SPOILER: Alle samenvattingen van de voorbereidingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door HetBrabandertje op 07-08-2012 20:52:41 ]
Ik mag het hopen...quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:41 schreef HetBrabandertje het volgende:
Volgens Ronald de Boer hebben we nog één of andere Zanja achter de hand dus alles komt goed
Volgens Thijs Slegers was ie nog niet speelgerechtigd vanwege zijn nieuwe contract en paspoort ofzo. Niet gemist verder ook.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:00 schreef Stommie het volgende:
Heeft Advocaat nog iets gezegd over Manolev? Of werd ie gewoon eindelijk gezien als de faler die hij is.
Je zou toch denken dat de tegenstander dit inmiddels al door zal moeten hebben.quote:
Beter raakt dat paspoort een seizoentje 'kwijt'quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:02 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Volgens Thijs Slegers was ie nog niet speelgerechtigd vanwege zijn nieuwe contract en paspoort ofzo. Niet gemist verder ook.
Die rechtsback was in ieder geval volledig de weg kwijt na die actiequote:Op zondag 5 augustus 2012 21:07 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat de tegenstander dit inmiddels al door zal moeten hebben.
Dat was mooi om te zien. Eigenlijk wel lachwekkend.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:11 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Die rechtsback was in ieder geval volledig de weg kwijt na die actie
Jij toch normaal?quote:
Ja.quote:
Jij maakt vaan bazen gifs.quote:
Frommel assist?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:26 schreef Stevenzenl het volgende:
En! Waarom deed Willems zo raar na die frommel-assist op Toiboy?
Kwaliteitquote:
Ja graag of niet hèquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
KwaliteitEn dan ook nog niet geluid sync.
Dat was niet de vraag.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
KwaliteitEn dan ook nog niet geluid sync.
Jij vroeg om een samenvattingquote:
Klopt dat vroeg ik. Een video waar je de bal kan zien zou nog mooier zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jij vroeg om een samenvattingHij maakte een mooie opmerking omdat jij ongeveer dezelfde zin gebruikte bovenaan deze pagina
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klopt dat vroeg ik. Een video waar je de bal kan zien zou nog mooier zijn.
Wees niet zo chagrijnig man. Ik heb een samenvatting voor je gezocht, heb hem zelf ook terug gekeken en was best te doen. Volgende keer zoek je het maar zelf uit anders.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klopt dat vroeg ik. Een video waar je de bal kan zien zou nog mooier zijn.
Ik ben niet chagrijnig?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wees niet zo chagrijnig man. Ik heb een samenvatting voor je gezocht, heb hem zelf ook terug gekeken en was best te doen. Volgende keer zoek je het maar maar zelf uit anders.
Wazig inderdaad.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:23 schreef Stevenzenl het volgende:
Weet iemand trouwens waarom Zanka niet bij de wedstrijdselectie zat?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:54 schreef Frey het volgende:
Wat een genot om na afloop die interviews met Advocaat te beluisteren na 3 jaar Rutten.
Ik heb er in ieder geval wel zin in zoquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:26 schreef rubbereend het volgende:
nou laatste oefenwedstrijd achter de rug, op naar de start van het seizoen
Aardig doelpunt van Wijnaldum.quote:
Het blijven de lamme en de blinde hier in NL he, afgezien van ons middenveld/aanval dan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die van Toivonen ook wel, die andere 4 zijn toch wel heel slecht verdedigd
Ik heb het verder niet gezien alleen de goals nu, maar op basis daarvan geef ik je gelijkquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:32 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Het blijven de lamme en de blinde hier in NL he, afgezien van ons middenveld/aanval dan.
Deze kans was erg moeilijk ook, terwijl hij vorig jaar de makkelijkste mistte. Krijg je met een trainer die er de juiste druk op weet te zetten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:58 schreef Doublepain het volgende:
Staat Wijnaldum eindelijk niet stil en groeit hij eindelijk als speler?
Hij werkt iig hard aan zijn scorend vermogen
Stani, heb je een account hier.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:06 schreef Roypsv het volgende:
DIKKE SHITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
ja man moet ff Atiba de hordeloper uit de basis spelen jwzquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:08 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Stani, heb je een account hier.
nee man. leon heeft opvallendere ui'squote:Op maandag 6 augustus 2012 08:38 schreef 3M1N3M het volgende:
Dat is gewoon weer die leopsv ofzo en al zijn kloons
Hutchinson wel volgens mij, en is maar goed ook.quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Worden de contracten van Marcelo en Hutchinson verlengd?
Happen, zul je bedoelen? Hij had zijn mond al open staan namelijk...quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:28 schreef 3M1N3M het volgende:
Iemand gifje van het opstootje?
Die Janssen deed biggy tegen bommel en tyton/hutchinson(of marcelo idk) duwden hem weg..
Toen kwam Strootman trappen..
Sukkeltje..
Heeft hij altijd, na de wedstrijd verkoopt ie vliegen denk ik.quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:30 schreef Fargo het volgende:
[..]
Happen, zul je bedoelen? Hij had zijn mond al open staan namelijk...
quote:teleVISIE: PSV moet, Ajax mag
AMSTERDAM - Veel duidelijker viel het verschil in beleidsvisie tussen Ajax en PSV niet waar te nemen dan bij de strijd om de Johan Cruijff Schaal tussen de kampioen en bekerwinnaar. Waar pur sang prestatietrainer Dick Advocaat namens PSV geen enkele zelfopgeleide speler opstelde, begon opbouwtrainer Frank de Boer met liefst acht jongens uit de eigen opleiding.
Vanzelfsprekend kwam deze principiële keus tot uiting in de gemiddelde leeftijd van de teams met 22.7 (Ajax) tegen 25.8 (PSV) en uiteindelijk ook in de score: 4-2 voor PSV.PSV heeft met directeur Tiny Sanders en zijn voetbalrechterhand Marcel Brands gekozen voor het investeringsmodel.
Na de grondverkoop vorige zomer is de knip getrokken voor transfersommen en salarissen. Naar het voorbeeld van Jacques Ruts en Harry van Raaij dertig jaar geleden toen de concurrentie – de Ajacieden Gerald Vanenburg en Ronald Koeman en Feyenoorder Ruud Gullit - werd leeg gekocht.
Wat een frustie zeg. En wat een kutkrant is dat toch ook.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Het wordt ook bijna beschamend he![]()
Een ongelooflijk triest stuk van Valentijn Driessen in de televaag.
[..]
Dit soort gefrustreerde stukjes laat mooi zien dat we op de goede weg zijnquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hij begint goed, is de rest ook online te vinden?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Tenzij je een abo op dat papier hebt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij begint goed, is de rest ook online te vinden?
In het ajax-topic staat ie volledig zag ik. Telegraafquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Tenzij je een abo op dat papier hebt?
En als je dan verliest van een ploeg met gekochte spelers is dat niet erg, want dan is het een principiële beleidskeuze en logisch dat je verliest. Kampioen worden is blijkbaar geen doelstelling meer, zo veel mogelijk jeugdspelers in de basis hebben is het nieuwe doelquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:59 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind het wel grappig dat je tegenwoordig alleen maar eigen jeugd moet hebben.. Vroeger zeurde niemand erom maar nu moet dat blijkbaar anders hoor je er niet bij![]()
Het is altijd wat anders, eerst bestond PSV uit brazilianen en weinig NL'ers en dat was een schande (itt Ajax). Toen werd het jeugd vs inkoop. Dadelijk wordt het bruin vs blond of donker vs blank.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:59 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind het wel grappig dat je tegenwoordig alleen maar eigen jeugd moet hebben.. Vroeger zeurde niemand erom maar nu moet dat blijkbaar anders hoor je er niet bij![]()
Kopen is natuurlijk niets mis mee als die speler(s) wat toevoegen aan je team en het ook binnen de begroting pastquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het is altijd wat anders, eerst bestond PSV uit brazilianen en weinig NL'ers en dat was een schande (itt Ajax). Toen werd het jeugd vs inkoop. Dadelijk wordt het bruin vs blond of donker vs blank.
Het is altijd iets.
Maar dat jeugd is allemaal leuk en aardig ( al blijft het de vraag wat jeugd is, en FdB staat anders ook al te trappelen om de transfermarkt op te gaan), maar als het niet werkt, zoals gisteravond, heb je er gewoon geen fuck aan. Ervaring heb je nodig.
Ze hebben samen ook prijzen gewonnen, wat is er eigenlijk fout gegaan tussen die twee bij Bayern?quote:
Precies weten doet niemand het. Maar er is iets behoorlijk fout gegaan in de relatie tussen die twee. Van Gaal die alle macht moet hebben, kan natuurlijk totaal niet omgaan met een 'leider' als vBommel. Misschien dat hij hem daarom niet meer wilde opstellen of aanvoerder af zou maken.. Maar is nooit echt iets duidelijks over gezegd..quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben samen ook prijzen gewonnen, wat is er eigenlijk fout gegaan tussen die twee bij Bayern?
Waarschijnlijk zou Van Gaal zijn broek ook niet laten zakken, wanneer hij bondscoach zou zijn geworden van, pak hem beet, Nigeria.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:06 schreef Caland het volgende:
Toen Van Gaal eenmaal zijn piemel liet zien kreeg Bommeltje nogal een minderwaardigheidscomplex naar het schijnt.
Denk dat dat vrijwel uitgesloten is, ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou Van Gaal zijn broek ook niet laten zakken, wanneer hij bondscoach zou zijn geworden van, pak hem beet, Nigeria.
Vlees, het gewicht wat hij al 60+ jaar meesleept heeft hem ook een kunstknie opgeleverd naar het schijnt. Oh en Van Bommelquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat dat vrijwel uitgesloten is, ja.
Zou hij een bloed- of vleeslul hebben?
Bouma is toch opgeleid eigen jeugdquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een vleeslul is. Wat jij?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat dat vrijwel uitgesloten is, ja.
Zou hij een bloed- of vleeslul hebben?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat is er mis met van Bommel? Hij viel me niet tegen gisteren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh en Van Bommelmaar dat staat hier wel een tikkeltje los van.
is een mooi graadmeter, hoe zuurder en bozer en psv-minachtend die televaag collums zijn hoe beter het met psv gaat.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:54 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
In het ajax-topic staat ie volledig zag ik. Telegraaf
Wat heeft dat allemaal te maken met de wedstrijd?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:34 schreef Pedroso het volgende:
Wat staat er in het stuk van Valentijn Driessen wat niet klopt dan ?
Het is een detail die gewoon klopt als een bus.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat heeft dat allemaal te maken met de wedstrijd?
Iedere niet door een roze bril kijkende supporter zal bevestigen dat de Telegraaf de ultieme neuzen krant is. Alles wat Ajax doet is super. Alles wat PSV en Feyenoord doen is kut. Als een Twente of een AZ een sporadisch succesje boeken, begint de hetze tegen dat soort ploegen. Altijd aan het stoken. Zout op slakken leggen. En dan heb ik dit stuk niet eens gelezen, maar het zal er over gaan dat Ajax gisteren heeft verloren door tal van externe factoren. Gemeentegeld, jeugdquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:34 schreef Pedroso het volgende:
Ach god, het is niet eerlijk ! Sinds dit jaar is de Televaag weer een beetje positief over Ajax, de jaren daarvoor was het de grootste vijand en werd er de groot mogelijkste shit over Ajax geschreven.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Iedere niet door een roze bril kijkende supporter zal bevestigen dat de Telegraaf de ultieme neuzen krant is. Alles wat Ajax doet is super. Alles wat PSV en Feyenoord doen is kut. Als een Twente of een AZ een sporadisch succesje boeken, begint de hetze tegen dat soort ploegen. Altijd aan het stoken. Zout op slakken leggen. En dan heb ik dit stuk niet eens gelezen, maar het zal er over gaan dat Ajax gisteren heeft verloren door tal van externe factoren. Gemeentegeld, jeugd, veel blessures, etc.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ach god, het is niet eerlijk ! Sinds dit jaar is de Televaag weer een beetje positief over Ajax, de jaren daarvoor was het de grootste vijand en werd er de groot mogelijkste shit over Ajax geschreven.
Jij vond de Televaag op de hand van Ajax de laatste 10 jaar ?quote:
Ten eerste, het is een totaal misplaatst stuk. Hij had dit waarschijnlijk vorig jaar al klaar, en hij kon dit, indien PSV won, een zure toon geven, en indien PSV verloor, Ajax de hemel inprijzen met het beleid.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:34 schreef Pedroso het volgende:
Dit is nou een schoolvoorbeeld allesbehalve objectief.quote:Na de grondverkoop vorige zomer is de knip getrokken voor transfersommen en salarissen. Naar het voorbeeld van Jacques Ruts en Harry van Raaij dertig jaar geleden toen de concurrentie – de Ajacieden Gerald Vanenburg en Ronald Koeman en Feyenoorder Ruud Gullit - werd leeg gekocht.
Telegraaf = Ajax. Waarom zouden die tegen Ajax zijn?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij vond de Televaag op de hand van Ajax de laatste 10 jaar ?
De laatste 119 jaar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij vond de Televaag op de hand van Ajax de laatste 10 jaar ?
Je gaat nu serieus beweren dat de telegraaf niet aan de hand is van Ajax?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:55 schreef Pedroso het volgende:
En de VI, NOS, RTL, SBS etc ook zeker ?
Prima, als jullie dat vinden vooral houden zo.
Zo ken ik jullie PSV'ers weer !
Dit is wat ik eigenlijk bedoel met roze bril. Dat is beeldspraak. Daarmee bedoel ik niet-objectieve supporters. Daar schaar ik jou ook bij deze ook onder.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ach god, het is niet eerlijk ! Sinds dit jaar is de Televaag weer een beetje positief over Ajax, de jaren daarvoor was het de grootste vijand en werd er de groot mogelijkste shit over Ajax geschreven.
Maar blijf jij maar gewoon het Eindhovens Dagblad lezen dan hoef je je ook niet te ergeren.
Ik had het over de laatste 10 jaar waarin de Televaag een strijd heeft gevoerd met alles wat met Ajax te maken en daar de groots mogelijke onzin geschreven heeft. Het was veel meer een last dan een voordeel voor Ajax.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je gaat nu serieus beweren dat de telegraaf niet aan de hand is van Ajax?
Je overdrijft heel erg met de laatste 10 jaar. Telegraaf is een ajaxkrant, en dus kritisch op Ajax. Cruijff en von Gahl hadden toch ook kritiek op Ajax, dat maakt ze dus nog niet meteen een tegenstander.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik had het over de laatste 10 jaar waarin de Televaag een strijd heeft gevoerd met alles wat met Ajax te maken en daar de groots mogelijke onzin geschreven heeft. Het was veel meer een last dan een voordeel voor Ajax.
Sinds Cruijff weer Ajaxminded is schrijft de Telegraaf weer positief.
Het is een Amsterdamse krant dus ze zullen meer berichten over Ajax dan over PSV maar zo slecht schrijven ze gewoonlijk ook niet over PSV hoor.
In een column wordt wel meer overdreven en geprovoceerd, dat is de bedoeling ook.
De Telegraaf is een kutkrant.quote:By the way, ik vind de Televaag sowieso een kutkrant
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:34 schreef Pedroso het volgende:
Bij die driessen zit het inderdaad diep.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:23 schreef Devv het volgende:
Wat een gejank om een artikel uit een nietszeggende krant. Het zit blijkbaar toch wel erg diep bij sommigen.
Je moet je gewoon niet op laten naaien door een column uit de baggerkrant van Nederland.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:27 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Bij die driessen zit het inderdaad diep.
Volgens mij is niemand hier boos door die column.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:28 schreef Devv het volgende:
[..]
Je moet je gewoon niet op laten naaien door een column uit de baggerkrant van Nederland.
Niemand laat zich opnaaien. Maar er werd hier gezegd dat er niks mis was met het stukje en dat de Telegraaf tegen Ajax was.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:28 schreef Devv het volgende:
[..]
Je moet je gewoon niet op laten naaien door een column uit de baggerkrant van Nederland.
Ik heb niemand zien janken. Alleen smalend zien lachen om dat stukje. Ik heb ook niet het gevoel dat iemand hier die krant serieus neemt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:23 schreef Devv het volgende:
Wat een gejank om een artikel uit een nietszeggende krant. Het zit blijkbaar toch wel erg diep bij sommigen.
Memphis ook 2 keer. Wat zou ik het leuk vinden als dat menneke eens een keer een paar wedstrijden achter elkaar krijgt. Ben benieuwd in hoeverre hij de revelatie van PSV zou worden. Helaas voor hem heeft hij Mertens voor zich. Die zie ik nog minder snel uit de basis verdwijnen dan Bommel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:25 schreef Scarface88 het volgende:
Matavz 3x gescoord weer bij Jong PSV.
Beter nog een seizoen laten rijpen door middel van invalbeurtjes. Denk niet dat hij er al klaar voor is om een heel seizoen te draaien. Heeft net bijgetekend dus gaat voorlopig niet wegquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Memphis ook 2 keer. Wat zou ik het leuk vinden als dat menneke eens een keer een paar wedstrijden achter elkaar krijgt. Ben benieuwd in hoeverre hij de revelatie van PSV zou worden. Helaas voor hem heeft hij Mertens voor zich. Die zie ik nog minder snel uit de basis verdwijnen dan Bommel.
Ik denk dat je dat op voorhand nooit kunt zeggen. De enige manier hoe dat je dat kunt bereiken is door hem een poosje de kans te geven.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Beter nog een seizoen laten rijpen door middel van invalbeurtjes. Denk niet dat hij er al klaar voor is om een heel seizoen te draaien. Heeft net bijgetekend dus gaat voorlopig niet wegKunnen we komende seizoenen van gaan genieten mocht Mertens verkocht worden.
Beker wedstrijdjes zou ik hem graag in de basis zien. Kampioenschap is gewoon te belangrijk dit jaar. Mertens is een zekerheidje die afgelopen seizoen veel punten voor PSV heeft verzameld.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat op voorhand nooit kunt zeggen. De enige manier hoe dat je dat kunt bereiken is door hem een poosje de kans te geven.
Zoals ze gisteren tegen Ajax speelde zou Depay erg goed op links passen. Inzakken en er dan razendsnel uitkomen met goed positiespel op het middenveld en snelheid in optima forma voorin. Maar zo zullen ze waarschijnlijk niet heel erg veel gaan spelen, aangezien 95% van de tegenstanders van PSV zich massaal terugtrekt op eigen helft. En dan is Mertens waarschijnlijk waardevoller dan Depay.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Beker wedstrijdjes zou ik hem graag in de basis zien. Kampioenschap is gewoon te belangrijk dit jaar. Mertens is een zekerheidje die afgelopen seizoen veel punten voor PSV heeft verzameld.
Mis ik iets of..?quote:
Volgens mij is dit wel een hechte groep (aan het worden). Mooi om te zien hoe iedereen naar Janssen toe stormde toen Van Bommel op de grond lag. Ideale mix tussen jong en oud.quote:
Dat zou in bijna elke ploeg gebeurenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:37 schreef Hourglass het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe iedereen naar Janssen [INSERT RANDOM TEGENSTANDER] toe stormde toen Van Bommel [INSERT RANDOM TEAMLID] op de grond lag.
Bedankt voor de info!quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:45 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat zou in bijna elke ploeg gebeuren.
Fijn dat je je geroepen voelde om dit even aan te passenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:47 schreef Devv het volgende:
[..]
Doe dan ook niet net alsof het iets unieks is.
Devv is een beetje gefrustreerd, eerst roepen dat ene Fisscher de wereld ging overnemen met zijn kwaliteiten en talenten. Laat vervolgens helemaal niks zien tegen PSV en dan nog zeggen dat ze PSV gingen vernederen.. Niks van waar voor hem en nu gaat hij maar een beetje zitten trollen om toch een goed gevoel te krijgenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Fijn dat je je geroepen voelde om dit even aan te passen
Valt toch wel mee nu?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Devv is een beetje gefrustreerd, eerst roepen dat ene Fisscher de wereld ging overnemen met zijn kwaliteiten en talenten. Laat vervolgens helemaal niks zien tegen PSV en dan nog zeggen dat ze PSV gingen vernederen.. Niks van waar voor hem en nu gaat hij maar een beetje zitten trollen om toch een goed gevoel te krijgen
Hij is hier vaker te vinden dan in zijn Ajax topic.. dus weet ik zo nietquote:
Ah ok.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is hier vaker te vinden dan in zijn Ajax topic.. dus weet ik zo niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Meh, ik hoef hem niet nog een keer te zien. Maar toch bedankt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:46 schreef Scarface88 het volgende:
http://www.fullmatches.ne(...)aug-2012-full-match/
Hier kun je de hele wedstrijd downloaden en in HD bekijken.
Ja, want ik zit hier ook echt de hele tijd als een gek te postenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is hier vaker te vinden dan in zijn Ajax topic.. dus weet ik zo niet
Nee foto is geshoptquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:26 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Mis ik iets of..?
Edit: In de link zie ik zijn naam.. Abel Tamata.
Is hij er al heen?
Dat zal het zijn ja...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 06:47 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja, want ik zit hier ook echt de hele tijd als een gek te posten_! Laat jezelf nakijken man, je ziet een beetje dubbel.
Die eerste reactie daar op PN.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:12 schreef Doublepain het volgende:
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/28402__.php
Ik ken hem niet?
?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:46 schreef J83 het volgende:
[..]
Zit je nou PSV - een afkorting - opnieuw af te korten?
PN is PSVnetwerk..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:46 schreef J83 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:46 schreef J83 het volgende:
[..]
quote:
Ach so. Normaal schrijf ik inderdaad altijd: Philips Sport Vereniging Netwerk, maar ik dacht laat ik het voor deze keer eens afkorten tot PN.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ach so. Normaal schrijf ik inderdaad altijd: Philips Sport Vereniging Netwerk, maar ik dacht laat ik het voor deze keer eens afkorten tot PN.
Ohja want stel je voor OMG omfg bel betty en ria dit kan echt niet! O mijn lieve hemeltje!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:18 schreef J83 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar een afkorting nog eens afkorten...
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:18 schreef 3M1N3M het volgende:
Ohja want stel je voor OMG omfg bel betty en ria dit kan echt niet! O mijn lieve hemeltje!
Bij de engelse valt het beeld weg bij de 1-0quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:46 schreef Scarface88 het volgende:
http://www.fullmatches.ne(...)aug-2012-full-match/
Hier kun je de hele wedstrijd downloaden en in HD bekijken.
twitter:jaywillems twitterde op donderdag 07-06-2012 om 13:15:01en die respect is er zozo voor alles en iedereen en als je denkt dat het toch een peace teken is kom lekker bij me langs!! reageer retweet
@jaywillemsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:50 schreef Doublepain het volgende:
Willems heeft twitter
twitter:jaywillems twitterde op donderdag 07-06-2012 om 13:15:01en die respect is er zozo voor alles en iedereen en als je denkt dat het toch een peace teken is kom lekker bij me langs!! reageer retweet
=fakequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
@jaywillems
I'm N0t a Human W!th the Ball 0n my Feet !!
Is dat zijn bitch op de achtergrond?
Ik heb hem via die hotfile link binnen gehaald in 4 delen. Is gewoon die ook op SBS werd uitgezonden met Leo Oldenburger. Kwaliteit is erg goed.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij de engelse valt het beeld weg bij de 1-0
Wel mooi dat hij PSV in het nederlands uitspreekt
Leuk om dit opstootje nog eens terug te zienquote:
Ook mooi dat Willems er meteen naar toe rende en Janssen om zijn nek vloogquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:26 schreef Lemming22 het volgende:
En Van Bommel stond erbij, keek ernaar en zag dat het goed was.
Hahaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:26 schreef Lemming22 het volgende:
En Van Bommel stond erbij, keek ernaar en zag dat het goed was.
quote:Aanvoerder zijn doe je zó
Ze zaten er verschillend bij: de afbouwer en de - wat ik dan maar noem - opbouwer. Afbouwer Mark van Bommel zat een beetje scheef achter de tafel, leunend op zijn elleboog, als in de kroeg.
© ProShots
Door Auke Kok
Opbouwer Siem de Jong zat rechtop, nog wat onwennig het zaaltje van de KNVB in te kijken.
Niet zo gek natuurlijk, dat verschil. Afbouwer Mark is 35, opbouwer Siem 23. De aanvoerder van PSV keert na zeven jaren buffelen in Barcelona, München en Milaan terug bij PSV.
De aanvoerder van Ajax voelt het stretchbandje voor het eerst - structureel - om zijn arm; na het vertrek van Jan Vertonghen moet De Jong zich manifesteren als kapitein. Omdat het moet van zijn trainer. Het wordt van hem verwacht.
Het ging over van alles, tijdens die persconferentie vrijdag in Zeist, vooral over de Johan Cruijff Schaal natuurlijk. Maar het meeste zei toch het beeld.
Jonge modelprof
Het beeld van de oude cynische rot - shirtje, antracietgrijs vestje - die de jonge gasten in Eindhoven een beetje komt coachen.
Het beeld van de jonge modelprof in zijn keurige witte shirt en zwarte trainingsbroek, die met weinig Amsterdamse bluf zei: “Ik denk dat ik meer de lijnen zal moeten uitzetten. Dat zal ik proberen te doen.”
Twee dagen later in de Arena bleef de tegenstelling intact. Middenvelder Van Bommel kuierde in en rond de middencirkel.
Hij wees, praatte, hing de regisseur uit: van nee, jij moet hier, en jij moet daar, soms op het theatrale af, als iemand op een ouderwets vliegveld met bordjes in zijn handen. Hij babbelde tegen jan en alleman - de provocateur die het allemaal al duizend keer gezien heeft.
Wat misschien niet zo heel lastig was bij een 2-0 voorsprong na acht minuten.
Conferentie
Middenvelder De Jong was een van de velen op het veld. Hij dacht dat hij meer de lijnen zou moeten uitzetten. Dat zou hij proberen te doen. Hij probeerde het - wat natuurlijk niet meeviel na een vroege 2-0 achterstand.
Terwijl de PSV’ers een van hun vier doelpunten vierden, belegde Van Bommel onmiddellijk een conferentie met twee jonge verdedigers. Even vertellen wat beter moest.
Terwijl de Ajacieden na een van hun vier tegengoals met de hoofden omlaag liepen, nam De Jong moederziel alleen zijn plek weer in. Hij zocht niemand op, niemand zocht hem op.
Mogelijk merkte hij dat praten tegen medespelers in vijf weken van voorbereiding toch iets anders is dan de boel aansturen tegen PSV.
Na de verdiende 4-2 zege wilde Van Bommel als laatste de trap op, voor het ontvangen van de schaal. Eerst al die jonge gasten een tikje in de nek geven. Goed gedaan, jongens.
Speelgoed
Wat een beeld: Van Bommel met de schaal onder zijn arm die trap weer af. Alsof het speelgoed was.
Zo, schaaltje erbij, hup de bus in. De Jong keek toe. In zijn hand een bidon - als modelprof weet hij hoe belangrijk het is om veel te drinken.
Hopelijk heeft Siem de Jong zondag veel gekeken naar Mark van Bommel. Hij schijnt heel leergierig te zijn.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:29 schreef Devv het volgende:
PSV gaat toch wel net zoals Vitesse in een erehaag staan als landskampioen en vertegenwoordiger van Nederland in de Champions League, Ajax het veld opkomt? Dat was echt mooi hoe ze eer aan de landskampioen toonden.
[ afbeelding ]
Jong vs Oud werd er gezegdquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Mooi stukkie op NUsport.
[..]
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Mooi stukkie op NUsport.
[..]
Ik zie helemaal niets hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:26 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk ze daar rechtsboven eens wachten
Heerlijke actie. Kutajacieden staan er met drie man naar te kijken...quote:
Van Rhijn is Willems nog aan het zoeken..quote:
Hahaha. Op Voetbalzone waren vandaag diverse Ajacieden die vonden dat Theo eigenlijk helemaal niets fout deed. Hij trapt van Bommel echt gewoon duidelijk in zijn zij.quote:
Eindelijkquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:12 schreef Doublepain het volgende:
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/28402__.php
Ik ken hem niet?
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 07-08-2012 om 12:50:01#PSV heeft geen interesse in #Martina van #RKC reageer retweet
Trekt hem aan zijn nek.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:24 schreef 3M1N3M het volgende:
Maar wat doet hij daarna bij van Bommel?
Ik dacht eerst dat hij hem optilde ofzo, vanwege een vermeende schwalbe? (In zijn ogen)
En uiteindelijk kregen Janssen en Tyton geelquote:
Tyton werd een beetje wildquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:45 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
En uiteindelijk kregen Janssen en Tyton geel
Marcelo liep aan Janssen te trekken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:47 schreef 3M1N3M het volgende:
Marcello of Hutchinson (Kan ze niet uit elkaar houden) duwde samen met Tyton toch?
Nee man. Hoort er een beetje bij. Na de wedstrijd hebben ze samen een blikje bier en een saffie gedeeld. Van Bommel heeft verteld over zijn tijd bij Barcelona, Munchen en Milaan, terwijl Theo zijn avonturen bij Vitesse, Genk en Twente heeft belicht. Laat gaan, joh. mooi man. 2 Grootheden bij elkaar.quote:
Heb je een gifje van dat dansje van Wijnaldum bij de 4-2?quote:
die is ook wild, als je hem soms ziet uitkomen........ die gaat nog wel vaker een hersenschudding oplopenquote:
de verhalen van Theoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee man. Hoort er een beetje bij. Na de wedstrijd hebben ze samen een blikje bier en een saffie gedeeld. Van Bommel heeft verteld over zijn tijd bij Barcelona, Munchen en Milaan, terwijl Theo zijn avonturen bij Vitesse, Genk en Twente heeft belicht. Laat gaan, joh. mooi man. 2 Grootheden bij elkaar.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:56 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Heb je een gifje van dat dansje van Wijnaldum bij de 4-2?
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)eerd-in-Toivonen.htmquote:CSKA Moskou en Newcastle geïnteresseerd in Toivonen
PSV moet nog steeds rekening houden met een vertrek van Ola Toivonen (26). CSKA Moskou, waar
Anderlecht-aanvaller Matías Suárez niet door de keuring kwam, ziet in de Zweed een goed alternatief.
Het management van Toivonen is op de hoogte van de belangstelling, PSV officieel nog niet. Ook
Newcastle United heeft meer dan gemiddelde interesse in de Eindhovense schaduwspits, die afgelopen zondag tijdens het duel om de Johan Cruijff Schaal twee keer scoorde tegen Ajax.
De club van doelman Tim Krul verliest mogelijk één of beide topscorers - Papiss Cissé en Demba Ba - en ziet Toivonen als een potentiële vervanger.
Over een vertrek van de international valt met PSV best te praten, maar de Brabanders verlangen een forse transfersom van naar verluidt zo'n tien miljoen euro.
Niets zo veranderlijk als een mens hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:58 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Tiny is echt een godsgeschenk voor de club. Jammer dat hij over enkele jaren al weer wil stoppen
quote:'Russische en Duitse clubs denken aan Manolev'
8 augustus 2012
Volgens Voetbal International heeft een Russische club bij PSV geïnformeerd naar de diensten van Stanislav Manolev. De Bulgaar zou wel open staan voor een overstap naar Rusland. Zaakwaarnemer Raiola voegt er aan toe dat er ook interesse is vanuit Duitsland. 'In Duitsland lopen nog twee lijntjes. Er lijken een paar opties te ontstaan, maar nog niemand heeft een akkoord met PSV.'
Kunduz ook gelijk betaaldquote:Omroep Brabant neemt PSV als voorbeeld. Volgens de regionale omroep worden de tv-inkomsten van de topclub in één klap zo goed als verdubbeld. Het afgelopen seizoen ontvingen de Eindhovenaren vier miljoen euro voor de uitzendrechten en daar komt nu 3,5 miljoen euro bij. Dat bedrag was niet opgenomen in de begroting. Het budget kan voor de volgende seizoenen bovendien nog eens met twee miljoen euro oplopen.
PSV krijgt nu iets van 3,5-4mio en dat wordt vanaf (komend jaar) zo'n 5,5mio meer.. Wat in de jaren erna nog wat op kan lopen.. Dus reken maar uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:18 schreef Adames het volgende:
[..]
7,5-9,5 lijkt me wel erg veel voor PSV.
Voor 10 miljoen moet je hem natuurlijk verkopen. Wel jammerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:00 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)eerd-in-Toivonen.htm
Gewoon afwijzen. Staat net goed allemaal. CL is belangrijker. Dan komt dat geld ook.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor 10 miljoen moet je hem natuurlijk verkopen. Wel jammerEn dan Maher halen?
Eens over dat afwijzen. Met Toivonen lever je een flink aantal goals in. Kunt echter niet na een veredelde oefenpot zeggen dat alles goed staat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Gewoon afwijzen. Staat net goed allemaal. CL is belangrijker. Dan komt dat geld ook.
Doelde ook niet zozeer op die ene wedstrijd. Meer dat we net aan het einde van de voorbereiding zitten, en aan het begin van het nieuwe seizoen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eens over dat afwijzen. Met Toivonen lever je een flink aantal goals in. Kunt echter niet na een veredelde oefenpot zeggen dat alles goed staat.
Dat is flink meer dan eerder is gezegd. Maar gezien de serie tweets van Elfrink lijkt Sanders dit gemeld te hebben.twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 08-08-2012 om 14:21:32#PSV krijgt jaarlijks gegarandeerd 9 miljoen euro (!) en mogelijk nog meer voor tv-rechten. Als Fox veel winst maakt, loopt bedrag fors op. reageer retweet
Dat noem je dubbelbezet, en is normaalquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:14 schreef SuperChips het volgende:
Verkopen ja anders heb je een overbezet middenveld gini vs ola
ja joh, maar 10 miljoen is dan ook de vraagprijs en niet een bod.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:01 schreef Clerxify het volgende:
Toivonen 10 miljoen dat is met 26 jaar 2 jaar contract een hele goede deal, zij vervangerheb je al dus tja je moet hem dit seizoen verkopen anders verdien je er helemaal niks meer.
Maar als hij helpt met het krijgen van CL heb je denk ik dat geld ook zo terug.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
8 miljoen en daarboven moet PSV accepteren, volgend jaar is hij nog max de helft waard
De vraagprijs is helemaal niet bekend.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
ja joh, maar 10 miljoen is dan ook de vraagprijs en niet een bod.
gaarne wel in één keer overgemaaktquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
8 miljoen en daarboven moet PSV accepteren, volgend jaar is hij nog max de helft waard
Dat zal bijna geen enkele club doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gaarne wel in één keer overgemaakt
sarcasme heet dat naar aanleiding van eerdere ervaringen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat zal bijna geen enkele club doen.
Als als als inderdaad. As is verbrande turf.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:44 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Maar als hij helpt met het krijgen van CL heb je denk ik dat geld ook zo terug.
Woordgrapje over de slechte uitwedstrijden?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Als als als inderdaad. As is verbrande turf
Met Wijnaldum in het veld ga je echt niet zo veel achteruit. Toivonen heeft ook zat mindere wedstrijden waarin hij niet thuis geeft
Ach, die statistieken. Die goals van Toivonen worden wel gecompenseerd. Een deel door Wijnaldum, een deel door anderen die dan in scoringspositie komen en een deel doordat we verdedigend denk ik sterker zijn met Gini.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:04 schreef rubbereend het volgende:
eerst maar eens zien of Wijnaldum echt dat scorend vermogen vast gaat houden
Bankgarantie moet voldoende zijn denk ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat zal bijna geen enkele club doen.
Zijn die extra miljoenen het waard om evt mislopen van de CL op te vangen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Als als als inderdaad. As is verbrande turf.
Zoals eerder gezegd, die CL is geen garantie als hij blijft, die extra miljoenen wel en PSV, en geen enkele Nederlandse club trouwens, is niet in de positie om die gok te nemen. Zeker niet als er al een topvervanger klaar staat.
Met Wijnaldum in het veld ga je echt niet zo veel achteruit. Toivonen heeft ook zat mindere wedstrijden waarin hij niet thuis geeft.
Ja maar na afgelopen seizoen ben ik nog steeds huiverig voor RKC dat hoewel ze een hoop andere spelers hebben ten opzichte van vorig seizoen het lastig gaat worden.quote:
Wijnaldum heeft wel vaker gescoord natuurlijk. Omdat hij tegen Ajax scoorde, maakt niet dat hij opeens scorend vermogen had. De lagere lijn moet afgewacht worden. Andersom is het natuurlijk ook zo dat wanneer hij het met alleen maar invalbeurten moet doen, we ook niet kunnen zeggen dat hij in die paar minuten dat hij moet invallen, en het team niet op hem ingespeeld is en vice versa, hij totaal niet kan scoren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:04 schreef rubbereend het volgende:
eerst maar eens zien of Wijnaldum echt dat scorend vermogen vast gaat houden
We moeten ook realistisch zijn. Wanneer we dit soort bedragen kunnen krijgen, moet je altijd gaan praten.20 miljoen voor een PSV-speler is sowieso al veel, en wanneer het gaat om een verdediger al helemaal.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Als iemand Willems wil komen ophalen voor 20 mio, zou je dat willen doen?
Ik niet, ik geniet liever van een Willems in mijn team (waarmee ik de kans van het halen van de CL hoger acht dan wanneer hij weggaat,we 20 mio rijker zijn, en een of andere 2e Manolev aantrekken
Het zat er sowieso niet echt in dat we die zouden winnen. Dus dan heb ik er sowieso geen moeite mee. AZ was een van de weinige top tien clubs die we in dat seizoenshelft hadden. En tegen de overige top tien clubs wonnen we ook heel lang niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:38 schreef Scarface88 het volgende:
Bij een nederlaag of gelijkspel (AZ vorig seizoen) loop je gelijk weer achter de feiten aan. Gelukkig mag Ajax nu de eerste wedstrijd daar op bezoek
Maar als je een Pieters hebt die je daar nog kan neerzetten die daar prima speelt. Heb je nog steeds kans op CL met 20 miljoen extra om in andere posities (verdediging) te investeren.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zijn die extra miljoenen het waard om evt mislopen van de CL op te vangen?
Nee, want van dat geld wordt meteen een andere speler gekocht.
Vind het altijd wel heel erg makkelijk om meteen een bedrag te noemenen ja te zeggen,maar dan kan je jezelf aardig in de vingers snijden.
Ik niet, ik geniet liever van een Willems in mijn team (waarmee ik de kans van het halen van de CL hoger acht dan wanneer hij weggaat,we 20 mio rijker zijn, en een of andere 2e Manolev aantrekken
Maargoed er staat nu wel een Advocaat die de boel op scherp zet, ik denk dat de jongens en met name Toivonen een stuk beter gaan spelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Als als als inderdaad. As is verbrande turf.
Zoals eerder gezegd, die CL is geen garantie als hij blijft, die extra miljoenen wel en PSV, en geen enkele Nederlandse club trouwens, is niet in de positie om die gok te nemen. Zeker niet als er al een topvervanger klaar staat.
Met Wijnaldum in het veld ga je echt niet zo veel achteruit. Toivonen heeft ook zat mindere wedstrijden waarin hij niet thuis geeft.
20 miljoen? Dan breng ik hem op de fiets.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Juist wel, PSV was de favoriet na al die aankopen afgelopen zomer, en dat werd na de openingswedstrijd al een deceptie. De verwachtingen waren erg hoog, evenals dit seizoen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:24 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het zat er sowieso niet echt in dat we die zouden winnen. Dus dan heb ik er sowieso geen moeite mee. AZ was een van de weinige top tien clubs die we in dat seizoenshelft hadden. En tegen de overige top tien clubs wonnen we ook heel lang niet.
Japs, waar kijk jij de wedstrijd in het stadion of op El?quote:
Inderdaad, dat iemand überhaupt durft te zeggen dat je hem dan moet houden. Zeker met Pieters nog achter de handquote:Op donderdag 9 augustus 2012 04:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
20 miljoen? Dan breng ik hem op de fiets.
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)r-Zakaria-Labyad.htmquote:Overeenstemming over Zakaria Labyad
09 augustus 2012 12:45
PSV heeft overeenstemming bereikt met Sporting Lissabon over de overgang van Zakaria Labyad (19). Dat meldt technisch manager Marcel Brands donderdagmiddag. Het contract van de aanvallende middenvelder is ontbonden en PSV ontvangt van de Portugese club een financiële vergoeding. Daarmee is de kwestie rondom Labyad officieel beëindigd.
Volledig akkoord
PSV en Sporting hebben een volledig akkoord over de overgang van Zakaria Labyad, die sinds 2004-2005 in de jeugdopleiding van PSV voetbalde. Het contract van de speler is ontbonden. Daarmee is de weg vrij voor Labyad om voor Sporting uit te komen. PSV ontvangt een financiële vergoeding die in de toekomst verder kan oplopen bij goede prestaties van de club en eventuele doorverkoop van de speler.
Paar ton zeker?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)r-Zakaria-Labyad.htm
Prima opgelost door Brands.
Ga lekker ergens anders trollen.quote:
Wat trollen? PSV vangt 9 ton ofzo voor hem. Nou lekker bedrag voor een jongen die zelf opgeleid is...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:12 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders trollen.
Ook nog dwarsgelegen omdat hij een transfervergoeding wildequote:PSV en Sporting Lissabon waren er al enige tijd uit, Labyad meende afgelopen week nog recht te hebben op een gedeelte van de vergoeding voor PSV. Contractueel was in het verleden bepaald dat hij een deel van een transfervergoeding zou krijgen. Aangezien geen sprake is van een transfervergoeding door Sporting Lissabon, het betreft een opleidingsvergoeding en een minnelijke schikking, heeft Labyad alsnog afgezien van zijn eisen.
Wilde ik ook net plaatsen ja. Wat een mongool. Blij dat ie opgerot is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:12 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ook nog dwarsgelegen omdat hij een transfervergoeding wildeHeeft nog niet geld genoeg "verdient" zeker?
Hoezo, veel meer zal het niet zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:12 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders trollen.
Omdat de vorige berichten spraken over 1 miljoen + opleidingsvergoeding. Dus geen "paar ton". Dat het 1 miljoen + een beetje weinig is, dat is weer een ander verhaal.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:12 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat trollen? PSV vangt 9 ton ofzo voor hem. Nou lekker bedrag voor een jongen die zelf opgeleid is...
[..]
Ook nog dwarsgelegen omdat hij een transfervergoeding wildeHeeft nog niet geld genoeg "verdient" zeker?
Waarom is dat dan gelijk trollen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:15 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Omdat de vorige berichten spraken over 1 miljoen + opleidingsvergoeding. Dus geen "paar ton". Dat het 1 miljoen + een beetje weinig is, dat is weer een ander verhaal.
BIJNA een miljoen. Lees ff wat beter.twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 09-08-2012 om 12:39:13Belangrijk detail: #PSV krijgt zoals eerder gemeld bijna een miljoen euro voor #Labyad. Kleine meevaller in moeizame zaak. reageer retweet
Volgens mij moet je even googlen wat trollen inhoud dan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:15 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Omdat de vorige berichten spraken over 1 miljoen + opleidingsvergoeding. Dus geen "paar ton". Dat het 1 miljoen + een beetje weinig is, dat is weer een ander verhaal.
Pieters, die veel geblesseerd is,minder is dan Willems en we dan geen waardige back-up meer hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar als je een Pieters hebt die je daar nog kan neerzetten die daar prima speelt. Heb je nog steeds kans op CL met 20 miljoen extra om in andere posities (verdediging) te investeren.
okeokeokeoke20 mio is dan misschien een verkeerd voorbeeld, maar het idee is hetzelfde.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 04:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
20 miljoen? Dan breng ik hem op de fiets.
Thuis. Ga wel kaartjes bestellen voor PSV - AZ.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:51 schreef Clerxify het volgende:
[..]
Japs, waar kijk jij de wedstrijd in het stadion of op El?
Ik doelde meer op wat PSV op dat moment voorstelde. Dat was gewoon niet veel. Lag niet aan de selectie, maar aan Rutten. Neemt echter niet weg dat PSV niet beter was dan dat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:25 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Juist wel, PSV was de favoriet na al die aankopen afgelopen zomer, en dat werd na de openingswedstrijd al een deceptie. De verwachtingen waren erg hoog, evenals dit seizoen.
Laten we eerlijk zijn, Labyad heeft goed zaken gedaan. Speelt nu in een sterker team, bovendien een betere opstap naar de echte top.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Labyad.
Maar mooi dat we er toch nog iets uit hebben weten te slepen.
Zijn imago is er wel op achteruit gegaan. Zo'n overstap had ook gekund zonder een hoop gezeik.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, Labyad heeft goed zaken gedaan. Speelt nu in een sterker team, bovendien een betere opstap naar de echte top.
Daarnaast heeft hij ook nog eens zijn salaris verdubbeld.
Voor PSV is het wel enorm zuur natuurlijk.
Wijnaldum heeft ook tegen Benfica en Bilbao gescoord. en dan ook nog tegen Eindhoven (jeejquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:24 schreef Kenju het volgende:
[..]
Wijnaldum heeft wel vaker gescoord natuurlijk. Omdat hij tegen Ajax scoorde, maakt niet dat hij opeens scorend vermogen had. De lagere lijn moet afgewacht worden. Andersom is het natuurlijk ook zo dat wanneer hij het met alleen maar invalbeurten moet doen, we ook niet kunnen zeggen dat hij in die paar minuten dat hij moet invallen, en het team niet op hem ingespeeld is en vice versa, hij totaal niet kan scoren.
Maar goed, ik verwacht dat hij gewoon genoeg kansen krijgt. De jongen heeft zat potentieel.
Praten sowieso. Kunnen altijd verrassende dingen uit komen. Maar je zegt dat als het om een verdediger gaat al helemaal.. Goede verdedigers zijn schaars, heel schaars. Wij hebben er eidelijk weer eens 1 ( op de LB nog wel!!) en dan moet die meteen weer weg bij een hoog bod na 1 jaar? Ik geniet er liever nog even van. En als je dan CL haalt is het helemaal goedquote:We moeten ook realistisch zijn. Wanneer we dit soort bedragen kunnen krijgen, moet je altijd gaan praten.20 miljoen voor een PSV-speler is sowieso al veel, en wanneer het gaat om een verdediger al helemaal.
Klopt. En mensen zijn nu wel aan het zeuren over loyaliteit en ondankbaarheid, maar PSV had hem natuurlijk ook gewoon gedumpt als het geen goede speler was ondanks dat hij zijn best had gedaan. PSV had gewoon moeten zorgen dat het contract waterdicht was, en heeft dat niet gedaan. Nu heeft Brands gewoon extra salaris voor niets betaald, en een van de grootste talenten van PSV van de afgelopen jaren die voor slechts een miljoen euro weggegaan is op zijn naam staan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, Labyad heeft goed zaken gedaan. Speelt nu in een sterker team, bovendien een betere opstap naar de echte top.
Of we ervan kunnen genieten, is helaas niet zo'n prioriteit voor een club die in de positie van PSV zit. Verder is het gewoon een gegeven dat voor verdedigers aanzienlijk minder betaald word dan voor aanvallers. Of ze nu wel of niet schaars zijn. Ze kijken puur naar de kwaliteit.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Praten sowieso. Kunnen altijd verrassende dingen uit komen. Maar je zegt dat als het om een verdediger gaat al helemaal.. Goede verdedigers zijn schaars, heel schaars. Wij hebben er eidelijk weer eens 1 ( op de LB nog wel!!) en dan moet die meteen weer weg bij een hoog bod na 1 jaar? Ik geniet er liever nog even van. En als je dan CL haalt is het helemaal goed![]()
Tsja hij hoeft verder nooit meer iets met PSV te maken te hebben. Hij komt uit Utrecht , gaat uitkomen voor Marokko.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zijn imago is er wel op achteruit gegaan. Zo'n overstap had ook gekund zonder een hoop gezeik.
Goede verdedigers zijn helemaal niet schaars. Maar met een scouting die enkel rondkijkt in de eredivisie is de kans op succes nou eenmaal minimaal.quote:Praten sowieso. Kunnen altijd verrassende dingen uit komen. Maar je zegt dat als het om een verdediger gaat al helemaal.. Goede verdedigers zijn schaars, heel schaars. Wij hebben er eidelijk weer eens 1 ( op de LB nog wel!!) en dan moet die meteen weer weg bij een hoog bod na 1 jaar? Ik geniet er liever nog even van. En als je dan CL haalt is het helemaal goed![]()
Speelt dus niet in een sterker team. Hoe wil je dit meten? Ranking Uefa...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als clubs in landen op een linie problemen hebben, is dat in de verdediging.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:34 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Goede verdedigers zijn helemaal niet schaars. Maar met een scouting die enkel rondkijkt in de eredivisie is de kans op succes nou eenmaal minimaal.
Het ligt er meer aan welke eisen er aan verdedigers worden gesteld in de eredivisie. Je moet kunnen opbouwen, meevoetballen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als clubs in landen op een linie problemen hebben, is dat in de verdediging.
In de jeugd wil iedereen doelpunten maken, iedereen begint als aanvaller. Goede verdedigers zijn schaars. Daarom ook dat er in de Eredivisie weinig rondlopen, dat komt echt niet alleen doordat ze alleen maar in de Eredivisie rond zouden kijken.
Als je ooit voetbal kijkt dan hoef ik je niet uit te leggen dat de selectie van Benfica gewoon een niveautje beter is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:37 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Speelt dus niet in een sterker team. Hoe wil je dit meten? Ranking Uefa...
Betere stap naar de top -> nee. Afellay -> Barca bijvoorbeeld. Zou het hoger kunnen?
Finacieel heeft hij het uiteraard wsl 5x beter gedaan, dat wel.
In Nederland worden onrealistische eisen gesteld. Die geef ik je zeker. Maar een verdediger moet ook kunnen verdedigen(lees: bal afpakken, tackelen etc). Iets dat schort bij veel (nederlandse) verdedigers in de Eredivisie.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:49 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het ligt er meer aan welke eisen er aan verdedigers worden gesteld in de eredivisie. Je moet kunnen opbouwen, meevoetballen.
Bij Engelaar is het niet zozeer het probleem dat clubs hem niet willen hebben, maar meer het salaris dat hij eist.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:17 schreef DuTank het volgende:
Kunnen we niet bij verkoop van Toivonen Maher halen en dan Engelaar in de deal betrekken?
100% met je eens, vaak prefereert men een meevoetballende verdediger ten opzichte van een pure verdediger.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
In Nederland worden onrealistische eisen gesteld. Die geef ik je zeker. Maar een verdediger moet ook kunnen verdedigen(lees: bal afpakken, tackelen etc). Iets dat schort bij veel (nederlandse) verdedigers in de Eredivisie.
Kan er nog altijd niet bij dat Engelaar er iemand Engelaar een zón dik contract heeft gegeven. Een speler die bij Schalke 04 mislukte notabene.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Bij Engelaar is het niet zozeer het probleem dat clubs hem niet willen hebben, maar meer het salaris dat hij eist.
Je vergeet Jan Kromkamp en Mike Zonneveld.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:35 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Kan er nog altijd niet bij dat Engelaar er iemand Engelaar een zón dik contract heeft gegeven. Een speler die bij Schalke 04 mislukte notabene.
Samen met het halen van Koevermans toch wel de grootste transfer blunders van de laatste 10jaar.
Kromkamp hebben we achteraf pech mee gehad. Denk dat er toendertijd wel meer mensen het risico aan hadden gedurfd met hem.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je vergeet Jan Kromkamp en Mike Zonneveld.
Vergeet Kromkamp en Berg nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:35 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Kan er nog altijd niet bij dat Engelaar er iemand Engelaar een zón dik contract heeft gegeven. Een speler die bij Schalke 04 mislukte notabene.
Samen met het halen van Koevermans toch wel de grootste transfer blunders van de laatste 10jaar.
Ik denk dat als er één situatie vergelijkbaar is dat dit de situatie van Kromkamp en Engelaar is. Zowel Kromkamp als Engelaar hebben compleet gefaald bij een grote buitenlandse club nadat ze van een nederlandse subtopper afkwamen en zijn daarna naar PSV gekomen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:39 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Kromkamp hebben we achteraf pech mee gehad. Denk dat er toendertijd wel meer mensen het risico aan hadden gedurfd met hem.
Zonneveld was een gokje en was ook niet zo duur kwa transfer en salaris.
Een goede maat van is Schalke 04 fan en lachte zich rot toen PSV Engelaar overnam en zelfs nog een transfersom betaalde.
Koevermans heeft zich goed ingezet en ik neem hem ook absoluut niks kwalijk. Maar een transfersom van 7,5 miljoen voor deze speler was en is gewoon belachelijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vergeet Kromkamp en Berg nietVind ik dat Koevermans nog wel onderaan dat rijtje mag staan.
Toch een speler die het niet redt bij Schalke vs een speler die het toen niet redde bij Liverpool is nog wel een wereld van verschil.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat als er één situatie vergelijkbaar is dat dit de situatie van Kromkamp en Engelaar is. Zowel Kromkamp als Engelaar hebben compleet gefaald bij een grote buitenlandse club nadat ze van een nederlandse subtopper afkwamen en zijn daarna naar PSV gekomen.
De aankoopt van Zonneveld heb ik nooit begrepen. Iedere euro die daar aan uit is gegeven is er een teveel.
Kromkamp heeft het ook bij Villareal niet gered. En ik weet niet of Liverpool beter is dan Schalke.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:49 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Toch een speler die het niet redt bij Schalke vs een speler die het toen niet redde bij Liverpool is nog wel een wereld van verschil.
Wat is er bij Kromkamp nog aan transfersom betaald overigens?
Misschien een les van Engelaar en Kromkamp is dat lange contracten niet altijd goed werken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:52 schreef zerokil het volgende:
Kromkamp was de eerste paar jaar gewoon goed hoor, veel assists.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom is dat dan gelijk trollen?BIJNA een miljoen. Lees ff wat beter.twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 09-08-2012 om 12:39:13Belangrijk detail: #PSV krijgt zoals eerder gemeld bijna een miljoen euro voor #Labyad. Kleine meevaller in moeizame zaak. reageer retweet
Ja dat is waar. Rutten straalde totaal geen winnaarsmentaliteit uit en tegenstanders waren niet meer bang voor PSV. Nu met Advocaat straal je toch weer uit dat de kans groot is dat je met een pak slaag uit Eindhoven vertrektquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:18 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik doelde meer op wat PSV op dat moment voorstelde. Dat was gewoon niet veel. Lag niet aan de selectie, maar aan Rutten. Neemt echter niet weg dat PSV niet beter was dan dat.
Inderdaad bizar dat iemand die vent 1,8 miljoen heeft aangebodenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:35 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die was ook gewoon transfervrijquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Inderdaad bizar dat iemand die vent 1,8 miljoen heeft aangeboden
Maar in het rijtje miskopen mag Michael Ball zeker niet ontbreken
Jan Reker, de man die PSV een hoop stront en ellende heeft bezorgd de laatste jaren.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Inderdaad bizar dat iemand die vent 1,8 miljoen heeft aangeboden
Loting is ook live op EL. En voor waar PSV allemaal tegen zou kunnen moet je denk ik even tot morgenochtend wachten. Dan is er ook zo'n hele groepenlijst bekend.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:33 schreef 3M1N3M het volgende:
Oké, morgen om Half 2 de loting van EL?
Wie heeft een lijstje en shit waar PSV allemaal tegen zou kunnen?
En... welke zender? gewoon ES toch?
Is ook live op Eurosport jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:36 schreef 3M1N3M het volgende:
Oke bedankt, en ik heb geen EL, maar soms is het op Eurosport toch?
Nouja, ik hoor het wel.
http://en.wikipedia.org/wiki/2012%E2%80%9313_UEFA_Europa_Leaguequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:38 schreef 3M1N3M het volgende:
Zijn er al tegenstanders zoals Tottenham enzo, of zijn die nog niet ingestroomd?
Nou hop, Lapo maken jijquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:37 schreef 3M1N3M het volgende:
Oh oké.
Mag ik het nieuwe topic openen zo, tijdje niet gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |