Je kunt ook zeiken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Details. Het OV verbeteren, hoeven ze zelf niet meer aan het verkeer deel te nemen
Jammer voor jou hebben ook zij recht te rijden/fietsen/lopen waar jij dat ook mag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Details. Het OV verbeteren, hoeven ze zelf niet meer aan het verkeer deel te nemen
Inderdaad. Hier in mijn wijk rijden teveel mensen graag 40.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:56 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Maakt me niet uit wie of wat het is maar mijn ergste hekel is als mensen treuzelen
Rijd een maandje op een eiland rond wat een grote rots is, dus alleen bergwegen, nauwelijks inhaalmogelijkheden en dan toeristen die 30-40 rijden waar je 70-80 kan.quote:
Er zijn ook mensen die op laatste momenten de bus/trein in springen en het maar half redden. Is ook engquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar dan weet je dat toch van te voren? Zeker als je er in het hoogseizoen rijdt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:57 schreef PeuRac het volgende:
Rijd een maandje op een eiland rond wat een grote rots is, dus alleen bergwegen, nauwelijks inhaalmogelijkheden en dan toeristen die 30-40 rijden waar je 70-80 kan.
Proest koffie door mn neusquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:58 schreef Samzz het volgende:
Wat is het toch jammer dat de wereld niet zo perfect is als PeuRac is.
Ik verbaas me altijd weer over de hoge frequentie van vloeistoffen die over toetsenborden en door neuzen gaat hierquote:
Dat de wereld te saai is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:00 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Stel je voor dat de wereld perfect is!
Waar moeten we nog over klagen?
Klopt, maar daarom blijft het soms frusterend.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:58 schreef STING het volgende:
[..]
Maar dan weet je dat toch van te voren? Zeker als je er in het hoogseizoen rijdt.
iddquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:00 schreef STING het volgende:
Ik verbaas me altijd weer over de hoge frequentie van vloeistoffen die over toetsenborden en door neuzen gaat hier
Iedereen weet toch dat de wereld perfect is als die gevormd zou zijn naar mijn evenbeelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:58 schreef Samzz het volgende:
Wat is het toch jammer dat de wereld niet zo perfect is als PeuRac is.
Als het perfect is dan is het dus ook niet saai?quote:
niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:00 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Stel je voor dat de wereld perfect is!
Waar moeten we nog over klagen?
dure grap wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:00 schreef STING het volgende:
[..]
Ik verbaas me altijd weer over de hoge frequentie van vloeistoffen die over toetsenborden en door neuzen gaat hier
Omdat Nederlandersquote:
Herkenbaar probleem.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:01 schreef Cue_ het volgende:
Dan klagen we wel over perfectie en dat af en toe imperfectie ook leuk zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |