Het is een detail die gewoon klopt als een bus.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat heeft dat allemaal te maken met de wedstrijd?
Iedere niet door een roze bril kijkende supporter zal bevestigen dat de Telegraaf de ultieme neuzen krant is. Alles wat Ajax doet is super. Alles wat PSV en Feyenoord doen is kut. Als een Twente of een AZ een sporadisch succesje boeken, begint de hetze tegen dat soort ploegen. Altijd aan het stoken. Zout op slakken leggen. En dan heb ik dit stuk niet eens gelezen, maar het zal er over gaan dat Ajax gisteren heeft verloren door tal van externe factoren. Gemeentegeld, jeugdquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:34 schreef Pedroso het volgende:
Wat staat er in het stuk van Valentijn Driessen wat niet klopt dan ?
Ach god, het is niet eerlijk ! Sinds dit jaar is de Televaag weer een beetje positief over Ajax, de jaren daarvoor was het de grootste vijand en werd er de groot mogelijkste shit over Ajax geschreven.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Iedere niet door een roze bril kijkende supporter zal bevestigen dat de Telegraaf de ultieme neuzen krant is. Alles wat Ajax doet is super. Alles wat PSV en Feyenoord doen is kut. Als een Twente of een AZ een sporadisch succesje boeken, begint de hetze tegen dat soort ploegen. Altijd aan het stoken. Zout op slakken leggen. En dan heb ik dit stuk niet eens gelezen, maar het zal er over gaan dat Ajax gisteren heeft verloren door tal van externe factoren. Gemeentegeld, jeugd, veel blessures, etc.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ach god, het is niet eerlijk ! Sinds dit jaar is de Televaag weer een beetje positief over Ajax, de jaren daarvoor was het de grootste vijand en werd er de groot mogelijkste shit over Ajax geschreven.
Jij vond de Televaag op de hand van Ajax de laatste 10 jaar ?quote:
Ten eerste, het is een totaal misplaatst stuk. Hij had dit waarschijnlijk vorig jaar al klaar, en hij kon dit, indien PSV won, een zure toon geven, en indien PSV verloor, Ajax de hemel inprijzen met het beleid.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:34 schreef Pedroso het volgende:
Dit is nou een schoolvoorbeeld allesbehalve objectief.quote:Na de grondverkoop vorige zomer is de knip getrokken voor transfersommen en salarissen. Naar het voorbeeld van Jacques Ruts en Harry van Raaij dertig jaar geleden toen de concurrentie – de Ajacieden Gerald Vanenburg en Ronald Koeman en Feyenoorder Ruud Gullit - werd leeg gekocht.
Telegraaf = Ajax. Waarom zouden die tegen Ajax zijn?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij vond de Televaag op de hand van Ajax de laatste 10 jaar ?
De laatste 119 jaar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij vond de Televaag op de hand van Ajax de laatste 10 jaar ?
Je gaat nu serieus beweren dat de telegraaf niet aan de hand is van Ajax?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:55 schreef Pedroso het volgende:
En de VI, NOS, RTL, SBS etc ook zeker ?
Prima, als jullie dat vinden vooral houden zo.
Zo ken ik jullie PSV'ers weer !
Dit is wat ik eigenlijk bedoel met roze bril. Dat is beeldspraak. Daarmee bedoel ik niet-objectieve supporters. Daar schaar ik jou ook bij deze ook onder.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ach god, het is niet eerlijk ! Sinds dit jaar is de Televaag weer een beetje positief over Ajax, de jaren daarvoor was het de grootste vijand en werd er de groot mogelijkste shit over Ajax geschreven.
Maar blijf jij maar gewoon het Eindhovens Dagblad lezen dan hoef je je ook niet te ergeren.
Ik had het over de laatste 10 jaar waarin de Televaag een strijd heeft gevoerd met alles wat met Ajax te maken en daar de groots mogelijke onzin geschreven heeft. Het was veel meer een last dan een voordeel voor Ajax.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je gaat nu serieus beweren dat de telegraaf niet aan de hand is van Ajax?
Je overdrijft heel erg met de laatste 10 jaar. Telegraaf is een ajaxkrant, en dus kritisch op Ajax. Cruijff en von Gahl hadden toch ook kritiek op Ajax, dat maakt ze dus nog niet meteen een tegenstander.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik had het over de laatste 10 jaar waarin de Televaag een strijd heeft gevoerd met alles wat met Ajax te maken en daar de groots mogelijke onzin geschreven heeft. Het was veel meer een last dan een voordeel voor Ajax.
Sinds Cruijff weer Ajaxminded is schrijft de Telegraaf weer positief.
Het is een Amsterdamse krant dus ze zullen meer berichten over Ajax dan over PSV maar zo slecht schrijven ze gewoonlijk ook niet over PSV hoor.
In een column wordt wel meer overdreven en geprovoceerd, dat is de bedoeling ook.
De Telegraaf is een kutkrant.quote:By the way, ik vind de Televaag sowieso een kutkrant
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:34 schreef Pedroso het volgende:
Bij die driessen zit het inderdaad diep.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:23 schreef Devv het volgende:
Wat een gejank om een artikel uit een nietszeggende krant. Het zit blijkbaar toch wel erg diep bij sommigen.
Je moet je gewoon niet op laten naaien door een column uit de baggerkrant van Nederland.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:27 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Bij die driessen zit het inderdaad diep.
Volgens mij is niemand hier boos door die column.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:28 schreef Devv het volgende:
[..]
Je moet je gewoon niet op laten naaien door een column uit de baggerkrant van Nederland.
Niemand laat zich opnaaien. Maar er werd hier gezegd dat er niks mis was met het stukje en dat de Telegraaf tegen Ajax was.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:28 schreef Devv het volgende:
[..]
Je moet je gewoon niet op laten naaien door een column uit de baggerkrant van Nederland.
Ik heb niemand zien janken. Alleen smalend zien lachen om dat stukje. Ik heb ook niet het gevoel dat iemand hier die krant serieus neemt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:23 schreef Devv het volgende:
Wat een gejank om een artikel uit een nietszeggende krant. Het zit blijkbaar toch wel erg diep bij sommigen.
Memphis ook 2 keer. Wat zou ik het leuk vinden als dat menneke eens een keer een paar wedstrijden achter elkaar krijgt. Ben benieuwd in hoeverre hij de revelatie van PSV zou worden. Helaas voor hem heeft hij Mertens voor zich. Die zie ik nog minder snel uit de basis verdwijnen dan Bommel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:25 schreef Scarface88 het volgende:
Matavz 3x gescoord weer bij Jong PSV.
Beter nog een seizoen laten rijpen door middel van invalbeurtjes. Denk niet dat hij er al klaar voor is om een heel seizoen te draaien. Heeft net bijgetekend dus gaat voorlopig niet wegquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Memphis ook 2 keer. Wat zou ik het leuk vinden als dat menneke eens een keer een paar wedstrijden achter elkaar krijgt. Ben benieuwd in hoeverre hij de revelatie van PSV zou worden. Helaas voor hem heeft hij Mertens voor zich. Die zie ik nog minder snel uit de basis verdwijnen dan Bommel.
Ik denk dat je dat op voorhand nooit kunt zeggen. De enige manier hoe dat je dat kunt bereiken is door hem een poosje de kans te geven.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Beter nog een seizoen laten rijpen door middel van invalbeurtjes. Denk niet dat hij er al klaar voor is om een heel seizoen te draaien. Heeft net bijgetekend dus gaat voorlopig niet wegKunnen we komende seizoenen van gaan genieten mocht Mertens verkocht worden.
Beker wedstrijdjes zou ik hem graag in de basis zien. Kampioenschap is gewoon te belangrijk dit jaar. Mertens is een zekerheidje die afgelopen seizoen veel punten voor PSV heeft verzameld.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat op voorhand nooit kunt zeggen. De enige manier hoe dat je dat kunt bereiken is door hem een poosje de kans te geven.
Zoals ze gisteren tegen Ajax speelde zou Depay erg goed op links passen. Inzakken en er dan razendsnel uitkomen met goed positiespel op het middenveld en snelheid in optima forma voorin. Maar zo zullen ze waarschijnlijk niet heel erg veel gaan spelen, aangezien 95% van de tegenstanders van PSV zich massaal terugtrekt op eigen helft. En dan is Mertens waarschijnlijk waardevoller dan Depay.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Beker wedstrijdjes zou ik hem graag in de basis zien. Kampioenschap is gewoon te belangrijk dit jaar. Mertens is een zekerheidje die afgelopen seizoen veel punten voor PSV heeft verzameld.
Mis ik iets of..?quote:
Volgens mij is dit wel een hechte groep (aan het worden). Mooi om te zien hoe iedereen naar Janssen toe stormde toen Van Bommel op de grond lag. Ideale mix tussen jong en oud.quote:
Dat zou in bijna elke ploeg gebeurenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:37 schreef Hourglass het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe iedereen naar Janssen [INSERT RANDOM TEGENSTANDER] toe stormde toen Van Bommel [INSERT RANDOM TEAMLID] op de grond lag.
Bedankt voor de info!quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:45 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat zou in bijna elke ploeg gebeuren.
Fijn dat je je geroepen voelde om dit even aan te passenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:47 schreef Devv het volgende:
[..]
Doe dan ook niet net alsof het iets unieks is.
Devv is een beetje gefrustreerd, eerst roepen dat ene Fisscher de wereld ging overnemen met zijn kwaliteiten en talenten. Laat vervolgens helemaal niks zien tegen PSV en dan nog zeggen dat ze PSV gingen vernederen.. Niks van waar voor hem en nu gaat hij maar een beetje zitten trollen om toch een goed gevoel te krijgenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Fijn dat je je geroepen voelde om dit even aan te passen
Valt toch wel mee nu?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Devv is een beetje gefrustreerd, eerst roepen dat ene Fisscher de wereld ging overnemen met zijn kwaliteiten en talenten. Laat vervolgens helemaal niks zien tegen PSV en dan nog zeggen dat ze PSV gingen vernederen.. Niks van waar voor hem en nu gaat hij maar een beetje zitten trollen om toch een goed gevoel te krijgen
Hij is hier vaker te vinden dan in zijn Ajax topic.. dus weet ik zo nietquote:
Ah ok.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is hier vaker te vinden dan in zijn Ajax topic.. dus weet ik zo niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Meh, ik hoef hem niet nog een keer te zien. Maar toch bedankt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:46 schreef Scarface88 het volgende:
http://www.fullmatches.ne(...)aug-2012-full-match/
Hier kun je de hele wedstrijd downloaden en in HD bekijken.
Ja, want ik zit hier ook echt de hele tijd als een gek te postenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is hier vaker te vinden dan in zijn Ajax topic.. dus weet ik zo niet
Nee foto is geshoptquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:26 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Mis ik iets of..?
Edit: In de link zie ik zijn naam.. Abel Tamata.
Is hij er al heen?
Dat zal het zijn ja...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 06:47 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja, want ik zit hier ook echt de hele tijd als een gek te posten_! Laat jezelf nakijken man, je ziet een beetje dubbel.
Die eerste reactie daar op PN.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:12 schreef Doublepain het volgende:
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/28402__.php
Ik ken hem niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |