Het zit bij jou blijkbaar dieper aangezien je door het topic gaat spitten om wat quotes bij elkaar te zoeken.quote:
Vind het 2e plaatje misselijker dan de actie zelfquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:53 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is deze malloot er ook bij?
Smoesjes vriend. Het valt gewoon op dat je loopt te huilen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:03 schreef Devv het volgende:
[..]
Het zit bij jou blijkbaar dieper aangezien je door het topic gaat spitten om wat quotes bij elkaar te zoeken.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Smoesjes vriend. Het valt gewoon op dat je loopt te huilen.
Gast wtfquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:53 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is deze malloot er ook bij?
Dat jij dat als huilen interpreteert, zegt meer over jou dan mij.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Smoesjes vriend. Het valt gewoon op dat je loopt te huilen.
Eerder dit, en nee lijkt me niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:29 schreef Devv het volgende:
PSV gaat toch wel net zoals Vitesse in een erehaag staan als landskampioen en vertegenwoordiger lachertje van Nederland in de Champions League, Ajax het veld opkomt? Dat was echt mooi hoe ze eer aan de landskampioen toonden.
Ajax gaat gewoon schitteren op het hoogste Europese podium terwijl PSV naar een vaag Oostblokland moetquote:
Pijnlijker lijkt me als Dinamo Zagreb in de poule zit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:38 schreef Devv het volgende:
[..]
Ajax gaat gewoon schitteren op het hoogste Europese podium terwijl PSV naar een vaag Oostblok land moet. Dat moet toch wel pijnlijk zijn.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:29 schreef Devv het volgende:
PSV gaat toch wel net zoals Vitesse in een erehaag staan als landskampioen en vertegenwoordiger van Nederland in de Champions League, Ajax het veld opkomt? Dat was echt mooi hoe ze eer aan de landskampioen toonden.
[ afbeelding ]
Hou gewoon je mondquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:38 schreef Devv het volgende:
[..]
Ajax gaat gewoon schitteren op het hoogste Europese podium terwijl PSV naar een vaag Oostblokland moet. Dat moet toch wel pijnlijk zijn.
schitterenquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:38 schreef Devv het volgende:
[..]
Ajax gaat gewoon schitteren op het hoogste Europese podium terwijl PSV naar een vaag Oostblokland moet. Dat moet toch wel pijnlijk zijn.
Dat zou juist een mooi moment voor revanche zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:39 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Pijnlijker lijkt me als Dinamo Zagreb in de poule zit.
Oh je kan ook verliezen zonder tegen ze te spelenquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:39 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat zou juist een mooi moment voor revanche zijn.
Meid tochquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:50 schreef Stommie het volgende:
Tegen beter weten in zin in de wedstrijd.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:04 schreef Fok-it het volgende:
Psv wint. Ajax niet op volle sterkte, PSV wil gelijk zijn visitekaartje afgeven en Ajax, arrogant als ze zijn, zal het zien als `maar'' de JC-schaal.
PSV'ers zijn minstens net zo arrogant.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:04 schreef Fok-it het volgende:
Psv wint. Ajax niet op volle sterkte, PSV wil gelijk zijn visitekaartje afgeven en Ajax, arrogant als ze zijn, zal het zien als `maar'' de JC-schaal.
Is dit een grap?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
PSV'ers zijn minstens net zo arrogant.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Misschien eens daarmee stoppen misschien dat 'we' het dan wel worden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee man is geen grap. PSV'er roepen ook altijd dat ze elk jaar wel even kampioen gaan worden.
Dit bedoel ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee man is geen grap. PSV'er roepen ook altijd dat ze elk jaar wel even kampioen gaan worden.
Joh, dat hele 'arrogante' is sowieso gebaseerd om niks, serieus. Gewoon redenen zoeken om een club kut te vinden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
PSV'ers zijn minstens net zo arrogant.
Ach, zal mij aan mijn reet roesten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh, dat hele 'arrogante' is sowieso gebaseerd om niks, serieus. Gewoon redenen zoeken om een club kut te vinden.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:42 schreef GGMM het volgende:
Joh, dat hele 'arrogante' is sowieso gebaseerd om niks
quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach, zal mij aan mijn reet roesten.
WIJ ZIJN AJAX,
WIJ ZIJN DE BESTE.
Dat hoort bij voetbal schat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:49 schreef Geo4kant het volgende:
Kunnen we een keer over voetbal praten ipv over dat eeuwige gezeik over arrogantie, wie het betere publiek heeft ..
En daarom heeft vertonghen de boodschap begrepen en is vertrokken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:51 schreef Compliment het volgende:
De Boer zei toch dat homo's geen motoriek hebben?
Daarom blijft Manolev natuurlijk thuis.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En daarom heeft vertonghen de boodschap begrepen en is vertrokken.
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 05-08-2012 om 16:57:40Opstelling Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Blind, Dijks, De Jong, Anita, Janssen, Özbiliz, Sigthórsson, Fischer. #psvaja reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 05-08-2012 om 16:58:03Wissels: Cillessen, Ebecilio, Klaassen, Schöne, Serero, Koppers, Veltman. #psvaja reageer retweet
Veltman is verdedigend beterquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Onbegrijpelijke keuze, Denswil is de man die Vertonghen moet gaan opvolgen.
Ja maar hij kan niet voetballen, Veltman zie ik het sowieso niet redden. Wie weet vragen ze de Boer nog waarom hij er niet bij zit.quote:
twitter:
twitter:PSV twitterde op zondag 05-08-2012 om 17:03:15WISSELSPELERS PSV: Waterman, Matavz, Wijnaldum, Derijck, Van Ooijen, Depay, Ritzmaier. Aftrap Johan Cruijff Schaal om 18.00 uur. #psvaja reageer retweet
Fischer op Jetro, interresant.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tyton
Hutchinson - Marcelo - Bouma - Willems
van Bommel - Toivonen - Strootman
Narsingh - Lens - Mertens
Wissels: Waterman, Matavz, Wijnaldum, Derijck, Van Ooijen, Depay en Ritzmaier.
Thnx.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:04 schreef mrstylo het volgende:
twitter:twitter:PSV twitterde op zondag 05-08-2012 om 17:03:15WISSELSPELERS PSV: Waterman, Matavz, Wijnaldum, Derijck, Van Ooijen, Depay, Ritzmaier. Aftrap Johan Cruijff Schaal om 18.00 uur. #psvaja reageer retweet
Ja ik ook. PSV was te wisselvallig tijdens de oefenpotjes. Goed tegen 'goede' tegenstanders en slecht tegen mindere tegenstanders.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnx.
Volle selectie dus. Ben benieuwd naar vanavond.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:17 schreef Pedroso het volgende:
Och, ze mogen die JC schaal hebben hoor, daar in Eindhoven. Pakken wij wel weer de echte schaal eind van het seizoen.
Ach, het is een prijs zonder uitstraling, mij zou het ook niet boeien verder, maar ben wel benieuwd naar het spel van beide kanten.quote:
Beter een prijzen kast vol met schrale prijzen (JC/Beker) dan geen prijzen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, het is een prijs zonder uitstraling, mij zou het ook niet boeien verder, maar ben wel benieuwd naar het spel van beide kanten.
Maar wij hebben wél prijzen, dus dat gaat niet op.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter een prijzen kast vol met schrale prijzen (JC/Beker) dan geen prijzen.
Dat vind ik ook wel, het is geen superprijs, maar het is beter dan helemaal niks winnen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter een prijzen kast vol met schrale prijzen (JC/Beker) dan geen prijzen.
Maar ik zou 3 bekers in ruilen voor 1 kampioenschap hoor
Dat zijn ook maar 2 kampioenschappen van de laatste 8.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar wij hebben wél prijzen, dus dat gaat niet op.
Jawel maar je doet weer bijdehand.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar wij hebben wél prijzen, dus dat gaat niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |