Hier ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:19 schreef Barbusse het volgende:
Goedemorgen![]()
IJskoffie, want het is frikkin' hot hier

Morgen sollicitatie, dus wil die goed voorbereidenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Na 4 uur en dan moet ik ook meteen weer weg ongeveer![]()
Al is iedereen die wil helpen met vloer leggen natuurlijk altijd welkom![]()

Succes met je sollicitatiequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Morgen sollicitatie, dus wil die goed voorbereiden![]()
Ik hoor het wel.

Heb je je crib?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Iieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
*gat in de lucht springt*
Yeahhhhhhhhhhhhhhhhh

Succes morgen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Morgen sollicitatie, dus wil die goed voorbereiden![]()
Ik hoor het wel.

quote:

Dus niet in onderhuur?quote:

Ik denk dat die groep vrij klein is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Succes met je sollicitatieMaar als je mooie mannen kent die van vloeren leggen houden moet je het zeggen hoor
Thanksquote:
Gefeliciteerd!quote:

Gefeliciteerdquote:

De 11de in jouw kroegquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Wanneer is de housewarming?

Waarom heb ik het gevoel dat de 12e alleen de fundamenten nog staan van jouw kroeg?quote:

Dan was het iig een goed en leuk feestjequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom heb ik het gevoel dat de 12e alleen de fundamenten nog staan van jouw kroeg?

All is well when it ends in Hell.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan was het iig een goed en leuk feestje

Wel lekker warm!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
All is well when it ends in Hell.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |