Hm wat dat betreft zou ik morgen de staatsloterij moeten winnenquote:
Het zou me niks verbazen, wel typisch dat je nu voor ajax bent danquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet ik in een vorig leven op zijn minst Hitler en Mussolini in 1 geweest zijn!!
Wat een tegeltjeswijsheden vandaag, Stingquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:27 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, en om mensen te houden, moet je van ze houden
Jij stelt wel heel veel eisen zeg, vooral die 2equote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm wat dat betreft zou ik morgen de staatsloterij moeten winnenEn een leuk iemand tegen moeten komen
![]()
En toen dacht je, ik kom hier wel even zoeken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:31 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben gewoon code kwijt.. vaag![]()
Al al er vast wel ergens logica in zitten
Ik verwacht ook elk moment te winnen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm wat dat betreft zou ik morgen de staatsloterij moeten winnenEn een leuk iemand tegen moeten komen
![]()
Vastbinden is niet meer voldoende?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:27 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, en om mensen te houden, moet je van ze houden
Als karma werktquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij stelt wel heel veel eisen zeg, vooral die 2e
morgen is er geen trekking, die is de 10e.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:30 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen, wel typisch dat je nu voor ajax bent dan
Grapjas, hier is er elke dag een trekking.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
morgen is er geen trekking, die is de 10e.
Het is een gavequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een tegeltjeswijsheden vandaag, Sting
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Grapjas, hier is er elke dag een trekking.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:31 schreef Royco1 het volgende:
wel typisch dat je nu voor ajax bent dan
Is vakantie tijd nu he, dus karma doet niet veel denk ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Als karma werkt![]()
whehe
Ik houd toevallig veel van eisen euh ijsjes!
staatsloterij niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Karma ligt op het strand in Turkijequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is vakantie tijd nu he, dus karma doet niet veel denk ik
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
morgen is er geen trekking, die is de 10e.
En een lozing zeker.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |