Valt tegen, fietsers zijn niet zonder meer beschermd, als je verkeersregels overtreed, kan je zelf schuldig worden bevonden en moet je de schade aan de auto betalen. Zoals in dit geval.quote:
Altijd grappig hoe snel je het over die andere groep hebt, als je van vervoersmiddel wisseltquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar fietsers kunnen ook gruwelijk irritant zijn! Ik zag gisteren nog iemand zichzelf voor een tram gooien, het ging gelukkig net goed, maar oeh snel er even voor langs zodat ik ik drie seconden eerder ben daar waar ik moet wezen
Praat niet zo engquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:49 schreef Evie het volgende:
[..]
schadevrij rijden.. dat is net als seks zonder happy end
Helaas mag ik niet oefenen want maatschappelijk gezien niet zo geaccepteerdquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Wielrenners zijn wmb echt vogelvrij hoor. Alles om die gasten op hun bek te laten gaan.
Ik moet zeggen dat ik nog maar 1 keer dronken tegen een auto ben aangevallen fietsend.. en dat het was toen ik 16 wasquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt tegen, fietsers zijn niet zonder meer beschermd, als je verkeersregels overtreed, kan je zelf schuldig worden bevonden en moet je de schade aan de auto betalen. Zoals in dit geval.
Moet je wel aantonen. Maar zoals jij het brengt lijkt het alsof je ongestraft maar fietsers aan kan rijden. Niet dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt tegen, fietsers zijn niet zonder meer beschermd, als je verkeersregels overtreed, kan je zelf schuldig worden bevonden en moet je de schade aan de auto betalen. Zoals in dit geval.
Dat is dan ook wel weer zoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:49 schreef STING het volgende:
[..]
Altijd grappig hoe snel je het over die andere groep hebt, als je van vervoersmiddel wisselt
Op de fiets of als voetganger zijn het soms die klote automobilisten en als automobilist zijn het soms die klote fietsers en voetgangers
Jij snapt emquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:49 schreef Samzz het volgende:
Alles wat niet in een auto zit is irritant als jij zelf in een auto zit. En alles in een auto is vervelend als jij zelf iets anders bestuurt.
Enorme deuk in de auto natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nog maar 1 keer dronken tegen een auto ben aangevallen fietsend.. en dat het was toen ik 16 was
Nou nooooit achter je gezochtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nog maar 1 keer dronken tegen een auto ben aangevallen fietsend.. en dat het was toen ik 16 was
De bewuste auto na Evie's valpartij:quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enorme deuk in de auto natuurlijk.
Gewoon binnen blijven dus!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:49 schreef Samzz het volgende:
Alles wat niet in een auto zit is irritant als jij zelf in een auto zit. En alles in een auto is vervelend als jij zelf iets anders bestuurt.
Dat suggereer ik nergens, een keer reed de politie auto achter mij (dat was toen ik vol over zijn fiets en been reed met een SUV). Die zagen toen gelukkig hoe die malloot uit een steegje vol de weg op fietste waar ik een km of 50 reed. Ik zag em pas nadat ik de klap hoorde.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je wel aantonen. Maar zoals jij het brengt lijkt het alsof je ongestraft maar fietsers aan kan rijden. Niet dus.
Met die 180 kilo van mequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enorme deuk in de auto natuurlijk.
Is er snel aangevlogen dan, die kilo's.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Met die 180 kilo van meNeuh woog toen 40 kilo denk ik ..
Heb toen maar even aangebeld bij het huis waar die auto voor stond, maar gelukkig niks aan de hand
Eensch! Die moeten verboden worden enige vervoermiddel te gebriuken, of het nu fiets, scooter of een auto is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer zo![]()
Eén ding, toeristen zijn altijd irritant, welk vervoersmiddel ze ook gebruiken
Weg blijven de toeristen en daarmee bye bye zwaai zwaai inkomsten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eensch! Die moeten verboden worden enige vervoermiddel te gebriuken, of het nu fiets, scooter of een auto is.
You take picture yes?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer zo![]()
Eén ding, toeristen zijn altijd irritant, welk vervoersmiddel ze ook gebruiken
Malloten ook.. net als die mafkees die door art zn fiets heen rende toen we net 40 km/u aan het fietsen warenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat suggereer ik nergens, een keer reed de politie auto achter mij (dat was toen ik vol over zijn fiets en been reed met een SUV). Die zagen toen gelukkig hoe die malloot uit een steegje vol de weg op fietste waar ik een km of 50 reed. Ik zag em pas nadat ik de klap hoorde.
Details. Het OV verbeteren, hoeven ze zelf niet meer aan het verkeer deel te nemenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weg blijven de toeristen en daarmee bye bye zwaai zwaai inkomsten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |