Frommel assist?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:26 schreef Stevenzenl het volgende:
En! Waarom deed Willems zo raar na die frommel-assist op Toiboy?
Kwaliteitquote:
Ja graag of niet hèquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
KwaliteitEn dan ook nog niet geluid sync.
Dat was niet de vraag.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
KwaliteitEn dan ook nog niet geluid sync.
Jij vroeg om een samenvattingquote:
Klopt dat vroeg ik. Een video waar je de bal kan zien zou nog mooier zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jij vroeg om een samenvattingHij maakte een mooie opmerking omdat jij ongeveer dezelfde zin gebruikte bovenaan deze pagina
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klopt dat vroeg ik. Een video waar je de bal kan zien zou nog mooier zijn.
Wees niet zo chagrijnig man. Ik heb een samenvatting voor je gezocht, heb hem zelf ook terug gekeken en was best te doen. Volgende keer zoek je het maar zelf uit anders.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klopt dat vroeg ik. Een video waar je de bal kan zien zou nog mooier zijn.
Ik ben niet chagrijnig?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wees niet zo chagrijnig man. Ik heb een samenvatting voor je gezocht, heb hem zelf ook terug gekeken en was best te doen. Volgende keer zoek je het maar maar zelf uit anders.
Wazig inderdaad.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:23 schreef Stevenzenl het volgende:
Weet iemand trouwens waarom Zanka niet bij de wedstrijdselectie zat?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:54 schreef Frey het volgende:
Wat een genot om na afloop die interviews met Advocaat te beluisteren na 3 jaar Rutten.
Ik heb er in ieder geval wel zin in zoquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:26 schreef rubbereend het volgende:
nou laatste oefenwedstrijd achter de rug, op naar de start van het seizoen
Aardig doelpunt van Wijnaldum.quote:
Het blijven de lamme en de blinde hier in NL he, afgezien van ons middenveld/aanval dan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die van Toivonen ook wel, die andere 4 zijn toch wel heel slecht verdedigd
Ik heb het verder niet gezien alleen de goals nu, maar op basis daarvan geef ik je gelijkquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:32 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Het blijven de lamme en de blinde hier in NL he, afgezien van ons middenveld/aanval dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |