Damnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:03 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
ahh hmm ja dat wordt lastig vanuit huis.
Maar zie het positief je weet zeker dat je nu niet in een file komt en op tijd thuis bent.
Oud.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:33 schreef Cue_ het volgende:
Ook wle leuk voor hier
Verminkt door Groupon-tattoo
Ik probeer de grap te zien. Ik zie 'm niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is misschien ook wel iets voor in OUD..
Ik zie het nut ook niet van de mededeling "Oud."quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik probeer de grap te zien. Ik zie 'm niet.
Om aan te geven dat die link hier al 4 of 5 keer is gepost. En ik zei nergens dat je bericht geen nut heeft, ik zie alleen de grap niet. Of is dat synoniem.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zie het nut ook niet van de mededeling "Oud."
Staan we nu weer quitte
Oww dat bedoelde je ermee. Tja geen idee, niet teruggebladerdquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om aan te geven dat die link hier al 4 of 5 keer is gepost. En ik zei nergens dat je bericht geen nut heeft, ik zie alleen de grap niet. Of is dat synoniem.
of als subforum?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:53 schreef Samzz het volgende:
Oud als in oud bericht, zo lastig is dat toch niet.
PMSamzzquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:53 schreef Samzz het volgende:
Oud als in oud bericht, zo lastig is dat toch niet.
Ik ben in een hele goede buiquote:
Dat hadden die behulpzame mannen vanochtend dus verkeerd gedaan jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:24 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ahh dode accu hmm kan je de kabels verkeerd hebben? + op +, - op - lijkt me niet zo moeilijk?![]()
Naja succes ermee
Hoe laat krijg je t te zien/horen?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |