Das inderdaad mooi bagger!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:54 schreef -Engel- het volgende: [..] Ik kan nog steeds niet slapen... .. bagger
gelukkig heb ik morgen tot zover ik weet geen vergadering staan dus kan ik mooi rustig verder prutsen aan mijn nieuwe opdrachtquote:
En ik te snelquote:
Nope vooral niet als je tig speed tickets krijgtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En ik te snel![]()
Wacht, das niet altijd een positief punt natuurlijk..
Dat scheelt!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
gelukkig heb ik morgen tot zover ik weet geen vergadering staan dus kan ik mooi rustig verder prutsen aan mijn nieuwe opdracht
Relaxenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat scheelt!![]()
Morgen vrij hier, nog geen idee wat ik ga doen...
Dat was ik van plan, maar niet al te lang. Ik ben geen stilzitterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:51 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Een goedemorgen!Mijn auto is net overleden dus ik kan gewoon niet naar mijn werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Bah stomme auto! Thuis werken dan maar?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn auto is net overleden dus ik kan gewoon niet naar mijn werk
Mjah voor zover dat dat kan moet ik dat maar doen jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:57 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Bah stomme auto! Thuis werken dan maar?
Ohh hmm... Wat voor werk is het? ik verwacht iets met behulp van de computer aangezien je zoveel op het forum bent hier.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah voor zover dat dat kan moet ik dat maar doen ja
Administratief medewerker.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:05 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ohh hmm... Wat voor werk is het? ik verwacht iets met behulp van de computer aangezien je zoveel op het forum bent hier.
ahh hmm ja dat wordt lastig vanuit huis.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Administratief medewerker.
Maar ik moet ook post verwerken en dingen opbergen in het archief enz dat kan ik vanaf huis niet doen
ja zo zou ik het ook zien als mijn auto stuk was en ik naar werk moestquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:03 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Maar zie het positief je weet zeker dat je nu niet in een file komt en op tijd thuis bent.:D
En het is ook zeer positief bij een nieuwe baan natuurlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:03 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
ahh hmm ja dat wordt lastig vanuit huis.
Maar zie het positief je weet zeker dat je nu niet in een file komt en op tijd thuis bent.
Trein? bus? fiets?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn auto is net overleden dus ik kan gewoon niet naar mijn werk
Ahh dode accu hmm kan je de kabels verkeerd hebben? + op +, - op - lijkt me niet zo moeilijk?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe dan ook. Ik zit nu op de monteur te wachten.![]()
Die man gaf me aan de telefoon hoopvol nieuws.
Mn accu is dus dood en de kans is groot dat de mannen die mij vanochtend hielpen gewoon de kabels hadden omgedraaid.
Damnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:03 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
ahh hmm ja dat wordt lastig vanuit huis.
Maar zie het positief je weet zeker dat je nu niet in een file komt en op tijd thuis bent.
Oud.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:33 schreef Cue_ het volgende:
Ook wle leuk voor hier
Verminkt door Groupon-tattoo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |