Hele artikel:quote:Debora Zuur was in eerste instantie in de wolken met het kadootje van een collega, een bon voor een tatoeage bij Nova Rotterdam - een kapsalon met tattooshop in het hartje van de stad. Haar gloednieuwe tattoo bezorgt de 27-jarige Rotterdamse nu slapeloze nachten.
De tatoeage werd met bibberende hand gezet, haar naam werd fout gespeld en de lotusbloem die ze in gedachten had, lijkt meer op de krabbels van een kleuter. Tot overmaat van ramp liet de tatoeerder de pen op haar buik vallen. Alsof het niet erger kan: uit angst voor hiv-besmetting zit Debora thuis in afwachting van een hiv-test. De Rotterdamse is doodsbang dat de tatoeëerder niet hygiënisch te werk is gegaan.
Je kunt 'Vind ik leuk' klikken op haar bericht "Tattoo verpest lichaam".quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:04 schreef Godtje het volgende:
http://www.facebook.com/debora.zuur
Ze lijkt bijna verzonnen
Lijkt op Arabische tekstquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ze teken het toch altijd eerst uit?
Had ze toen niet zoiets van, he stop wacht!?
Kan wel kloppen iddquote:
HAHAHAHAHAHAHAquote:
Sowieso een taal op je lichaam tatoeëren die je niet machtig bentquote:
Als ik een tatoeeerder was en zo'n muts kwam binnen en wilde een Arabische tekst, dan zette ik er gewoon doodleuk "Dit is een hoer" op. (In het Arabisch). Hehehe.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Sowieso een taal op je lichaam tatoeëren die je niet machtig bent
Volgens Google Translate is Deborah ديبورا in het Arabisch. Dus zo te zien klopt haar tattoo niet eens.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Sowieso een taal op je lichaam tatoeëren die je niet machtig bent
Ook geen portfolio ofzoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:10 schreef RM-rf het volgende:
die foto is wel heel erg..., enkel het is ook een beetje dom van die dame om zomaar naar een twijfelachtige kapsalon te gaan 'die ook tattoo's doet' en daar zomaar die vent aan het werk te zetten voor een habbekrats.
(en ik kan me nauwelijks voorstellen dat de tekening die als origineel diende dan wél erg mooi was, op die grootte en zo raar over het lichaam en met die rare arabische outline-leters erbij)
als je bv naar de website van die kapsalon kijkt, met een standaard copy-paste van wikipedia over tatoeage's zou ik al genoeg weten:
http://novarotterdam.nl/tato.html
Groupon zelf heeft hier verder helemaal niks mee te maken, die handelen hooguit in wat voordeelbonnen, juist zonder veel 'garanties' te kunnen leveren wat betreft de kwaliteit
Waarom zou je in vredesnaam als blank blond mokkel je naam in het Arabisch op je eigen lijf willen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:14 schreef Axia het volgende:
[..]
Volgens Google Translate is Deborah ديبورا in het Arabisch. Dus zo te zien klopt haar tattoo niet eens.
Dat is stoer johquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam als blank blond mokkel je naam in het Arabisch op je eigen lijf willen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |