Is saai.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:31 schreef alf89 het volgende:
Ik heb kaarten voor de wedstrijd. Nog nooit eerder de JC-schaal meegemaakt. Ik heb er wel zin in.
Verwacht er niet veel van iigquote:Op zondag 29 juli 2012 12:31 schreef alf89 het volgende:
Ik heb kaarten voor de wedstrijd. Nog nooit eerder de JC-schaal meegemaakt. Ik heb er wel zin in.
Is een wedstrijd georganiseerd door KNVB dus:quote:
quote:
En de winnaar vindt het geweldig, want gewonnen van de concurrent en de verliezer vindt het maar een veredelde oefenwedstrijd die niets voorstelt.quote:
Ik kan je uit de grond van m'n hart zeggen dat de JC schaal me niets, maar dan ook echt heu-le-maal niets, interesseert. Dat gezegd hebbende, ik vind het sowieso kut om van PSV te verliezen.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:06 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En de winnaar vindt het geweldig, want gewonnen van de concurrent en de verliezer vindt het maar een veredelde oefenwedstrijd die niets voorstelt.
Ga waarschijnlijk ook kaartjes bestellen.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:31 schreef alf89 het volgende:
8.000 oorspronkelijk, je had makkelijk kunnen halen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Uitverkocht voor PSV terwijl ik nog wou bestellen
2000 maar
Ajax won juist de laatste 4xquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:29 schreef Shreyas het volgende:
In dit soort wedstrijden is Ajax toch vaak niet in goede doen. Ik denk dat PSV dit wint.
ajax is dat nooit tegen PSV, alleen hebben ze soms geluk dat die bal er ineens erin vliegt.. Maar dat probleem is opgelost met Tytonquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:29 schreef Shreyas het volgende:
In dit soort wedstrijden is Ajax toch vaak niet in goede doen. Ik denk dat PSV dit wint.
Wat een karakteristiek beeld. Aan de linkerkant zien wij twee bejaarden. En aan de rechterkant de jeugd en een aanstormende topcoach.quote:
Ajax zonder hoofdletter schrijven. Triest....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ajax is dat nooit tegen PSV, alleen hebben ze soms geluk dat die bal er ineens erin vliegt.. Maar dat probleem is opgelost met Tyton
Karakteristiek voor?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:06 schreef Devv het volgende:
[..]
Wat een karakteristiek beeld. Aan de linkerkant zien wij twee bejaarden. En aan de rechterkant de jeugd en een aanstormende topcoach.
Sorry soms vergeet ik datquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ajax zonder hoofdletter schrijven. Triest....
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:28 schreef Karina het volgende:
Misschien voor de OP:
Zender:
SBS 6
Datum:
5 augustus 2012
Uitzendtijd:
17:30 - 19:55 uur
Commentaar:
Leo Oldenburger
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maffia baas? Eerder hired gun of zo.
Vermeer; Dijks, Blind, Alderweireld, van Rhijn; Anita, Janssen, de Jong; Fischer, Sightorsson, Özbiliz.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:52 schreef Lemming22 het volgende:
Bij Ajax is er dus een aantal blessures / afwezigen: Eriksen, Boerrigter, Van der Wiel. Toch niet de minsten. Bij PSV iedereen fit, ook Toivonen waarschijnlijk.
Vermoedelijke opstelling PSV:
Tyton; Willems, Bouma, Marcelo, Hutchinson; Strootman, Van Bommel, Toivonen; Mertens, Lens, Narsingh.
Daarin geen verrassingen dus. Iemand al enig idee van de vermoedelijke opstelling van Ajax?
Ik ben bang van niet. De klachten komen wel verdacht chronisch over voor een volgens De Boer niet-chronische blessure..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ben benieuwd of we Derkie ooit nog terug zullen zien.
Kijk je met plezier naar snelwandelen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:45 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb er ondanks alle andere sport wel zin aan. Ben benieuwd waar beide teams staan.
Zeker krijg ik altijd zin om dat zelf te gaan doenquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk je met plezier naar snelwandelen?
Ik denk dat je Ajax niet goed kunt beoordelen, ze hebben immers veel missende spelersquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:45 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb er ondanks alle andere sport wel zin aan. Ben benieuwd waar beide teams staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ik dit nog mee mag maken..quote:Manolev niet in PSV-selectie voor wedstrijd tegen Ajax
05/08/2012 12:41
PSV reist zonder Stanislav Manolev af naar Amsterdam. De 26-jarige rechtsback uit Bulgarije maakt geen deel uit van de wedstrijdselectie voor het duel om de Johan Cruijff Schaal.
Jongeling Peter van Ooijen maakt wél deel uit van de PSV-selectie, evenals Tim Matavz. De spits werd in de voorbereiding van het nieuwe seizoen tot twee keer toe teruggezet naar de beloften, maar neemt zondagavond in het duel met Ajax plaats op de reservebank.
Dick Advocaat maakt na ruim veertien jaar zijn rentree op de bank van de Eindhovenaren. Zijn laatste officiële wedstrijd als trainer van PSV was de met 5-0 verloren KNVB-bekerfinale tegen Ajax op zondag 17 mei 1998. Daarna vertrok hij naar Glasgow Rangers.
Advocaat start waarschijnlijk met de volgende opstelling: Przemyslaw Tyton op doel, met daarvoor Atiba Hutchinson, Marcelo, Wilfred Bouma en Jetro Willems in de defensie. Mark van Bommel, Ola Toivonen en Kevin Strootman op het middenveld en in de voorhoede Luciano Narsingh, Jeremain Lens en Dries Mertens.
De kansen voor PSV stijgenquote:
twitter:psvnetwerk twitterde op zondag 05-08-2012 om 13:37:01Evt rode kaarten vanavond voor PSV (als bekerwinnaar) hebben gevolgen voor beker, voor Ajax hebben rode kaarten gevolgen voor competitie. reageer retweet
Oh, Feyenoord gaat kampioen worden?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:32 schreef Devv het volgende:
Ajax gaat dit seizoen laten zien dat landstitels niet meer te koop zijn.
Kijk hoe aardig PSV is.twitter:psvnetwerk twitterde op zondag 05-08-2012 om 13:07:40PSV is vanavond formeel de thuisspelende club, maar geeft Ajax de thuiskleedkamer #psvaja reageer retweet
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:06 schreef Devv het volgende:
Wat een karakteristiek beeld. Aan de linkerkant zien wij twee bejaarden. En aan de rechterkant de jeugd en een aanstormende topcoach.
quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:55 schreef Devv het volgende:
Jeugdopleiding versus inkoop. Ik ben benieuwd.
Zit het zo diep ja?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:32 schreef Devv het volgende:
Ajax gaat dit seizoen laten zien dat landstitels niet meer te koop zijn.
Het zit bij jou blijkbaar dieper aangezien je door het topic gaat spitten om wat quotes bij elkaar te zoeken.quote:
Vind het 2e plaatje misselijker dan de actie zelfquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:53 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is deze malloot er ook bij?
Smoesjes vriend. Het valt gewoon op dat je loopt te huilen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:03 schreef Devv het volgende:
[..]
Het zit bij jou blijkbaar dieper aangezien je door het topic gaat spitten om wat quotes bij elkaar te zoeken.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Smoesjes vriend. Het valt gewoon op dat je loopt te huilen.
Gast wtfquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:53 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is deze malloot er ook bij?
Dat jij dat als huilen interpreteert, zegt meer over jou dan mij.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Smoesjes vriend. Het valt gewoon op dat je loopt te huilen.
Eerder dit, en nee lijkt me niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:29 schreef Devv het volgende:
PSV gaat toch wel net zoals Vitesse in een erehaag staan als landskampioen en vertegenwoordiger lachertje van Nederland in de Champions League, Ajax het veld opkomt? Dat was echt mooi hoe ze eer aan de landskampioen toonden.
Ajax gaat gewoon schitteren op het hoogste Europese podium terwijl PSV naar een vaag Oostblokland moetquote:
Pijnlijker lijkt me als Dinamo Zagreb in de poule zit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:38 schreef Devv het volgende:
[..]
Ajax gaat gewoon schitteren op het hoogste Europese podium terwijl PSV naar een vaag Oostblok land moet. Dat moet toch wel pijnlijk zijn.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:29 schreef Devv het volgende:
PSV gaat toch wel net zoals Vitesse in een erehaag staan als landskampioen en vertegenwoordiger van Nederland in de Champions League, Ajax het veld opkomt? Dat was echt mooi hoe ze eer aan de landskampioen toonden.
[ afbeelding ]
Hou gewoon je mondquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:38 schreef Devv het volgende:
[..]
Ajax gaat gewoon schitteren op het hoogste Europese podium terwijl PSV naar een vaag Oostblokland moet. Dat moet toch wel pijnlijk zijn.
schitterenquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:38 schreef Devv het volgende:
[..]
Ajax gaat gewoon schitteren op het hoogste Europese podium terwijl PSV naar een vaag Oostblokland moet. Dat moet toch wel pijnlijk zijn.
Dat zou juist een mooi moment voor revanche zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:39 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Pijnlijker lijkt me als Dinamo Zagreb in de poule zit.
Oh je kan ook verliezen zonder tegen ze te spelenquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:39 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat zou juist een mooi moment voor revanche zijn.
Meid tochquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:50 schreef Stommie het volgende:
Tegen beter weten in zin in de wedstrijd.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:04 schreef Fok-it het volgende:
Psv wint. Ajax niet op volle sterkte, PSV wil gelijk zijn visitekaartje afgeven en Ajax, arrogant als ze zijn, zal het zien als `maar'' de JC-schaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |