?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:46 schreef J83 het volgende:
[..]
Zit je nou PSV - een afkorting - opnieuw af te korten?
PN is PSVnetwerk..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:46 schreef J83 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:46 schreef J83 het volgende:
[..]
quote:
Ach so. Normaal schrijf ik inderdaad altijd: Philips Sport Vereniging Netwerk, maar ik dacht laat ik het voor deze keer eens afkorten tot PN.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ach so. Normaal schrijf ik inderdaad altijd: Philips Sport Vereniging Netwerk, maar ik dacht laat ik het voor deze keer eens afkorten tot PN.
Ohja want stel je voor OMG omfg bel betty en ria dit kan echt niet! O mijn lieve hemeltje!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:18 schreef J83 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar een afkorting nog eens afkorten...
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:18 schreef 3M1N3M het volgende:
Ohja want stel je voor OMG omfg bel betty en ria dit kan echt niet! O mijn lieve hemeltje!
Bij de engelse valt het beeld weg bij de 1-0quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:46 schreef Scarface88 het volgende:
http://www.fullmatches.ne(...)aug-2012-full-match/
Hier kun je de hele wedstrijd downloaden en in HD bekijken.
twitter:jaywillems twitterde op donderdag 07-06-2012 om 13:15:01en die respect is er zozo voor alles en iedereen en als je denkt dat het toch een peace teken is kom lekker bij me langs!! reageer retweet
@jaywillemsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:50 schreef Doublepain het volgende:
Willems heeft twitter
twitter:jaywillems twitterde op donderdag 07-06-2012 om 13:15:01en die respect is er zozo voor alles en iedereen en als je denkt dat het toch een peace teken is kom lekker bij me langs!! reageer retweet
=fakequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
@jaywillems
I'm N0t a Human W!th the Ball 0n my Feet !!
Is dat zijn bitch op de achtergrond?
Ik heb hem via die hotfile link binnen gehaald in 4 delen. Is gewoon die ook op SBS werd uitgezonden met Leo Oldenburger. Kwaliteit is erg goed.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij de engelse valt het beeld weg bij de 1-0
Wel mooi dat hij PSV in het nederlands uitspreekt
Leuk om dit opstootje nog eens terug te zienquote:
Ook mooi dat Willems er meteen naar toe rende en Janssen om zijn nek vloogquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:26 schreef Lemming22 het volgende:
En Van Bommel stond erbij, keek ernaar en zag dat het goed was.
Hahaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:26 schreef Lemming22 het volgende:
En Van Bommel stond erbij, keek ernaar en zag dat het goed was.
quote:Aanvoerder zijn doe je zó
Ze zaten er verschillend bij: de afbouwer en de - wat ik dan maar noem - opbouwer. Afbouwer Mark van Bommel zat een beetje scheef achter de tafel, leunend op zijn elleboog, als in de kroeg.
© ProShots
Door Auke Kok
Opbouwer Siem de Jong zat rechtop, nog wat onwennig het zaaltje van de KNVB in te kijken.
Niet zo gek natuurlijk, dat verschil. Afbouwer Mark is 35, opbouwer Siem 23. De aanvoerder van PSV keert na zeven jaren buffelen in Barcelona, München en Milaan terug bij PSV.
De aanvoerder van Ajax voelt het stretchbandje voor het eerst - structureel - om zijn arm; na het vertrek van Jan Vertonghen moet De Jong zich manifesteren als kapitein. Omdat het moet van zijn trainer. Het wordt van hem verwacht.
Het ging over van alles, tijdens die persconferentie vrijdag in Zeist, vooral over de Johan Cruijff Schaal natuurlijk. Maar het meeste zei toch het beeld.
Jonge modelprof
Het beeld van de oude cynische rot - shirtje, antracietgrijs vestje - die de jonge gasten in Eindhoven een beetje komt coachen.
Het beeld van de jonge modelprof in zijn keurige witte shirt en zwarte trainingsbroek, die met weinig Amsterdamse bluf zei: “Ik denk dat ik meer de lijnen zal moeten uitzetten. Dat zal ik proberen te doen.”
Twee dagen later in de Arena bleef de tegenstelling intact. Middenvelder Van Bommel kuierde in en rond de middencirkel.
Hij wees, praatte, hing de regisseur uit: van nee, jij moet hier, en jij moet daar, soms op het theatrale af, als iemand op een ouderwets vliegveld met bordjes in zijn handen. Hij babbelde tegen jan en alleman - de provocateur die het allemaal al duizend keer gezien heeft.
Wat misschien niet zo heel lastig was bij een 2-0 voorsprong na acht minuten.
Conferentie
Middenvelder De Jong was een van de velen op het veld. Hij dacht dat hij meer de lijnen zou moeten uitzetten. Dat zou hij proberen te doen. Hij probeerde het - wat natuurlijk niet meeviel na een vroege 2-0 achterstand.
Terwijl de PSV’ers een van hun vier doelpunten vierden, belegde Van Bommel onmiddellijk een conferentie met twee jonge verdedigers. Even vertellen wat beter moest.
Terwijl de Ajacieden na een van hun vier tegengoals met de hoofden omlaag liepen, nam De Jong moederziel alleen zijn plek weer in. Hij zocht niemand op, niemand zocht hem op.
Mogelijk merkte hij dat praten tegen medespelers in vijf weken van voorbereiding toch iets anders is dan de boel aansturen tegen PSV.
Na de verdiende 4-2 zege wilde Van Bommel als laatste de trap op, voor het ontvangen van de schaal. Eerst al die jonge gasten een tikje in de nek geven. Goed gedaan, jongens.
Speelgoed
Wat een beeld: Van Bommel met de schaal onder zijn arm die trap weer af. Alsof het speelgoed was.
Zo, schaaltje erbij, hup de bus in. De Jong keek toe. In zijn hand een bidon - als modelprof weet hij hoe belangrijk het is om veel te drinken.
Hopelijk heeft Siem de Jong zondag veel gekeken naar Mark van Bommel. Hij schijnt heel leergierig te zijn.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:29 schreef Devv het volgende:
PSV gaat toch wel net zoals Vitesse in een erehaag staan als landskampioen en vertegenwoordiger van Nederland in de Champions League, Ajax het veld opkomt? Dat was echt mooi hoe ze eer aan de landskampioen toonden.
[ afbeelding ]
Jong vs Oud werd er gezegdquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Mooi stukkie op NUsport.
[..]
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Mooi stukkie op NUsport.
[..]
Ik zie helemaal niets hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:26 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk ze daar rechtsboven eens wachten
Heerlijke actie. Kutajacieden staan er met drie man naar te kijken...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |