Dat kan ik me dan weer voorstellen. Ook al weet je van te voren dat je in de file staat, kan het frusterend zijn. Maar ja, je doet er verder niets aanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar daarom blijft het soms frusterend.
't is ook nooit goedquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:01 schreef Cue_ het volgende:
Dan klagen we wel over perfectie en dat af en toe imperfectie ook leuk zou zijn.
Je moet toch slechte dingen hebben in het leven, om de goede dingen te kunnen waarderenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:01 schreef Cue_ het volgende:
Dan klagen we wel over perfectie en dat af en toe imperfectie ook leuk zou zijn.
Klopt, met als verschil dat je spannende inhaal acties krijgt in de bergenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:02 schreef STING het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan weer voorstellen. Ook al weet je van te voren dat je in de file staat, kan het frusterend zijn. Maar ja, je doet er verder niets aan
Dat natuurlijk ook. Zonder dieptepunten geen hoogtepunten. En andersomquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:04 schreef STING het volgende:
Je moet toch slechte dingen hebben in het leven, om de goede dingen te kunnen waarderen
Eensquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:04 schreef STING het volgende:
[..]
Je moet toch slechte dingen hebben in het leven, om de goede dingen te kunnen waarderen
You said itquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat natuurlijk ook. Zonder dieptepunten geen hoogtepunten. En andersom
Een beetje maarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een beetje letterlijk in jouw gedachtes he
Ik klaag toch ook niet over mijn perfectie, wat een bullshit dat mensen daarover zouden klagenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:01 schreef Cue_ het volgende:
Soms is het wel lastig hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik klaag toch ook niet over mijn perfectie, wat een bullshit dat mensen daarover zouden klagen
Zo waar!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:04 schreef STING het volgende:
[..]
Jij klaagt alleen maar, cabron. Iedere squat is een onuitgesproken klacht over dat halfzachte lichaam van je.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik klaag toch ook niet over mijn perfectie, wat een bullshit dat mensen daarover zouden klagen
Van mij mag de balans wel even worden aangepast in mijn geval hoor!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:04 schreef STING het volgende:
[..]
Totdat ze een partner krijgen want dan heb je last van jaloeziequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:27 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, en om mensen te houden, moet je van ze houden
Goed hoor, wanneer wil je afspreken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van mij mag de balans wel even worden aangepast in mijn geval hoor!!
Karmaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van mij mag de balans wel even worden aangepast in mijn geval hoor!!
Dan moet ik in een vorig leven op zijn minst Hitler en Mussolini in 1 geweest zijn!!quote:
De vuige bitch.quote:
Hm wat dat betreft zou ik morgen de staatsloterij moeten winnenquote:
Het zou me niks verbazen, wel typisch dat je nu voor ajax bent danquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet ik in een vorig leven op zijn minst Hitler en Mussolini in 1 geweest zijn!!
Wat een tegeltjeswijsheden vandaag, Stingquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:27 schreef STING het volgende:
[..]
Jij stelt wel heel veel eisen zeg, vooral die 2equote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm wat dat betreft zou ik morgen de staatsloterij moeten winnenEn een leuk iemand tegen moeten komen
![]()
En toen dacht je, ik kom hier wel even zoeken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:31 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben gewoon code kwijt.. vaag![]()
Al al er vast wel ergens logica in zitten
Ik verwacht ook elk moment te winnen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm wat dat betreft zou ik morgen de staatsloterij moeten winnenEn een leuk iemand tegen moeten komen
![]()
Vastbinden is niet meer voldoende?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:27 schreef STING het volgende:
[..]
Als karma werktquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij stelt wel heel veel eisen zeg, vooral die 2e
morgen is er geen trekking, die is de 10e.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:30 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen, wel typisch dat je nu voor ajax bent dan
Grapjas, hier is er elke dag een trekking.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
morgen is er geen trekking, die is de 10e.
Het is een gavequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een tegeltjeswijsheden vandaag, Sting
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Grapjas, hier is er elke dag een trekking.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:31 schreef Royco1 het volgende:
wel typisch dat je nu voor ajax bent dan
Is vakantie tijd nu he, dus karma doet niet veel denk ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Als karma werkt![]()
whehe
Ik houd toevallig veel van eisen euh ijsjes!
staatsloterij niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Karma ligt op het strand in Turkijequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is vakantie tijd nu he, dus karma doet niet veel denk ik
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
morgen is er geen trekking, die is de 10e.
En een lozing zeker.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vond hem erg scherpquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik geef toe het is niet 1 van mijn beste opmerkingen, maar zo erg was hij toch ook weer niet.
Dat is adviesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij klaagt alleen maar, cabron. Iedere squat is een onuitgesproken klacht over dat halfzachte lichaam van je.
Ga jij hem nou onder zn ballen zitten kriebelenquote:
Mooie kontjesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:37 schreef Evie het volgende:
[..]
ssst het komt allemaal voort uit onzekerheid en de liefde voor mooie kontjes
1, neequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:37 schreef Evie het volgende:
[..]
ssst het komt allemaal voort uit onzekerheid en de liefde voor mooie kontjes
quote:
1 hoogstwaarschijnlijk heeft iedereen datquote:
jij doet het niet hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga jij hem nou onder zn ballen zitten kriebelen
Waar smaakt die van jou naar dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:40 schreef Lokasenna het volgende:
Maar iedereen heeft natuurlijk zijn eigen kontjessmaak.
Hangt er vanaf op welk vlak je over onzekerheid praat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:39 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
1 hoogstwaarschijnlijk heeft iedereen dat(de echte psychopaat daargelaten)
2 iets waar we het allemaal over eens kunnen zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waar smaakt die van jou naar dan?
niet echt mijn fetishquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga jij hem nou onder zn ballen zitten kriebelen
Hehehehehe.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waar smaakt die van jou naar dan?
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien even aan Newb vragen waar Loka haar kontje naar smaakt.
Naar eelt, denk ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien even aan Newb vragen waar Loka haar kontje naar smaakt.
Grappig ben je welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk bewezen dat mensen die squatten meer succes bij de vrouwen hebben
"Werk"quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik haat dat trouwens wel als er van die randjes eelt aan de zijkant van je vingers komen
Maarja, ik werk nu eenmaal hard
quote:
Vrouw!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit langer dan 2 minuten gezeten op mijn werk man
Misschien ligt het aan je gamen of je seksen.quote:
Oeh, ik nog steeds niet. Lars Heyton gaat steeds dood, ik haat die ventquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan je gamen of je seksen.
Ik heb trouwens nu een 2de char. Ook lvl 2 en nu het eiland uitgespeeld.
Klinkt als een McDonalds filiaalquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik doe overdag de bevoorrading enzo dus meestal sta/loop ik wel
En handeelt komt door frituurpannen laten uitlekken, die krengen zijn nog best zwaar als ze helemaal vol zitten. En door de niet-erotische vorm van handwerken komt er ook steeds wat op.
Ja, die kerel is strontvervelend. Moet je hem beschermen en rent ie steeds de melee in.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oeh, ik nog steeds niet. Lars Heyton gaat steeds dood, ik haat die vent
Ik deed hem nu op normal, ik ga hem ook maar eens op casual zettenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, die kerel is strontvervelend. Moet je hem beschermen en rent ie steeds de melee in.Mongol.
Maar die heb ik op de makkelijkste mode gedaan en hij overleefde met 1 hp geloof ik
Wat voor class heeft je char?
Welk spel?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan je gamen of je seksen.
Ik heb trouwens nu een 2de char. Ook lvl 2 en nu het eiland uitgespeeld.
DDO.quote:
Kun je hem dan niet healen? Met mijn ranger lukte het niet, dat healen. Maar toen dacht ik nog dat het hetzelfde werkte als NWN.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik deed hem nu op normal, ik ga hem ook maar eens op casual zetten
Ik ben cleric.
Ik kon hem niet healen omdat hij geen friend was ofzoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
DDO.
[..]
Kun je hem dan niet healen? Met mijn ranger lukte het niet, dat healen. Maar toen dacht ik nog dat het hetzelfde werkte als NWN.
Alsof dat iets beschamendswaardig is, als je de rest van deze reeks leest.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:13 schreef Mystikvm het volgende:
Ik moet bekennen dat ik ongeveer 10 jaar pen and paper D&D heb gespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |