Dat kan ik me dan weer voorstellen. Ook al weet je van te voren dat je in de file staat, kan het frusterend zijn. Maar ja, je doet er verder niets aanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar daarom blijft het soms frusterend.
't is ook nooit goedquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:01 schreef Cue_ het volgende:
Dan klagen we wel over perfectie en dat af en toe imperfectie ook leuk zou zijn.
Je moet toch slechte dingen hebben in het leven, om de goede dingen te kunnen waarderenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:01 schreef Cue_ het volgende:
Dan klagen we wel over perfectie en dat af en toe imperfectie ook leuk zou zijn.
Klopt, met als verschil dat je spannende inhaal acties krijgt in de bergenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:02 schreef STING het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan weer voorstellen. Ook al weet je van te voren dat je in de file staat, kan het frusterend zijn. Maar ja, je doet er verder niets aan
Dat natuurlijk ook. Zonder dieptepunten geen hoogtepunten. En andersomquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:04 schreef STING het volgende:
Je moet toch slechte dingen hebben in het leven, om de goede dingen te kunnen waarderen
Eensquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:04 schreef STING het volgende:
[..]
Je moet toch slechte dingen hebben in het leven, om de goede dingen te kunnen waarderen
You said itquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat natuurlijk ook. Zonder dieptepunten geen hoogtepunten. En andersom
Een beetje maarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een beetje letterlijk in jouw gedachtes he
Ik klaag toch ook niet over mijn perfectie, wat een bullshit dat mensen daarover zouden klagenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:01 schreef Cue_ het volgende:
Soms is het wel lastig hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik klaag toch ook niet over mijn perfectie, wat een bullshit dat mensen daarover zouden klagen
Zo waar!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:04 schreef STING het volgende:
[..]
Jij klaagt alleen maar, cabron. Iedere squat is een onuitgesproken klacht over dat halfzachte lichaam van je.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik klaag toch ook niet over mijn perfectie, wat een bullshit dat mensen daarover zouden klagen
Van mij mag de balans wel even worden aangepast in mijn geval hoor!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:04 schreef STING het volgende:
[..]
Totdat ze een partner krijgen want dan heb je last van jaloeziequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:27 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, en om mensen te houden, moet je van ze houden
Goed hoor, wanneer wil je afspreken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van mij mag de balans wel even worden aangepast in mijn geval hoor!!
Karmaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van mij mag de balans wel even worden aangepast in mijn geval hoor!!
Dan moet ik in een vorig leven op zijn minst Hitler en Mussolini in 1 geweest zijn!!quote:
De vuige bitch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |