SPOILER: Alle samenvattingen van de voorbereidingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door HetBrabandertje op 07-08-2012 20:52:41 ]
Ik mag het hopen...quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:41 schreef HetBrabandertje het volgende:
Volgens Ronald de Boer hebben we nog één of andere Zanja achter de hand dus alles komt goed
Volgens Thijs Slegers was ie nog niet speelgerechtigd vanwege zijn nieuwe contract en paspoort ofzo. Niet gemist verder ook.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:00 schreef Stommie het volgende:
Heeft Advocaat nog iets gezegd over Manolev? Of werd ie gewoon eindelijk gezien als de faler die hij is.
Je zou toch denken dat de tegenstander dit inmiddels al door zal moeten hebben.quote:
Beter raakt dat paspoort een seizoentje 'kwijt'quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:02 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Volgens Thijs Slegers was ie nog niet speelgerechtigd vanwege zijn nieuwe contract en paspoort ofzo. Niet gemist verder ook.
Die rechtsback was in ieder geval volledig de weg kwijt na die actiequote:Op zondag 5 augustus 2012 21:07 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat de tegenstander dit inmiddels al door zal moeten hebben.
Dat was mooi om te zien. Eigenlijk wel lachwekkend.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:11 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Die rechtsback was in ieder geval volledig de weg kwijt na die actie
Jij toch normaal?quote:
Ja.quote:
Jij maakt vaan bazen gifs.quote:
Frommel assist?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:26 schreef Stevenzenl het volgende:
En! Waarom deed Willems zo raar na die frommel-assist op Toiboy?
Kwaliteitquote:
Ja graag of niet hèquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
KwaliteitEn dan ook nog niet geluid sync.
Dat was niet de vraag.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
KwaliteitEn dan ook nog niet geluid sync.
Jij vroeg om een samenvattingquote:
Klopt dat vroeg ik. Een video waar je de bal kan zien zou nog mooier zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jij vroeg om een samenvattingHij maakte een mooie opmerking omdat jij ongeveer dezelfde zin gebruikte bovenaan deze pagina
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klopt dat vroeg ik. Een video waar je de bal kan zien zou nog mooier zijn.
Wees niet zo chagrijnig man. Ik heb een samenvatting voor je gezocht, heb hem zelf ook terug gekeken en was best te doen. Volgende keer zoek je het maar zelf uit anders.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klopt dat vroeg ik. Een video waar je de bal kan zien zou nog mooier zijn.
Ik ben niet chagrijnig?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wees niet zo chagrijnig man. Ik heb een samenvatting voor je gezocht, heb hem zelf ook terug gekeken en was best te doen. Volgende keer zoek je het maar maar zelf uit anders.
Wazig inderdaad.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:23 schreef Stevenzenl het volgende:
Weet iemand trouwens waarom Zanka niet bij de wedstrijdselectie zat?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:54 schreef Frey het volgende:
Wat een genot om na afloop die interviews met Advocaat te beluisteren na 3 jaar Rutten.
Ik heb er in ieder geval wel zin in zoquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:26 schreef rubbereend het volgende:
nou laatste oefenwedstrijd achter de rug, op naar de start van het seizoen
Aardig doelpunt van Wijnaldum.quote:
Het blijven de lamme en de blinde hier in NL he, afgezien van ons middenveld/aanval dan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die van Toivonen ook wel, die andere 4 zijn toch wel heel slecht verdedigd
Ik heb het verder niet gezien alleen de goals nu, maar op basis daarvan geef ik je gelijkquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:32 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Het blijven de lamme en de blinde hier in NL he, afgezien van ons middenveld/aanval dan.
Deze kans was erg moeilijk ook, terwijl hij vorig jaar de makkelijkste mistte. Krijg je met een trainer die er de juiste druk op weet te zetten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:58 schreef Doublepain het volgende:
Staat Wijnaldum eindelijk niet stil en groeit hij eindelijk als speler?
Hij werkt iig hard aan zijn scorend vermogen
Stani, heb je een account hier.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:06 schreef Roypsv het volgende:
DIKKE SHITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
ja man moet ff Atiba de hordeloper uit de basis spelen jwzquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:08 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Stani, heb je een account hier.
nee man. leon heeft opvallendere ui'squote:Op maandag 6 augustus 2012 08:38 schreef 3M1N3M het volgende:
Dat is gewoon weer die leopsv ofzo en al zijn kloons
Hutchinson wel volgens mij, en is maar goed ook.quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Worden de contracten van Marcelo en Hutchinson verlengd?
Happen, zul je bedoelen? Hij had zijn mond al open staan namelijk...quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:28 schreef 3M1N3M het volgende:
Iemand gifje van het opstootje?
Die Janssen deed biggy tegen bommel en tyton/hutchinson(of marcelo idk) duwden hem weg..
Toen kwam Strootman trappen..
Sukkeltje..
Heeft hij altijd, na de wedstrijd verkoopt ie vliegen denk ik.quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:30 schreef Fargo het volgende:
[..]
Happen, zul je bedoelen? Hij had zijn mond al open staan namelijk...
quote:teleVISIE: PSV moet, Ajax mag
AMSTERDAM - Veel duidelijker viel het verschil in beleidsvisie tussen Ajax en PSV niet waar te nemen dan bij de strijd om de Johan Cruijff Schaal tussen de kampioen en bekerwinnaar. Waar pur sang prestatietrainer Dick Advocaat namens PSV geen enkele zelfopgeleide speler opstelde, begon opbouwtrainer Frank de Boer met liefst acht jongens uit de eigen opleiding.
Vanzelfsprekend kwam deze principiële keus tot uiting in de gemiddelde leeftijd van de teams met 22.7 (Ajax) tegen 25.8 (PSV) en uiteindelijk ook in de score: 4-2 voor PSV.PSV heeft met directeur Tiny Sanders en zijn voetbalrechterhand Marcel Brands gekozen voor het investeringsmodel.
Na de grondverkoop vorige zomer is de knip getrokken voor transfersommen en salarissen. Naar het voorbeeld van Jacques Ruts en Harry van Raaij dertig jaar geleden toen de concurrentie – de Ajacieden Gerald Vanenburg en Ronald Koeman en Feyenoorder Ruud Gullit - werd leeg gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |