Nee dat weten ze niet.... maar nu welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh wacht, Drommel en Twi weten dat natuurlijk niet dat ik Engel allang ontmoet heb![]()
Probleem opgelost dus?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar toen heette het nog de problemen-met-versierenreeks.
Ik wil echt nog een keer terug naar die tent met die lekkere ijskoffie op dat hoekje :dquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee dat weten ze niet.... maar nu wel![]()
hmm hmm bedoel je Corazon.... want die tent is er nog welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil echt nog een keer terug naar die tent met die lekkere ijskoffie op dat hoekje :d
Dat hoort erbijquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb mezelf achteraf wel volkomen belachelijk gemaakt in mijn eerste maand op FOK!
Maar ik ga het me in elk geval nog tijden herinneren
Volgensmij was dat Corazon jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmm hmm bedoel je Corazon.... want die tent is er nog wel
Ach, wie nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb mezelf achteraf wel volkomen belachelijk gemaakt in mijn eerste maand op FOK!
Ik ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:31 schreef Lokasenna het volgende:
Doe een facebook update, lekker gek.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:39 schreef -Engel- het volgende:
over 4,5 uur gaat mijn wekker zal ik dat maar rondtweeten...
De mijne gaat om 8 uur want ik wil nog groente, fruit en scholfilet (quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:39 schreef -Engel- het volgende:
over 4,5 uur gaat mijn wekker zal ik dat maar rondtweeten...
hehehequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Doe een facebook update, lekker gek.
altijd een goed moment om het huis op te ruimenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijne om 10 uur, dan huis opruimen want er komt visite
Yup... Bijna vakantie en ik gooi m'n ritme gewoon voor die tijd al finaal omquote:
Ik kan nog steeds niet slapen... .. baggerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup... Bijna vakantie en ik gooi m'n ritme gewoon voor die tijd al finaal om
Geen idee, ik kom er niet zo vaak, en als ik er kom kan ik toch niet harder dan 100quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:49 schreef -Engel- het volgende:
Kunnen we nog ff snel dit topic volmaken ja
J-K wat vind je van de snelheid momenteel op de A28?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |