je moet toch slechte dingen hebben in het leven, om de goede dingen te kunnen waarderenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:01 schreef Cue_ het volgende:
Klopt, met als verschil dat je spannende inhaal acties krijgt in de bergenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:02 schreef STING het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan weer voorstellen. Ook al weet je van te voren dat je in de file staat, kan het frusterend zijn. Maar ja, je doet er verder niets aan
Dat natuurlijk ook. Zonder dieptepunten geen hoogtepunten. En andersomquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:04 schreef STING het volgende:
Je moet toch slechte dingen hebben in het leven, om de goede dingen te kunnen waarderen
Eensquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:04 schreef STING het volgende:
[..]
Je moet toch slechte dingen hebben in het leven, om de goede dingen te kunnen waarderen
You said itquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat natuurlijk ook. Zonder dieptepunten geen hoogtepunten. En andersom
Een beetje maarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een beetje letterlijk in jouw gedachtes he
Ik klaag toch ook niet over mijn perfectie, wat een bullshit dat mensen daarover zouden klagenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:01 schreef Cue_ het volgende:
Soms is het wel lastig hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik klaag toch ook niet over mijn perfectie, wat een bullshit dat mensen daarover zouden klagen
Zo waar!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:04 schreef STING het volgende:
[..]
Jij klaagt alleen maar, cabron. Iedere squat is een onuitgesproken klacht over dat halfzachte lichaam van je.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik klaag toch ook niet over mijn perfectie, wat een bullshit dat mensen daarover zouden klagen
Van mij mag de balans wel even worden aangepast in mijn geval hoor!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:04 schreef STING het volgende:
[..]
Totdat ze een partner krijgen want dan heb je last van jaloeziequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:27 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, en om mensen te houden, moet je van ze houden
Goed hoor, wanneer wil je afspreken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van mij mag de balans wel even worden aangepast in mijn geval hoor!!
Karmaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van mij mag de balans wel even worden aangepast in mijn geval hoor!!
Dan moet ik in een vorig leven op zijn minst Hitler en Mussolini in 1 geweest zijn!!quote:
De vuige bitch.quote:
Hm wat dat betreft zou ik morgen de staatsloterij moeten winnenquote:
Het zou me niks verbazen, wel typisch dat je nu voor ajax bent danquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet ik in een vorig leven op zijn minst Hitler en Mussolini in 1 geweest zijn!!
Wat een tegeltjeswijsheden vandaag, Stingquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:27 schreef STING het volgende:
[..]
Jij stelt wel heel veel eisen zeg, vooral die 2equote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm wat dat betreft zou ik morgen de staatsloterij moeten winnenEn een leuk iemand tegen moeten komen
![]()
En toen dacht je, ik kom hier wel even zoeken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:31 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben gewoon code kwijt.. vaag![]()
Al al er vast wel ergens logica in zitten
Ik verwacht ook elk moment te winnen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm wat dat betreft zou ik morgen de staatsloterij moeten winnenEn een leuk iemand tegen moeten komen
![]()
Vastbinden is niet meer voldoende?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:27 schreef STING het volgende:
[..]
Als karma werktquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij stelt wel heel veel eisen zeg, vooral die 2e
morgen is er geen trekking, die is de 10e.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:30 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen, wel typisch dat je nu voor ajax bent dan
Grapjas, hier is er elke dag een trekking.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
morgen is er geen trekking, die is de 10e.
Het is een gavequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een tegeltjeswijsheden vandaag, Sting
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Grapjas, hier is er elke dag een trekking.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:31 schreef Royco1 het volgende:
wel typisch dat je nu voor ajax bent dan
Is vakantie tijd nu he, dus karma doet niet veel denk ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Als karma werkt![]()
whehe
Ik houd toevallig veel van eisen euh ijsjes!
staatsloterij niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Karma ligt op het strand in Turkijequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is vakantie tijd nu he, dus karma doet niet veel denk ik
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
morgen is er geen trekking, die is de 10e.
En een lozing zeker.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vond hem erg scherpquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik geef toe het is niet 1 van mijn beste opmerkingen, maar zo erg was hij toch ook weer niet.
Dat is adviesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij klaagt alleen maar, cabron. Iedere squat is een onuitgesproken klacht over dat halfzachte lichaam van je.
Ga jij hem nou onder zn ballen zitten kriebelenquote:
Mooie kontjesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:37 schreef Evie het volgende:
[..]
ssst het komt allemaal voort uit onzekerheid en de liefde voor mooie kontjes
1, neequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:37 schreef Evie het volgende:
[..]
ssst het komt allemaal voort uit onzekerheid en de liefde voor mooie kontjes
quote:
1 hoogstwaarschijnlijk heeft iedereen datquote:
jij doet het niet hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga jij hem nou onder zn ballen zitten kriebelen
Waar smaakt die van jou naar dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:40 schreef Lokasenna het volgende:
Maar iedereen heeft natuurlijk zijn eigen kontjessmaak.
Hangt er vanaf op welk vlak je over onzekerheid praat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:39 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
1 hoogstwaarschijnlijk heeft iedereen dat(de echte psychopaat daargelaten)
2 iets waar we het allemaal over eens kunnen zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waar smaakt die van jou naar dan?
niet echt mijn fetishquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga jij hem nou onder zn ballen zitten kriebelen
Hehehehehe.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waar smaakt die van jou naar dan?
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien even aan Newb vragen waar Loka haar kontje naar smaakt.
Naar eelt, denk ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien even aan Newb vragen waar Loka haar kontje naar smaakt.
Grappig ben je welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk bewezen dat mensen die squatten meer succes bij de vrouwen hebben
"Werk"quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik haat dat trouwens wel als er van die randjes eelt aan de zijkant van je vingers komen
Maarja, ik werk nu eenmaal hard
quote:
Vrouw!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit langer dan 2 minuten gezeten op mijn werk man
Misschien ligt het aan je gamen of je seksen.quote:
Oeh, ik nog steeds niet. Lars Heyton gaat steeds dood, ik haat die ventquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan je gamen of je seksen.
Ik heb trouwens nu een 2de char. Ook lvl 2 en nu het eiland uitgespeeld.
Klinkt als een McDonalds filiaalquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik doe overdag de bevoorrading enzo dus meestal sta/loop ik wel
En handeelt komt door frituurpannen laten uitlekken, die krengen zijn nog best zwaar als ze helemaal vol zitten. En door de niet-erotische vorm van handwerken komt er ook steeds wat op.
Ja, die kerel is strontvervelend. Moet je hem beschermen en rent ie steeds de melee in.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oeh, ik nog steeds niet. Lars Heyton gaat steeds dood, ik haat die vent
Ik deed hem nu op normal, ik ga hem ook maar eens op casual zettenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, die kerel is strontvervelend. Moet je hem beschermen en rent ie steeds de melee in.Mongol.
Maar die heb ik op de makkelijkste mode gedaan en hij overleefde met 1 hp geloof ik
Wat voor class heeft je char?
Welk spel?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan je gamen of je seksen.
Ik heb trouwens nu een 2de char. Ook lvl 2 en nu het eiland uitgespeeld.
DDO.quote:
Kun je hem dan niet healen? Met mijn ranger lukte het niet, dat healen. Maar toen dacht ik nog dat het hetzelfde werkte als NWN.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik deed hem nu op normal, ik ga hem ook maar eens op casual zetten
Ik ben cleric.
Ik kon hem niet healen omdat hij geen friend was ofzoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
DDO.
[..]
Kun je hem dan niet healen? Met mijn ranger lukte het niet, dat healen. Maar toen dacht ik nog dat het hetzelfde werkte als NWN.
Alsof dat iets beschamendswaardig is, als je de rest van deze reeks leest.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:13 schreef Mystikvm het volgende:
Ik moet bekennen dat ik ongeveer 10 jaar pen and paper D&D heb gespeeld
No way!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:13 schreef Mystikvm het volgende:
Ik moet bekennen dat ik ongeveer 10 jaar pen and paper D&D heb gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |