Wat een frustie zeg. En wat een kutkrant is dat toch ook.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Het wordt ook bijna beschamend he![]()
Een ongelooflijk triest stuk van Valentijn Driessen in de televaag.
[..]
Dit soort gefrustreerde stukjes laat mooi zien dat we op de goede weg zijnquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hij begint goed, is de rest ook online te vinden?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Tenzij je een abo op dat papier hebt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij begint goed, is de rest ook online te vinden?
In het ajax-topic staat ie volledig zag ik. Telegraafquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Tenzij je een abo op dat papier hebt?
En als je dan verliest van een ploeg met gekochte spelers is dat niet erg, want dan is het een principiële beleidskeuze en logisch dat je verliest. Kampioen worden is blijkbaar geen doelstelling meer, zo veel mogelijk jeugdspelers in de basis hebben is het nieuwe doelquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:59 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind het wel grappig dat je tegenwoordig alleen maar eigen jeugd moet hebben.. Vroeger zeurde niemand erom maar nu moet dat blijkbaar anders hoor je er niet bij![]()
Het is altijd wat anders, eerst bestond PSV uit brazilianen en weinig NL'ers en dat was een schande (itt Ajax). Toen werd het jeugd vs inkoop. Dadelijk wordt het bruin vs blond of donker vs blank.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:59 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind het wel grappig dat je tegenwoordig alleen maar eigen jeugd moet hebben.. Vroeger zeurde niemand erom maar nu moet dat blijkbaar anders hoor je er niet bij![]()
Kopen is natuurlijk niets mis mee als die speler(s) wat toevoegen aan je team en het ook binnen de begroting pastquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het is altijd wat anders, eerst bestond PSV uit brazilianen en weinig NL'ers en dat was een schande (itt Ajax). Toen werd het jeugd vs inkoop. Dadelijk wordt het bruin vs blond of donker vs blank.
Het is altijd iets.
Maar dat jeugd is allemaal leuk en aardig ( al blijft het de vraag wat jeugd is, en FdB staat anders ook al te trappelen om de transfermarkt op te gaan), maar als het niet werkt, zoals gisteravond, heb je er gewoon geen fuck aan. Ervaring heb je nodig.
Ze hebben samen ook prijzen gewonnen, wat is er eigenlijk fout gegaan tussen die twee bij Bayern?quote:
Precies weten doet niemand het. Maar er is iets behoorlijk fout gegaan in de relatie tussen die twee. Van Gaal die alle macht moet hebben, kan natuurlijk totaal niet omgaan met een 'leider' als vBommel. Misschien dat hij hem daarom niet meer wilde opstellen of aanvoerder af zou maken.. Maar is nooit echt iets duidelijks over gezegd..quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben samen ook prijzen gewonnen, wat is er eigenlijk fout gegaan tussen die twee bij Bayern?
Waarschijnlijk zou Van Gaal zijn broek ook niet laten zakken, wanneer hij bondscoach zou zijn geworden van, pak hem beet, Nigeria.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:06 schreef Caland het volgende:
Toen Van Gaal eenmaal zijn piemel liet zien kreeg Bommeltje nogal een minderwaardigheidscomplex naar het schijnt.
Denk dat dat vrijwel uitgesloten is, ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou Van Gaal zijn broek ook niet laten zakken, wanneer hij bondscoach zou zijn geworden van, pak hem beet, Nigeria.
Vlees, het gewicht wat hij al 60+ jaar meesleept heeft hem ook een kunstknie opgeleverd naar het schijnt. Oh en Van Bommelquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat dat vrijwel uitgesloten is, ja.
Zou hij een bloed- of vleeslul hebben?
Bouma is toch opgeleid eigen jeugdquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een vleeslul is. Wat jij?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat dat vrijwel uitgesloten is, ja.
Zou hij een bloed- of vleeslul hebben?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat is er mis met van Bommel? Hij viel me niet tegen gisteren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh en Van Bommelmaar dat staat hier wel een tikkeltje los van.
is een mooi graadmeter, hoe zuurder en bozer en psv-minachtend die televaag collums zijn hoe beter het met psv gaat.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:54 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
In het ajax-topic staat ie volledig zag ik. Telegraaf
Wat heeft dat allemaal te maken met de wedstrijd?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:34 schreef Pedroso het volgende:
Wat staat er in het stuk van Valentijn Driessen wat niet klopt dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |