abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115227191
quote:
Debora Zuur was in eerste instantie in de wolken met het kadootje van een collega, een bon voor een tatoeage bij Nova Rotterdam - een kapsalon met tattooshop in het hartje van de stad. Haar gloednieuwe tattoo bezorgt de 27-jarige Rotterdamse nu slapeloze nachten.

De tatoeage werd met bibberende hand gezet, haar naam werd fout gespeld en de lotusbloem die ze in gedachten had, lijkt meer op de krabbels van een kleuter. Tot overmaat van ramp liet de tatoeerder de pen op haar buik vallen. Alsof het niet erger kan: uit angst voor hiv-besmetting zit Debora thuis in afwachting van een hiv-test. De Rotterdamse is doodsbang dat de tatoeëerder niet hygiënisch te werk is gegaan.
Hele artikel:
http://www.telegraaf.nl/b(...)roupon-tattoo__.html

De tering zeg, hoe naief kan je zijn |:( Ook lekker voor haar vaste tatoeeerder, om alleen voor het groupon voordeeltje hem maar te laten stikken, en achteraf mag hij wel de rotzooi opruimen.

Zijn er fokkers die ook zo'n grouponnetje gedaan hebben? :P
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:01:45 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_115227235
Dit topic is waardeloos zonder pics:

En ze heet Debora Zuur. Verdiend, zou ik zeggen.
The End Times are wild
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:03:24 #3
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115227261
:') die tattoo :D

Het is een beetje zoals Ryanair hè; als je niks wil betalen mag je ook geen kwaliteit verwachten.
pi_115227282
Ik zie er geen gebrek aan. Voor een blinde mongolide tattoeerder met Parkinson
pi_115227285
http://www.facebook.com/debora.zuur

Ze lijkt bijna verzonnen
pi_115227286
Holy Sheit, als je gezegd had dat een 8 jarige dat bloemetje getekend had, had ik het ook geloofd :D
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:04:50 #7
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_115227291
pi_115227320
Ze teken het toch altijd eerst uit?
Had ze toen niet zoiets van, he stop wacht!?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_115227325
wat moet dat links langs die bloem voorstellen? :?
blablablablablablablablablablablablablabla
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:07:35 #10
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_115227332
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:04 schreef Godtje het volgende:
http://www.facebook.com/debora.zuur

Ze lijkt bijna verzonnen
Je kunt 'Vind ik leuk' klikken op haar bericht "Tattoo verpest lichaam".

Ik vond dat leuk!
The End Times are wild
pi_115227333
Tja eigen schuld, dat krijg je als het een keer lekker goedkoop moet, zag trouwens een tijd geleden die groupon op marktplaats, ben blij dat ik me niet heb laten verleiden, betaal wel wat meer bij mijn vaste maar dan weet ik ook zeker dat exact erop komt te staan wat ik wil.
pi_115227339
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ze teken het toch altijd eerst uit?
Had ze toen niet zoiets van, he stop wacht!?
Lijkt op Arabische tekst :?
pi_115227364
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:08 schreef Axia het volgende:

[..]

Kan wel kloppen idd
Google translate geeft voor 'Debora': ديبورا
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_115227371
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:04 schreef Bill_E het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHA _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:10:22 #15
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_115227373
De tering. Gelukkig is hij niet zo groot. :')
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:10:36 #16
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_115227378
Ik heb er zelf ook plentie en je merkt echt wel wanneer ze 't niet doen zoals het hoort. En tussendoor krijg je ook de kans te kijken.

Want ook tattoo Bob wil een slokie cola en moet ff pissen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_115227384
die foto is wel heel erg..., enkel het is ook een beetje dom van die dame om zomaar naar een twijfelachtige kapsalon te gaan 'die ook tattoo's doet' en daar zomaar die vent aan het werk te zetten voor een habbekrats.
(en ik kan me nauwelijks voorstellen dat de tekening die als origineel diende dan wél erg mooi was, op die grootte en zo raar over het lichaam en met die rare arabische outline-leters erbij)

als je bv naar de website van die kapsalon kijkt, met een standaard copy-paste van wikipedia over tatoeage's zou ik al genoeg weten:
http://novarotterdam.nl/tato.html

Groupon zelf heeft hier verder helemaal niks mee te maken, die handelen hooguit in wat voordeelbonnen, juist zonder veel 'garanties' te kunnen leveren wat betreft de kwaliteit
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_115227402
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:08 schreef Axia het volgende:

[..]

Sowieso een taal op je lichaam tatoeëren die je niet machtig bent :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:13:59 #19
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_115227431
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Als ik een tatoeeerder was en zo'n muts kwam binnen en wilde een Arabische tekst, dan zette ik er gewoon doodleuk "Dit is een hoer" op. (In het Arabisch). Hehehe.
The End Times are wild
pi_115227438
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Volgens Google Translate is Deborah ديبورا in het Arabisch. Dus zo te zien klopt haar tattoo niet eens. :P
pi_115227439
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:10 schreef RM-rf het volgende:
die foto is wel heel erg..., enkel het is ook een beetje dom van die dame om zomaar naar een twijfelachtige kapsalon te gaan 'die ook tattoo's doet' en daar zomaar die vent aan het werk te zetten voor een habbekrats.
(en ik kan me nauwelijks voorstellen dat de tekening die als origineel diende dan wél erg mooi was, op die grootte en zo raar over het lichaam en met die rare arabische outline-leters erbij)

als je bv naar de website van die kapsalon kijkt, met een standaard copy-paste van wikipedia over tatoeage's zou ik al genoeg weten:
http://novarotterdam.nl/tato.html

Groupon zelf heeft hier verder helemaal niks mee te maken, die handelen hooguit in wat voordeelbonnen, juist zonder veel 'garanties' te kunnen leveren wat betreft de kwaliteit
Ook geen portfolio ofzo :')
Jezus, in een kapsalon :'( !
Tap tap tap
pi_115227460
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:14 schreef Axia het volgende:

[..]

Volgens Google Translate is Deborah ديبورا in het Arabisch. Dus zo te zien klopt haar tattoo niet eens. :P
Waarom zou je in vredesnaam als blank blond mokkel je naam in het Arabisch op je eigen lijf willen?
Tap tap tap
pi_115227462
Die dames die daar werken lijken ook niet echt op dames...
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:15:59 #24
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_115227466
_O-.

Dom mormel :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_115227469
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Waarom zou je in vredesnaam als blank blond mokkel je naam in het Arabisch op je eigen lijf willen?
Dat is stoer joh 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')