"Werk"quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik haat dat trouwens wel als er van die randjes eelt aan de zijkant van je vingers komen
Maarja, ik werk nu eenmaal hard
quote:
Vrouw!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit langer dan 2 minuten gezeten op mijn werk man
Misschien ligt het aan je gamen of je seksen.quote:
Oeh, ik nog steeds niet. Lars Heyton gaat steeds dood, ik haat die ventquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan je gamen of je seksen.
Ik heb trouwens nu een 2de char. Ook lvl 2 en nu het eiland uitgespeeld.
Klinkt als een McDonalds filiaalquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik doe overdag de bevoorrading enzo dus meestal sta/loop ik wel
En handeelt komt door frituurpannen laten uitlekken, die krengen zijn nog best zwaar als ze helemaal vol zitten. En door de niet-erotische vorm van handwerken komt er ook steeds wat op.
Ja, die kerel is strontvervelend. Moet je hem beschermen en rent ie steeds de melee in.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oeh, ik nog steeds niet. Lars Heyton gaat steeds dood, ik haat die vent
Ik deed hem nu op normal, ik ga hem ook maar eens op casual zettenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, die kerel is strontvervelend. Moet je hem beschermen en rent ie steeds de melee in.Mongol.
Maar die heb ik op de makkelijkste mode gedaan en hij overleefde met 1 hp geloof ik
Wat voor class heeft je char?
Welk spel?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan je gamen of je seksen.
Ik heb trouwens nu een 2de char. Ook lvl 2 en nu het eiland uitgespeeld.
DDO.quote:
Kun je hem dan niet healen? Met mijn ranger lukte het niet, dat healen. Maar toen dacht ik nog dat het hetzelfde werkte als NWN.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik deed hem nu op normal, ik ga hem ook maar eens op casual zetten
Ik ben cleric.
Ik kon hem niet healen omdat hij geen friend was ofzoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
DDO.
[..]
Kun je hem dan niet healen? Met mijn ranger lukte het niet, dat healen. Maar toen dacht ik nog dat het hetzelfde werkte als NWN.
Alsof dat iets beschamendswaardig is, als je de rest van deze reeks leest.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:13 schreef Mystikvm het volgende:
Ik moet bekennen dat ik ongeveer 10 jaar pen and paper D&D heb gespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |