abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115198197
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:39 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Wat heeft dat allemaal te maken met de wedstrijd?
Het is een detail die gewoon klopt als een bus.
Overigens mag je best de keuze maken voor het investeringsmodel, daar is PSV tenslotte groot mee geworden (jaren 80 + 90).
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_115198222
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:34 schreef Pedroso het volgende:
Wat staat er in het stuk van Valentijn Driessen wat niet klopt dan ?
Iedere niet door een roze bril kijkende supporter zal bevestigen dat de Telegraaf de ultieme neuzen krant is. Alles wat Ajax doet is super. Alles wat PSV en Feyenoord doen is kut. Als een Twente of een AZ een sporadisch succesje boeken, begint de hetze tegen dat soort ploegen. Altijd aan het stoken. Zout op slakken leggen. En dan heb ik dit stuk niet eens gelezen, maar het zal er over gaan dat Ajax gisteren heeft verloren door tal van externe factoren. Gemeentegeld, jeugd :') , veel blessures, etc.
pi_115198387
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:44 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Iedere niet door een roze bril kijkende supporter zal bevestigen dat de Telegraaf de ultieme neuzen krant is. Alles wat Ajax doet is super. Alles wat PSV en Feyenoord doen is kut. Als een Twente of een AZ een sporadisch succesje boeken, begint de hetze tegen dat soort ploegen. Altijd aan het stoken. Zout op slakken leggen. En dan heb ik dit stuk niet eens gelezen, maar het zal er over gaan dat Ajax gisteren heeft verloren door tal van externe factoren. Gemeentegeld, jeugd :') , veel blessures, etc.
Ach god, het is niet eerlijk ! Sinds dit jaar is de Televaag weer een beetje positief over Ajax, de jaren daarvoor was het de grootste vijand en werd er de groot mogelijkste shit over Ajax geschreven.
Maar blijf jij maar gewoon het Eindhovens Dagblad lezen dan hoef je je ook niet te ergeren.
pi_115198431
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:48 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Ach god, het is niet eerlijk ! Sinds dit jaar is de Televaag weer een beetje positief over Ajax, de jaren daarvoor was het de grootste vijand en werd er de groot mogelijkste shit over Ajax geschreven.
_O-
pi_115198495
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:48 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

_O-
Jij vond de Televaag op de hand van Ajax de laatste 10 jaar ?
pi_115198598
quote:
Ten eerste, het is een totaal misplaatst stuk. Hij had dit waarschijnlijk vorig jaar al klaar, en hij kon dit, indien PSV won, een zure toon geven, en indien PSV verloor, Ajax de hemel inprijzen met het beleid.

ten 2e, 8 zelf opgeleide spelers in de basis? Nee.

(en hij 'vergeet' Bouma)

Dit is nou zielig gedrag van de bovenste plank. En dat mag je, zelfs ajacied, inzien. Als je dat niet doet, weet ik meteen wie ik voor me heb.

Ook op dit deel heb ik nog wat aan te merken.
quote:
Na de grondverkoop vorige zomer is de knip getrokken voor transfersommen en salarissen. Naar het voorbeeld van Jacques Ruts en Harry van Raaij dertig jaar geleden toen de concurrentie – de Ajacieden Gerald Vanenburg en Ronald Koeman en Feyenoorder Ruud Gullit - werd leeg gekocht.
Dit is nou een schoolvoorbeeld allesbehalve objectief.

Na het voorbeeld van Jacques Ruts en Harry v Raaij, die hebben spelers gekocht ( waaronder hele jonge enorme talenten, iets wat Ajax ook doet, alleen dan zijn het niet altijd 'enorme'), Ajax koopt gelukkig nooit spelers. Oke...

Hij vermeld dat PSV de knip heeft opengetrokken voor transfersommen en salarissen. :') Hij insinueert dus dat PSV enorm veel salaris betaalt. Als er een club is die oplet met salaris betalen, is het wel PSV. Niet voor niets dat PSV ook een gezond salarishuis heeft, en Ajax het meest ongezonde.

[ Bericht 0% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 06-08-2012 18:59:43 ]
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_115198619
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:50 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Telegraaf = Ajax. Waarom zouden die tegen Ajax zijn?
pi_115198630
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:50 schreef Pedroso het volgende:

[..]

De laatste 119 jaar.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_115198717
En de VI, NOS, RTL, SBS etc ook zeker ?
Prima, als jullie dat vinden vooral houden zo.
Zo ken ik jullie PSV'ers weer !
pi_115198762
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:55 schreef Pedroso het volgende:
En de VI, NOS, RTL, SBS etc ook zeker ?
Prima, als jullie dat vinden vooral houden zo.
Zo ken ik jullie PSV'ers weer !
Je gaat nu serieus beweren dat de telegraaf niet aan de hand is van Ajax? :D
pi_115199023
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:48 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Maar blijf jij maar gewoon het Eindhovens Dagblad lezen dan hoef je je ook niet te ergeren.
Dit is wat ik eigenlijk bedoel met roze bril. Dat is beeldspraak. Daarmee bedoel ik niet-objectieve supporters. Daar schaar ik jou ook bij deze ook onder.

Ik hoef trouwens het ED niet te lezen om te weten dat die ook niet objectief zijn. Als ik in het Ajax topic zou zien dat iemand iets uit het ED quote neem ik dat net zo serieus als een stuk in de Telegraaf welke in het PSV of Feyenoord topic wordt geplaatst.
pi_115199093
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Je gaat nu serieus beweren dat de telegraaf niet aan de hand is van Ajax? :D
Ik had het over de laatste 10 jaar waarin de Televaag een strijd heeft gevoerd met alles wat met Ajax te maken en daar de groots mogelijke onzin geschreven heeft. Het was veel meer een last dan een voordeel voor Ajax.
Sinds Cruijff weer Ajaxminded is schrijft de Telegraaf weer positief.
Het is een Amsterdamse krant dus ze zullen meer berichten over Ajax dan over PSV maar zo slecht schrijven ze gewoonlijk ook niet over PSV hoor.
In een column wordt wel meer overdreven en geprovoceerd, dat is de bedoeling ook.
By the way, ik vind de Televaag sowieso een kutkrant
pi_115199386
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:04 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Ik had het over de laatste 10 jaar waarin de Televaag een strijd heeft gevoerd met alles wat met Ajax te maken en daar de groots mogelijke onzin geschreven heeft. Het was veel meer een last dan een voordeel voor Ajax.
Sinds Cruijff weer Ajaxminded is schrijft de Telegraaf weer positief.
Het is een Amsterdamse krant dus ze zullen meer berichten over Ajax dan over PSV maar zo slecht schrijven ze gewoonlijk ook niet over PSV hoor.
In een column wordt wel meer overdreven en geprovoceerd, dat is de bedoeling ook.
Je overdrijft heel erg met de laatste 10 jaar. Telegraaf is een ajaxkrant, en dus kritisch op Ajax. Cruijff en von Gahl hadden toch ook kritiek op Ajax, dat maakt ze dus nog niet meteen een tegenstander.

Al sinds jaar en dag, bij elke wedstrijd van Ajax, druipt de subjectiviteit ervanaf.. En dan heb ik het nog niet eens over hun stukjes mbt transfers.
En het 'probleem' is, is dat ze er geen geheim van maken. Zowel de columnschrijvers als de eigenaren niet. Zie Jaap de Groot, Valentijn Driessen.. etcetc.

Maar van de Telegraaf zijn we het ondertussen ook wel gewend, die is alle schaamte toch al voorbij.
Dan neem ik het de Volkskrant nog kwalijker.

quote:
By the way, ik vind de Televaag sowieso een kutkrant
De Telegraaf is een kutkrant.

Je hebt trouwens nog niet gereageerd op mijn reactie op:

quote:
  maandag 6 augustus 2012 @ 19:18:39 #114
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_115199735
Wat een gelul
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_115199788
Dat een zuur stuk is klopt, ben ook niet anders van de de Televaag gewend.
En over de rest, tja. Er zal best hier en daar wat overdreven zijn maar daarom is het ook een column.
Niet zo serieus nemen allemaal, morgen wordt er weer vis in verpakt.
pi_115199975
Wat een gejank om een artikel uit een nietszeggende krant. Het zit blijkbaar toch wel erg diep bij sommigen.
pi_115200072
Matavz 3x gescoord weer bij Jong PSV.
Land of the free. Home of the brave.
  maandag 6 augustus 2012 @ 19:27:49 #118
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_115200190
quote:
10s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:23 schreef Devv het volgende:
Wat een gejank om een artikel uit een nietszeggende krant. Het zit blijkbaar toch wel erg diep bij sommigen.
Bij die driessen zit het inderdaad diep.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_115200228
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:27 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Bij die driessen zit het inderdaad diep.
Je moet je gewoon niet op laten naaien door een column uit de baggerkrant van Nederland.
pi_115200281
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:28 schreef Devv het volgende:

[..]

Je moet je gewoon niet op laten naaien door een column uit de baggerkrant van Nederland.
Volgens mij is niemand hier boos door die column.
pi_115200372
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:28 schreef Devv het volgende:

[..]

Niemand laat zich opnaaien. Maar er werd hier gezegd dat er niks mis was met het stukje en dat de Telegraaf tegen Ajax was.
Daar mag toch wel even tegenin gegaan worden lijkt me..
pi_115200378
quote:
10s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:23 schreef Devv het volgende:
Ik heb niemand zien janken. Alleen smalend zien lachen om dat stukje. Ik heb ook niet het gevoel dat iemand hier die krant serieus neemt.

Daarna komt iemand aankakken die meent te verkondigen dat de Telegraaf objectief is en die daarna de Telegraaf vergelijkt met het ED. :')
pi_115200937
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:25 schreef Scarface88 het volgende:
Matavz 3x gescoord weer bij Jong PSV.
Memphis ook 2 keer. Wat zou ik het leuk vinden als dat menneke eens een keer een paar wedstrijden achter elkaar krijgt. Ben benieuwd in hoeverre hij de revelatie van PSV zou worden. Helaas voor hem heeft hij Mertens voor zich. Die zie ik nog minder snel uit de basis verdwijnen dan Bommel.
pi_115201111
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:41 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Memphis ook 2 keer. Wat zou ik het leuk vinden als dat menneke eens een keer een paar wedstrijden achter elkaar krijgt. Ben benieuwd in hoeverre hij de revelatie van PSV zou worden. Helaas voor hem heeft hij Mertens voor zich. Die zie ik nog minder snel uit de basis verdwijnen dan Bommel.
Beter nog een seizoen laten rijpen door middel van invalbeurtjes. Denk niet dat hij er al klaar voor is om een heel seizoen te draaien. Heeft net bijgetekend dus gaat voorlopig niet weg :) Kunnen we komende seizoenen van gaan genieten mocht Mertens verkocht worden.
pi_115201288
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:44 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Beter nog een seizoen laten rijpen door middel van invalbeurtjes. Denk niet dat hij er al klaar voor is om een heel seizoen te draaien. Heeft net bijgetekend dus gaat voorlopig niet weg :) Kunnen we komende seizoenen van gaan genieten mocht Mertens verkocht worden.
Ik denk dat je dat op voorhand nooit kunt zeggen. De enige manier hoe dat je dat kunt bereiken is door hem een poosje de kans te geven.
pi_115201411
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:47 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat op voorhand nooit kunt zeggen. De enige manier hoe dat je dat kunt bereiken is door hem een poosje de kans te geven.
Beker wedstrijdjes zou ik hem graag in de basis zien. Kampioenschap is gewoon te belangrijk dit jaar. Mertens is een zekerheidje die afgelopen seizoen veel punten voor PSV heeft verzameld.
pi_115202318
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:50 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Beker wedstrijdjes zou ik hem graag in de basis zien. Kampioenschap is gewoon te belangrijk dit jaar. Mertens is een zekerheidje die afgelopen seizoen veel punten voor PSV heeft verzameld.
Zoals ze gisteren tegen Ajax speelde zou Depay erg goed op links passen. Inzakken en er dan razendsnel uitkomen met goed positiespel op het middenveld en snelheid in optima forma voorin. Maar zo zullen ze waarschijnlijk niet heel erg veel gaan spelen, aangezien 95% van de tegenstanders van PSV zich massaal terugtrekt op eigen helft. En dan is Mertens waarschijnlijk waardevoller dan Depay.

Ik denk daarom ook wel dat er te weinig creativiteit aanwezig is om kleine tegenstanders kapot te spelen. De linkerkant is leuk met Mertens en Willems, maar de rechterkant met Hutch en Narssingh is niet zo creatief. Lens ook niet. Op het middenveld hebben we met Bommel, Strootman en Toivonen ook weinig spelers die een speler uit kunnen spelen en een man meer situatie kunnen creëren. Dan moet de balcirculatie al enorm hoog zijn. Daarvoor moet een verdediger inschuiven omdat Toivonen dan niet meedoet. Die moet de bal altijd aannemen en terug gaan lopen om daar de bal in te leveren. Die verdediger om in te schuiven hebben we niet.

Aan de hand van de wedstrijd van gisteren kun je nog weinig zeggen over de tactiek welke Advocaat gaat gebruiken. Ik ben dan ook erg benieuwd naar komend weekend.
pi_115203775

Mooie foto voor de OP _O_
pi_115204898

:P
  maandag 6 augustus 2012 @ 21:26:37 #130
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_115207081
quote:
Mis ik iets of..?
Edit: In de link zie ik zijn naam.. Abel Tamata.
Is hij er al heen?
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_115207760
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]

Mooie foto voor de OP _O_
Volgens mij is dit wel een hechte groep (aan het worden). Mooi om te zien hoe iedereen naar Janssen toe stormde toen Van Bommel op de grond lag. Ideale mix tussen jong en oud.
pi_115208240
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:37 schreef Hourglass het volgende:

[..]

Mooi om te zien hoe iedereen naar Janssen [INSERT RANDOM TEGENSTANDER] toe stormde toen Van Bommel [INSERT RANDOM TEAMLID] op de grond lag.
Dat zou in bijna elke ploeg gebeuren :') .
pi_115208313
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:45 schreef Devv het volgende:

[..]

Dat zou in bijna elke ploeg gebeuren :') .
Bedankt voor de info!

[ Bericht 1% gewijzigd door Hourglass op 06-08-2012 22:47:21 ]
pi_115208353
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:47 schreef Hourglass het volgende:

[..]

Bedankt voor de info!
Doe dan ook niet net alsof het iets unieks is.
pi_115210148
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:47 schreef Devv het volgende:

[..]

Doe dan ook niet net alsof het iets unieks is.
Fijn dat je je geroepen voelde om dit even aan te passen :O
pi_115210692
quote:
18s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Fijn dat je je geroepen voelde om dit even aan te passen :O
Devv is een beetje gefrustreerd, eerst roepen dat ene Fisscher de wereld ging overnemen met zijn kwaliteiten en talenten. Laat vervolgens helemaal niks zien tegen PSV en dan nog zeggen dat ze PSV gingen vernederen.. Niks van waar voor hem en nu gaat hij maar een beetje zitten trollen om toch een goed gevoel te krijgen ;(
pi_115210786
quote:
14s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:19 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Devv is een beetje gefrustreerd, eerst roepen dat ene Fisscher de wereld ging overnemen met zijn kwaliteiten en talenten. Laat vervolgens helemaal niks zien tegen PSV en dan nog zeggen dat ze PSV gingen vernederen.. Niks van waar voor hem en nu gaat hij maar een beetje zitten trollen om toch een goed gevoel te krijgen ;(
Valt toch wel mee nu?
pi_115210916
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:20 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Valt toch wel mee nu?
Hij is hier vaker te vinden dan in zijn Ajax topic.. dus weet ik zo niet

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2012 22:22:26 ]
pi_115210965
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:22 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ah ok.
pi_115221444
Onze Bulgaarse held _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115224780
http://www.fullmatches.ne(...)aug-2012-full-match/

Hier kun je de hele wedstrijd downloaden en in HD bekijken.
pi_115225127
dank ^O^
  Forum Admin dinsdag 7 augustus 2012 @ 03:18:59 #143
35723 crew  GGMM
pi_115225311
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 02:46 schreef Scarface88 het volgende:
http://www.fullmatches.ne(...)aug-2012-full-match/

Hier kun je de hele wedstrijd downloaden en in HD bekijken.
Meh, ik hoef hem niet nog een keer te zien. Maar toch bedankt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_115225451
RKC uit ook uitverkocht zie ik ^O^
pi_115225478

:D
pi_115226218
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:22 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ja, want ik zit hier ook echt de hele tijd als een gek te posten :') _! Laat jezelf nakijken man, je ziet een beetje dubbel.
pi_115226661
quote:
19s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:26 schreef 3M1N3M het volgende:

[..]

Mis ik iets of..?
Edit: In de link zie ik zijn naam.. Abel Tamata.
Is hij er al heen?
Nee foto is geshopt
pi_115226663
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 06:47 schreef Devv het volgende:

[..]

Ja, want ik zit hier ook echt de hele tijd als een gek te posten :') _! Laat jezelf nakijken man, je ziet een beetje dubbel.
Dat zal het zijn ja...
pi_115227539
quote:
Die eerste reactie daar op PN. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')